دانلود عکس پروفایل اینستاگرام
نوشته شده توسط : ساحل

دانلود عکس پروفایل اینستاگرام در اندازه و کیفیت اصلی یکی از دغدغه های میباشد که شاید اغلب کاربران اینستاگرام بعد از رویت عکس پروفایل اینستا فردی مایل به دانلود عکس پروفایل اینستاگرام آن شخص میباشند. اگرچه سپریدن این شغل از راه خود اپلیکیشن اینستاگرام امکانپذیر نیست، اما روش های ساده‌ای برای انجام آن وجود دارد. در این مقاله هدف داریم به آموزش تصویری دانلود عکس پروفایل اینستاگرام به ساده ترین روش شدنی بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای درباره دانلود عکس پروفایل اینستاگرام
برخلاف تلگرام و سایر اپلیکیشن های مشابه، اینستاگرام این امکان را در اختیارمان پیمان نمی‌دهد لغایت عکس پروفایل سایر کاربران را در ابعاد بزرگ و با کیفیت اصلی تماشا یا آن ها را در حافظه گوشی خود اندوخته کنیم. ولی آیا می‌دانید که شیوه های ساده ای برای سپریدن این کار وجود دارند؟ یعنی شما می‌توانید با کاربرد از این روش ها عکس پروفایل اینستاگرام هر کاربر را در ابعاد اصلی اندوخته کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی

در پیوستگی این مقاله هدف داریم به آموزش دو نمونه از بهترین روش های اندوخته عکس پروفایل اینستاگرام در اندازه و کیفیت اصلی بپردازیم. در صورتی که در رابطه با هر یک از مراحل و تقسیم های شرح دیتا شده دربایستن به اطلاعات اکثریت داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها ارشاد ریزبین تری بخواهید. با ما همراه باشید.

هرگونه سوال درباره این مطلب و مشکلات نرم‌افزاری موبایل خود دارید، با همکاران ما در کمپانی همراه‌رایانه تماس بگیرید

دانلود عکس پروفایل اینستاگرام : روش اول

روشی که در این تقدیر شناسایی می‌کنیم احد از بهترین طریق های موجود به منظور اندوخته عکس پروفایل اینستا در اندازه و کیفیت اصلی است. در این شیوه نیازی به بکارگیری هیچ اپلیکیشن جانبی نخواهید داشت و فقط به مرورگر گوشی هوشمندتان نیازمند خواهید بود. بدین منظور به شرح پایین عمل کنید:

آموزش اندوخته عکس پروفایل اینستاگرام در اندازه و کیفیت اصلی

بیشتر بخوانید: نمایندگی اپل در تهران

اپلیکیشن اینستاگرام را اجرا و وارد پروفایل کاربری شوید که تمایل به دانلود عکس پروفایل اینستاگرام او را دارید.
آیکون سه نقطه موجود در زاویه سمت راست و بالای صفحه را لمس و سپس مانند عکس بالا گزینه Copy Profile URL را گزینش کنید.
آموزش ذخیره عکس پروفایل اینستاگرام در اندازه و کیفیت اصلی

حالا از اینستاگرام خارج شوید و مرورگر گوشی خود را باز کنید. پیشنهاد ما این است که از مرورگر گوگل کروم بهره‌گیری کنید.
آدرس پروفایل کاربر اینستاگرام مورد نظرتان که کپی شده بود را در آدرس بار مرورگر پیست (Paste) کنید و از طریق مرورگر به صفحه پروفایل آن کاربر مراجعه کنید.
آموزش ذخیره عکس پروفایل اینستاگرام در اندازه و کیفیت اصلی

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

انگشت خویش را بر روی عکس پروفایل اینستا او قرار دیتا و کمی نگه دارید لغایت پنجره پاپ آپی مانند عکس فوق نمایان شود. در این پنجره گزینه Open image in new tab را گزینش کنید. اگر از مرورگر رایانه بهره‌گیری می‌کنید باید بر روی عکس پروفایل کاربر راست کلیک کرده و گزینه مشابه را برگزیدن کنید.
آموزش ذخیره عکس پروفایل اینستاگرام در اندازه و کیفیت اصلی

حالا عکس پروفایل اینستا آن کاربر در ابعاد حقیر در تب جدیدی از مرورگرتان باز شده است. به آدرس بار این صفحه در رأس مرورگر مراجعه کنید و بخشی که با عبارت S150*150 وجود دارد را کاملا از آدرس بار پاک کنید و گزینه بارگذاری صفحه را لمس نماید.
آموزش ذخیره عکس پروفایل اینستاگرام در اندازه و کیفیت اصلی

مشاهده خواهید کرد که عکس پروفایل کاربر مورد عقیده با اندازه و کیفیت اصلی نمایش دیتا می‌شود. اکنون که می‌توانید نسبت به اندوخته عکس پروفایل اینستاگرام وی اقدام کنید. بدین قصد کافیست انگشت خویش را بر روی عکس او پیمان دیتا و کمی نگه دارید و سپس از پنجره پاپ آپ نمایان شده، گزینه Download Image را گزینش کنید.
بنابراین به همین سادگی و حتی بدون احتیاج به نصب هیچ اپلیکیشن جانبی توانا به اندوخته عکس پروفایل اینستاگرام کاربران در ابعاد و کیفیت اصلی خواهید بود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی سامسونگ

دانلود عکس پروفایل اینستاگرام : طریق دوم
روش کارآمد دیگری هم به قصد دانلود عکس پروفایل اینستا در اندازه و کیفیت اصلی وجود دارد. در این شیوه از سایت واسطی با نام InstaDP بهره‌گیری می‌کنیم. مراحل اتمام این کار به شرح ذیل هستند:

آموزش ذخیره عکس پروفایل اینستاگرام در اندازه و کیفیت اصلی

بیشتر بخوانید: خرید آِیفون

مرورگر خویش را اجرا کنید و وارد سایت Instadp شوید.
نام کاربری پروفایل اینستاگرام باره نظرتان را در فیلدی که بدست سایر اینستا دی پی ارائه شده است وارد کنید و بر روی گزینه View DP کلیک نمایید.
به همین سادگی عکس پروفایل کاربر باره عقیده در اندازه و کیفیت اصلی نمایش دیتا می‌شود و شما می‌توانید آن را دانلود کنید. اگر تمایلی به به کارگیری سایت InstaDP ندارید، می‌توانید اپلیکیشن اختصاصی آن را نصب و از این برنامه به قصد ذخیره عکس پروفایل اینستاگرام در اندازه و کیفیت اصلی بهره‌گیری نمایید.

دانلود برنامه InstaDP از گوگل پلی استور
جمع‌بندی

همانطور که تماشا کردید در این نوشتار به تعلیم دو روش کارآمد به هدف دانلود عکس پروفایل اینستاگرام در اندازه و کیفیت اصلی پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از مراحل و دسته های شرح داده شده بیچارگی به اطلاعات اکثریت داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی دقیق تری بخواهید.





:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: