نوشته شده توسط : ساحل

یکی از ابتدایی ترین روش هایی که می تاب از رجیستر شدن کاربران به چهره غیرمجاز جلوگیری کرد، ایجاد محدودیت بر روی آدرس IP مجاز برای رجیستر شدن می باشد. به عبارت دیگر برای یک درونی که از یک آدرس ایستا و یا رنج آدرس مشخصی بهره‌گیری می کند، نباید پروانه رجیستر شدن از  https://avashnet.com/is-voip-safe/  روی اینترنت دیتا شود؛ و تنها به درونی هایی که این امکان را دربایستن دارند، مجوز دیتا شود تا از روی اینترنت رجیستر شوند.

در سیستم های مبتنی بر استریسک می توان به صورت زیر در تنظیمات هر درونی این قابلیت را پرکار کرد:

permit=<ipaddress>/<network mask>

deny=<ipaddress>/<network mask>

 

تغییر پورت های قبل فرض
نفوذگران از ابزارهای مختلفی برای یافتن سیستم قصد بهره‌گیری می کنند که رایج ترین طریق مورد بهره‌گیری در این ابزارها، اسکن پورت های پیش فرض پروتکل های VoIP همچون پورت 5060 برای پروتکل SIP می باشد. آلت اسکن، هر سیستمی را که بر روی این پورت گوش می دهد را در برگزیدن نفوذگر قرار می دهد و بعد از معرفی سیستم هدف بدست نفوذگر، حمله چهره می پذیرد.

بر این اساس، ابتدایی ترین گذرگاه برای در امان پایدار گذاشتن از آلت های اسکن، تغییر پورت های پیش فرض سیستم با عدد های مجهول الهویه می باشد. علاوه بر این می نا تنظیمات Port Forwarding را بر روی روتر اینترنت فعال کرد. به عبارت دیگر تقاضا های ارسالی به یک پورت ناشناس بر روی روتر به سمت سیستم تلفنی با پورت قبل فرض فرستاده می شود.



:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اپیک گیمز، سازنده‌ی بازی محبوب فورتنایت، به‌تازگی با استفاده از آنریل انجین (Unreal Engine)، ابزاری مبتنی ‌بر مرورگر با نام MetaHuman Creator ساخته است. براساس گزارش ورج، ابزار جدید اپیک گیمز می‌تواند چهره‌ی بسیار واقع‌گرایانه‌ی انسان را بسازد و به طبیعی‌تر شدن حرکات بدن و انیمیشن‌های چهره کمک کند.

اپیک گیمز در دو ویدئویی که در یوتیوب منتشر کرد، به کاربران امکان داد برای نخستین بار نگاهی به توانایی‌های ابزار MetaHuman Creator بیاندازند. Metahuman عبارتی است که اپیک گیمز برای توصیف چهره‌های غیر واقعی ساخته‌شده با ابزار جدیدش از آن استفاده می‌کند.

اپیک گیمز می‌گوید MetaHuman Creator را می‌توان در کنار تکنیک‌های مدرن موشن کپچر و انیمیشن‌سازی قرار داد تا حرکات و صحنه‌های تعامل انسانی واقع‌گرایانه خلق کرد و را در بازی‌های ویدئویی، فیلم و سریال‌های تلویزیونی و دیگر فرمت‌ها مورد استفاده قرار داد.

 

 

اپیک گیمز می‌گوید انسان‌های واقع‌گرایانه‌ی پروژه‌ی MetaHuman Creator را می‌توان در عرض تنها چند دقیقه خلق و از مدل مو و لباس منحصربه‌فرد برای آن‌ها استفاده کرد. سپس امکان اعمال تغییراتی دیگر روی چهره‌های واقع‌گرایانه‌ وجود دارد تا آن‌ها را مطابق نیاز اصلاح کرد. این ابرانسان‌ها (Metahuman) را می‌توان به‌صورت بلادرنگ ازطریق ابزار MetaHuman Creator و یک مرورگر وب، اصلاح کرد.

ولادیمیر مستیلوویچ، قائم‌مقام واحد فناوری انسان‌های دیجیتال در اپیک گیمز، می‌گوید تا پیش از معرفی ابزار MetaHuman Creator، یکی از دشوارترین کارها در زمینه‌ی ایجاد محتوای سه‌بعدی، ساخت انسان‌ دیجیتال بود که بسیار واقع‌گرایانه به‌ نظر برسد. او می‌گوید حتی باتجربه‌ترین طراحان به زمان و تلاش و ابزارهای زیادی برای خلق کردن صرفا یک شخصیت نیاز دارند.

 منبع:

https://www.zoomit.ir/software-application/368002-epic-games-digital-human-creator-unreal-engine-realistic-faces/



:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

جهش ویروس پدیده‌ای طبیعی است و SARS-CoV-2 از این قاعده مستثنا نیست. اما آیا از نظر تعداد جهشی که ویروس می‌تواند پیدا کند و باز هم موجب بیماری شود، محدوده‌ای وجود دارد؟ یا تکامل ویروس به‌طور نامحدود ادامه خواهد داشت؟

مشخص شده است که محدوده‌ای وجود دارد؛ اما نمی‌دانیم دقیقا چیست و به گفته‌ی ویروس‌شناسان، نمی‌توانیم تمام جهش‌های احتمالی ویروس را پیش‌بینی کنیم.

وینسنت راکانیلو، استاد میکروب‌شناسی و ایمنی‌شناسی دانشگاه کلمبیا در نیویورک، به لایو ساینس گفت تعداد جهش‌های ژنتیکی ممکن از تمام اتم‌های موجود در جهان قابل‌ مشاهده بیشتر است و بخش قابل ‌توجهی از ژنوم می‌تواند جایگزین شود.

