نوشته شده توسط : ساحل

مدیران بازاریابی شرکت‌ها و موسسان استارتاپ‌ها می‌توانند از برخی افزارها برای سرعت بخشیدن و تسهیل مدیریت شبکه‌های اجتماعی خویش استفاده کنند. البته اغلب کارشناسان بازاریابی دیجیتال معتقدند به کارگیری ابزارهای اتوماسیون برای ارسال پست‌ها روند مناسبی نیست ولی می‌توان با کمی شخصی‌سازی،‌ از این افزارها نیز استفاده‌ی بهینه برد. بعلاوه بسیاری از ابزارها به هدف آنالیز، مشاهده و اعلان وضعیت کمپانی در شبکه‌های اجتماعی طراحی شده‌اند که به کارگیری آنها فواید زیادی برای شرکت‌ها خواهد داشت. ابزارهای مدیریت شبکه‌های اجتماعی در پیوستگی به معرفی شماری از مشهورترین ابزارهای این دامنه در دانشمند می‌پردازیم که بی گمان نمونه‌های درونی آنها نیز با کمی جستجو و بررسی قابل دسترسی هستند.

HootSuite
سرویس هوت‌سوت گرد از قدیمی‌ترین و معتبرترین پلتفرم‌های مدیریت شبکه‌های اجتماعی را عرضه می‌کند. این سرویس خدماتی همچون مدیریت چندین شبکه‌ی اجتماعی، وارسی بر کار و جنبش کاربران و مخاطبان در کانال‌های گوناگون و ارسال محتوا به‌صورت منسجم یا مجزا را به کاربران عرضه می‌کند. علاوه بر آن سرویس آموزشی هوت‌سوت انواع تکنیک‌ها را برای مدیریت و آنالیز هرچه بهتر کانال‌ها در گزین کردن اعضا قرار می‌دهد.

hootsuite

Hubspot
این سرویس گرد از قوی‌ترین ابزارها برای آنالیز کمپین‌ها و رسیدگی دقیق پست‌ها را در گزین کردن شرکت‌ها پیمان می‌دهد. با به کارگیری خدمات هاب‌اسپات می‌توانید علاوه بر تشخیص شبکه‌ی اجتماعی پسندیده با بیشترین نرخ جذب مخاطب، پست‌های پرطرفدار را نیز به راحتی پیدا کرده و روی آنها سرمایه‌گذاری کنید.

MeetEdgar
این افزار برای انتشار دوباره پست‌های دوست داشتنی و پرطرفدار استفاده می‌شود. انتاشر مجدد این نوع از محتوا که با اصطلاح Evergreen شناخته می‌شود، شدامد بیشتری را به سمت کانال‌های شما جذب می‌کند.

TweetDeck
ابزار توییت‌دک یکی از قدیمی‌ترین ابزارهای مدیریت حساب توییتر است. با به کارگیری این وبسایت مطالعه‌ی فید توییتر نیز راحت‌تر خواهد بود. رایگان بودن خدمات توییت‌دک و انسجام آن با دگرگونی ها توییتر این افزار را به انتخاب جذاب برای کاربران تبدیل کرده است.

IFTTT
یکی از قوی‌ترین و معتبرترین ابزارهای اتوماسیون در دنیای وب، وبسایت IFTTT است. خدمات این وبسایت قابلیت پیوست بسیاری از سرویس‌ها و اپلیکیشن‌ها را به یکدیگر دارد و به‌عنوان مثال می‌تواند بعد از انتشار یک پست در وبلاگ کمپانی شما، خلاصه‌ی آن را در تمام شبکه‌های اجتماعی ارسال کند. علاوه بر این می‌توان با استفاده از خدمات این سرویس و پیوستگی آن به هشتگ یا اکانت مناسب، از بحث‌های محیط برند به سرعت آگاه شد.

IFTTT برای اندروید

Buffer
سرویس بافر نیز احد از ابزارهای اتوماسیون بوده که به‌طور اختصاصی برای شبکه‌های اجتماعی طراح شده است. در این سرویس علاوه بر زمان‌بندی و انتشار اتوماتیم پست‌ها، می‌توان محتوای مورد عقیده در هر شبکه را شخصی‌سازی کرده و از بومی شدن آن برای شبکه‌ی باره عقیده اطمینان حاصل کرد. بافر علاوه بر اتوماسیون، ابزارهای آنالیز را نیز در کمر بستن کسب‌وکارها قرار می‌دهد.

Sprout Social
این سرویس برای آنالیز و مشاهده‌ی رفتار مشتریان و وانگهی پروفایل‌های کمپانی در شبکه‌های اجتماعی بهره‌گیری می‌شود. با استفاده از خدمات اسپروت می‌توان ارسال پست‌ها را نیز خودکار کرده و گزارش‌های بازخوردها را نیز برای تدوین بهتر استراتژی‌های آینده گرفتن کرد.

Google Analytics
ابزار آنالیز گوگل علاوه بر رسیدگی ترافیک وبسایت‌ها قابلیت پیوست به پروفایل‌ شبکه‌های اجتماعی را نیز دارد.با استفاده از این ابزار می‌توان روند موفقیت و تاثیرگذاری پست‌های شبکه‌های اجتماعی را تحلیل کرده و استراتژی‌های نیاکان را روی کانال‌های پربازده طراحی کرد.

