نوشته شده توسط : ساحل

شبکه های کامپیوتری دارای اجزاء و تجهیزاتی هستند که هر کدام متعلق به ساز و برگ وظیفه ی مشخصی دارند. به طور کلی ساز و برگ شبکه به دو تقسیم ی اکتیو(Active) و پسیو(Passive) دسته می‌شوند. برای آشنایی اغلب با شبکه و گونه ها آن به نوشتار شبکه چیست؟ مراجعه کنید.

آشنایی با ساز و برگ پسیو و اکتیو شبکه
شبکه های کامپیوتری حائز اجزاء و تجهیزاتی هستند که هر کدام متعلق به تجهیزات وظیفه ی مشخصی دارند. به طور کلی تجهیزات شبکه به دو دسته ی اکتیو(Active) و خدمات پسیو شبکه (Passive) تقسیم می شوند. 

در پیوستگی به رسیدگی برخی از پرکاربرد ترین ساز و برگ اکتیو و پسیو خواهیم پرداخت.

برخی از تجهیزات اکتیو و پسیو در شبکه
تجهیزات اکتیو شبکه چیست؟
به تجهیزاتی گفته می شود سیگنال ها الکترونیکی را تولید، بازتولید، هدایت و مسیریابی می کنند. ساز و برگ اکتیو یا فعال، در شبکه سیگنال ها را تولید می کند و از طریق ساز و برگ پسیو سیگنال ها را در شبکه جابه جا می کنند.

چند مثال از تجهزات اکتیو در شبکه بر این پایه اند :

سوئیچ شبکه
سوییچ در شبکه وظیفه دارد الی وابستگی بین سیستم ها و اجزاء مختلف را در یک شبکه برقرار کند. برای آشنایی اغلب با گونه ها سوئیچ شبکه و گونه ها آن نوشتار “سوئیچ شبکه چیست و چه انواعی دارد؟” را مطالعه کنید.

 

سوییچ ها در شبکه نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند و آن وابستگی دستگاه ها به هم است
هاب
هاب هم عملکردی مانند با سویچ را دارد با این تفاوت که هاب از تکنولوژی باستانی تری استفاده می کند در ضمن نسبت به سوییچ، سرعت و عملکرد ذیل تری دارند و تقریباً منسوخ شده اند.

روتر
روتر در شبکه وظیفه دارد لغایت شبکه های مختلف را به یکدیگر متصل کند الی اعضاء شبکه ها بتوانند با یکدیگر تبادل دیتا داشته باشند. برای آشنایی کامل با انواع روتر و کارایی آن می توانید نوشتار “روتر چیست و چه کاربردی در شبکه دارد” را مطالعه کنید.

روتر ها معمولاً در جاهایی بهره‌گیری می شوند که بیش از یک شبکه هستی دارد
مودم
مودم می تواند یک شبکه را با به کارگیری یک روتر به اینترنت متصل نماید. به زبان ساده مودم، بستگی شما را با مراکز ارائه دهنده اینترنت برقرار می کند.

مودم های جدید هم نقش روتر را بازی می کنند و هم مودم
پیشنهاد مطالعهروش های افزایش امنیت مودم یا روترهای بی‌سیم (وایرلس)
انواع سرور
سرور ها نقش بسیار مهمی در شبکه دارند و وظیفه دارند لغایت خدمات و سرویس هایی را به کاربران شبکه ارائه دهند.

از جمله این خدمات: اشتراک گذاری فایل ها، تخصیص IP، به کارگیری منابع سخت افزاری سرور و غیره

از معتبر ترین برند های تولید کننده سرور شرکت HP است
کارت شبکه
با به کارگیری کارت شبکه، دستگاه می تواند به شبکه متصل شود و داده هایی را ارسال و اخذ کند. برای آشنایی با کارت شبکه و گونه ها آن نوشتار “کارت شبکه چیست؟ کاربرد انواع کارت های شبکه را بشناسیم” را بخوانید.

فایروال
یکی از ساز و برگ مهم در تامین امنیت شبکه فایروال است. فایروال ها می‌توانند از عبور داده های غیر مجاز به شبکه ممانعت کنند. برای آشنایی با کارت شبکه و انواع آن مقاله “فایروال چیست؟ انواع فایروال نرم افزاری و سخت افزاری” را بخوانید.

فایروال ها هم به چهره نرم افزاری وجود دارند و هم به صورت سخت افزاری
تجهیزات IDS و IPS
از سایر ساز و برگ امنیتی در شبکه هستند. IDS برای یافتن تهدید ها مورد کاربرد پیمان می گیرد و IPS هم برای از بین بردن و قطع دسترسی ترسانیدن ها در شبکه به شغل می رود.

مدیریت و تنظیم تجهیزات اکتیو شبکه، نیازمند دانش و تخصص زیادی است
پیشنهاد مطالعهانواع یو اس بی و کاربردهای آن ها
تجهیزات پسیو شبکه چیست؟
به تجهیزاتی گفته می شود که توانایی تولید و یا بازتولید سیگنال های الکترونیکی را ندارند و فقط سیگنال هایی را که از سمت تجهیزات اکتیو به آن ها می رسد را انتقال می دهند و جابه جا می کنند که به آن ها پسیو یا غیر فعال گفته می شود.

تجهیزات پسیو عبارتند از:

PDU چیست؟
PDU یا Power Distribution Unit دستگاهی برای مدیریت توزیع برق است که یک ورودی و خروجی های انبوه برق دارد و بیشتر در داخل Rack و برای تغذیه برق سرورها و تجهیزات شبکه و دیتاسنتر مورد بهره‌گیری قرار می‌گیرد. PDU ها به چهره تک فاز و سه فاز با ولت آمپر های مختلف در بازار هستی دارند.

با توجه به افزایش سرورها و تعدد ساز و برگ شبکه در مراکز داده و اطاق های سرور به کارگیری PDU ها امری ضروری درجهت مدیریت ظرفیت برق مصرفی تجهیزات شبکه است.

قابلیت های PDU عبارتند از:

اداره و راندمان بهتر از طاقت برق در جهت مراکز داده
تعیین برنامه‌ای برای روشن و خاموش کردن ساز و برگ متصل به PDUها
اطلاع از افزایش بار مصرفی برق در دستگاه های متصل به PDU پیش از Fail شدن دستگاه و امکان جلوگیری از Fail شدن
برخی از PDU ها دارای یک صفحه نمایش برای نمایش مقدار برق و شاخص های آن هستند و از طریق ابزارهای مدیریتی بوسیله پروتکل SNMP قابل مدیریت هستند.
معرفی iPDUهای اچ پی
این PDU ها که در واقع بخش کننده برق هستند قابلیت کنترل و مانیتورینگ از طریق بعید را دارند. همچنین به ازای هر پریز مقدار برقی که در حال بهره‌گیری است را نشان می‌دهند. این PDU ها این قابلیت را دارند که سرور جدید وصل شده را به چهره خودکار تشخیص می‌دهند. می‌توان این PDU ها را در کنار رک نصب کرد و در واقع به فضایی اضافی نیاز ندارند. پارت نامبر آنها معمولا با AF شروع می‌شود مثل AF525A.


انواع کابل و سوکت شبکه
کابل و سوکت های شبکه نقشی بنیادی و مهم در شبکه دارند و به سیستم ها کمک می کنند الی بتوانند به شبکه متصل شوند. در این مزمینه مطالعه مطلب “انواع کابل شبکه و کاربردهای آنها” سودمند است.

کابل ها در سرعت ها و کیفیت های گوناگون هستی دارند
پچ پنل
توسط پچ پنل می نا نظم را در بین کابل ها برپا کرد و شبکه را بهتر و زیاد بهینه تر مدیریت کرد.

استفاده پچ پنل مایه می شود لغایت مدیریت و عیب یابی شبکه تند تر صورت پذیرد
سوکت های دیواری
سوکت های دیواری دسترسی سیستم کاربران را به شبکه پایدار می کنند و به کاربر این امکان را می دهند لغایت با به کارگیری کابل شبکه، به شبکه اصلی متصل شود

رک
با به کارگیری رک می تاب تمام دستگاه ها را به چهره منظم و با ترتیبی خاص در یک جا جمع کرد که هم متعلق به ها محافظت شود و هم استفاده از آن دستگاه ها راحت تر شود. برای آشنایی با رک شبکه نوشتار “رک شبکه چیست؛ شناسایی رک و انواع آن” را بخوانید.

رک ها سازماندهی ساز و برگ شبکه را بر عهده دارند
تجهیزات و ابزار ها
دستگاه ها و دست موزه هایی هستی دارند که با بهره‌گیری آن ها می نا امور مربوط به کابل کشی و نصب ساز و برگ را اتمام داد. مثل ابزار سوکت زن

هر چه کیفیت تجهیزات پسیو بالاتر باشد، شبکه استوار تر و پرسرعت تر خواهد بود. به کارگیری دست موزه های مناسب نیز در صرفه جویی زمان و خرج کارساز خواهد بود.
پسیو شغل شبکه کیست؟
افرادی که در پهنه شبکه مشغول به شغل هستند معمولا در دودسته پسیو پیشه و اکتیو کار تقسیم می شوند. همانطور که در اشاره به ساز و برگ اکتیو و پسیو گفته شد، مشخص است به کسی که نزاکت نصب و راه اندازی شبکه و کار با ساز و برگ آن را دارد پسیوکار شبکه گفته می شود و در مقابل کسی که به دسته نرم افزاری شبکه آشنایی و در آن مهارت دارد اکتیوکار شبکه گفته می شود. البته بیان این نکته لازم است که هر دو بخش باسد به نوع کار یکدیگر آشنایی داشته باشند تا از روش اتصالات و کارکرد درست تجهیزات شود



:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

ت اهل مانتین ویو در جدیدترین نسخه‌ از مرورگر کروم سراغ استفاده از راهکاری اختصاصی برای  سیستم تخصیص‌دهنده‌ی پیشرفته‌ی حافظه‌ رفته است. PartitionAlloc به‌گونه‌ای بهینه‌ شده است تا تأخیر بسیار کمی در فرایند تخصیص حافظه ارائه دهد و امنیتش افزایش یابد. براساس اعلام گوگل، PartitionAlloc در تمامی بخش‌های کروم اندروید و نسخه‌ی ویندوز ۶۴ بیتی آن استفاده شده است.

در بیانیه‌ی گوگل آمده است در Chrome M89 برای ویندوز، اشغال فضای رم کاهش چشمگیری یافته است (حداکثر ۲۲ درصد در پردازش‌های مرورگر و ۸ درصد در رندر و ۳ درصد در بخش GPU). علاوه‌براین، گوگل ادعا می‌کند پاسخ‌گو‌بودن (Responsiveness) مرورگرش را ۹ درصد بهبود داده است.

نسخه‌ی جدید کروم در زمینه‌ی استفاده کردن یا نکردن از حافظه نیز‌ هوشمندانه‌تر عمل می‌‌کند. از‌این‌پس، کروم به‌ازای هر تب به حداکثر ۱۰۰ مبی‌بایت (MiB) نیاز پیدا می‌کند که روی برخی از وب‌سایت‌های محبوب بیش از ۲۰ درصد است. کروم برای دستیابی به این هدف، حافظه‌ای را رها می‌کند که تبِ بازشده از آن استفاده نمی‌کند (نظیر تصاویر بزرگی که با اسکرول از آن‌ها رد می‌شوید). 

گوگل می‌گوید اخیرا میزان اشغال حافظه‌ی رم با تب‌های پس‌زمینه‌ی کروم در سیستم‌عامل مک OS را ۸ درصد کاهش داده است. این میزان در برخی از سیستم‌ها به بیش از یک گیگابایت ترجمه می‌شود. Tab Throttling که با کروم 87 معرفی شد و در کروم 88 به‌صورت گسترده دردسترس قرار گرفت، مسئول بهبود ۶۵ درصدی امتیاز Apple Energy Impact برای صفحات پس‌زمینه است. در نتیجه‌ی این اتفاق، رایانه‌های مک خنک‌تر و فن‌های سیستم بی‌صدا‌تر می‌مانند. 

در پلتفرم موبایل، گوگل با استفاده از Android App Bundle دانلودها را به‌ازای هر دستگاه بهینه می‌کند و از isolatedSplits استفاده می‌کند تا وظایف کاری را تقسیم و درصورت نیاز آن‌ها را بارگذاری کند. این تکنیک باعث شده است میزان کرش کروم درنتیجه‌ی اشغال بیش‌از‌حد منابع کاهش یابد، میزان استفاده از حافظه ۵ درصد کم شود، زمان بازشدن اپلیکیشن ۷٫۵ درصد افزایش پیدا کند و صفحات ۲ درصد سریع‌تر بارگذاری شوند.

نسخه‌ی ۶۴ بیتی کروم روی دستگاه‌های مجهز به سیستم‌عامل جدیدتر از اندروید 10 با بیش از هشت گیگابایت حافظه‌ی رم بازسازی شده است تا تجربه‌ی باثبات‌تری ارائه دهد. به‌لطف این تغییرات، نسخه‌ی یادشده‌ی کروم ۸٫۵ درصد سریع‌تر صفحات را بازگذاری می‌کند و اسکرول روان را ۲۸ درصد بهبود می‌بخشد. نسخه‌ی جدید باعث می‌شود زمان بازشدن تب‌های Freeze-Dried (تب‌های سبک با حجم برابر با یک اسکرین‌شات‌) در نسخه‌ی موبایل کروم ۱۳ درصد کاهش پیدا کند.

 

منبع : 

https://www.zoomit.ir/software-application/368989-google-chrome-recent-memory-savings-mac-windows-android/



:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

خبرگزاری ZDNet در گزارشی می‌نویسد هکرها نهایت استفاده را از سرعت کُند مایکروسافت در برطرف‌کردن مشکل امنیتی جدید اکسچنج سرور (Microsoft Exchange Server) می‌برند و نرخ حمله‌ی سایبری آن‌ها هر چند ساعت دو برابر می‌شود.

این گزارش براساس داده‌های مؤسسه‌ی پژوهشی Check Point Research (موسوم به CPR) نوشته شده و در آن آمده است هکرها فعالانه مشغول بهره‌برداری از چهار آسیب‌پذیری روز صفر (Zero-Day Vulnerability) هستند که مایکروسافت ۲ مارس ۲۰۲۱ (۱۲ اسفند ۱۳۹۹) با انتشار چند به‌روزرسانی فوری، تلاش کرد آن‌ها را برطرف کند.

طبق آمار، تلاش برای بهره‌برداری از این آسیب‌پذیری‌ها و حمله به Microsoft Exchange Server همچنان افزایش می‌یابد. ظاهرا در ۲۴ ساعت اخیر، اعضای تیم Check Point Research متوجه شده‌اند تلاش برای سوءاستفاده از آسیب‌پذیری‌های سیستم‌های سازمان‌ها هر دو تا سه ساعت، دو برابر بیشتر می‌شود.

ترکیه و ایالات متحده‌ی آمریکا و ایتالیا کشورهای میزبان سنگین‌ترین حجم از حمله‌های مرتبط به Microsoft Exchange Server شناخته می‌شوند که ظاهرا به‌ترتیب ۱۹ و ۱۸ و ۱۰ درصد از کل حملاتِ پایش‌شده را ازآنِ خود کرده‌اند. در‌حال‌حاضر، دولت، ارتش، حوزه‌ی تولید و حتی سرویس‌های مالی بیش از سایر صنایع و حوزه‌ها هدف حملات سایبری قرار می‌گیرند. تخمین زده می‌شود حداقل ۱۲۵،۰۰۰ سرور در سطح جهان وجود دارند که مشکل امنیتی‌شان رفع نشده است.

آسیب‌پذیری‌های حیاتی یادشده CVE-2021-26855 ،CVE-2021-26857 ،CVE-2021-26858 و CVE-2021-27065 را شامل می‌شوند و روی Exchange Server 2013 و Exchange Server 2016 و Exchange Server 2019 اثر می‌گذارند. مایکروسافت به‌روزرسانی‌های امنیتی جدیدی در خارج از چرخه‌ی انتشار استاندارد در‌دسترس سازمان‌ها قرار داد تا نقص‌های امنیتی یادشده را که ازلحاظ تئوری می‌توان از آن‌ها برای سرقت داده و نفوذ به سرور استفاده کرد برطرف کند.

ردموندی‌ها پیش‌تر حملات فعالانه به Microsoft Exchange Server را به گروه تهدید پیشرفته‌ی مستمر (APT) چینی با نام Hafnium نسبت داده بود. هفته‌ی گذشته، ESET نام حداقل ۱۰ گروه APT را اعلام کرد که در حمله‌ی سایبری به Microsoft Exchange Server دست داشته‌اند. ۱۲ مارس ۲۰۲۱ (۲۲ اسفند ۱۳۹۹) مایکروسافت گفت نوعی باج‌افزار با عنوان دیرکرای (DearCry) هم‌اکنون در حال استفاده از آسیب‌پذیری‌های اکسچنج سرور در حملات سایبری است. این شرکت اعلام کرد پس از نفوذ اولیه به سرورهای پچ‌نشده‌ی درون‌سازمانی Exchange، باج‌افزار روی سیستم‌های آسیب‌پذیر پیاده‌سازی می‌شود؛ وضعیتی که ما را یاد سال ۲۰۱۷ و شیوع گسترده‌ی باج‌افزار واناکرای (WannaCry) می‌اندازد.

لوتم فینکلستین، مدیر بخش هوش تهدید در شرکت Check Point Research، می‌نویسد سرورهای آسیب‌پذیر می‌توانند به هکر امکان دهند ایمیل‌های سازمانی شما را استخراج و کدهای مخرب را به درون سازمان شما وارد کند. طبق گفته‌ی او، سازمان‌های متأثر از این اتفاق نه‌تنها باید اقداماتی پیش‌گیرانه روی Exchange Server اعمال کنند؛ بلکه شبکه‌هایشان را برای پیداکردن تهدید باید اسکن کنند. 

منبع : 

https://www.zoomit.ir/security/368986-microsoft-exchange-server-hacks-doubling-every-two-hours/



:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

ارزان ترین شرکت طراحی سایت در تهران

در جامعه ای حیات میکنیم که همگی تکاپو ها و کسب و کارها از خرید و فروش املاک و لوازم منزل گرفته تا حتی رزرو تاکسی و سفارش غذا و میوه تمامی آنلاین شدند و این روند با شیب بسیار رو به رشد است. در ضمن مردم نیز برای یافتن خدمات و محصولات مورد نظرشون ، اولین جایی که به آن مراجعه میکنند ،فضای اینترنت است.پس این دقیقا همان جایی است که باید در آن دیده شوید و این انگیزه افزایش روز به روز تعداد سایت ها در موتورهای جست وجو و آنلاین شدن سوداگری های مختلف است.میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در باره تاثیر داشتن وبسایت بر کسب و کارها ، مقاله ی طراحی سایت و تاثیر آن بر سوداگری را مطالعه کنید. حال اگر تصمیم به تاسیس یک وبسایت حرفه ای و تخصصی ، برای ترقی در پهنه ی رقابت گرفته اید و پیگیری ارزان ترین کمپانی طراحی سایت در تهران هستید که باوجود بها پسندیده ، کیفیت خدماتش هم عالی باشد ، میتوانید وارد بخش طراحی سایت ارزان بشوید.

 

ارزان ترین کمپانی طراحی سایت در تهران

در پیوستگی هدف داریم در مورد شرایط طراحی سایت ارزان در پردازش هوشمند علاءالدین برای مشترکین طهران روشنگری بدهیم :

در شرکت طراحی سایت علاءالدین سایت های بسیار زیبا و چیره دست با بیش از 60 گونه قالب حرفه ای شرکتی (طراحی سایت شرکتی) و بیش از 40 نوع قالب فروشگاهی (طراحی سایت فروشگاهی) با قیمت زیاد پایین معادل 500 هزار تومان سپریدن میگیرد.علاءالدین با در عقیده گرفتن رکود اقتصادی و دشواری ها مالی شرکت ها تصمیم به طراحی سایت با این قیمت برای کسب و کار های نوپا کرده است.
این سایت ها با به کارگیری فریم ورک و بر بنیاد استاندارد های تایید شده ی جهانی ساخته و تاسیس میشوند و با قالب های متنوع و مختلفی که دارند ، مناسب برای هر دودمان و کسب و کاری هستند.این سایت ها بهترین گزینه برای شرکت ها و فروشگاه های اخیر تاسیس میباشند.
همچنین علاءالدین خدماتی را برای طراحی سایت شرکتی ارزان مشترکین این سایت ها در عقیده گرفته است که به اختصار نام میبریم :خدمات پشتیبانی تخصصی و چیره دست بصورت کاملا مجانی وبه مدت یکسال.بدین صورت که هر مشکل (احتمالی) در سایت بروز دهد ، متخصصین تیم علاءالدین فورا دشوار بوجود امده را برطرف خواهد کرد. در ضمن هنگام تحویل سایت ، یکسری ویدیو اموزشی با سوژه مدیریت سایت در پسندیدن کاربران قرار میگیرد لغایت بتوانند به راحتی سایت را مدیریت کرده وادمین سایت خود باشند.
علاوه بر هزینه پایین طراحی و تنوع قالب وخدمات پشتیبانی و اموزشی ، تمامی سایت های طراحی شده در طراحی سایت علاءالدین بصورت کاملا بازتاب گرا و بهینه سازی شده و سازگار با انواع دستگاه های موجود (تبلت ،موبایل، ایپاد ،لب طاقت و..) بوده بدون هیچ مشکلی در تمام آنها قابل دید است. علاوه بر تمام موارد فوق ، علاءالدین برای مشترکین خود ، تضمین عودت وجه (در چهره راضی نبودن از طراحی سایت) دارد که به این قصد میتوانند با شرایط ذکر شده در پرتال مشتریان از طریق تیکت اقدام کنند.



:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 23 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

ارتش آمریکا روی توسعه عینک هوشمند جدیدی به نام IVAS کار می‌کند که با فناوری پیشرفته خود به سربازان امکان دید در شب و مشاهده موقعیت اطراف را از همه زوایا می‌دهد. سربازان می‌توانند با کمک این عینک هوشمند جدید نقشه‌های دیجیتالی و سایر داده‌های مورد نیاز را نیز در اختیار داشته باشند.

این عینک‌های هوشمند با نام «سیستم جامع تقویت بینایی» (IVAS) مجهز به چندین دوربین قدرتمند هستند که در قسمت بالای آن قرار گرفته‌اند. سربازان می‌توانند با کمک این دوربین‌های قدرتمند، اشراف کاملی بر موقعیت اطراف داشته باشند و حتی زوایایی که در حالت عادی قابل رویت نیست را نیز از طریق دوربین‌های تعبیه شده، رصد کنند.

 

 

 

 

برای مثال وقتی سربازان با وسایل نقلیه زرهی در حال بررسی موقعیت و میدان جنگی هستند، دوربین‌های نصب شده روی IVAS و همچنین دوربین‌های نصب شده روی وسیله نقلیه زرهی به آنها  کمک می‌کند تا بتواند تصویر کاملی از فضای پیرامون خود داشته و در درون خودرو بیرون آنرا از تمام زوایا ببینند.

همچنین این سیستم جدید امکان مشاهده داده‌های دیگری از جمله نقشه‌های دیجیتالی و هدف‌هایی که سربازان باید آن را دنبال کنند را در اختیار آنها قرار می‌دهد. هر کدام از کاربران می‌توانند بین دید فرمانده، سربازان حاضر در میدان یا خودروها جابجا شوند.

 

 

 

از دیگر مزایای عینک‌های IVAS می‌توان به قابلیت دید در شب آنها اشاره کرد. قابلیت‌های عینک‌ هوشمند جدید به سربازان کمک می‌کند تا بتوانند به شکل موثرتری در موقعیت‌های مورد نظر حضور داشته باشند و تمام نیاز آنها را برای ارتباط با فرمانده و انجام ماموریت‌های جنگی پاسخ می‌دهد.

 

 

 

براساس گزارش منابع آگاه، به نظر می‌رسد ارتش آمریکا با بودجه‌ای ۱.۱ میلیارد دلاری، قصد دارد ۴۰ هزار سرباز خود را به عینک‌های جدید IVAS با فناوری پیشرفته مجهز کند. این تعداد عینک نیاز سربازان خط مقدم را در موقعیت‌های جنگی تامین می‌کند. هر چند در گزارش دیگری به این موضوع اشاره شده که کنگره آمریکا با بودجه درخواستی برای خرید این عینک‌های هوشمند جدید موافقت نکرده و آن را کاهش داده است.

 

 منبع:


:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 23 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

در پی مذاکرات ناموفق اپل با خودروسازهای مطرح دنیا برای تولید خودروی برقی این شرکت، کوپرتینویی‌ها احتمالا مونتاژ این ماشین را به تامین‌کنندگان فعلی خود از جمله فاکسکان می‌سپارند.

شایعات در مورد تلاش اپل برای تولید یک خودروی برقی از سال‌ها پیش به گوش می‌رسید اما سطح خبرهای مربوط به آن در ماه‌های گذشته به حد بی‌سابقه‌ای رسیده است. این شرکت برای تولید نخستین خودروی خود که ظاهرا «اپل کار» نام دارد ابتدا با هیوندای و کیا وارد مذاکره شد و حتی به نظر می‌رسید که تولید در کارخانه‌ کیا در آمریکا کلید خواهد خورد اما ظاهرا این مذاکرات به نتیجه نرسید تا اپل سراغ گزینه‌های دیگر برود.

مذاکرات این شرکت با خودروسازهای مطرح تا کنون نتیجه‌ای در پی نداشته است. آنطور که بلومبرگ می‌گوید دلیل موفق نبودن مذاکرات به عدم توافق بر سر نوع همکاری برمی‌گردد چرا که خودروسازهای شناخته شده تمایل ندارند به جای توسعه دهنده ماشین صرفا به عنوان مونتاژ کننده ایفای نقش کنند.

خودروی الکتریکی اپل احتمالا سال آینده میلادی از راه می‌رسد

بلومبرگ به نقل از منابع آگاه مدعی شده که این شرکت آمریکایی قید شرکت‌هایی نظیر هیوندای و کیا را زده و مسئولیت مونتاژ را به تامین کننده‌های خود نظیر فاکسکان و مگنا می‌سپارد که پیش از این سطح کیفی خود را به اثبات رسانده‌اند. فاکسکان در حال حاضر تامین کننده اصلی آیفون است و مگنا هم که در صنعت خودرو فعالیت دارد، پیش از این در پروژه اپل کار فعالیت‌هایی داشته است.

گزارش جدید بلومبرگ با خبرهای جدید در مورد سرمایه‌گذاری کلان فاکسکان در تولید خودرو مطابقت دارد. این شرکت به تازگی با شرکت چینی «Byron» که در زمینه خودروی برقی فعال است همکاری‌هایی داشته و برای تولید خودرو با شرکت «فیسکر» نیز وارد مشارکت شده است.

مورد دیگری که امکان مونتاژ خودرو توسط فاکسکان را تقویت می‌کند سطح بالای فناوری این شرکت است که با استانداردهای سخت‌گیرانه اپل تطابق دارد. فاکسکان حتی به تازگی از یک شاسی خودروی برقی و پلتفرم طراحی رونمایی کرده که به خودروسازها اجازه می‌دهد مدل‌های مورد نظرشان را سریعتر طراحی و تولید کنند.

 

 منبع:


:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 23 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اطلاعات منتشر شده نشان از پشتیبانی گوشی Galaxy A32 از فناوری 5G می دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، مدتی است که شرکت‌های سازنده گوشی‌های هوشمند تمرکز خود را روی ساخت گوشی‌ پشتیبانی کننده از فناوری 5G قرار داده‌اند و قصد دارند گوشی‌هایی با قیمت مناسب را وارد بازار کنند. به تازگی نیز اخبار منتشر شده از سایت گیگابنچ خبر از ساخت گوشی Galaxy A32 5G شرکت سامسونگ می‌دهند. در گذشته رندرهایی از این گوشی در فضای مجازی منتشر شده بود اما این بار بخشی از اطلاعات سخت افزاری این گوشی منتشر شده است و بر اساس این اطلاعات ظاهرا گوشی Galaxy A32 5G از چیپست Dimensity 720 MediaTek استفاده خواهد کرد.

 

طبق اطلاعات موجود در وب سایت گیگابنچ گوشی A32 5G با شماره مدل SM-A326B وارد بازار خواهد شد و به لطف پردازنده استفاده شده در آن شاهد پشتیبانی از قابلیت 5G توسط این گوشی هستیم. حافظه رام موجود در این گوشی ۴ گیگابایت خواهد بود و بر اساس آزمایشات انجام شده روی Galaxy A32 5G، پردازنده آن در حالت تک هسته توانسته است امتیاز ۴۷۷ و در حالت چند هسته امتیاز ۱۵۹۸ را به دست آورد.

 

برخی از اطلاعات سخت افزاری گوشی A32 5G

از دیگر اطلاعات سخت افزاری گوشی A32 5G می‌توان به استفاده از نمایشگر ۶.۵ اینچی با یک بریدگی که دوربین جلو را در خود قرار داده است اشاره کرد و در بخش پشتی این گوشی نیز شاهد استفاده از چهار لنز که به وسیله یک مستطیل از بدنه گوشی جدا شده است، هستیم. در حال حاضر در بخش دوربین این گوشی از لنز ۴۸ مگاپیکسلی به عنوان لنز این گوشی استفاده شده است.

 

سنسور اثر انگشت A32 نیز در بخش کناری و روی دکمه خاموش و روشن گوشی قرار گرفته است، بخش پایینی نیز درگاه USB-C، درگاه  هدفون و میکروفن گوشی را در خود جای داده است.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/banews78193.html



:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

شرکت توئیتر از غیرفعال شدن قابلیت اشتراک گذاری ویدئوهای زنده از اعتراضات‌، سخنرانی‌ها و رویدادها در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، قابلیت پخش جریانی برای فیلم‌های زنده (Periscope) توئیتر، در ماه مارس غیرفعال می‌شود.

 

توئیتر اعلام کرد افزایش هزینه استفاده از این قابلیت برای کابران و در نتیجه کاهش اقبال آن‌ها باعث غیرفعال شدن این امکان در توئیتر در آینده‌ای نزدیک خواهد بود.

 

تیم پریسکوپ در پیامی در واکنش به این اقدام نوشت: چنین اقدامی در شرایط فعلی جامعه درست نیست. ما هنوز هم به قدرت فیلم زنده برای حل مشکلات تأثیرگذار اعتقاد داریم و همین امر باعث افزودن این ویژگی به مجموعه قابلیت‌های اصلی در توئیتر شده است.

 

این حرکت نشانگر آخرین دستاورد اشتراک ویدئوست که توئیتر انجام داده و سپس تعطیل شده است. توئیتر Periscope را در سال ۲۰۱۵ خریداری کرد، اندکی پس از آنکه برنامه‌های مشابه مانند Meerkat و Facebook Live در حوزه فناوری میان کاربران محبوبیت یافتند؛ زیرا مردم با استفاده از آن‌ها به اشتراک گذاری ویدیوی زنده اعتراضات، رویداد‌ها و سخنرانی‌ها را تجربه کردند. از آن زمان برخی ویژگی‌ها در برنامه اصلی توییتر از جمله Twitter Go Live تعبیه شد.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/banews78131.html



:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

شرایط استاندارد اتاق سرور
اتاق سرور از حساس ترین مکانهای هر سازمان می باشد که سرورها، تجهیزات، بستر ارتباطی شبکه و اطلاعات را در خود نگهداری و حفاظت می کند. با توجه به اینکه داده ها یعنی بخش مهمی از داراییهای معنوی سازمان، در فضای فیزیکی اتاق سرور نگهداری می شود ایجاد شرایط استاندارد برای اتاق سرور از اهمیت ویژه ای برای مدیران شبکه برخوردار است.
همیشه احتمال فراموش کردن کنترل شرایط اتاق سرور و بروز صدمات وجود داردامروزه برای کنترل شرایط وضعیت فیزیکی اتاق سرور دما، آتش سوزی، حفاظت و تردد از سیستمهای متنوعی برای اتاقهای سرور استفاده می شود تا بهترین شرایط برای عملکرد تجهیزات و حفاظت از آنها بوجود آید. با توجه به اینکه معمولا نیروی انسانی و یا مسوول شبکه، در اتاق سرور مستقر نمی باشد این امکان وجود خواهد داشت که وضعیت فیزیکی اتاق سرور کنترل نشود و بینابین کارهای روزمره دچار فراموشی شود از این رو ایجاد چک لیست کنترل دوره ای شرایط اتاق سرور و نصب شرح وظایف مسوول مربوطه می تواند بسیار موثر باشد و اهمیت بررسی و کنترل وضعیت را برجسته تر نماید. از مواردیکه در چک لیست کنترل شرایط اتاق سرور می توان درج کرد: کنترل سیستم اعلام و اطفاء حریق، کنترل اتصالات کابلها در سویچها، کنترل دستگاه های خنک سازی و کولینگ، نشتی احتمالی آب، وضعیت UPS، باطری ها و ... است. فرم دهی کابلها و تجهیزات پسیو شبکه، برچسب گذاری و جداسازی از جمله موارد دیگری است که باعث نظم و مدیریت بهتر در اتاق سرور می شود و تاثیر مستقیمی بر بهبود عملیات عیب یابی و توسعه شبکه دارد.

نظارت بر شرایط اتاق سرور
مدیران شبکه بعد از انجام اقدامات لازم برای تامین شرایط استاندارد اتاق سرور و بررسی چک لیست دوره ای آن به ابزاری نیاز دارند که بتوان خارج از اتاق سرور وضعیت را مانیتور کرد و بر شرایط نظارت داشت. معمولا بجز دوربین مداربسته که از طریق شبکه و خارج از محل کار نیز می توان وضعیت را بررسی کرد، بقیه سنسورها و دستگاههای نصب شده بصورت آفلاین هستند و مقادیر دما، رطوبت، ولتاژ برق ورودی و خروجی یو.پی.اس، وضعیت تردد، وضعیت سیستم های خنک سازی و ... را در نمایشگرهای خود نمایش می دهند که برای محیطهایی که نیروی انسانی در آن مستقر نیست، از دسترس خارج است و نمی توان از اطلاعات آنها به سادگی استفاده کرد.
نظارت آنلاین بر اتاق سرور، جایگزین نمایشگرهای فیزیکی داخل رک می شوددر این میان سیستمهایی وجود دارند که از طریق پیامک و اپ های موبایل آلارمها را به مدیر شبکه انتقال می دهند. این سیستمها بسیار کاراتر از سیستمهای آفلاین هستند هرچند اغلب بصورت جزیره ای تنها یک یا چند نوع محدود از اطلاعات را مانیتور و گزارش می کنند و چنانچه بخواهید تصویر کاملی از وضعیت اتاق سرور را بر روی یک داشبورد نظارتی داشته باشید، اغلب هزینه تمام شده مانع از تهیه این نوع سیستمها می شود و کلا بخش نظارت بر اتاق سرور از اولویتها خارج می شود.

اینترنت اشیا راه حل مقرون به صرفه
توسط اینترنت اشیا راه حلهای جذاب جدیدی برای اتصال هر آنچه که اطلاعات و یا کنترل آن برای ما مهم است، بوجود آمده است. دیگر به سادگی می توانیم بسیاری از اشیا بی جان اطراف خود را به سخن واداریم و از حال آنها باخبر شویم و اگر نیاز شد تصمیم گیری کنیم که بقیه اشیا چه واکنشی نشان دهند تصمیم گیری در سیستم می تواند با شرطهای ساده شروع شود و در نهایت توسط هوش مصنوعی و با یادگیری از شرایط گوناگون به سیستمهای هوشمند متکی به خود منجر شود. آنچه که در مراحل نخستین کنترل شرایط محیطی اتاق سرور برای ما اهمیت دارد این است که بتوانیم با استفاده از قابلیتهای اینترنت اشیا یک سیستم نظارتی و کنترلی جامع ، آنلاین و مقرون به صرفه در اختیار داشته باشیم.
به بیان دیگر همچنانکه مدیران شبکه و IT توسط ابزارهای مختلف ریموت و یا کنترل تحت وب، به سرورها، سرویسها و کامپیوترهای شبکه دسترسی و نظارت دارند، ابزار دیگری به نام سنسورهای آنلاین به داشبورد کنترلی آنها اضافه می شود که کاملا خودکار است. این سنسورها به وایفای شبکه متصل شده و اطلاعات مهم اتاق سرور را جمع آوری و در داشبورد تحت وب مدیر شبکه قرار می دهند تا در هر زمان و نقطه ای دیگر تصویر کاملی از وضعیت اتاق سرور داشته باشد.

سنسورهای دما، رطوبت، ولتاژ و کنترل درب اتاق سرور
شکل 1 - جمع آوری اطلاعات محیطی اتاق سرور توسط سنسورهای متصل به وایفای hesBot و ارسال به داشبورد تحت وب


سنسورهای اتاق سرور حسبات
سنسورهای مبتنی بر اینترنت اشیا حسبات برای اتاق سرور طراحی و تولید شده اند و اطلاعات مورد نیاز مانند دما، رطوبت، باز شدن درب اتاق سرور و ولتاژ ورودی و خروجی دستگاههایی مانند UPS را برای مدیر شبکه جمع آوری و در داشبورد آنلاین مدیریت به نمایش می گذارند اطلاعات تا یک هفته قبل و بصورت نموداری نگهداری می شود تا زمانهای بروز مشکل و یا وضعیت غیر استاندارد را بتوان بصورت بصری جستجو نموده و اقدامات مناسب را انجام داد.



:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

یکی از ابتدایی ترین روش هایی که می تاب از رجیستر شدن کاربران به چهره غیرمجاز جلوگیری کرد، ایجاد محدودیت بر روی آدرس IP مجاز برای رجیستر شدن می باشد. به عبارت دیگر برای یک درونی که از یک آدرس ایستا و یا رنج آدرس مشخصی بهره‌گیری می کند، نباید پروانه رجیستر شدن از  https://avashnet.com/is-voip-safe/  روی اینترنت دیتا شود؛ و تنها به درونی هایی که این امکان را دربایستن دارند، مجوز دیتا شود تا از روی اینترنت رجیستر شوند.

در سیستم های مبتنی بر استریسک می توان به صورت زیر در تنظیمات هر درونی این قابلیت را پرکار کرد:

permit=<ipaddress>/<network mask>

deny=<ipaddress>/<network mask>

 

تغییر پورت های قبل فرض
نفوذگران از ابزارهای مختلفی برای یافتن سیستم قصد بهره‌گیری می کنند که رایج ترین طریق مورد بهره‌گیری در این ابزارها، اسکن پورت های پیش فرض پروتکل های VoIP همچون پورت 5060 برای پروتکل SIP می باشد. آلت اسکن، هر سیستمی را که بر روی این پورت گوش می دهد را در برگزیدن نفوذگر قرار می دهد و بعد از معرفی سیستم هدف بدست نفوذگر، حمله چهره می پذیرد.

بر این اساس، ابتدایی ترین گذرگاه برای در امان پایدار گذاشتن از آلت های اسکن، تغییر پورت های پیش فرض سیستم با عدد های مجهول الهویه می باشد. علاوه بر این می نا تنظیمات Port Forwarding را بر روی روتر اینترنت فعال کرد. به عبارت دیگر تقاضا های ارسالی به یک پورت ناشناس بر روی روتر به سمت سیستم تلفنی با پورت قبل فرض فرستاده می شود.



:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

‌دو تصویر جدید به‌تازگی فاش شده‌اند که ظاهرا دوربین بعدی سونی را نشان می‌دهند. این محصول بدنه‌ای شبیه دوربین‌های سری آلفا دارد اما از دکمه‌هایی استفاده می‌کند که به‌طور معمول آن‌ها را در دوربین‌های سینمایی می‌بینیم.

این دوربین سونی که با نام اف ایکس 3 (Sony FX3) شناخته می‌شود از لحاظ زبان طراحی شباهت‌هایی محسوس با یکی از دوربین‌های بلک مجیک به نام Blackmagic Pocket Cinema Camera دارد. یکی از دو تصویر فاش‌شده نشان می‌دهد دوربین FX3 از مرحله‌ی ایده‌ خارج شده و به محصولی نهایی تبدیل شده است.

براساس گزارش پتاپیکسل، به ‌احتمال زیاد دوربین FX3 اکنون در مرحله‌ی آزمایش میدانی قرار دارد. تصویر منتسب ‌به دوربین جدید سونی در منبع اصلی حذف شده است؛ اما کاربرانی آن را در شبکه‌ی اجتماعی توییتر بازنشر کرده‌اند.

دوربین سونی FX3 در دست در دنیای واقعی تصویر فاش شده

عبارت Cinema Line FX3 در بخش بالایی دوربین قابل ‌رؤیت است و در کنار آن مانت کفشک فلاش دوربین (Hot Shoe)، جوی‌استیک چندجهتی و دکمه‌ی بزرگ ضبط به ‌چشم می‌خورد. جوی‌استیک به‌طور معمول باید در بخش پشتی دوربین قرار داشته باشد و انتقال آن به بخش بالایی احتمالا با این هدف انجام شده است که بتوان در دوربین از صفحه‌نمایش LCD بزرگ‌تری استفاده کرد.

طراحی صفحه‌نمایش LCD چرخان دوربین FX3 شبیه‌ Panasonic Lumix S1H ولی اندکی ضخیم‌تر به‌ نظر می‌رسد. متخصصان می‌گویند LCD لومیکس S1H یکی از بهترین نمایشگرهای LCD چرخان در دوربین‌های شبه ‌SLR محسوب می‌شود.  بخش پشتی دوربین FX3 شبیه‌ دیگر دوربین‌های سری آلفا به ‌نظر می‌رسد. 

بخش اصلی مستطیلی بدنه‌ی دوربین ظاهرا از فلز ساخته شده است و جای پیچ به‌وضوح روی آن دیده می‌شود تا بتوان FX3 را به ریگ‌های بزرگ‌تر متصل کرد. بخش هندگریپ بیرون‌زده‌ی محصول دارای دکمه‌ی شاتر مرسوم است و دکمه‌ای چرخان دارد. در یکی از تصاویر فاش‌شده به ‌نظر می‌رسد هندگریپ محصول جنسی متفاوتی با بدنه‌ی اصلی دارد و احتمالا از پلاستیک ساخته شده است.

 منبع:

https://www.zoomit.ir/camera/368000-sony-fx3-camera-cinealpha-hybrid-report-rumor/



:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

جهش ویروس پدیده‌ای طبیعی است و SARS-CoV-2 از این قاعده مستثنا نیست. اما آیا از نظر تعداد جهشی که ویروس می‌تواند پیدا کند و باز هم موجب بیماری شود، محدوده‌ای وجود دارد؟ یا تکامل ویروس به‌طور نامحدود ادامه خواهد داشت؟

مشخص شده است که محدوده‌ای وجود دارد؛ اما نمی‌دانیم دقیقا چیست و به گفته‌ی ویروس‌شناسان، نمی‌توانیم تمام جهش‌های احتمالی ویروس را پیش‌بینی کنیم.

وینسنت راکانیلو، استاد میکروب‌شناسی و ایمنی‌شناسی دانشگاه کلمبیا در نیویورک، به لایو ساینس گفت تعداد جهش‌های ژنتیکی ممکن از تمام اتم‌های موجود در جهان قابل‌ مشاهده بیشتر است و بخش قابل ‌توجهی از ژنوم می‌تواند جایگزین شود.

طول کد ژنتیکی ویروس کرونا  که از چهار باز (مولکول شیمیایی) مختلف تشکیل شده است  و می‌توان آن را الفبایی چهار حرفی تصور کرد، ۲۹,۸۸۱ حرف است. این حروف دستورالعمل‌های ساخت ۹۸۶۰ اسیدآمینه را فراهم می‌کنند که واحدهای سازنده‌ی پروتئین‌های ویروس هستند. با تغییر بازهای شیمیایی، اسیدهای آمینه تغییر می‌کنند. این امر می‌تواند بر شکل پروتئین‌های ویروس اثرگذار باشد و تغییر در شکل پروتئین‌ها می‌تواند عملکرد پروتئین مانند نحوه‌ی اتصال آن به سلول‌های انسان را تحت ‌تأثیر قرار دهد.

مطالعات گذشته روی RNA ویروس‌های دیگر که مانند SARS-CoV-2 دارای رشته‌ای از RNA به‌عنوان ماده‌ی ژنتیکی هستند، نشان داده است که بیش از نیمی از این بازها در این ویروس‌ها می‌تواند تغییر کند. از نظر ریاضی، بدان معنا است که اگر ژنوم ویروس ۱۰ هزار جفت باز طول داشته باشد، ۴۵۰۰۰ توالی ژنتیکی مختلف امکان‌پذیر است.

با درنظرگرفتن اینکه تعداد اتم‌ها در جهان قابل ‌مشاهده ۴۱۳۵ است، این رقم بسیار بزرگ محسوب می‌شود. اگر این معادله برای ویروسی مانند SARS-CoV-2 که طول کد ژنتیکی آن سه برابر بیشتر است، صادق باشد، ۴۱۴۹۴۱ ترکیب ممکن از توالی ژنتیکی آن می‌تواند وجود داشته باشد.

ارقام مذکور فقط با درنظرگرفتن تغییرات حروف به دست می‌آید (یک ماده شیمیایی جایگزین دیگری می‌شود). اما به گفته‌ی راکانیلو، جهش‌های دیگری مانند حذف‌ یا درج‌ در ژنوم، تعداد احتمالات را افزایش می‌دهد. اما بیشتر این جهش‌ها اهمیتی ندارند و بخش عظیمی از آن‌ها فورا از بین می‌روند. در واقع برخی از جهش‌ها کشنده هستند؛ بنابراین هرگز آن‌ها را نمی‌بینیم.

بسیاری از جهش‌ها خنثی هستند. آن‌ها فقط تجمع پیدا می‌کنند و حمل می‌شوند. جهش‌های مهم معمولا روی پروتئین اسپایک قرار دارند که سلاحی است که ویروس از آن برای اتصال به گیرنده‌های ACE2 روی سطح سلول‌های انسانی استفاده می‌کند.

اسپایک از ۱۲۷۳ اسیدآمینه تشکیل شده است که توسط ۳۸۳۱ باز رمزگذاری می‌شوند. بنابراین با همان منطق ریاضی، ۴۱۹۱۶ راه برای تنوع کد پروتئین اسپایک وجود دارد که تقریبا بی‌نهایت است. بااین‌حال، بسیاری از این جهش‌ها کدکننده‌ی همان اسیدهای آمینه هستند.

 منبع:

https://www.zoomit.ir/health-medical/367998-limit-to-how-much-coronavirus-mutate/



:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اپیک گیمز، سازنده‌ی بازی محبوب فورتنایت، به‌تازگی با استفاده از آنریل انجین (Unreal Engine)، ابزاری مبتنی ‌بر مرورگر با نام MetaHuman Creator ساخته است. براساس گزارش ورج، ابزار جدید اپیک گیمز می‌تواند چهره‌ی بسیار واقع‌گرایانه‌ی انسان را بسازد و به طبیعی‌تر شدن حرکات بدن و انیمیشن‌های چهره کمک کند.

اپیک گیمز در دو ویدئویی که در یوتیوب منتشر کرد، به کاربران امکان داد برای نخستین بار نگاهی به توانایی‌های ابزار MetaHuman Creator بیاندازند. Metahuman عبارتی است که اپیک گیمز برای توصیف چهره‌های غیر واقعی ساخته‌شده با ابزار جدیدش از آن استفاده می‌کند.

اپیک گیمز می‌گوید MetaHuman Creator را می‌توان در کنار تکنیک‌های مدرن موشن کپچر و انیمیشن‌سازی قرار داد تا حرکات و صحنه‌های تعامل انسانی واقع‌گرایانه خلق کرد و را در بازی‌های ویدئویی، فیلم و سریال‌های تلویزیونی و دیگر فرمت‌ها مورد استفاده قرار داد.

 

 

اپیک گیمز می‌گوید انسان‌های واقع‌گرایانه‌ی پروژه‌ی MetaHuman Creator را می‌توان در عرض تنها چند دقیقه خلق و از مدل مو و لباس منحصربه‌فرد برای آن‌ها استفاده کرد. سپس امکان اعمال تغییراتی دیگر روی چهره‌های واقع‌گرایانه‌ وجود دارد تا آن‌ها را مطابق نیاز اصلاح کرد. این ابرانسان‌ها (Metahuman) را می‌توان به‌صورت بلادرنگ ازطریق ابزار MetaHuman Creator و یک مرورگر وب، اصلاح کرد.

ولادیمیر مستیلوویچ، قائم‌مقام واحد فناوری انسان‌های دیجیتال در اپیک گیمز، می‌گوید تا پیش از معرفی ابزار MetaHuman Creator، یکی از دشوارترین کارها در زمینه‌ی ایجاد محتوای سه‌بعدی، ساخت انسان‌ دیجیتال بود که بسیار واقع‌گرایانه به‌ نظر برسد. او می‌گوید حتی باتجربه‌ترین طراحان به زمان و تلاش و ابزارهای زیادی برای خلق کردن صرفا یک شخصیت نیاز دارند.

 منبع:

https://www.zoomit.ir/software-application/368002-epic-games-digital-human-creator-unreal-engine-realistic-faces/



:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

طراحی سایت حرفه ای ارزان برخلاف تصور شدنی است! در این مطلب پیرامون شیوه طراحی سایت چیره دست ارزان با وردپرس و جوملا بیشتر گفتگو خواهیم کرد.

هزینه گرد از فاکتورهای زیاد مهمی است که حتی سازمان های کبیر نیز حین تصمیم برای احداث شعبه مجازی خویش در عقیده می‌گیرند. برای یک سازمان، برپایی یک پورتال بزرگ شدنی است بین چند ده الی چند صد میلیون هزینه داشته باشد، به همین دلیل تفریق هزینه اهمیت اکثریت پیدا می‌کند. برای کسب و کارها نیز بسته به قابلیت های باره نظر شدنی است طراحی تارنما بین ۲ تا اغلب از ۱۰ میلیون خرج در بر داشته باشد. به همین انگیزه کماکان بهینه عمل کردن از نظر اقتصادی اهمیت دارد. چه بسا برخی انگاشت کنند طراحی سایت چیره دست ارزان امکان پذیر نبوده و فقط تبلیغی از سوی شرکت های اخیر راه اندازی و بدون تجربه است، ولی این حرف صحت ندارد! یک وب سایت حرفه‌ ای لزوما همانی نیست که برای ایجادش خرج زیاد زیادی پرداخت کرده‌اید، بعد بهتر است همانند موعد خرید هر محصول دیگر یا سفارش هر خدمت یا پروژه دیگر، در اینجا نیز ظاهربینی را کنار گذاشته و روش دیگری به طراحی سایت حرفه ای ارزان نگاه کنیم.