طول کد ژنتیکی ویروس کرونا  که از چهار باز (مولکول شیمیایی) مختلف تشکیل شده است  و می‌توان آن را الفبایی چهار حرفی تصور کرد، ۲۹,۸۸۱ حرف است. این حروف دستورالعمل‌های ساخت ۹۸۶۰ اسیدآمینه را فراهم می‌کنند که واحدهای سازنده‌ی پروتئین‌های ویروس هستند. با تغییر بازهای شیمیایی، اسیدهای آمینه تغییر می‌کنند. این امر می‌تواند بر شکل پروتئین‌های ویروس اثرگذار باشد و تغییر در شکل پروتئین‌ها می‌تواند عملکرد پروتئین مانند نحوه‌ی اتصال آن به سلول‌های انسان را تحت ‌تأثیر قرار دهد.

مطالعات گذشته روی RNA ویروس‌های دیگر که مانند SARS-CoV-2 دارای رشته‌ای از RNA به‌عنوان ماده‌ی ژنتیکی هستند، نشان داده است که بیش از نیمی از این بازها در این ویروس‌ها می‌تواند تغییر کند. از نظر ریاضی، بدان معنا است که اگر ژنوم ویروس ۱۰ هزار جفت باز طول داشته باشد، ۴۵۰۰۰ توالی ژنتیکی مختلف امکان‌پذیر است.

با درنظرگرفتن اینکه تعداد اتم‌ها در جهان قابل ‌مشاهده ۴۱۳۵ است، این رقم بسیار بزرگ محسوب می‌شود. اگر این معادله برای ویروسی مانند SARS-CoV-2 که طول کد ژنتیکی آن سه برابر بیشتر است، صادق باشد، ۴۱۴۹۴۱ ترکیب ممکن از توالی ژنتیکی آن می‌تواند وجود داشته باشد.

ارقام مذکور فقط با درنظرگرفتن تغییرات حروف به دست می‌آید (یک ماده شیمیایی جایگزین دیگری می‌شود). اما به گفته‌ی راکانیلو، جهش‌های دیگری مانند حذف‌ یا درج‌ در ژنوم، تعداد احتمالات را افزایش می‌دهد. اما بیشتر این جهش‌ها اهمیتی ندارند و بخش عظیمی از آن‌ها فورا از بین می‌روند. در واقع برخی از جهش‌ها کشنده هستند؛ بنابراین هرگز آن‌ها را نمی‌بینیم.

بسیاری از جهش‌ها خنثی هستند. آن‌ها فقط تجمع پیدا می‌کنند و حمل می‌شوند. جهش‌های مهم معمولا روی پروتئین اسپایک قرار دارند که سلاحی است که ویروس از آن برای اتصال به گیرنده‌های ACE2 روی سطح سلول‌های انسانی استفاده می‌کند.

اسپایک از ۱۲۷۳ اسیدآمینه تشکیل شده است که توسط ۳۸۳۱ باز رمزگذاری می‌شوند. بنابراین با همان منطق ریاضی، ۴۱۹۱۶ راه برای تنوع کد پروتئین اسپایک وجود دارد که تقریبا بی‌نهایت است. بااین‌حال، بسیاری از این جهش‌ها کدکننده‌ی همان اسیدهای آمینه هستند.

 منبع:

https://www.zoomit.ir/health-medical/367998-limit-to-how-much-coronavirus-mutate/



:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

طراحی سایت حرفه ای ارزان برخلاف تصور شدنی است! در این مطلب پیرامون شیوه طراحی سایت چیره دست ارزان با وردپرس و جوملا بیشتر گفتگو خواهیم کرد.

هزینه گرد از فاکتورهای زیاد مهمی است که حتی سازمان های کبیر نیز حین تصمیم برای احداث شعبه مجازی خویش در عقیده می‌گیرند. برای یک سازمان، برپایی یک پورتال بزرگ شدنی است بین چند ده الی چند صد میلیون هزینه داشته باشد، به همین دلیل تفریق هزینه اهمیت اکثریت پیدا می‌کند. برای کسب و کارها نیز بسته به قابلیت های باره نظر شدنی است طراحی تارنما بین ۲ تا اغلب از ۱۰ میلیون خرج در بر داشته باشد. به همین انگیزه کماکان بهینه عمل کردن از نظر اقتصادی اهمیت دارد. چه بسا برخی انگاشت کنند طراحی سایت چیره دست ارزان امکان پذیر نبوده و فقط تبلیغی از سوی شرکت های اخیر راه اندازی و بدون تجربه است، ولی این حرف صحت ندارد! یک وب سایت حرفه‌ ای لزوما همانی نیست که برای ایجادش خرج زیاد زیادی پرداخت کرده‌اید، بعد بهتر است همانند موعد خرید هر محصول دیگر یا سفارش هر خدمت یا پروژه دیگر، در اینجا نیز ظاهربینی را کنار گذاشته و روش دیگری به طراحی سایت حرفه ای ارزان نگاه کنیم.

طراحی سایت چیره دست ارزان
طراحی سایت حرفه ای ارزان چگونه ممکن است؟
سال ها قبل را در عقیده بیاورید، زمانی که برپایی یک وب سایت با کمترین هزینه، خرج زیاد زیادی بر روی دست مشتریان می‌گذاشت. به عنوان مثال یک کسب و کار، امروز احتمالاً برای برپایی یک تارنما عادی، یک پنجم فایده یک ماه خویش را صرف کند، اما سنه ها قبل به این منظور می‌بایست فایده چندین ماه کار خود را کنار می‌گذاشت، بلکه کامیاب می‌شد به یک وب سایت اختصاصی برای خویش دست پیدا کند. از طرفی این پروژه بسیار زمان‌بر بود و کمپانی باید سررسید زیادی منتظر می‌ماند. در آن ایام طراحی سایت حرفه ای ارزان به هیچ عنوان معنی پیدا نمی‌کرد، چرا که طراح لاجرم ناچار می‌بود چندین هفته یا حتی ماه بر روی پروژه زمان صرف کند، برآیند اینکه امکان تفریق هزینه ها وجود نداشت و منابع باره بیچارگی اعم از نیروی متخصص، قیمت پروژه را به صورت فضابی بالا می‌برد.