Google Analytics / گوگل آنالیتکس

SocialFlow
الگوریتم سوشال‌فلو رفتار کاربران را تحلیل کرده و هر پستی را با توجه به داده‌های زنده بهینه می‌کند. این الگوریتم بهترین سررسید برای انتشار پست در شبکه‌های اجتماعی را مشخص می‌کند تا بیشینه پروا مخاطبان قصد به درونمایه جلب شود.

Iconosquare
این سرویس به طور اختصاصی برای مدیریت محتوای اینستاگرام طراحی شده است. آنالیز دقیق این سرویس و ویژگی‌های جدیدی که به‌صورت منظم به آن اضافه می‌شوند، آیکن‌اسکوئر را به گرد از انتخاب‌های اصلی کاربران اینستاگرام تبدیل کرده است. برخی از این ویژگی‌ها آنالیز محتوای اکانت‌های مختلف و در ضمن اتوماسیون ارسال پست در اینستاگرام را شامل می‌شوند.

Sprinklr
اسپرینکلر یکتا از ابزارهای جامع مدیریت شبکه‌های اجتماعی است. این سرویس خدمات مدیریت جامع، اتوماسیون و آنالیز تمامی شبکه‌های اجتماعی شما و در ضمن کمپین‌های تبلیغاتی اجرا شده در هر کدام را انجام می‌دهد.

KnowEm
این آلت امکان مهار بحث‌ها و گفتگوها پیرامون برند شما را در بیش از ۵۰۰ وبسایت و شبکه‌ی اجتماعی سپریدن می‌دهد. با استفاده از گزارش‌های این سرویس می‌توانید اعتبار برند خود در شبکه‌های اجتماعی را بررسی و پاسخ‌های لازم را برای بهبود آن در نظر بگیرید.

social media

در سرانجام مفتوح هم باید به این نکته اشاره کرد که به کارگیری ابزارهای اتوماسیون شبکه‌های اجتماعی فقط با مدیریت ریزبین و شخصی‌سازی محتوا برای هر شبکه توصیه می‌شود. بی گمان شکل محتوایی که شما در فیسبوک و اینستاگرام منتشر می‌کنید با توییتر متفاوت خواهد بود. حتی اگر همه‌‌ی آنها یک محتوا را منتشر کنند، باید طراحی‌های مختلفی برای هر شبکه در نظر گرفت.

نکته‌ی مهم سایر رسیدگی امنیت این ادوات است. بسیاری از ادوات برای دسترسی بهتر به درونمایه و مدیریت آن دربایستن به اسم کاربری و رمز عبور اکانت شما در شبکه‌ی اجتماعی دارند. نکته‌ی مهم این که در به کارگیری این ابزارها زیاده‌روی نکنید و پیش از اهدای دسترسی به هر کدام، قوانین حریم خصوصی، سطح دسترسی و نحوه‌ی تعامل آنها را با دقت مطالعه کنید. بهترین راهکار در این گویه به کارگیری فقط یک دست موزه است که اعتبار و قدمت مناسبی نیز داشته باشد.

استفاده از ابزارهای جمع‌آوری لایک و فالور نیز به هیچگونه برای برندها توصیه نمی‌شود. دلیل نخست این که شبکه‌های اجتماعی در حال هوشمندتر شدن و حذف حساب‌های تقلبی هستند. برآیند اینکه با حذف فالورها و لایک‌های تقلبی اعتبار شما زیر سوال خواهد رفت. از طرفی کاربران نیز باهوش هستند و وقتی حساب کاربری شما با چندین هزار فالور تنها چند کامنت پیوسته داشته باشد، متوجه راهبرد سیاه شبکه‌های اجتماعی شما خواهند شد.



:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

دانلود عکس پروفایل اینستاگرام در اندازه و کیفیت اصلی یکی از دغدغه های میباشد که شاید اغلب کاربران اینستاگرام بعد از رویت عکس پروفایل اینستا فردی مایل به دانلود عکس پروفایل اینستاگرام آن شخص میباشند. اگرچه سپریدن این شغل از راه خود اپلیکیشن اینستاگرام امکانپذیر نیست، اما روش های ساده‌ای برای انجام آن وجود دارد. در این مقاله هدف داریم به آموزش تصویری دانلود عکس پروفایل اینستاگرام به ساده ترین روش شدنی بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای درباره دانلود عکس پروفایل اینستاگرام
برخلاف تلگرام و سایر اپلیکیشن های مشابه، اینستاگرام این امکان را در اختیارمان پیمان نمی‌دهد لغایت عکس پروفایل سایر کاربران را در ابعاد بزرگ و با کیفیت اصلی تماشا یا آن ها را در حافظه گوشی خود اندوخته کنیم. ولی آیا می‌دانید که شیوه های ساده ای برای سپریدن این کار وجود دارند؟ یعنی شما می‌توانید با کاربرد از این روش ها عکس پروفایل اینستاگرام هر کاربر را در ابعاد اصلی اندوخته کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی

در پیوستگی این مقاله هدف داریم به آموزش دو نمونه از بهترین روش های اندوخته عکس پروفایل اینستاگرام در اندازه و کیفیت اصلی بپردازیم. در صورتی که در رابطه با هر یک از مراحل و تقسیم های شرح دیتا شده دربایستن به اطلاعات اکثریت داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها ارشاد ریزبین تری بخواهید. با ما همراه باشید.

هرگونه سوال درباره این مطلب و مشکلات نرم‌افزاری موبایل خود دارید، با همکاران ما در کمپانی همراه‌رایانه تماس بگیرید

دانلود عکس پروفایل اینستاگرام : روش اول

روشی که در این تقدیر شناسایی می‌کنیم احد از بهترین طریق های موجود به منظور اندوخته عکس پروفایل اینستا در اندازه و کیفیت اصلی است. در این شیوه نیازی به بکارگیری هیچ اپلیکیشن جانبی نخواهید داشت و فقط به مرورگر گوشی هوشمندتان نیازمند خواهید بود. بدین منظور به شرح پایین عمل کنید:

آموزش اندوخته عکس پروفایل اینستاگرام در اندازه و کیفیت اصلی

بیشتر بخوانید: نمایندگی اپل در تهران

اپلیکیشن اینستاگرام را اجرا و وارد پروفایل کاربری شوید که تمایل به دانلود عکس پروفایل اینستاگرام او را دارید.
آیکون سه نقطه موجود در زاویه سمت راست و بالای صفحه را لمس و سپس مانند عکس بالا گزینه Copy Profile URL را گزینش کنید.
آموزش ذخیره عکس پروفایل اینستاگرام در اندازه و کیفیت اصلی

حالا از اینستاگرام خارج شوید و مرورگر گوشی خود را باز کنید. پیشنهاد ما این است که از مرورگر گوگل کروم بهره‌گیری کنید.
آدرس پروفایل کاربر اینستاگرام مورد نظرتان که کپی شده بود را در آدرس بار مرورگر پیست (Paste) کنید و از طریق مرورگر به صفحه پروفایل آن کاربر مراجعه کنید.
آموزش ذخیره عکس پروفایل اینستاگرام در اندازه و کیفیت اصلی

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

انگشت خویش را بر روی عکس پروفایل اینستا او قرار دیتا و کمی نگه دارید لغایت پنجره پاپ آپی مانند عکس فوق نمایان شود. در این پنجره گزینه Open image in new tab را گزینش کنید. اگر از مرورگر رایانه بهره‌گیری می‌کنید باید بر روی عکس پروفایل کاربر راست کلیک کرده و گزینه مشابه را برگزیدن کنید.
آموزش ذخیره عکس پروفایل اینستاگرام در اندازه و کیفیت اصلی

حالا عکس پروفایل اینستا آن کاربر در ابعاد حقیر در تب جدیدی از مرورگرتان باز شده است. به آدرس بار این صفحه در رأس مرورگر مراجعه کنید و بخشی که با عبارت S150*150 وجود دارد را کاملا از آدرس بار پاک کنید و گزینه بارگذاری صفحه را لمس نماید.
آموزش ذخیره عکس پروفایل اینستاگرام در اندازه و کیفیت اصلی

مشاهده خواهید کرد که عکس پروفایل کاربر مورد عقیده با اندازه و کیفیت اصلی نمایش دیتا می‌شود. اکنون که می‌توانید نسبت به اندوخته عکس پروفایل اینستاگرام وی اقدام کنید. بدین قصد کافیست انگشت خویش را بر روی عکس او پیمان دیتا و کمی نگه دارید و سپس از پنجره پاپ آپ نمایان شده، گزینه Download Image را گزینش کنید.
بنابراین به همین سادگی و حتی بدون احتیاج به نصب هیچ اپلیکیشن جانبی توانا به اندوخته عکس پروفایل اینستاگرام کاربران در ابعاد و کیفیت اصلی خواهید بود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی سامسونگ

دانلود عکس پروفایل اینستاگرام : طریق دوم
روش کارآمد دیگری هم به قصد دانلود عکس پروفایل اینستا در اندازه و کیفیت اصلی وجود دارد. در این شیوه از سایت واسطی با نام InstaDP بهره‌گیری می‌کنیم. مراحل اتمام این کار به شرح ذیل هستند:

آموزش ذخیره عکس پروفایل اینستاگرام در اندازه و کیفیت اصلی

بیشتر بخوانید: خرید آِیفون

مرورگر خویش را اجرا کنید و وارد سایت Instadp شوید.
نام کاربری پروفایل اینستاگرام باره نظرتان را در فیلدی که بدست سایر اینستا دی پی ارائه شده است وارد کنید و بر روی گزینه View DP کلیک نمایید.
به همین سادگی عکس پروفایل کاربر باره عقیده در اندازه و کیفیت اصلی نمایش دیتا می‌شود و شما می‌توانید آن را دانلود کنید. اگر تمایلی به به کارگیری سایت InstaDP ندارید، می‌توانید اپلیکیشن اختصاصی آن را نصب و از این برنامه به قصد ذخیره عکس پروفایل اینستاگرام در اندازه و کیفیت اصلی بهره‌گیری نمایید.

دانلود برنامه InstaDP از گوگل پلی استور
جمع‌بندی

همانطور که تماشا کردید در این نوشتار به تعلیم دو روش کارآمد به هدف دانلود عکس پروفایل اینستاگرام در اندازه و کیفیت اصلی پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از مراحل و دسته های شرح داده شده بیچارگی به اطلاعات اکثریت داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی دقیق تری بخواهید.



:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,نوت بوک هواوی
در جریان برگزاری کنگره جهانی موبایل، شرکت هواوی از دو نوت بوک جدید خود رونمایی کرده است که به ترتیب ۱۳ و ۱۴ اینچی هستند.

به گزارش مهر به نقل از آسین ایج، این دو نوت بوک میت بوک ۱۳ و ۱۴ نام دارند، هر دو وزن کمی داشته و برای جلب نظر مخاطبان عام طراحی و تولید شده اند.

 

در این نوت بوک ها از نمایشگرهایی با قابلیت مشاهده تمام صفحه با هر زاویه نگاه به نمایشگر، پردازنده های قدرتمند و بدنه مقاوم استفاده شده است. سازگاری کامل با رایانه های شخصی برای اتصال و تبادل فایل ها با سرعت بالا از جمله دیگر ویژگی های این دو نوت بوک است.

 

میت بوک ۱۴ با تنها ۴.۹ میلیمتر ضخامت یکی از تولیدات خوش ساخت هواوی است که نمایشگر آن ۹۰ درصد از قاب جلویی نوت بوک را پوشانده است. البته نسبت پخش تصاویر در این نوت بوک ۳ به ۲ و نه ۱۶ به ۹ است. دقت نمایشگر نوت بوک یادشده ۲۱۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل و تراکم پیکسلی آن برابر با ۱۸۵ پیکسل در هر اینچ است.

 

نمایشگر هر دو نوت بوک به صورت لمسی طراحی شده و آنها قابلیت دریافت فرامین را در صورت لمس همزمان ده نقطه از نمایشگر دارند. میت بوک ۱۴ با ابعاد ۳۰۷.۵ در ۲۲۳.۸ در ۱۵.۹ میلیمتر تنها ۱.۴۹ کیلوگرم وزن دارد. پردازنده نسل هشتم  Intel Core i۷-۸۵۶۵U، پردازنده گرافیکی  NVIDIA GeForce MX ۲۵۰  و ۲ گیگابایت وی رم  GDDR۵ از جمله ویژگی های این نوت بوک است. در این نوت بوک از فناوری خنک کننده فین فن ۲ هم استفاده شده و مدت زمان شارژ باتری آن ۱۵ ساعت است.

 

در مدل ۱۳ اینچی از کارت گرافیک ضعیف تر NVIDIA GeForce MX۱۵۰  استفاده شده است. عرضه عمومی این نوت بوک ها در ابتدای بهار انجام خواهد شد و قیمت آنها هم هنوز اعلام نشده است.

 

 https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11021392.html



:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 



 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,انرجایزر
شرکت انرجایزر(Energizer) با همکاری شرکت فرانسوی "آونیر"(Avenir) به تازگی در کنگره جهانی موبایل بارسلونا از یک گوشی با باتری غول‌آسای ۱۸ هزار میلی آمپر ساعتی پرده‌برداری کرد که تنها با یک بار شارژ چندین روز کار می‌کند. 

به گزارش ایسنا و به نقل از گیزمگ، اگر مردم می‌خواستند بهبود تنها یکی از جنبه‌های یک گوشی هوشمند را انتخاب کنند، قطعاً افزایش طول عمر باتری انتخاب اول بسیاری از مردم بود.

 

در کنگره جهانی موبایل بارسلونا که اکنون در حال برگزاری است، شرکت "انرجایزر"(Energizer) با همکاری شرکت "آونیر تله‌کام"(Avenir Telecom) یک موبایل جدید را معرفی کرده که تقریباً مشکل باتری را حل کرده است. در این همکاری وظیفه ساخت باتری به عهده انرجایزر و ساخت گوشی هوشمند بر عهده آونیر بوده است.

 

موبایل "P18K Pop" باتری بسیار بزرگی با ظرفیت عجیب ۱۸ هزار میلی آمپر ساعتی دارد که ظاهراً تخلیه شارژش چند هفته طول می‌کشد.

 

البته در کنار این مزیت یک عیب بزرگ نیز دارد و آن شکل آجرگونه این موبایل است. چرا که باتری آن با چنین ظرفیتی اندازه بزرگی هم دارد و این باعث شده تا این گوشی به شکل عجیبی حجیم باشد. "P18K Pop" تقریباً به اندازه سه آیفون ضخامت دارد.

 

برای مقایسه ظرفیت باتری این گوشی با گوشی‌های پرچمدار کنونی باید گفت که ظرفیت باتری همه پرچمدارهای کنونی بین ۲۰۰۰ تا ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعت است حتی نزدیک به گوشی جدید انرجایزر نیز نیست.

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,انرجایزر

طبق گفته سازندگان، این گوشی قدرت کافی برای ۹۰ ساعت مکالمه مداوم، ۱۰۰ ساعت پخش موسیقی و یا دو روز کامل تماشای ویدئو را داراست. این شرکت وعده داده است که این گوشی در صورت استفاده عادی چند هفته نیاز به شارژ پیدا نکند.

 

لاز به ذکر است که ضخامت این گوشی ۱۸ میلی‌متر است. در حالی که پرچمداران مدرن معمولاً ضخامتی بین ۷ تا ۸ میلی‌متر دارند.

 

موبایل "P18K Pop" فارغ از باتری، ویژگی‌های خوب دیگری نیز دارد. برای مثال طبق مد امسال دارای پنج دوربین است که سه تای آنها در پشت گوشی تعبیه شده و دو دوربین نیز به صورت کشویی بالای گوشی قرار داده شده است.

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,انرجایزر

دوربین اصلی عقب ۱۲ مگاپیکسلی است که توسط دو دوربین ۵ مگاپیکسلی و ۲ مگاپیکسلی پشتیبانی می‌شود تا عمق میدان مناسب را ارائه دهد.

 

ترجیح داده شده است تا دوربین سلفی نیز همانطور که در دستگاه‌های اوپو و شیائومی دیده می‌شود به جای تعبیه در بالای صفحه نمایش داخل گوشی قرار گیرد تا در صورت دلخواه از بالای گوشی بیرون بیاید. دو دوربین جلو نیز کیفیت ۱۶ و ۲ مگاپیکسلی دارند.

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,انرجایزر

صفحه نمایش این گوشی ۶.۲ اینچی است که قابلیت ارائه کیفیت فول اچ‌دی را دارد.

 

این گوشی عجیب دارای رم ۶ گیگابایتی و حافظه ۱۲۸ گیگابایتی است.

 

سازندگان هنوز قیمتی برای P18K Pop مشخص نکرده‌اند اما می‌گویند که فروش آن از فصل تابستان(در نیم‌کره شمالی) آغاز خواهد شد.

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11021499.html



:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

امکانات و مزایای طراحی سایت املاک
املاکی ها چنانچه بخواهند متفاوت باشند و در فرمایش تبلیغات به روز و کامیاب تر عمل کنند باید به روش های نوین روی بیاورند. طراحی سایت املاک به آنها این برتری را می دهد که یک بنگاه 24 ساعته باشند و از تبلیغاتی مزایای طراحی سایت برای املاک  کارا و همیشگی برخوردار شوند. جامعه هدف خود را به راحتی لینک شوند و با هزینه مقداری بتوانند بیشترین مشتری را جلب نمایند. با بهینه سازی پسندیده و سئو نکویی که برای طراحی سایت املاک در نظر می گیرند می توانند در گوگل رتبه نکوداشتن داشته و حجم وسیعی از مشتریان را مستقیماً به سایت خود راهبری کنند. با یک خرج نه چندان بسیار اولیه و طراحی سایت املاک سایر خرج خاصی نخواهند داشت و از شر هزینه های مداوم برای تبلیغات نیز آسان خواهند شد.

 

امکانات اولیه در طراحی سایت املاک

مشاهده موقعیت جغرافیایی ملک مورد نظر
محدود کردن جستجو به موارد مد نظر مثل شمار اطاق و زیر بنای ملک و غیره
قسمت آگاهی ها و اطلاعیه ها در باره بازار مسکن
وجود قابلیت ثبت مسکن مد نظر به وسیله اشخاص مختلف
قابلیت بارگزاری تصاویر و ویدئو از ملک در ساحل توضیحات
امکان پنل ارسال پیامک به شمار مد نظر برای بانک عدد ها
امکان پرداخت پاداش و بیعانه برای نگه داشتن مسکن برای متقاضی
مشاهده موقعیت اماکن و دسترسی ها در گوشه ها-کناره ها ملک بر روی نقشه
و موارد بسیاری سایر که بر حسب بیچارگی مدیر در طراحی سایت املاک قابل اجرا می باشد.

طراحی سایت املاک

طراحی سایت املاک تخصص نونگار پردازش
با توضیحاتی که در بالا ارائه کردیم و اطلاعاتی که خود شما دارید قطعاً متوجه خواهید شد که طراحی سایت املاک با پروا به ریزه کاری های خاصی که دارد باید به چهره کاملاً تخصصی اتمام بگیرد و با بهینه سازی خوب در صفحات اول گوگل قرار بگیرد الی مشتریان بیشتری از آن بازدید کنند. شرکت نونگار پردازش با سال ها پیشینه در امر طراحی سایت بزرگترین و باستانی ترین کمپانی طراحی سایت می باشد که می تواند آنچه که برای یک سایت املاک بیچارگی است به بهترین نحو برای شما برپایی نماید و کارشناسان بهینه سازی سایت این شرکت تضمین می کنند که با کمینه خرج در نتایج جستجوی گوگل در رتبه های برتر پیمان بگیرید.

چرا گرافیک در طراحی سایت املاک اهمیت زیادی دارد؟
وب سایتی که برای آژانس املاک خویش طراحی می کنید تنها یک بروشور آنلاین نیست در واقع برتری اصلی سهولت استعلام املاک برای خریداران و فروشندگان است که توسعه بازرگانی برای نماینده آژانس را به تعقیب دارد. اگر در موتور های جستجوگر سرچ کنید طراحی سایت املاک متعددی نگریستن می کنید بعد باید برتری به دیگران داشته باشید که کاربران وب سایت شما را برگزیدن کنند و این فرمایش لغایت حدی به کمپانی طراحی سایت که پروژه شما را در دست دارد پیوستگی دارد.
از دلایلی که کارفرمایان کمپانی طراحی سایت نونگار پردازش را گزینش می کنند این که نونگار با قدمت و پیشینه طولانی، تجربه گسترده ای در به کارگیری انواع سیستم های کد نویسی و مدیریت درونمایه دارد. علاوه بر این نونگار پردازش همواره گوگل را در عقیده دارد و وب سایت های خود را با پروا به الگوریتم های گوگل بهینه سازی می کند.

خدمات شرکت طراحی سایت نونگار پردازش برای طراحی سایت املاک عبارتند از:
• رویکرد شخصی
حتما از طراحی سایت خود چشمداشت دارید که کسب و کار شما را گسترش دهد فلذا باید وب سایتی مطابق با اهداف خویش طراحی کنید لغایت با ناوبری مناسب کاربران آسانی استفاده از خدمات و هدایت بازدید کننده به سرنوشت های گوناگون طراحی سایت املاک وجود داشته باشد.