طراحی سایت چیره دست ارزان
طراحی سایت حرفه ای ارزان چگونه ممکن است؟
سال ها قبل را در عقیده بیاورید، زمانی که برپایی یک وب سایت با کمترین هزینه، خرج زیاد زیادی بر روی دست مشتریان می‌گذاشت. به عنوان مثال یک کسب و کار، امروز احتمالاً برای برپایی یک تارنما عادی، یک پنجم فایده یک ماه خویش را صرف کند، اما سنه ها قبل به این منظور می‌بایست فایده چندین ماه کار خود را کنار می‌گذاشت، بلکه کامیاب می‌شد به یک وب سایت اختصاصی برای خویش دست پیدا کند. از طرفی این پروژه بسیار زمان‌بر بود و کمپانی باید سررسید زیادی منتظر می‌ماند. در آن ایام طراحی سایت حرفه ای ارزان به هیچ عنوان معنی پیدا نمی‌کرد، چرا که طراح لاجرم ناچار می‌بود چندین هفته یا حتی ماه بر روی پروژه زمان صرف کند، برآیند اینکه امکان تفریق هزینه ها وجود نداشت و منابع باره بیچارگی اعم از نیروی متخصص، قیمت پروژه را به صورت فضابی بالا می‌برد.

مقاله پیشنهادی: طراحی وب سایت رایگان

طراحی سایت چیره دست ارزان
ظهور سیستم های مدیریت محتوای متن مفتوح همچون وردپرس و جوملا، طراحی سایت چیره دست ارزان را ممکن کرده است، اما چگونه؟ در پروژه هایی که سال های بعید انجام می‌شد، فرد یا شرکت مجری پروژه می‌بایست از صفر تا صد کدنویسی تارنما را اتمام می‌داد و برای کوچک ترین سرنوشت ها نیز به صورت دستی کد می‌زد. به همین دلیل موعد طراحی سایت حرفه ای و ارزان و به دنبال آن هزینه افزایش پیدا می‌کرد. امروز دیگر چنین کاری مورد دربایستن نیست، چرا که سیستم های مدیریت محتوای متن باز هستی دارند. استفاده از آن‌ها رایگان بودن و زیربنای کدنویسی و برنامه نویسی که هر وب سایت فارغ از نوع و کاربردش به آن نیاز دارد، درونشان در نظر گرفته شده است. به عبارت دیگر، تو سیستم های مدیریت محتوا به چهره پیش‌ فرض قابلیت های پایه‌ای همگی وب سایت ها در عقیده گرفته شده و به همین دلیل طراح فقط برای ایجاد قابلیت های ویژه همان وب سایت موعد صرف می‌کند. وقتی سررسید به عنوان اصلی ترین فاکتور تعیین قیمت پروژه تفریق پیدا می‌کند، طراحی سایت چیره دست ارزان نیز شدنی می‌شود! به همین راحتی!

مقاله پیشنهادی: روش طراحی سایت با خرج کم

برخی انگار می‌کنند مجانی بودن، در برگزیدن همگان بودن و متن مفتوح بودن سیستم های مدیریت محتوای رایگان همچون وردپرس و جوملا نفطه ناتوانی آن‌ها است، در حالی که این موضوع در ریشه-بن-بیخ نقطه قوت آن‌ها به احصاییه می‌رود. جامعه‌ای از بهترین گسترش دهندگان جهان از سراسر جهان احد هم آمده و بر روی این پروژه ها پیشه می‌کنند، به همین انگیزه باگ ها و مسیر های نفوذ آن‌ها به مرور موعد بسته شده و کوچک ترین ایراد نیز در کسری از ثانیه برطرف می‌شود. لغایت امروز طراحی سایت چیره دست ارزان به دفعات دیده شده و پروژه های زیاد نیرومند می‌توان نام برد که امروز با استفاده از وردپرس و جوملا ایجاد شده‌اند. در حالت کلی، تقریبا به ۳۰ درصد دنیای وب که دربرگیرنده بیش از ۵۰۰ میلیون وب سایت، بر اساس وردپرس بنا شده و از این CMS نیرو می‌گیرد.

طراحی سایت حرفه ای ارزان
یک نکته بسیار بسیار مهم که حین در نظر دریافت طراحی سایت حرفه ای ارزان با وردپرس و جوملا اهمیت پیدا می‌کند، خرج های نگهداری است. تارنما های کهنه یا جدیدی که بدون به کارگیری چنین ابزارهای متن بازی طراحی می‌شوند، هزینه نگهداری بی اندازه بالایی دارند، به طوری که ایرادیابی‌شان بسیار دشوار بوده و افزودن یا کم کردن قابلیت هایشان بسیار زمان‌بر و برآیند اینکه هزینه‌بر است. اما در این دسته از سیستم های مدیریت درونمایه کل چیز به صورت ماژول است، به این معنی که قابلیت های جدید را تحت عنوان ابزارهایی جدید به تارنما اضافه کرده و یا در چهره احتیاج ابزارها را حذف می‌کنید! به همین راحتی

طراحی سایت چیره دست ارزان
پس در عقیده داشته باشید طراحی سایت چیره دست ارزان با وردپرس و جوملا نه تنها در ابتدای مسیر و زماه تاسیس اولیه وب سایت، بلکه در ادامه نیز برایتان مفید خواهد بود. اینتن مفتخر است به منظور افزایش توانایی کاربران برای شغل با شعبه مجازی خود، هم‌گام شدن با به روزترین تکنولوژی های روز در گویه طراحی سایت، کاهش هزینه ها برای مشتریان، دادن حق گزینش به مشتریان برای عوض کردن حامی خویش پس از اتمام کار پروژه، آسودگی در کار کردن با تارنما و آسودگی در ارتقای قابلیت های آن، با استفاده از جوملا و مخصوصا وردپرس پروژه های خویش را پیاده سازی می‌کند. 



:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

به کاربران پیشنهاد می شود که قبل از خرید دوربین مدار بسته مشاوره با یک فرد متخصص در این زمینه داشته تا یک خرید موفق را در این زمینه تجربه کنند.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، امروزه دوربین‌های مداربسته در بین مردم شناخته شده اند؛ به طوری که هر کسی بخواهد میزان امنیت و نظارت محل خود را بالا ببرد، اولین کاری که به ذهنش خطور می‌کند استفاده از دوربین‌های مداربسته برای این منظور می‌باشد و با پیشرفت تکنولوژی این دستگاه‌های نظارتی دارای انواع مختلفی از نظر شکل ظاهری و میزان کارایی می‌باشند که در هنگام خرید آنها باید به این نکات توجه داشت تا بتوان بهترین دوربین مداربسته مورد نیاز را خریداری کنیم، برای همین منظور به کاربران پیشنهاد می‌شود که قبل از خرید دوربین مدار بسته مشاوره با یک فرد متخصص در این زمینه داشته تا یک خرید موفق را در این زمینه تجربه کنند.

همانطور که گفته شد دوربین‌های مداربسته دارای تنوع زیادی از نظر ظاهر و کارایی می‌باشند، این قابلیت‌ها می‌تواند دوربین‌های مداربسته را در دسته بندی‌های مختلف اسمی مانند، دوربین‌های مداربسته حرفه‌ای، دوربین‌های مداربسته ارزان قیمت، دوربین‌های مداربسته اقتصادی و … قرار دهد، ما در این مقاله می‌خواهیم به مفهوم پکیج حرفه‌ای دوربین مداربسته به همراه بهترین شرکت اراده دهنده آنها بپردازیم پس با ما همراه باشید.

منظور از پکیج یا دوربین‌های مداربسته حرفه‌ای چیست؟

این اصطلاح معمولاً به دوربین مداربسته برند خاصی گفته می‌شود که دارای کیفیت تصاویر فوق العاده به همراه امکانات سخت افزاری و نرم افزاری بالا گفته می‌شوند، که از مهمترین دلایل این قابلیت‌های بالا بهمراه کیفیت تصاویر خارق العاده بخاطر استفاده از قطعات مرغوب در این دستگاه‌های الکترونیکی می‌باشد که علاوه بر مواردی که گفته شد می‌توانند دارای طول عمر مفید بالایی باشند، که برای اماکنی که میزان امنیت حرف اول را در آنجا می‌زند و نظارت هرچه بهتر توصیه می‌شود، شما عزیزان جهت دریافت مشاوره‌های بیشتر و همچنین استعلام قیمت دوربین مدار بسته مورد نیازتان می‌توانید به اینجا مراجعه نمائید.

بهترین شرکت ارائه دهنده پکیج حرفه‌ای دوربین مدار بسته

در پاسخ به این سوال ما به شما شرکت الکامپ را معرفی می‌کنیم، این شرکت دارای ۱۷ سال سابقه درخشان در امر واردات، مشاوره، فروش و نصب دوربین مدار بسته و دزدگیر اماکن می‌باشد و دارای مجوز رسمی از سوی اتحادیه صنف دوربین‌های مداربسته به شناسه صنفی ۰۴۶۷۱۲۷۳۲۳ می‌باشد که بیش از ۴۰۰۰ پروژه موفق انجام داده است و بخشی از مشتریان این شرکت، سازمانها و ارگان‌های بزرگ دولتی و خصوصی کشور می‌باشند که مهمترین این پروژه‌ها عبارتند از:

* صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

* ارتش جمهوری اسلامی ایران

* سپاه پاسداران

* دانشگاه تهران

و بسیاری از اماکن مهم دیگری که با مراجعه به وب سایت شرکت الکامپ می‌توانید آمار دقیق آنها را بدست آورید.

چرا شرکت الکامپ

دلیل اینکه بسیاری از این ارگان‌های بزرگ شرکت الکامپ را برای تأمین سیستم‌های نظارت / حفاظتی خود انتخاب کرده اند، داشتن مجوز رسمی از سوی اتحادیه دوربین مداربسته و سابقه درخشانی این شرکت می‌باشد که نشان داده می‌دهد این شرکت تا چه میزان به ارائه خدمات بهتر نسبت به مشتریان خود اهمیت می‌دهد.

برای همین منظور مدیر عامل شرکت الکامپ همواره به مشتریان توصیه می‌کند که دوربین‌های مداربسته و دیگر سیستم‌های حفاظتی خود از محل معتبری خریداری کنید که دارای سابقه درخشان و حداقل دارای جواز کسب معتبر از سوی اتحادیه باشد که در این صورت می‌توان انتظار داشت که مشتری بعد از خرید دوربین‌های مداربسته از مشکلاتی قبیل کیفیت پایین دوربین‌ها، گران فروشی و عدم ارائه خدمات از سوی فروشنده در امان بماند و یا در صورتی که با خرید از مراکز معتبر در صورت مواجه شدن با چنین مشکلاتی می‌توان آنها را از طریق اتحادیه پیگیری کرد.

دوربین‌های مداربسته حرفه ارائه شده از سوی شرکت الکامپ عبارتند از؛

دوربین مداربسته برند PELCOTECH

این بهترین برندی است که شرکت الکامپ به مشتریان خود ارائه می‌دهد به طوری که حدود ۹۰ در صد از پروژه‌هایی که شرکت الکامپ برای مشتریان خود انجام از دوربین‌های مداربسته برند PELCOTECH برای این منظور استفاده کرده است که در پروژه سازمان‌ها و ارگان‌های بزرگی که در بالا اشاره از دوربین‌های مداربسته برند pelcotech استفاده کرده است که تا به امروز بسیاری از مشتریان رضایت کامل خود را از کیفیت تصویر این برند از دوربین‌های مداربسته اعلام کرده اند.

دلیل این کیفیت تصویر در دوربین‌های مداربسته برند PELCOTECH استفاده از حسگر و چیپست تصویر شرکت SONYمی‌باشد که توانسته نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند و در بسیاری از اماکن حساس که نیاز به سیستم با کیفیت بمنظور بالا بردن میزان بهتر نظارت دارند ، از این دوربن های مداربسته استفاده شده است.

پکیج‌های فوق حرفه‌ای تحت شبکه (PELCOTECH)

پکیج‌های فوق حرفه‌ای دوربین مداربسته( AHD PELCOTECH)

در پایان می‌توان گفت که اصطلاح دوربین مداربسته فوق حرفه‌ای به دوبین هایی گفته می‌شود که از نظر کیفیت تصاویر و امکانات سخت افزاری / نرم افزاری در سطح بسیار خوبی قرار گرفته اند که برای تهیه این یکی از این دوربین‌های مداربسته می‌توانید با تهیه دوربین‌های مداربسته برند PELCOTECH از سوی شرکت الکامپ، اقدام به خرید این دوربین‌های مداربسته فوق حرفه‌ای بهمراه قیمت رقابتی و خدمات پس از فروش معتبری که شرکت الکامپ به کاربران خویش ارائه می‌دهد، یک خرید رضایت بخش را از دوربین‌های مداربسته تجربه نمائید.

خوانندگان عزیز در صورتی که قصد خرید دوربین مداربسته از شرکت الکامپ را دارید می‌توانند با شماره گیری ۰۲۱۸۸۵۵۲۷۶۶ بصورت تلفنی راهنمایی‌های لازم را از سوی کارشناسان شرکت دریافت نمایند و یا برای خرید دوربین مداربسته و اطلاع از دیگر محصولات شرکت الکامپ می‌توانند به وب سایت شرکت به نشانی amniatcctv.com مراجعه کرده و اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورند.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

 



:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

فعالان حوزه فناوری دست به کار شده و یک انقلاب دیجیتال به پا کرده‌اند. در ادامه این مسیر، هوآوی با هدف بازاریابی و فروش محصولات آنلاین و پس زدن سایر رقبای احتمالی برند آنر را معرفی کرد.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، هم‌اکنون در سراسر جهان انقلابی در حال وقوع است که توسط رهبران سیاسی دنیا مدیریت نمی‌شود. درواقع فعالان حوزه فناوری دست به کار شده و یک انقلاب دیجیتال به پا کرده‌اند. در ادامه این مسیر، هوآوی با هدف بازاریابی و فروش محصولات آنلاین و پس زدن سایر رقبای احتمالی برند آنر را معرفی کرد.

برنامه‌ریزی‌ها برای تاسیس آنر به سال ۲۰۱۱ بازمی‌گردد. اما شروع رسمی این برند سال ۲۰۱۳ بود و اولین رونمایی برند آنر در سال ۲۰۱۴ و با آنر ۳C (HONOR ۳C) در مالزی اتفاق افتاد و خیلی زود این محصول راهی بازارهای اروپا شد. مدیران آنر که به کم قانع نبودند، همان سال نخستین پرچم‌دار آنر یعنی آنر ۶ (HONOR ۶) را به بازار عرضه کردند که با استقبال گسترده‌ای مواجه شد.

گوشی‌های آنر از همان ابتدا در کارخانه‌هایی جدا از هوآوی تولید می‌شدند؛ اما از تیم‌های تحقیق و توسعه، پتنت‌های متعدد و همچنین سرمایه‌ی عظیم این شرکت استفاده می‌کردند. اگرچه این برند اکنون محصولات خود را به هر دو روش آنلاین و آفلاین به فروش می‌رساند، اما سیاست تمرکز روی فروش آنلاین هنوز به قوت خود باقی است.

گسترش جهانی آنر به‌قدری سریع بود که تا نیمه اول سال ۲۰۱۵، این برند در ۷۴ کشور جهان به فروش می‌رسید. در همین سال، آنر دومین پرچم‌دار خود یعنی آنر ۷ (HONOR ۷) را به بازار عرضه کرد که یک‌بار دیگر فروش عالی برای چینی‌ها به همراه داشت.

نیاز به تمرکز بر بازار بزرگ کشورهای اروپایی موجب شد تا آنر فروشگاه اینترنتی مخصوص فروش محصولات خود را رونمایی کند. هدف آنر از این کار سود دوبرابری از فروش محصولات بود. اما مدیران آنر همچنان رویاهای بزرگ‌تری در سر داشتند و هم‌زمان با رویداد CES ۲۰۱۶ و با محصول HONOR ۵X به بازار آمریکا ورود کردند. آمارهای منتشرشده در این سال، فروش این برند را نزدیک به ۶۰ میلیون گوشی هوشمند با سودی در حدود ۸.۴ میلیارد دلار عنوان کرده‌اند.

فعالیت جدی در شبکه‌های اجتماعی، آنر را به برندی جوان‌پسند تبدیل کرد. اکنون که به‌عنوان برندی شیک در حوزه فناوری و جوان‌پسند شناخته شده بود، زمان را برای بلندپروازی‌های جدید مساعد دید. در سومین سال‌گرد تاسیس، آنر با معرفی آنر مجیک (HONOR Magic) را با هدف ارتقای بهبود تجربه کاربران از تلفن‌های هوشمند همراه با هوش‌مصنوعی اختصاصی خود، معرفی کرد.

CES ۲۰۱۷ هم با معرفی آنر ۶ ایکس (HONOR ۶X) همراه بود. محصولی جذاب که عنوان بهترین گوشی نمایشگاه را از طرف بسیاری از نشریات معتبر آنلاین از جمله Android Authority، Digital Trends، Slash Gear و Talk Android دریافت کرد.

دیری نپایید که آنر به یک برند محبوب در دنیای فناوری و به یکی از نام‌های تجاری مطرح در دنیا تبدیل شد. حالا که آنر مسیر خود را پیدا کرده بود با تمرکز بیشتر روی دوربین، محصولات هیجان انگیزی همچون آنر ۹ (HONOR ۹) را به بازار عرضه کرد. گوشی هوشمندی که نشنال جئوگرافیک از آن به عنوان یک همراه مناسب برای عکاسان حرفه‌ای یاد کرده بود.

نسلی که آنر هدف قرار داده است، جوان‌هایی هستند که با استفاده از گجت‌ها و اینترنت پرورش یافته‌اند. آن‌ها زمان بدون اینترنت و گوشی هوشمند را به یاد نمی‌آورند و به این تفاوت خود افتخار می‌کنند. همین تمرکز نسلی باعث شده است آنر از ابتدا محصولاتی تولید کند که برای دانش‌آموزان، دانشجویان و کارمندان جوان قابل خرید باشد و البته، نیازهای این نسل آشنا با فناوری را به بهترین نحو برطرف کند.

با معرفی اکوسیستم هوشمند ۱+۸+N، آنر محصولات متنوع دیگری را شامل لپ‌تاپ، بندهای هوشمند، ساعت هوشمند، ایربادز و… را نیز به بازار عرضه کرد که با استقبال خوبی مواجه شد.

آنر از سال ۲۰۱۳ تا کنون جزو برندهای برتر تلفن‌های هوشمند در جهان قرار گرفت و سالانه بیش از ۷۰ میلیون دستگاه را به بازار عرضه کرده است. طبق گزارش IDC، آنر ۲۸ درصد از کل محصولات عرضه شده به بازار توسط هوآوی در نیمه اول سال ۲۰۲۰ را به خود اختصاص داده و از این طریق بیش از ۱۰ میلیارد دلار درآمد کسب کرده بود.

اکنون بعد از گذشت ۷ سال، آنر جریان ساز سبک زندگی شیک و نوین برای دوست‌داران فناوری است و همچنان پرقدرت در راستای خلق تجربه‌ای منحصربه‌فرد و دوست‌داشتنی در زندگی کاربران به عنوان یک برند ارزشمند در دنیای فناوری رو به جلو حرکت می‌کند.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

 



:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اطلاعاتی از دوربین پاپ آپ سامسونگ منتشر شده است و احتمالا در سال جاری شاهد عرضه گوشی‌های سامسونگ با استفاده از این نوع دوربین باشیم.

شیائومی تنها شرکتی نبوده که از دوربین پاپ آپ در گوشی‌های خود استفاده می‌کند و به تازگی گزارش‌هایی مبنی بر عرضه گوشی‌های سامسونگ با از استفاده این نوع دوربین منتشر شده استدر این گزارش‌ها ذکر شده است که سامسونگ در حال کار روی صفحه نمایشی بدون بریدگی (برای قسمت دوربینبوده و این بدان معنی است که سامسونگ نیز از دوربین پاپ استفاده خواهد کرد.

اطلاعاتی از پتنت (طرحجدید سامسونگ توسط WIPO (دفتر جهانی کالاهای مبتکرانهدر اواسط سال ۲۰۲۰ منتشر شد که یک گوشی سامسونگ را با دوربین پاپ آپ نشان می‌داد و این می‌تواند عرضه گوشی بعدی سامسونگ را با این دوربین تایید کنید.

دوربین پاپ آپ سامسونگ

اکنون به لطف ارائه طرح‌های سه بعدی Lets Go Digital و Concept Creator رندرهایی از این گوشی منتشر شده که می‌توانید تصاویر آن‌ها را در ادامه ببینید.

دوربین پاپ آپ سامسونگ

این طرح با طرح گوشی Asus ZenFone 7 Pro که در سال ۲۰۲۰ منتشر شد تفاوت چندانی ندارد، همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید این دوربین پاپ آپ عملکردی مشابه گوشی Asus ZenFone 7 Pro خواهد داشت. به لطف دوربین‌های پاپ آپ دیگر بریدگی برای قسمت دوربین در صفحه نمایش این گوشی وجود نخواهد داشت، این باعث می‌شود تا صفحه نمایش بزرگ‌تری در اختیار داشته باشید و همچنین کیفیت تصاویر گرفته شده با دوربین سلفی بسیار بیشتر خواهد بود.

در این تصاویر دوربین‌های سه گانه را مشاهده می‌کنید که از آن‌ها به عنوان دوربین اصلی (دوربین قرار گرفته در پشت این دستگاه) استفاده می‌شود و در صورت نیاز به دوربین سلفی ماژول آن بالا آمده و یک دوربین سلفی نمایان می‌شود.

دوربین پاپ آپ سامسونگ

البته ناگفته نماند که این تصاویر رندر بوده و وجود این نوع دوربین در گوشی‌های سامسونگ فعلا در حد یک شایعه باقی خواهد ماند، استفاده از این تکنولوژی در گوشی‌های سامسونگ توسط این شرکت چندان هم بعید نیست، زیرا سامسونگ در زمینه تکنولوژی‌های مختلف همیشه پیشتاز بوده است.

دوربین‌های پاپ آپ در گذشته دارای مشکلات فراوانی بودند، اما با گذشت زمان شرکت‌های مختلف این مشکلات را برطرف کردند و با توجه به پیشرفت لولاهای گوشی گلکسی زد فولد ۲ نسبت به گلکسی زد فولد این احتمال وجود دارد که سامسونگ از فناوری جدیدی در دوربین پاپ آپ خود استفاده کند.

 منبع:

https://gadgetnews.net/487827/samsung-pop-up-camera-details/



:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

تعرفه های طراحی سایت کمپانی دارکوب در سال 97 نیز با توجه به چگونگی اقتصادی مملکت و رعایت حال مشتریان مقاوم ماند. طراحی یک وب سایت به چهره ریسپانسیو و سازگار با موبایل به به اتفاق درج مطالب وب سایت یک و نصف میلیون تومان می باشد که در این طریق یک دامنه به مد نظر ثبت می گردد و 500 مگابایت فضای هاست به مدت یکسال در کمر بستن کارفرما قرار داده می شود. در ضمن تارنما یکسال پشتیبانی خواهد داشت و برای بازداری از دشواری ها امنیتی تارنما ایمن سازی می گردد. پانل کاربری تارنما نیز به کارفرما تعلیم دیتا می شود لغایت کارفرما بتواند مطالب و محتوای تارنما باره نظر خود را مدیریت نماید.

قیمت های طراحی سایت
قالب های سایت فرآوری شده
0.5 میلیون تومان
خرید قالب
نصب قالب
ایمن سازی سایت
بهینه سازی سایت
آموزش مهار پانل
یکسال پشتیبانی
فروشگاه قالب سایت
1.5 میلیون تومان
ثبت دامنه
اختصاص هاستینگ
پیاده سازی سایت
ایمن سازی سایت
بهینه سازی سایت
آموزش مهار پانل
یکسال پشتیبانی
درج اطلاعات وب سایت
نسخه موبایلی وب سایت(ریسپانسیو)
اختصاصی
2 میلیون تومان
ثبت دامنه
اختصاص هاستینگ
پیاده سازی سایت
ایمن سازی سایت
بهینه سازی سایت
آموزش کنترل پانل
یکسال پشتیبانی
درج اطلاعات وب سایت
طراحی سازگار با موبایل(ریسپانسیو)
طراحی قالب به چهره اختصاصی
لیست مجوزهای دارکوب
مجوز از سازمان سامانه صنفی کامپیوتر ای استان تهران
مجوز نشر دیجیتال بر خط از وزارت نزاکت و راهنمایی اسلامی
رتبه چهار از شورای عالی انفورماتیک کشور
مجوز آموزشگاه از سازمان فنی و حرفه ای کشور
نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت
عضو مجلس صنفی کسب و کارهای اینترنتی
در این دسته برای شما هزینه ها و تعرفه های مربوط به طراحی وب سایت را به صورت جزء به جزء بیان خواهم ارائه کرد تا بتوانید استعلام بها ریزبین تری از شرکت های طراحی وب تعبيه نمایید. خرج طراحی سایت دربرگیرنده خرج ثبت دامنه، گزین کردن هاستینگ، پیاده سازی سایت، درج مطالب وب سایت، تعلیم پنل کاربری وب سایت، گزین کردن طراح گرافیک دو بعدی تارنما در صورت نیاز، تاسیس نسخه موبایلی وب سایت در چهره نیاز، پشتیبانی و نگهداری وب سایت و خدمات سئو و بهینه سازی سایت می باشد که در ذیل هر یک را به صورت جداگانه توضیح خواهم داد.

هزینه طراحی سایت

تعرفه ثبت دامنه
تعرفه ثبت گستره های ir در نزدیک 20 هزار تومان سالیانه و تعرفه ثبت پهنه های سایر همانند com بر بنیاد دلار روز می باشد. البته دامنه هایی با مبالغ بالاتر به عنوان مثال گستره های tv وجود دارند که خرج ثبت آنها بالاتری از پهنه های معمولی دارند.

تعرفه هاستینگ
تعرفه هاست شما بسته به میزان فضایی که بیچارگی دارید می باشد. پلان اولیه هاستینگ وب سایت از 100 مگابایت فضا شروع می شود که خرج آن در حدود 120 هزار تومان سالیانه می باشد. نکته ای که لازم است به آن پروا نمایید آن است هاستینگ قابل ارتقاء می باشد و می توانید با پروا به احتیاج وب سایت ارتقاء داده شود. به عنوان نمونه برای ارتقاء هاست از 100 مگابایت به 500 مگابایت خرج 80 هزار تومان می باشد. در نتیجه لازم نیست از ابتدای پروژه هزینه زیادی بابت هاست پرداخت نمایید و هاست با کمترین گنجایش نیز برای تاسیس وب سایت کافی است.

هزینه طراحی قالب
هزینه طراحی قالب های سیستم های مدیریت محتوای مجانی همانند جوملا و وردپرس در نزدیک 200 هزار تومان می باشد که این خرج برای طراحی قالب از تقسیم فروشگاه قالب دارکوب و یا هر قالب انتخابی دیگری می باشد. این قالب ها به چهره دایو بیس طراحی می گردند و اصول اولیه سئو همانند دایو بیس بودن و آدرس دهی بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو و همچنین استاندارد w3c لحاظ می گردد.

هزینه در عقیده دریافت گرافیست
در چهره که نظر کارفرما بر آن بوده که سایت بر اساس قالب های از پیش طراحی شده طراحی نگردد خرج در نظر گرفتن طراح برای پیاده سازی قالب وب سایت در نزدیک 500 هزار تومان می باشد و روال اجرای شغل به این صورت می باشد که جلسه ای برگزار می گردد و در آن جلسه کارفرما نیازهای گرافیکی خویش را اعلام می نماید و طراح بر اساس دریافتن نیازهای اعلام شده کارفرما قالب را پیاده سازی می نماید و کارفرما می تواند بعد از طراحی قالب آن را ویرایش نماید الی قالب باره عقیده مطابق با سلایقش باشد.

امن سازی سایت
سایت پس از اتمام طراحی حتما می بایست امن سازی گردد و در صورت عدم اتمام این مورد به سرعت مبتلا مشکلات امنیتی خواهد گردید. خرج امن سازی سایت در حدود 50 هزار تومان می باشد. البته این خرج برای سایت های فروشگاهی و پرتالی بالاتر می باشد.

آموزش پنل کاربری سایت
پس از انجام پروژه سیستم مدیریت محتوای وب سایت می بایست به کارفرما آموزش دیتا شود. خرج آموزش پنل کاربری در حدود 50 هزار تومان می باشد. پس از آموزش پنل کاربری کارفرما قادر خواهد بود مطالب، منوها و عکس ها سایت را مدیریت نماید.

پشتیبانی یکساله سایت
سایت بعد از ساخت نیاز به حمایت یکساله دارد الی در صورتی که برای سایت مشکلی به هستی آمد و یا سوالی برای کارفرما مطرح شد بتواند موارد را از تیم پشتیبانی تارنما پیگیری نماید. هزینه پشتیبانی یکساله وب سایت در نزدیک 100 هزار تومان می باشد.

درج مطالب وب سایت(در چهره نیاز)
درج مطالب تارنما شغل فنی و پیچیده ای نیست و کارفرما می تواند با آموزشی که می بیند این پیشه را به راحتی اتمام دهد. در صورتی که کارفرما این وظیفه را به دارکوب محول نمایید خرج درج مطالب وب سایت در نزدیک 500 هزار تومان می باشد. البته خرج درج مطالب وب سایت با توجه به میزان اطلاعات متغیر بوده و هزینه اعلام شده برای درج مطالب پیش فرض شرکتی می باشد.

اضافه نمودن زبان جدید به سایت(در چهره نیاز)
هزینه اضافه نمودن زبان جدید به تارنما در نزدیک 30 درصد از شماره کل می باشد. به عنوان هزینه طراحی سایت در تهران مثال چنانچه عدد همه طراحی سایت در حدود 500 هزار تومان باشد هزینه اضافه نمودن زبان جدید به سایت در حدود 200 هزار تومان می باشد. البته این درصد در پروژه های گوناگون بسته به نوع پروژه متفاوت است و می بایست موردی مشخص گردد.

راه اندازی نسخه موبایلی وب سایت(در چهره نیاز)
سازگاری سایت با دستگاه های مختلف نظیر موبایل و تبلت با توجه به آنکه 50 درصد از کاربران وب از موبایل و تبلت برای بازبینی وب کاربرد می نمایند به امری مهم برای سایت ها تبدیل شده است. خرج پیاده سازی نسخه موبایلی در نزدیک 500 هزار تومان می باشد که البته این خرج نیز برای سایت های فروشگاهی و پرتالی بالاتر می باشد.

خدمات سئو و بهینه سازی سایت(در صورت نیاز)
سایت به طور پیش فرض به چهره سئو طراحی می گردد و نیازی به پرداخت خرج جداگانه برای سئو سایت نیست. دارکوب برای نمایش سایت در صفحه اول گوگل برای واژه ها کلیدی مرتبط به سایت خرج دریافت می نماید. هزینه نمایش سایت برای کلمات کلیدی مرتبط به سایت در نزدیک 1 میلیون تومان می باشد که این قیمت برای واژه ها های پر رقیب بالاتر می باشد. برای مشخص شدن تعرفه دقیق نمایش وب سایت در صفحه اول گوگل خود با دارکوب تماس حاصل فرمایید.

قیمت های ذکر شده در بالا برای سایت های معمولی می باشد و چنانچه سایت دربایستن به امکانات خاصی نظیر درگاه پرداخت آنلاین و .... داشته باشد خرج به صورت جداگانه محاسبه می گردد.

طراحی نسخه AMP وب سایت
تعرفه طراحی نسخه AMP برای وب سایت 500 هزار تومان می باشد. نسخه AMP تارنما به ورژنی از سایت گفته می شود که از نظر سرعت برای موبایل بهینه سازی شده است و سرعت لود این نسخه از وب سایت به مراتب بالاتر از نسخه عادی و ریسپانسیو تارنما می باشد. نسخه AMP می تواند تاثیر مثبت در سئو و بهینه سازی تارنما داشته باشد.



:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

سرویس استریم بازی GeForce Now از این پس به کاربران کامپیوترهای مک و ویندوز اجازه می‌دهد از طریق مرورگر کروم به بازی‌هایشان دسترسی پیدا کنند.

برخلاف گذشته، سرویس‌های استریم بازی مختلفی در بازار وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. اما اگر به دنبال یک سرویس با طیف وسیعی از انتخاب‌ها هستید، شما می‌توانید از سرویس استریم بازی GeForce Now کمپانی انویدیا استفاده کنید؛ به خصوص بعد از تازه‌ترین به‌روزرسانی این سرویس محبوب‌تر از گذشته هم شده است.

انویدیا اخیراً سرویس استریم بازی جیفورس نو خود را به‌روزرسانی کرده است که به واسطه آن کاربران می‌توانند از طریق مرورگر کروم خود نیز آن را اجرا کنند. این یعنی شما از طریق یک کامپیوتر ویندوزی یا مک که آخرین نسخه گوگل کروم روی آن نصب است، می‌توانید بازی‌هایی که در پلتفرم انویدیا حضور دارد را نیز اجرا کنید.

این تصمیم عقلانی به نظر می‌رسد، چرا که به کاربران بیشتری اجازه می‌دهد از سرویس استریم بازی GeForce Now به عنوان سرویس اصلی خود برای اجرای بازی‌ها استفاده کنند. با باز گذاشتن دست کاربران در سیستمی که دوست دارند بازی‌هایشان را روی آن اجرا کنند، جیفورس نو اکنون به یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های استریم گیمینگ تبدیل خواهد شد.

برخلاف دیگر رقبا، انویدیا به گیمرها اجازه می‌دهد بازی‌ها را خارج از فروشگاه‌ها، حداقل تا زمانی که از آن‌ها پشتیبانی شود، خریداری کنند. این یعنی حتی اگر روزی نخواهید از این سرویس استفاده کنید هم می‌توانید همچنان به بازی‌های خریداری شده از طریق سرویس دیگری دسترسی پیدا کنید. ضمناً این یکی از معدود سرویس‌هایی است که به کاربران گوشی‌های آیفون و تبلت‌های آیپد اپل اجازه می‌دهد از طریق مرورگر سافاری به اجرای بازی‌ها بپردازند.

 



:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

هدیه ایرانسل به مناسبت روز مادر و روز پدر اعلام شد. اپراتور ایرانسل به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و ولادت حضرت علی (ع) جوایز ویژه‌ای را برای مشترکان خود در نظر گرفت.

اپراتور ایرانسل به مناسبت فرا رسیدن ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، روز مادر در تاریخ ۱۵ بهمن و ولادت حضرت علی (ع)، روز پدر در تاریخ ۷ اسفند ۹۹ هدایای ویژه‌ای را قالب کمپین با «با فاصله بهترینی!» برای مشترکان اعتباری و دائمی خود در نظر گرفته است که شامل بسته هدیه ۲ گیگابایتی اینترنت داخلی و مکالمه رایگان ایرانسلی می‌شود.

جزئیات هدیه ایرانسل به مناسبت روز مادر و روز پدر

هدیه ایرانسل

بسته هدیه ۲ گیگابایت اینترنت داخلی

تمام مشترکان اپراتور ایرانسل در روز ۱۵ بهمن به مناسبت روز مادر و ۷ اسفند به مناسبت روز پدر می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری ستاره ۵ مربع (#۵*) یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل من یک بسته هدیه ۲ گیگابایتی اینترنتی داخلی دریافت کنند. این بسته تا پایان همان روز اعتبار دارد و هر کاربر در هر یک از این دو روز فقط یک بار فرصت دریافت این هدیه را خواهد داشت.

۵ دقیقه مکالمه ایرانسلی، ۵۰ دقیقه بعدی رایگان!

در فاصله روز مادر (۱۵ بهمن) تا روز پدر (۷ اسفند) مشترکان می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری ستاره ۴۴۴۴ ستاره ۱ ستاره ۳ مربع (#۳*۱*۴۴۴۴*) یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل من طرح هدیه مکالمه را فعال کنند. با فعال‌سازی این طرح پس از ۵ دقیقه مکالمه ایرانسلی، ۵۰ دقیقه بعدی مکالمه رایگان خواهد بود.

 



:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

قیمت طراحی سایت با توجه به امکانات و ویژگی های مدنظر کارفرما تعیین می شود. در هزینه طراحی سایت عوامل متعددی کارایی گذار هستند که بررسی عوامل تاثیر گذار بر تعرفه طراحی سایت کمک می کند تا هزینه طراحی سایت به صورت قطعی اعلام شود و شما بدانید که به چه منظوری هزینه طراحی سایت را پرداخت می کنید.

پلن های طراحی سایت ویژه شرکت ها، فروشگاه های اینترنتی، سازمان ها و قالب های حاضر در شرکت رایان به صورت پایین می باشد. طراحی سایت با امکانات دلخواه شما و همچنین از پایه کدنویسی نیز هستی دارد.