مقاله پیشنهادی: طراحی وب سایت رایگان

طراحی سایت چیره دست ارزان
ظهور سیستم های مدیریت محتوای متن مفتوح همچون وردپرس و جوملا، طراحی سایت چیره دست ارزان را ممکن کرده است، اما چگونه؟ در پروژه هایی که سال های بعید انجام می‌شد، فرد یا شرکت مجری پروژه می‌بایست از صفر تا صد کدنویسی تارنما را اتمام می‌داد و برای کوچک ترین سرنوشت ها نیز به صورت دستی کد می‌زد. به همین دلیل موعد طراحی سایت حرفه ای و ارزان و به دنبال آن هزینه افزایش پیدا می‌کرد. امروز دیگر چنین کاری مورد دربایستن نیست، چرا که سیستم های مدیریت محتوای متن باز هستی دارند. استفاده از آن‌ها رایگان بودن و زیربنای کدنویسی و برنامه نویسی که هر وب سایت فارغ از نوع و کاربردش به آن نیاز دارد، درونشان در نظر گرفته شده است. به عبارت دیگر، تو سیستم های مدیریت محتوا به چهره پیش‌ فرض قابلیت های پایه‌ای همگی وب سایت ها در عقیده گرفته شده و به همین دلیل طراح فقط برای ایجاد قابلیت های ویژه همان وب سایت موعد صرف می‌کند. وقتی سررسید به عنوان اصلی ترین فاکتور تعیین قیمت پروژه تفریق پیدا می‌کند، طراحی سایت چیره دست ارزان نیز شدنی می‌شود! به همین راحتی!

مقاله پیشنهادی: روش طراحی سایت با خرج کم

برخی انگار می‌کنند مجانی بودن، در برگزیدن همگان بودن و متن مفتوح بودن سیستم های مدیریت محتوای رایگان همچون وردپرس و جوملا نفطه ناتوانی آن‌ها است، در حالی که این موضوع در ریشه-بن-بیخ نقطه قوت آن‌ها به احصاییه می‌رود. جامعه‌ای از بهترین گسترش دهندگان جهان از سراسر جهان احد هم آمده و بر روی این پروژه ها پیشه می‌کنند، به همین انگیزه باگ ها و مسیر های نفوذ آن‌ها به مرور موعد بسته شده و کوچک ترین ایراد نیز در کسری از ثانیه برطرف می‌شود. لغایت امروز طراحی سایت چیره دست ارزان به دفعات دیده شده و پروژه های زیاد نیرومند می‌توان نام برد که امروز با استفاده از وردپرس و جوملا ایجاد شده‌اند. در حالت کلی، تقریبا به ۳۰ درصد دنیای وب که دربرگیرنده بیش از ۵۰۰ میلیون وب سایت، بر اساس وردپرس بنا شده و از این CMS نیرو می‌گیرد.

طراحی سایت حرفه ای ارزان
یک نکته بسیار بسیار مهم که حین در نظر دریافت طراحی سایت حرفه ای ارزان با وردپرس و جوملا اهمیت پیدا می‌کند، خرج های نگهداری است. تارنما های کهنه یا جدیدی که بدون به کارگیری چنین ابزارهای متن بازی طراحی می‌شوند، هزینه نگهداری بی اندازه بالایی دارند، به طوری که ایرادیابی‌شان بسیار دشوار بوده و افزودن یا کم کردن قابلیت هایشان بسیار زمان‌بر و برآیند اینکه هزینه‌بر است. اما در این دسته از سیستم های مدیریت درونمایه کل چیز به صورت ماژول است، به این معنی که قابلیت های جدید را تحت عنوان ابزارهایی جدید به تارنما اضافه کرده و یا در چهره احتیاج ابزارها را حذف می‌کنید! به همین راحتی

طراحی سایت چیره دست ارزان
پس در عقیده داشته باشید طراحی سایت چیره دست ارزان با وردپرس و جوملا نه تنها در ابتدای مسیر و زماه تاسیس اولیه وب سایت، بلکه در ادامه نیز برایتان مفید خواهد بود. اینتن مفتخر است به منظور افزایش توانایی کاربران برای شغل با شعبه مجازی خود، هم‌گام شدن با به روزترین تکنولوژی های روز در گویه طراحی سایت، کاهش هزینه ها برای مشتریان، دادن حق گزینش به مشتریان برای عوض کردن حامی خویش پس از اتمام کار پروژه، آسودگی در کار کردن با تارنما و آسودگی در ارتقای قابلیت های آن، با استفاده از جوملا و مخصوصا وردپرس پروژه های خویش را پیاده سازی می‌کند. 



:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

به کاربران پیشنهاد می شود که قبل از خرید دوربین مدار بسته مشاوره با یک فرد متخصص در این زمینه داشته تا یک خرید موفق را در این زمینه تجربه کنند.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، امروزه دوربین‌های مداربسته در بین مردم شناخته شده اند؛ به طوری که هر کسی بخواهد میزان امنیت و نظارت محل خود را بالا ببرد، اولین کاری که به ذهنش خطور می‌کند استفاده از دوربین‌های مداربسته برای این منظور می‌باشد و با پیشرفت تکنولوژی این دستگاه‌های نظارتی دارای انواع مختلفی از نظر شکل ظاهری و میزان کارایی می‌باشند که در هنگام خرید آنها باید به این نکات توجه داشت تا بتوان بهترین دوربین مداربسته مورد نیاز را خریداری کنیم، برای همین منظور به کاربران پیشنهاد می‌شود که قبل از خرید دوربین مدار بسته مشاوره با یک فرد متخصص در این زمینه داشته تا یک خرید موفق را در این زمینه تجربه کنند.

همانطور که گفته شد دوربین‌های مداربسته دارای تنوع زیادی از نظر ظاهر و کارایی می‌باشند، این قابلیت‌ها می‌تواند دوربین‌های مداربسته را در دسته بندی‌های مختلف اسمی مانند، دوربین‌های مداربسته حرفه‌ای، دوربین‌های مداربسته ارزان قیمت، دوربین‌های مداربسته اقتصادی و … قرار دهد، ما در این مقاله می‌خواهیم به مفهوم پکیج حرفه‌ای دوربین مداربسته به همراه بهترین شرکت اراده دهنده آنها بپردازیم پس با ما همراه باشید.

منظور از پکیج یا دوربین‌های مداربسته حرفه‌ای چیست؟

این اصطلاح معمولاً به دوربین مداربسته برند خاصی گفته می‌شود که دارای کیفیت تصاویر فوق العاده به همراه امکانات سخت افزاری و نرم افزاری بالا گفته می‌شوند، که از مهمترین دلایل این قابلیت‌های بالا بهمراه کیفیت تصاویر خارق العاده بخاطر استفاده از قطعات مرغوب در این دستگاه‌های الکترونیکی می‌باشد که علاوه بر مواردی که گفته شد می‌توانند دارای طول عمر مفید بالایی باشند، که برای اماکنی که میزان امنیت حرف اول را در آنجا می‌زند و نظارت هرچه بهتر توصیه می‌شود، شما عزیزان جهت دریافت مشاوره‌های بیشتر و همچنین استعلام قیمت دوربین مدار بسته مورد نیازتان می‌توانید به اینجا مراجعه نمائید.

بهترین شرکت ارائه دهنده پکیج حرفه‌ای دوربین مدار بسته

در پاسخ به این سوال ما به شما شرکت الکامپ را معرفی می‌کنیم، این شرکت دارای ۱۷ سال سابقه درخشان در امر واردات، مشاوره، فروش و نصب دوربین مدار بسته و دزدگیر اماکن می‌باشد و دارای مجوز رسمی از سوی اتحادیه صنف دوربین‌های مداربسته به شناسه صنفی ۰۴۶۷۱۲۷۳۲۳ می‌باشد که بیش از ۴۰۰۰ پروژه موفق انجام داده است و بخشی از مشتریان این شرکت، سازمانها و ارگان‌های بزرگ دولتی و خصوصی کشور می‌باشند که مهمترین این پروژه‌ها عبارتند از:

* صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

* ارتش جمهوری اسلامی ایران

* سپاه پاسداران

* دانشگاه تهران

و بسیاری از اماکن مهم دیگری که با مراجعه به وب سایت شرکت الکامپ می‌توانید آمار دقیق آنها را بدست آورید.

چرا شرکت الکامپ

دلیل اینکه بسیاری از این ارگان‌های بزرگ شرکت الکامپ را برای تأمین سیستم‌های نظارت / حفاظتی خود انتخاب کرده اند، داشتن مجوز رسمی از سوی اتحادیه دوربین مداربسته و سابقه درخشانی این شرکت می‌باشد که نشان داده می‌دهد این شرکت تا چه میزان به ارائه خدمات بهتر نسبت به مشتریان خود اهمیت می‌دهد.

برای همین منظور مدیر عامل شرکت الکامپ همواره به مشتریان توصیه می‌کند که دوربین‌های مداربسته و دیگر سیستم‌های حفاظتی خود از محل معتبری خریداری کنید که دارای سابقه درخشان و حداقل دارای جواز کسب معتبر از سوی اتحادیه باشد که در این صورت می‌توان انتظار داشت که مشتری بعد از خرید دوربین‌های مداربسته از مشکلاتی قبیل کیفیت پایین دوربین‌ها، گران فروشی و عدم ارائه خدمات از سوی فروشنده در امان بماند و یا در صورتی که با خرید از مراکز معتبر در صورت مواجه شدن با چنین مشکلاتی می‌توان آنها را از طریق اتحادیه پیگیری کرد.

دوربین‌های مداربسته حرفه ارائه شده از سوی شرکت الکامپ عبارتند از؛

دوربین مداربسته برند PELCOTECH

این بهترین برندی است که شرکت الکامپ به مشتریان خود ارائه می‌دهد به طوری که حدود ۹۰ در صد از پروژه‌هایی که شرکت الکامپ برای مشتریان خود انجام از دوربین‌های مداربسته برند PELCOTECH برای این منظور استفاده کرده است که در پروژه سازمان‌ها و ارگان‌های بزرگی که در بالا اشاره از دوربین‌های مداربسته برند pelcotech استفاده کرده است که تا به امروز بسیاری از مشتریان رضایت کامل خود را از کیفیت تصویر این برند از دوربین‌های مداربسته اعلام کرده اند.

دلیل این کیفیت تصویر در دوربین‌های مداربسته برند PELCOTECH استفاده از حسگر و چیپست تصویر شرکت SONYمی‌باشد که توانسته نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند و در بسیاری از اماکن حساس که نیاز به سیستم با کیفیت بمنظور بالا بردن میزان بهتر نظارت دارند ، از این دوربن های مداربسته استفاده شده است.

پکیج‌های فوق حرفه‌ای تحت شبکه (PELCOTECH)

پکیج‌های فوق حرفه‌ای دوربین مداربسته( AHD PELCOTECH)

در پایان می‌توان گفت که اصطلاح دوربین مداربسته فوق حرفه‌ای به دوبین هایی گفته می‌شود که از نظر کیفیت تصاویر و امکانات سخت افزاری / نرم افزاری در سطح بسیار خوبی قرار گرفته اند که برای تهیه این یکی از این دوربین‌های مداربسته می‌توانید با تهیه دوربین‌های مداربسته برند PELCOTECH از سوی شرکت الکامپ، اقدام به خرید این دوربین‌های مداربسته فوق حرفه‌ای بهمراه قیمت رقابتی و خدمات پس از فروش معتبری که شرکت الکامپ به کاربران خویش ارائه می‌دهد، یک خرید رضایت بخش را از دوربین‌های مداربسته تجربه نمائید.

خوانندگان عزیز در صورتی که قصد خرید دوربین مداربسته از شرکت الکامپ را دارید می‌توانند با شماره گیری ۰۲۱۸۸۵۵۲۷۶۶ بصورت تلفنی راهنمایی‌های لازم را از سوی کارشناسان شرکت دریافت نمایند و یا برای خرید دوربین مداربسته و اطلاع از دیگر محصولات شرکت الکامپ می‌توانند به وب سایت شرکت به نشانی amniatcctv.com مراجعه کرده و اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورند.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

 



:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

فعالان حوزه فناوری دست به کار شده و یک انقلاب دیجیتال به پا کرده‌اند. در ادامه این مسیر، هوآوی با هدف بازاریابی و فروش محصولات آنلاین و پس زدن سایر رقبای احتمالی برند آنر را معرفی کرد.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، هم‌اکنون در سراسر جهان انقلابی در حال وقوع است که توسط رهبران سیاسی دنیا مدیریت نمی‌شود. درواقع فعالان حوزه فناوری دست به کار شده و یک انقلاب دیجیتال به پا کرده‌اند. در ادامه این مسیر، هوآوی با هدف بازاریابی و فروش محصولات آنلاین و پس زدن سایر رقبای احتمالی برند آنر را معرفی کرد.

برنامه‌ریزی‌ها برای تاسیس آنر به سال ۲۰۱۱ بازمی‌گردد. اما شروع رسمی این برند سال ۲۰۱۳ بود و اولین رونمایی برند آنر در سال ۲۰۱۴ و با آنر ۳C (HONOR ۳C) در مالزی اتفاق افتاد و خیلی زود این محصول راهی بازارهای اروپا شد. مدیران آنر که به کم قانع نبودند، همان سال نخستین پرچم‌دار آنر یعنی آنر ۶ (HONOR ۶) را به بازار عرضه کردند که با استقبال گسترده‌ای مواجه شد.

گوشی‌های آنر از همان ابتدا در کارخانه‌هایی جدا از هوآوی تولید می‌شدند؛ اما از تیم‌های تحقیق و توسعه، پتنت‌های متعدد و همچنین سرمایه‌ی عظیم این شرکت استفاده می‌کردند. اگرچه این برند اکنون محصولات خود را به هر دو روش آنلاین و آفلاین به فروش می‌رساند، اما سیاست تمرکز روی فروش آنلاین هنوز به قوت خود باقی است.

گسترش جهانی آنر به‌قدری سریع بود که تا نیمه اول سال ۲۰۱۵، این برند در ۷۴ کشور جهان به فروش می‌رسید. در همین سال، آنر دومین پرچم‌دار خود یعنی آنر ۷ (HONOR ۷) را به بازار عرضه کرد که یک‌بار دیگر فروش عالی برای چینی‌ها به همراه داشت.

نیاز به تمرکز بر بازار بزرگ کشورهای اروپایی موجب شد تا آنر فروشگاه اینترنتی مخصوص فروش محصولات خود را رونمایی کند. هدف آنر از این کار سود دوبرابری از فروش محصولات بود. اما مدیران آنر همچنان رویاهای بزرگ‌تری در سر داشتند و هم‌زمان با رویداد CES ۲۰۱۶ و با محصول HONOR ۵X به بازار آمریکا ورود کردند. آمارهای منتشرشده در این سال، فروش این برند را نزدیک به ۶۰ میلیون گوشی هوشمند با سودی در حدود ۸.۴ میلیارد دلار عنوان کرده‌اند.

فعالیت جدی در شبکه‌های اجتماعی، آنر را به برندی جوان‌پسند تبدیل کرد. اکنون که به‌عنوان برندی شیک در حوزه فناوری و جوان‌پسند شناخته شده بود، زمان را برای بلندپروازی‌های جدید مساعد دید. در سومین سال‌گرد تاسیس، آنر با معرفی آنر مجیک (HONOR Magic) را با هدف ارتقای بهبود تجربه کاربران از تلفن‌های هوشمند همراه با هوش‌مصنوعی اختصاصی خود، معرفی کرد.

CES ۲۰۱۷ هم با معرفی آنر ۶ ایکس (HONOR ۶X) همراه بود. محصولی جذاب که عنوان بهترین گوشی نمایشگاه را از طرف بسیاری از نشریات معتبر آنلاین از جمله Android Authority، Digital Trends، Slash Gear و Talk Android دریافت کرد.

دیری نپایید که آنر به یک برند محبوب در دنیای فناوری و به یکی از نام‌های تجاری مطرح در دنیا تبدیل شد. حالا که آنر مسیر خود را پیدا کرده بود با تمرکز بیشتر روی دوربین، محصولات هیجان انگیزی همچون آنر ۹ (HONOR ۹) را به بازار عرضه کرد. گوشی هوشمندی که نشنال جئوگرافیک از آن به عنوان یک همراه مناسب برای عکاسان حرفه‌ای یاد کرده بود.

نسلی که آنر هدف قرار داده است، جوان‌هایی هستند که با استفاده از گجت‌ها و اینترنت پرورش یافته‌اند. آن‌ها زمان بدون اینترنت و گوشی هوشمند را به یاد نمی‌آورند و به این تفاوت خود افتخار می‌کنند. همین تمرکز نسلی باعث شده است آنر از ابتدا محصولاتی تولید کند که برای دانش‌آموزان، دانشجویان و کارمندان جوان قابل خرید باشد و البته، نیازهای این نسل آشنا با فناوری را به بهترین نحو برطرف کند.

با معرفی اکوسیستم هوشمند ۱+۸+N، آنر محصولات متنوع دیگری را شامل لپ‌تاپ، بندهای هوشمند، ساعت هوشمند، ایربادز و… را نیز به بازار عرضه کرد که با استقبال خوبی مواجه شد.

آنر از سال ۲۰۱۳ تا کنون جزو برندهای برتر تلفن‌های هوشمند در جهان قرار گرفت و سالانه بیش از ۷۰ میلیون دستگاه را به بازار عرضه کرده است. طبق گزارش IDC، آنر ۲۸ درصد از کل محصولات عرضه شده به بازار توسط هوآوی در نیمه اول سال ۲۰۲۰ را به خود اختصاص داده و از این طریق بیش از ۱۰ میلیارد دلار درآمد کسب کرده بود.

اکنون بعد از گذشت ۷ سال، آنر جریان ساز سبک زندگی شیک و نوین برای دوست‌داران فناوری است و همچنان پرقدرت در راستای خلق تجربه‌ای منحصربه‌فرد و دوست‌داشتنی در زندگی کاربران به عنوان یک برند ارزشمند در دنیای فناوری رو به جلو حرکت می‌کند.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

 



:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اطلاعاتی از دوربین پاپ آپ سامسونگ منتشر شده است و احتمالا در سال جاری شاهد عرضه گوشی‌های سامسونگ با استفاده از این نوع دوربین باشیم.

شیائومی تنها شرکتی نبوده که از دوربین پاپ آپ در گوشی‌های خود استفاده می‌کند و به تازگی گزارش‌هایی مبنی بر عرضه گوشی‌های سامسونگ با از استفاده این نوع دوربین منتشر شده استدر این گزارش‌ها ذکر شده است که سامسونگ در حال کار روی صفحه نمایشی بدون بریدگی (برای قسمت دوربینبوده و این بدان معنی است که سامسونگ نیز از دوربین پاپ استفاده خواهد کرد.

اطلاعاتی از پتنت (طرحجدید سامسونگ توسط WIPO (دفتر جهانی کالاهای مبتکرانهدر اواسط سال ۲۰۲۰ منتشر شد که یک گوشی سامسونگ را با دوربین پاپ آپ نشان می‌داد و این می‌تواند عرضه گوشی بعدی سامسونگ را با این دوربین تایید کنید.

دوربین پاپ آپ سامسونگ

اکنون به لطف ارائه طرح‌های سه بعدی Lets Go Digital و Concept Creator رندرهایی از این گوشی منتشر شده که می‌توانید تصاویر آن‌ها را در ادامه ببینید.

دوربین پاپ آپ سامسونگ

این طرح با طرح گوشی Asus ZenFone 7 Pro که در سال ۲۰۲۰ منتشر شد تفاوت چندانی ندارد، همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید این دوربین پاپ آپ عملکردی مشابه گوشی Asus ZenFone 7 Pro خواهد داشت. به لطف دوربین‌های پاپ آپ دیگر بریدگی برای قسمت دوربین در صفحه نمایش این گوشی وجود نخواهد داشت، این باعث می‌شود تا صفحه نمایش بزرگ‌تری در اختیار داشته باشید و همچنین کیفیت تصاویر گرفته شده با دوربین سلفی بسیار بیشتر خواهد بود.

در این تصاویر دوربین‌های سه گانه را مشاهده می‌کنید که از آن‌ها به عنوان دوربین اصلی (دوربین قرار گرفته در پشت این دستگاه) استفاده می‌شود و در صورت نیاز به دوربین سلفی ماژول آن بالا آمده و یک دوربین سلفی نمایان می‌شود.

دوربین پاپ آپ سامسونگ

البته ناگفته نماند که این تصاویر رندر بوده و وجود این نوع دوربین در گوشی‌های سامسونگ فعلا در حد یک شایعه باقی خواهد ماند، استفاده از این تکنولوژی در گوشی‌های سامسونگ توسط این شرکت چندان هم بعید نیست، زیرا سامسونگ در زمینه تکنولوژی‌های مختلف همیشه پیشتاز بوده است.

دوربین‌های پاپ آپ در گذشته دارای مشکلات فراوانی بودند، اما با گذشت زمان شرکت‌های مختلف این مشکلات را برطرف کردند و با توجه به پیشرفت لولاهای گوشی گلکسی زد فولد ۲ نسبت به گلکسی زد فولد این احتمال وجود دارد که سامسونگ از فناوری جدیدی در دوربین پاپ آپ خود استفاده کند.

 منبع:

https://gadgetnews.net/487827/samsung-pop-up-camera-details/



:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

تعرفه های طراحی سایت کمپانی دارکوب در سال 97 نیز با توجه به چگونگی اقتصادی مملکت و رعایت حال مشتریان مقاوم ماند. طراحی یک وب سایت به چهره ریسپانسیو و سازگار با موبایل به به اتفاق درج مطالب وب سایت یک و نصف میلیون تومان می باشد که در این طریق یک دامنه به مد نظر ثبت می گردد و 500 مگابایت فضای هاست به مدت یکسال در کمر بستن کارفرما قرار داده می شود. در ضمن تارنما یکسال پشتیبانی خواهد داشت و برای بازداری از دشواری ها امنیتی تارنما ایمن سازی می گردد. پانل کاربری تارنما نیز به کارفرما تعلیم دیتا می شود لغایت کارفرما بتواند مطالب و محتوای تارنما باره نظر خود را مدیریت نماید.

قیمت های طراحی سایت
قالب های سایت فرآوری شده
0.5 میلیون تومان
خرید قالب
نصب قالب
ایمن سازی سایت
بهینه سازی سایت
آموزش مهار پانل
یکسال پشتیبانی
فروشگاه قالب سایت
1.5 میلیون تومان
ثبت دامنه
اختصاص هاستینگ
پیاده سازی سایت
ایمن سازی سایت
بهینه سازی سایت
آموزش مهار پانل
یکسال پشتیبانی
درج اطلاعات وب سایت
نسخه موبایلی وب سایت(ریسپانسیو)
اختصاصی
2 میلیون تومان
ثبت دامنه
اختصاص هاستینگ
پیاده سازی سایت
ایمن سازی سایت
بهینه سازی سایت
آموزش کنترل پانل
یکسال پشتیبانی
درج اطلاعات وب سایت
طراحی سازگار با موبایل(ریسپانسیو)
طراحی قالب به چهره اختصاصی
لیست مجوزهای دارکوب
مجوز از سازمان سامانه صنفی کامپیوتر ای استان تهران
مجوز نشر دیجیتال بر خط از وزارت نزاکت و راهنمایی اسلامی
رتبه چهار از شورای عالی انفورماتیک کشور
مجوز آموزشگاه از سازمان فنی و حرفه ای کشور
نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت
عضو مجلس صنفی کسب و کارهای اینترنتی
در این دسته برای شما هزینه ها و تعرفه های مربوط به طراحی وب سایت را به صورت جزء به جزء بیان خواهم ارائه کرد تا بتوانید استعلام بها ریزبین تری از شرکت های طراحی وب تعبيه نمایید. خرج طراحی سایت دربرگیرنده خرج ثبت دامنه، گزین کردن هاستینگ، پیاده سازی سایت، درج مطالب وب سایت، تعلیم پنل کاربری وب سایت، گزین کردن طراح گرافیک دو بعدی تارنما در صورت نیاز، تاسیس نسخه موبایلی وب سایت در چهره نیاز، پشتیبانی و نگهداری وب سایت و خدمات سئو و بهینه سازی سایت می باشد که در ذیل هر یک را به صورت جداگانه توضیح خواهم داد.