• طراحی سفارشی
طراحی سایت املاک متنوع کاملا طراحی متفاوتی دارند و هیچکدام عملکرد و خدمات یکسانی ندارند ولی با این حال بیشتر وب سایت ها در نگاه اول همانند به نظر میرسند اما در شرکت نونگار پردازش طراحی سایت های سفارشی مطابق با خواسته و نیاز کارفرما به طور منحصر به فرد و اختصاصی طراحی می شود.

• بهینه سازی شده برای گوگل
یکی از راه های حفظ بقا طراحی سایت در فهرست نتایج برتر گوگل این است که گوگل ساخت سایت شما را همنشین داشته باشد و گوگل تارنما هایی را اخ دارد که نزد کاربران محبوبیت داشته باشند. بنابراین با طراحی سایت املاک کاربر پسند و رعایت الگوریتم های گوگل در ساختار سایت می توانید رتبه های برتر گوگل را متعلق به خود کنید.

• حمایت قوی
ما بر این باوریم که طراحی سایت بعد از آخر پروژه به سپریدن نمی رسد و باید با پشتیبانی نیرومند و همیشگی همواره از سایت نگهداری کرد. از آنجا که طراحی سایت املاک همانند شعبه ای از تجرات شماست می بایست باره پروا پیمان گیرد و به طور منظم به روزرسانی شود الی انعکاس احسان از کسب و کارتا ن به مشتریان مجازی نمایش دهد.
طراحی سایت املاک
طراحی سایت بنیادی املاک
اگر برای کرایه ملک و یا مستغلات به آژانس های مسکن مراجعه کنید با فایل ها و پیشنهادات متعددی رو به رو می شوید و همین مایه می شود خریدار و فروشنده بهترین معامله را انجام دهند. پس باید بتوانید به بهترین شکل برای هر خریدار گزینه های فروش را نمایش دهید در این مرحله طراحی سایت املاک کمک زیادی به آژانس های مسکن کرده است. اما اگر بخواهید با استفاده از قالب های حاضر وب سایتی همانند دیگر سایت ها ایجاد کنید می بایست روی توانایی های بازاریابی خود تمرکز کنید.
چرا که نخستین چیزی که کاربر با آن روبرو می شود تارنما شماست و سپس دیگر دسته ها مراجعه می کند و این به مثل فردی است که ظاهر مناسبی ندارد و طبعا رغبت افراد برای برقراری وابستگی با آن شخص کمتر خواهد بود. در راستی طراحی سایت املاک می تواند در چند ثانیه نخست که کاربر از سایت بازدید می کنند باعث رونق کسب و کار و بازرگانی شود و یا این نتیجه عکس داشته باشد.
طراحی سایت املاک به هدف بستری برای خریدو فروش املاک و ملک طرح ریزی می شود. خرید ملک در حیطه جغرافیایی وسیع تر نیازمند فضایی برای درج اطلاعات املاک می باشد. طراحی سایت املاک با درج اطلاعات درباره املاک می تواند خریداران و فروشندگان را در گستره جغرافیایی وسیع تر به هم متصل نمایند.طراحی سایت املاک در جهت کسب سودآوری هر چه بیشتر املاک و بنگاه دارن می باشد.

نمایش نمای ملاک در طراحی سایت املاک
طراحی سایت املاک می تواند نمای سه بعدی و یا نماهای گوناگون از املاک باره فروش را فراهم نماید. نمای درونی وخارجی از املاک می تواند مایه جلب توجه کاربر شود. نمایش نماهای گوناگون از املاک موجب تصمیم گیری صحیح خریداران ملک می شود. درج بخشی در طراحی سایت املاک برای ورود اطلاعات املاک با شرایط ویژه و ویژه مایه رضایت هر دو طرفین معامله یعنی فروشنده و خریدار می شود. نقشه جغرافیایی از ملک و محیط های گوشه ها-کناره ها موجب معرفی و درک بهتر فضای بیرونی ملک توسط خریدار می شود. طراحی سایت املاک در جهت ارائه خدمات بهتر و کاراتر به فروشندگان ملک و خریداران می باشد. درج قیمت ملک، متراژ، تصاویری از ملک تمامی بسهولت در طراحی سایت املاک امکان پذیر می باشد. تاثیر خاصی که طراحی سایت املاک ایجاد می نماید شکستن محدودیت جغرافیایی می باشد که امکان دسترسی به اطلاعات املاک فروشی را برای همگی کاربران با شکست محدودی ها فراهم می آورد.

طراحی سایت رایزن املاک
با پروا به رشد و بهبود روزانه در فناوری بیشتر کسان برای رهن یا فروش املاک خود از اینترنت مدد می گیرند به گونه ای که خرید و فروش املاک به چهره سنتی کم کم در حال از بین رفتن می باشد. مشاور املاک ها با طراحی سایتی قادر خواهند بود از این طریق رابطه خود را با مشتریان خویش اغلب کنند.
از نکات مهمی که در طراحی سایت رایزن املاک باید باره پروا پیمان دهیم داشتن ظاهری گرافیکی قشنگ و متناسب می باشد ، زیرا ظاهری زیبا خیلی راحت نظر کاربران را به خود جذب می کند، همچنین سئو و بهینه سازی سایت شما در بیشتر دیده شدن طراحی سایت شما در موتورهای جستجو کمک اکثریت می کند. بنابراین طراحی سایت رایزن املاک احد از بهترین راه ها برای پیشی گرفتن شما از رقیب هایتان می باشد طراحی سایت باعث می شود شما همیشه یک قدم از رقیب هایتان جلوتر باشید.



:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

"اخبار,اخبار
اینستاگرام در پی تحقیقات دیده بان رقابت انگلیس، متعهد شد تبلیغات پنهان از سوی اینفلوئنسرها در این اپلیکیشن اشتراک گذاری عکس و ویدیو را محدود کند.

به گزارش ایسنا، فیس بوک ایرلند که اینستاگرام را در انگلیس اداره می کند، متعهد شده است تغییراتی را صورت دهد  و سازمان رقابت و بازارهای انگلیس وعده مذکور را تغییر رفتار مهمی از سوی یک پلتفرم شبکه اجتماعی بزرگ توصیف کرده است.

 

دیده بان رقابت انگلیس در بیانیه ای اعلام کرد: با تغییرات اینستاگرام، پست کردن یک تبلیغات در این پلتفرم بدون این که به عنوان تبلیغات مشخص شود، دشوار خواهد شد.

 

فیس بوک که شرکت مادر اینستاگرام است، از همکاری با سازمان رقابت و بازارهای انگلیس در جهت افزایش شفافیت مربوط به ارسال تبلیغات از سوی اینفلوئنسرها استقبال کرد.

 

سازمان رقابت و بازارهای انگلیس درباره این که بسیاری از اینفلوئنسرها محتوای مربوط به شرکتها را در اینستاگرام پست می کنند بدون این که مشخص کنند برای این کار پول یا مشوقهای دیگری دریافت کرده اند، تحقیقاتی را انجام داده بود.

 

اینفلوئنسرها اگر برای ارسال چنین پستها یا خدماتی پول یا مشوقهای دیگر دریافت می کنند، از این پس باید تایید یا فاش کنند.

 

بر اساس گزارش رویترز، اینستاگرام از فناوری استفاده خواهد کرد که مشخص می کند چه زمانی کاربران به وضوح روشن نمی کنند که تبلیغات ارسال می کنند.

 

 https://www.beytoote.com/computer/technews/banews76418.html



:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل
 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,ویندوز 10
کاربران ویندوز 10 می گویند این سیستم عامل بدون کسب اجازه از کاربران برنامه‌های تحت وب آفیس را بر روی رایانه‌های آنها نصب می کند. 

به گزارش فارس به نقل از انگجت، تا پیش از این سیستم عامل ویندوز 10 به علت به روزرسانی های اجباری و بدون اجازه از کاربران شهرت داشت. اما حالا کاربران زیادی می گویند این سیستم عامل به زور رایانه های افراد را از نو راه اندازی می کند تا آنها بتوانند اپلیکیشن های تحت وب آفیس را که از طریق مرورگر اج راه اندازی می شود، نصب کنند.

  

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,ویندوز 10

این مشکل برای همه کاربرانی که از نسخه های استاندارد ویندوز 10 استفاده می کنند، وجود دارد و هنوز راه حلی نیز برای آن وجود ندارد. تا به حال نصب برنامه های یادشده اختیاری بود و ویندوز قبل از این کار از افراد اجازه می گرفت.

 

بسیاری از کاربران از مایکروسافت خواسته اند تا در مورد این تصمیم عجیب اطلاع رسانی کرده و توضیح دهد. اما این شرکت هنوز توضیحی در این زمینه نداده است. آنها می گویند از اینکه کنترلی بر روی رایانه های خود ندارند و مایکروسافت هر زمان که خواست آنها را دستکاری می کند، بسیار خشمگین هستند.

beytoote.com/computer/technews/tnews11063278.html



:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

برآورد خرج هزینه قیمت طراحی سایت
بررسی عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت
قبل از تعیین قیمت طراحی سایت باید نوع وبسایت مشخص شود. این روزها شمار بخش بندی سایت ها بسیار بسیار است. سایت های خبری، سایت شرکتی، سایت فروشگاه آنلاین، سایت بازی آنلاین، سایت استریم و توزیع آنلاین مولتی مدیا، سایت های دانلود، سایت آپلود، سایت های برون سپاری پروژه و... هر کدام ساختار و استراتژی طراحی مخصوص به خویش را دارند.

بهترین شرکت طراحی سایت تهران - وب وان
در گام دوم بهتر است استانداردهای عمومی که فارغ از گونه وبسایت، در طراحی آن مهم است را مد نظر پیمان دهیم. رابط کاربری یا UI، تجربه کاربری یا UX، نمایش صحیح در موبایل و تبلت، هماهنگی با مرورگرهای مختلف، کدنویسی سمت سرور، کدنویسی سمت کاربر و... مواردی هستند که به واسطه موعد و انرژی که روی آنها صرف میشود در بها گذاری طراحی سایت کارایی خواهند داشت.
نکته سوم اینکه تعداد نفرات و تخصص هایی که در طراحی و پیاده سازی سایت بکار گرفته شوند نیز در خرج پایانی تاثیرگذار است. احتمالا نمیتوان از یک تیم حقیر یا یگانه دو نفره چشمداشت طراحی یک سایت حرفه ای با حمایت کامل را داشت. لذا در نظر داشته باشید که شرکت طراحی وبسایت چه تعداد توان با تخصص های متفاوت را برای تاسیس سایت شما درگیر پروژه میکند.

در برگیرنده کسان حرفه ای و با تجربه در گویه طراحی سایت کوشش business دارند با بهترین و پسندیده ترین بها خدمات خود را عرضه کنند.به جرات میتوان گفت یگانه از وسیع ترین بازه های هزینه خدمات را میتوانید در گستره طراحی سایت تماشا کنید. هر شخص یا شرکتی که به این کار مشغول است، ملاک های خود را داشته و قیمت متفاوتی را برای طراحی سایت خوب ارائه میکند.
این بازه وسیع تعرفه طراحی سایت، مایه سردرگمی کارفرمایان نیز شده است. برای مثال ممکن است آگهی طراحی سایت با قیمتی نازل اما امکانات زیاد را مشاهده کند، از طرفی نیز شرکتی را پیدا میکند که سایتی با امکانات نه چندان گسترده را با هزینه ای هنگفت ارائه میکند.
عباراتی چون طراحی باکیفیت، تحویل سریع، پشتیبانی 24 ساعته و... واژه ها کلیدی هستند که در صفحه تعرفه طراحی تارنما اکثر کمپانی ها مشاهده میکنید. ولی به واقع چطور میتوان خرج طراحی سایت را تخمین زد؟ چگونه میشود قیمت ارزان، بها گران و یا بها مناسب طراحی سایت را تشخیص داد؟

برآورد خرج طراحی سایت

عوامل موثر در قیمت طراحی سایت
نوع سایت بر اساس نیازهای مشتری
در پیش درآمد لازم است تا پهنه کاری خود را مشخص نمایید تا با پروا به آن بتوانید designmodo سایت باره نظر خود را انگار نمایید .باید بدانید چه گونه سایتی را می خواهید سایت ها انواع مختلفی دارند از آنگونه سایت های فروشگاهی ، سایت های شرکتی ، خبری و …هر کدام از انواع سایت ها طراحی و قالب مخصوص به خویش را دارند . بعد همانطور که گفتیم در نخست لازم است الی گونه سایت خود را گزینش نمایید . بعد از گزینش گونه سایت و یادداشت آن نوبت به قالب سایت می رسد .

اغلب شرکت ها به مشتری قالب های حاضر را توصیه می کنند و برای هر کدام از آنها قیمتی تعیین می نمایند . اما برخی از شرکت ها نظیر شرکت طراحی سایت دارکوب چند قالب آماده به مشتری پیشنهاد می دهند سپس از پایه آن قالب را طراحی می نمایند . در ضمن مشتری میتواند خویش قالبی اختصاصی سفارش دهد . سایت مختص به خود را داشته باشد با قلبی متفاوت پس در این سرنوشت مشتری می تواند قالب اختصاصی خود را داشته باشد یا اینکه از قالب های آماده قالبی انتخاب نماید الی طراحان همان قالب را کاربرد نمایند یا آن را از پایه طراحی کنند . در این تقدیر تعرفه ها متفاوت می باشد . پس از انتخاب قالب سایت نوبت به ویژگی های عمومی و نرم افزاری هر سایت است .

ریسپانسیو بودن و طراحی پسندیده سایت
مورد بعدی ریسپانسیو بودن سایت می باشد . ریسپانسیو به معنای سازگاری سایت با دستگاه های دیگر همچون تلفن همراه است . در صورتی که شما بخواهید وب سایت تان در تلفن های به اتفاق و تبلت ها بدون تغییر در منوها و محتوا نمایش دیتا شود باید سفارش ریسپانسیو بودن سایت را بدهید . تعرفه سازگاری سایت نیز جداگانه می باشد .

نکته بعدی تعلیم کار با پنل مدیریت است که در برخی از کمپانی ها رایگان است هدف از پنل مدیریت فضایی است که شما با استفاده از آن سایت را مدیریت می کنید و می توانید درج درونمایه در آن اتمام دهید . تعرفه بعدی مربوط به حمایت ها می باشد . بعد از اینکه شما سایت خود را اخذ کردید و ممکن است در چهره نداشتن فرهنگ کافی تکاپو هایی انجام دهید که برای تارنما تان مشکلاتی رخ دهد در این چهره اگر سایت شما حمایت داشته باشد می توانید با کمک پشتیبان ها مشکلات سایت را حل نمایید .

سیستم مدیریت محتوا
در واقع قلب یک وب سایت سیستم مدیریت درونی و هسته مرکزی آن خواهد بود. ممکن است طراح تارنما شما از سیستم های مدیریت محتوای حاضر استفاده کند یا اینکه یک وب سایت و مهار پنل مدیریت محتوای آن را بصورت کامل و خط به خط برنامه نویسی کند.

طراحی سایت با CMS های آماده
بد نیست با سیستم های مدیریت محتوای از پیش ساخته شده کمی آشنا شوید و بدانید که چه معایب و چه محاسنی دارند. بعضی از این سیستم های مدیریت محتوایی عبارتند از:
ورد پرس (wordpress)، جوملا (Joomla)، دروپال (Drupal)، اپن کارت (Open Cart)، مجنتو (Magento) و دیگر سیستم های تحت عنوان سیستم مدیریت درونمایه یا CMS
این سیستم ها که به آن ها Content Management System یا به اختصار CMS می گویند، در واقع توسط اشخاص یا کمپانی ها به نوع ای طراحی شده اند که تاب استجابت گویی به بیچارگی های فراوانی را داشته باشند و اکثر مواردی که یک وب سایت به آن دربایستن داشته باشد را در دل خود دیده اند.



:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1399 | نظرات ()