هزینه طراحی سایت

تعرفه ثبت دامنه
تعرفه ثبت گستره های ir در نزدیک 20 هزار تومان سالیانه و تعرفه ثبت پهنه های سایر همانند com بر بنیاد دلار روز می باشد. البته دامنه هایی با مبالغ بالاتر به عنوان مثال گستره های tv وجود دارند که خرج ثبت آنها بالاتری از پهنه های معمولی دارند.

تعرفه هاستینگ
تعرفه هاست شما بسته به میزان فضایی که بیچارگی دارید می باشد. پلان اولیه هاستینگ وب سایت از 100 مگابایت فضا شروع می شود که خرج آن در حدود 120 هزار تومان سالیانه می باشد. نکته ای که لازم است به آن پروا نمایید آن است هاستینگ قابل ارتقاء می باشد و می توانید با پروا به احتیاج وب سایت ارتقاء داده شود. به عنوان نمونه برای ارتقاء هاست از 100 مگابایت به 500 مگابایت خرج 80 هزار تومان می باشد. در نتیجه لازم نیست از ابتدای پروژه هزینه زیادی بابت هاست پرداخت نمایید و هاست با کمترین گنجایش نیز برای تاسیس وب سایت کافی است.

هزینه طراحی قالب
هزینه طراحی قالب های سیستم های مدیریت محتوای مجانی همانند جوملا و وردپرس در نزدیک 200 هزار تومان می باشد که این خرج برای طراحی قالب از تقسیم فروشگاه قالب دارکوب و یا هر قالب انتخابی دیگری می باشد. این قالب ها به چهره دایو بیس طراحی می گردند و اصول اولیه سئو همانند دایو بیس بودن و آدرس دهی بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو و همچنین استاندارد w3c لحاظ می گردد.

هزینه در عقیده دریافت گرافیست
در چهره که نظر کارفرما بر آن بوده که سایت بر اساس قالب های از پیش طراحی شده طراحی نگردد خرج در نظر گرفتن طراح برای پیاده سازی قالب وب سایت در نزدیک 500 هزار تومان می باشد و روال اجرای شغل به این صورت می باشد که جلسه ای برگزار می گردد و در آن جلسه کارفرما نیازهای گرافیکی خویش را اعلام می نماید و طراح بر اساس دریافتن نیازهای اعلام شده کارفرما قالب را پیاده سازی می نماید و کارفرما می تواند بعد از طراحی قالب آن را ویرایش نماید الی قالب باره عقیده مطابق با سلایقش باشد.

امن سازی سایت
سایت پس از اتمام طراحی حتما می بایست امن سازی گردد و در صورت عدم اتمام این مورد به سرعت مبتلا مشکلات امنیتی خواهد گردید. خرج امن سازی سایت در حدود 50 هزار تومان می باشد. البته این خرج برای سایت های فروشگاهی و پرتالی بالاتر می باشد.

آموزش پنل کاربری سایت
پس از انجام پروژه سیستم مدیریت محتوای وب سایت می بایست به کارفرما آموزش دیتا شود. خرج آموزش پنل کاربری در حدود 50 هزار تومان می باشد. پس از آموزش پنل کاربری کارفرما قادر خواهد بود مطالب، منوها و عکس ها سایت را مدیریت نماید.

پشتیبانی یکساله سایت
سایت بعد از ساخت نیاز به حمایت یکساله دارد الی در صورتی که برای سایت مشکلی به هستی آمد و یا سوالی برای کارفرما مطرح شد بتواند موارد را از تیم پشتیبانی تارنما پیگیری نماید. هزینه پشتیبانی یکساله وب سایت در نزدیک 100 هزار تومان می باشد.

درج مطالب وب سایت(در چهره نیاز)
درج مطالب تارنما شغل فنی و پیچیده ای نیست و کارفرما می تواند با آموزشی که می بیند این پیشه را به راحتی اتمام دهد. در صورتی که کارفرما این وظیفه را به دارکوب محول نمایید خرج درج مطالب وب سایت در نزدیک 500 هزار تومان می باشد. البته خرج درج مطالب وب سایت با توجه به میزان اطلاعات متغیر بوده و هزینه اعلام شده برای درج مطالب پیش فرض شرکتی می باشد.

اضافه نمودن زبان جدید به سایت(در چهره نیاز)
هزینه اضافه نمودن زبان جدید به تارنما در نزدیک 30 درصد از شماره کل می باشد. به عنوان هزینه طراحی سایت در تهران مثال چنانچه عدد همه طراحی سایت در حدود 500 هزار تومان باشد هزینه اضافه نمودن زبان جدید به سایت در حدود 200 هزار تومان می باشد. البته این درصد در پروژه های گوناگون بسته به نوع پروژه متفاوت است و می بایست موردی مشخص گردد.

راه اندازی نسخه موبایلی وب سایت(در چهره نیاز)
سازگاری سایت با دستگاه های مختلف نظیر موبایل و تبلت با توجه به آنکه 50 درصد از کاربران وب از موبایل و تبلت برای بازبینی وب کاربرد می نمایند به امری مهم برای سایت ها تبدیل شده است. خرج پیاده سازی نسخه موبایلی در نزدیک 500 هزار تومان می باشد که البته این خرج نیز برای سایت های فروشگاهی و پرتالی بالاتر می باشد.

خدمات سئو و بهینه سازی سایت(در صورت نیاز)
سایت به طور پیش فرض به چهره سئو طراحی می گردد و نیازی به پرداخت خرج جداگانه برای سئو سایت نیست. دارکوب برای نمایش سایت در صفحه اول گوگل برای واژه ها کلیدی مرتبط به سایت خرج دریافت می نماید. هزینه نمایش سایت برای کلمات کلیدی مرتبط به سایت در نزدیک 1 میلیون تومان می باشد که این قیمت برای واژه ها های پر رقیب بالاتر می باشد. برای مشخص شدن تعرفه دقیق نمایش وب سایت در صفحه اول گوگل خود با دارکوب تماس حاصل فرمایید.

قیمت های ذکر شده در بالا برای سایت های معمولی می باشد و چنانچه سایت دربایستن به امکانات خاصی نظیر درگاه پرداخت آنلاین و .... داشته باشد خرج به صورت جداگانه محاسبه می گردد.

طراحی نسخه AMP وب سایت
تعرفه طراحی نسخه AMP برای وب سایت 500 هزار تومان می باشد. نسخه AMP تارنما به ورژنی از سایت گفته می شود که از نظر سرعت برای موبایل بهینه سازی شده است و سرعت لود این نسخه از وب سایت به مراتب بالاتر از نسخه عادی و ریسپانسیو تارنما می باشد. نسخه AMP می تواند تاثیر مثبت در سئو و بهینه سازی تارنما داشته باشد.



:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

سرویس استریم بازی GeForce Now از این پس به کاربران کامپیوترهای مک و ویندوز اجازه می‌دهد از طریق مرورگر کروم به بازی‌هایشان دسترسی پیدا کنند.

برخلاف گذشته، سرویس‌های استریم بازی مختلفی در بازار وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. اما اگر به دنبال یک سرویس با طیف وسیعی از انتخاب‌ها هستید، شما می‌توانید از سرویس استریم بازی GeForce Now کمپانی انویدیا استفاده کنید؛ به خصوص بعد از تازه‌ترین به‌روزرسانی این سرویس محبوب‌تر از گذشته هم شده است.

انویدیا اخیراً سرویس استریم بازی جیفورس نو خود را به‌روزرسانی کرده است که به واسطه آن کاربران می‌توانند از طریق مرورگر کروم خود نیز آن را اجرا کنند. این یعنی شما از طریق یک کامپیوتر ویندوزی یا مک که آخرین نسخه گوگل کروم روی آن نصب است، می‌توانید بازی‌هایی که در پلتفرم انویدیا حضور دارد را نیز اجرا کنید.

این تصمیم عقلانی به نظر می‌رسد، چرا که به کاربران بیشتری اجازه می‌دهد از سرویس استریم بازی GeForce Now به عنوان سرویس اصلی خود برای اجرای بازی‌ها استفاده کنند. با باز گذاشتن دست کاربران در سیستمی که دوست دارند بازی‌هایشان را روی آن اجرا کنند، جیفورس نو اکنون به یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های استریم گیمینگ تبدیل خواهد شد.

برخلاف دیگر رقبا، انویدیا به گیمرها اجازه می‌دهد بازی‌ها را خارج از فروشگاه‌ها، حداقل تا زمانی که از آن‌ها پشتیبانی شود، خریداری کنند. این یعنی حتی اگر روزی نخواهید از این سرویس استفاده کنید هم می‌توانید همچنان به بازی‌های خریداری شده از طریق سرویس دیگری دسترسی پیدا کنید. ضمناً این یکی از معدود سرویس‌هایی است که به کاربران گوشی‌های آیفون و تبلت‌های آیپد اپل اجازه می‌دهد از طریق مرورگر سافاری به اجرای بازی‌ها بپردازند.

 



:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

هدیه ایرانسل به مناسبت روز مادر و روز پدر اعلام شد. اپراتور ایرانسل به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و ولادت حضرت علی (ع) جوایز ویژه‌ای را برای مشترکان خود در نظر گرفت.

اپراتور ایرانسل به مناسبت فرا رسیدن ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، روز مادر در تاریخ ۱۵ بهمن و ولادت حضرت علی (ع)، روز پدر در تاریخ ۷ اسفند ۹۹ هدایای ویژه‌ای را قالب کمپین با «با فاصله بهترینی!» برای مشترکان اعتباری و دائمی خود در نظر گرفته است که شامل بسته هدیه ۲ گیگابایتی اینترنت داخلی و مکالمه رایگان ایرانسلی می‌شود.

جزئیات هدیه ایرانسل به مناسبت روز مادر و روز پدر

هدیه ایرانسل

بسته هدیه ۲ گیگابایت اینترنت داخلی

تمام مشترکان اپراتور ایرانسل در روز ۱۵ بهمن به مناسبت روز مادر و ۷ اسفند به مناسبت روز پدر می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری ستاره ۵ مربع (#۵*) یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل من یک بسته هدیه ۲ گیگابایتی اینترنتی داخلی دریافت کنند. این بسته تا پایان همان روز اعتبار دارد و هر کاربر در هر یک از این دو روز فقط یک بار فرصت دریافت این هدیه را خواهد داشت.

۵ دقیقه مکالمه ایرانسلی، ۵۰ دقیقه بعدی رایگان!

در فاصله روز مادر (۱۵ بهمن) تا روز پدر (۷ اسفند) مشترکان می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری ستاره ۴۴۴۴ ستاره ۱ ستاره ۳ مربع (#۳*۱*۴۴۴۴*) یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل من طرح هدیه مکالمه را فعال کنند. با فعال‌سازی این طرح پس از ۵ دقیقه مکالمه ایرانسلی، ۵۰ دقیقه بعدی مکالمه رایگان خواهد بود.

 



:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 بهمن 1399 | نظرات ()