نمایشگر ویدیو

00:00
01:00


امکانات و ویژگیهای پلن ها

ثبت یک دامنه هدیه com,net,org,ir
میزان فضای هاست یکساله MB
ترافیک ماهیانه MB
تعداد ایمیل اختصاصی
طراحی قالب اختصاصی
طرح ریسپانسیو (قابل اجرا در تمامی دستگاه ها)
محصولات
خدمات
معرفی پروژه ها و مثال کار
دانلود فایل کاتالوگ و بروشور
رویدادها و آگاهی ها سایت
مقالات (وبلاگ)
جستجوی محتوای سایت
استفاده از اسلایدشو در هدر سایت
لینک به شبکه های اجتماعی
نقشه گوگل
درباره ما
تماس با ما به به اتفاق فرم نظرات
گالری تصاویر تصدیق (رانندگی) ها و نمایشگاه ها و ...
فرم سفارش آنلاین
خبرنامه و ارسال ایمیل به اعضاء
پخش ويدئو كليپ
سوالات متداول
کامنت برای هر محصول
مشاوره آنلاین
فرم دعوت به همکاری
فرم دریافت نمایندگی
معرفی نمایندگان فروش
ثبت اسم و مدیریت اعضاء
فروشگاه آنلاین با امکانات کامل و حرفه ای
پشتيبانی فنی و امنیت سایت
وروداطلاعات و چیدمان مطالب بدست رایان
فعال سازی SSL
پشتیبان گیری خودکار
آمار بازدید کنندگان (گوگل آنالیتیک)
امکان گسترش و افزودن امکانات جدید
مدت سررسید اجرا (روزکاری)
آموزش مدیریت سایت
اقتصادی
1.8
میلیون تومان
یکساله
1000
8000
نامحدود
قالب آماده
یکساله
10 صفحه
7
ویدئو آموزشی
ثبت سفارش
شرکتی
5.3
میلیون تومان
یکساله
2000
10000
نامحدود
یکساله
20 صفحه
20
حضوری و ویدئو آموزشی
ثبت سفارش
فروشگاهی
6.2
میلیون تومان
یکساله
3000
15000
نامحدود
یکساله
10 صفحه
30
حضوری و ویدئو آموزشی
ثبت سفارش
سازمانی / شرکتهای بزرگ
7.5
میلیون تومان
یکساله
5000
20000
نامحدود
یکساله
30 صفحه
40
حضوری و ویدئو آموزشی
ثبت سفارش
کدنویسی از پایه

(بر بنیاد بودجه شما)
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
ثبت سفارش
هزینه اضافه کردن هر زبان دیگر سایت شامل انگلیسی، عربی و …. ، 30 درصد خرج زبان پایه میباشد.
زبان برنامه نویسی سایت PHP و دیتابیس MYSQLمی باشد.
سایت های شرکتی و حرفه ای با CMS های وردپرس و جوملا بر بنیاد درخواست کارفرما پیاده سازی می شود .
امکان برنامه نویسی و کدنویسی سایت از پایه بر پای بست، درخواست شما هستی دارد.
دانلود فایل PDF پلنهای طراحی سایت
قیمت طراحی سایت و عوامل کارایی گذار آن
قیمت طراحی سایت و عوامل کارایی گذار آنقیمت طراحی سایت نخستین سوالی است که فردی که دارای شرکت است از تیم طراحی سایت می پرسد. در همگی کمپانی ها تعرفه طراحی سایت مشخصی وجود دارد که به عنوان قیمت طراحی سایت پایه شناخته می شود که بر پای بست، آن خرج طراحی سایت نهایی مشخص می شود. تعرفه طراحی سایت با پروا به فاکتورهای زیادی می تواند متغیر باشد که این دگرگونی ها در بها طراحی سایت تاثیر گذار هستند.
در پیوستگی به بررسی عوامل کارایی گذار روی بها طراحی سایت و شیوه تعیین خرج طراحی سایت خواهیم پرداخت الی شما درک راستی از چگونگی تعیین تعرفه طراحی سایت و بها طراحی سایت داشته باشید و بدانید خرج طراحی سایت اعلام شده بر چه مبنایی بوده و چه عواملی بر بها طراحی سایت کارایی گذار هستند.
هر اندازه که شما با پروسه قیمت گذاری تعرفه طراحی سایت آشنایی اکثریت داشته باشید، درک هزینه طراحی سایت و مبلغ پرداخت شده برای شما ساده تر خواهد بود. موارد پایین بخشی از موارد کارایی گذار بر تعرفه طراحی سایت هستند که تیم طراحی سایت به جهت بها گذاری برای اعلام قیمت طراحی سایت باره استفاده پیمان می دهد.

مقیاس پروژه، عاملی موثر در تعیین قیمت طراحی سایت
اندازه پروژه شما در تعیین قیمت طراحی سایت حائز اهمیت است. هر اندازه که اندازه سایت شما بزرگتر باشد، قیمت طراحی سایت نیز بر بنیاد تعرفه طراحی سایت بیشتر خواهد بود. بها طراحی سایت پایه بر اساس اصولی مشخص و در اندازه مشخصی از پروژه تعیین می شود که در پایان این معیارها تعرفه طراحی سایت را تعیین می کنند. اگر که پروژه شما پیمانه بزرگتری از سطح پایه تعرفه طراحی سایت داشته باشد، بها طراحی سایت نسبتا بالاتر خواهد بود.
اندازه تارنما ها متفاوت است و به همین جهت اندازه وبسایت از دسته عوامل موثر در تعرفه طراحی سایت و قیمت طراحی سایت به شمار می رود. به عنوان نمونه یک تارنما ساده می تواند فقط 1 الی 10 صفحه را به خویش اختصاص دهد و این مسئله در تعرفه طراحی سایت به جهت تعیین هزینه طراحی سایت در عقیده گرفته می شود.
این سخیف سایت ها پسندیده استارتاپ های جدید، پروژه های کوچک و کمپانی های محدود به آمار می رود؛ اما برخی مواقع پروژه طراحی سایت زیاد پیچیده بوده و نیازمند برنامه نویسی های تخصصی به جهت شخصی سازی طراحی است که در تعرفه طراحی سایت در عقیده گرفته می شود. این باره در خرج طراحی سایت تاثیر گذار است.
در نتیجه قیمت طراحی سایت و هزینه طراحی سایت نهایی در چنین پروژه هایی بر پای بست، اندازه پروژه تعیین شده و پلن پایه در تعیین قیمت طراحی سایت تاثیرگذار نخواهد بود. البته اندازه پروژه تنها احد از عوامل کارساز در تعیین بها طراحی سایت بر اساس تعرفه طراحی سایت است.
علاوه بر این، طراحی سایت در مقیاس کوچک نیز باید به نوع ای سپریدن شود که قابلیت ارتقا بعدها را داشته باشد. بها طراحی سایت و خرج طراحی سایت میانه در تعرفه طراحی سایت مربوط به کمپانی هایی است که نیازمند امکانات اکثریت نسبت به پلن پایه هستند.
این کمپانی ها عموما کمپانی هایی با موضوعات مختلف هستند. به همین جهت تعیین قیمت طراحی سایت بر اساس تعرفه طراحی سایت برای چنین پروژه هایی پیچیده تر بوده و دربایستن به سرمایه اکثریت به جهت پرداخت خرج طراحی سایت است.
تعیین بها طراحی سایت برای پروژه هایی با پیمانه بزرگ که نیازمند امکانات و افزونه های بسیار زیاد هستند کاملا متفاوت بوده و تعیین هزینه طراحی سایت تخصصی تر است و تعرفه طراحی سایت در این موارد تفاوت زیادی با سایر موارد دارد. این کمپانی ها مبلغ اکثریت را به جهت پرداخت خرج طراحی سایت پرداخت می کنند.

سبک طراحی، فاکتور موثر در تعیین تعرفه طراحی سایت
زمانی که شما تصمیم به طراحی سایت می گیرید قیمت طراحی سایت یا خرج طراحی سایت اعلام شده متفاوتی را تماشا می کنید. بها اعلامی بدست شرکت های متفاوت، حائز تفاوت های قابل توجهی است که بر بنیاد تعرفه طراحی سایت آن تیم تعیین می شود.
یکی از مهم ترین دلیل های تفاوت بها طراحی سایت یا خرج طراحی سایت، سبک طراحی است که بر تعرفه طراحی سایت تاثیر گذار است که این تاثیر در نهایت خرج طراحی سایت پرداخت شده را تغییر می دهد.
به همین جهت اگر شما به تعقیب سخیف طراحی بخصوصی باشید که شما را ویژه تر جلوه دهد، بها طراحی سایت بیشتر خواهد شد.
تاثیر سخیف طراحی بر قیمت طراحی سایت و خرج طراحی سایت در عقیده گرفته شده بر پای بست، عوامل متعددی تعیین می شود. یکی از عوامل تعیین کننده قیمت طراحی سایت سخیف طراحی تعداد صفحات منحصر به فردی است که در طراحی سایت شما مورد بیچارگی است.

طراحی صفحه اصلی
طراحی صفحات محصول
طراحی صفحات تقسیم بندی محصول
طراحی صفحات فرود یا Landing page
طراحی صفحه تماس با ما
طراحی پنل ورودی به جهت ورود به سایت
طراحی دسته کاربران
طراحی صفحات سرویس های ویژه
هر اندازه که سبک طراحی باره عقیده شما ویژه تر باشد، قیمت طراحی سایت بر پای بست، تعرفه طراحی سایت بالاتر خواهد بود و هزینه طراحی سایت نیز اغلب خواهد شد. بها طراحی سایت که از صفحات با طراحی یکسان بهره‌گیری می کند نسبت به بها طراحی سایت که به جهت طراحی هر صفحه از سایت حساسیت به خرج دیتا و در هر صفحه طراحی شده امکانات بخصوصی را به جهت رفاه کاربران برپایی می کند بر اساس تعرفه طراحی سایت متفاوت خواهد بود و خرج طراحی سایت پرداخت شده نیز متفاوت است.

افزایش قیمت طراحی سایت، در صورت سئو محور بودن
اگر که طراحی سایت سئو محور باشد، بها طراحی سایت بر پای بست، تعرفه طراحی سایت به مراتب بالاتر از سایتی خواهد بود که در طراحی آن هیچ بنیادی از سئو رعایت نشده است. هزینه طراحی سایت، در سایتی که سئو سایت ندارد به مراتب باید کمتر باشد. پروا داشته باشید به هیچ وجه نباید سئو را جهت کاهش قیمت طراحی سایت از تعرفه طراحی سایت، حذف کنید.
سئو قلب سایت شما خواهد بود و به واسطه سئو است که شما قدرت دیده شدن در موتورهای جستجو را پیدا خواهید کرد در نتیجه افزایش قیمت طراحی سایت به انگیزه سئو کاملا ارزشمند است.

آیا نیاز به مشاوره دارید
لطفا جهت مشاوره و برآورد خرج طراحی سایت و سئو سایت، فرم مشاوره رایگان را تکمیل نمایید.

44289422 – 44289462 (021)

فرم مشاوره رایگان
تعرفه و هزینه طراحی سایت چگونه تخمین میشود؟
شاید برای شما این سوال قبل آمده باشد که قیمت طراحی سایت چگونه برآورد می شود و نحوه در عقیده اخذ تعرفه طراحی سایت در تعیین خرج طراحی سایت چگونه است؟ در پیوستگی به بررسی چگونگی تعیین بها طراحی سایت و وضعیت تصویب تعرفه طراحی سایت خواهیم پرداخت.
تعرفه و هزینه طراحی سایت چگونه تخمین میشود؟زمانی که شما سفارش طراحی سایت خود را ثبت می کنید، تیم طراحی سایت تعیین قیمت طراحی سایت را بر بنیاد معیارهای مشخصی اعلام می کنند که در پایان به تعرفه طراحی سایت ختم می شود، اتمام می دهند و به شما خرج نهایی طراحی سایت اعلام می شود.

نوع وب سایت (شرکتی، فروشگاهی و….)
ویژگیها و امکانات درخواستی
میزان حجم هاست درخواستی
نوع پهنه مورد نیاز
سبک طراحی
طراحی اختصاصی صفحات
پشتیبانی محتوا و ورود اطلاعات
زمان تحویل
چند زبانه بودن
عوامل فوق مهم ترین عواملی هستند که در تعیین بها طراحی سایت بر پای بست، معیار تعرفه طراحی سایت در عقیده گرفته می شوند و تعیین کننده هزینه طراحی سایت هستند. در پیوسته به رسیدگی انواع طراحی سایت و وضعیت تاثیر آنها بر تعیین قیمت طراحی سایت خواهیم پرداخت.
در واقع نوع طراحی سایت مهمترین عامل کارایی گذار بر قیمت طراحی سایت و خرج طراحی سایت بر بنیاد تعرفه طراحی سایت است. هیچوقت بها طراحی سایت تک صفحه ای که به جهت معرفی کمپانی طراحی می شود با قیمت طراحی سایت که حائز فروشگاه، فرم تماس، پنل اختصاصی و غیره است در تعرفه طراحی سایت قابل مقایسه نخواهد بود و خرج طراحی سایت پرداخت شده نیز یکسان نخواهد بود.

700+
تعداد پروژه های سپریدن شده
%90+
رضایتمندی مشتریان
17+
بیش از 17 سال تجربه
100+
اجرای پروژه های بین المللی
انواع طراحی سایت و تاثیر آنها بر تعیین بها طراحی سایت
طراحی سایت شرکتی برای شرکت های حقیر حدوداً 20 الی 30 صفحه مورد نیاز است که قیمت طراحی سایت در این باره بر اساس همین مساله از روی تعرفه طراحی سایت تعیین می شود و هزینه طراحی سایت در این باره ذیل تر است. البته قابلیت اضافه شدن صفحه نامحدود است و هرچقدر که بخواهید میتوانید صفحات محتوایی و تصاویر به طراحی سایت خویش اضافه کنید.
در تعیین هزینه طراحی سایت ساده بر بنیاد تعرفه طراحی سایت، طراحی صفحاتی همچون تماس با ما، محصولات، خدمات، درباره ما، به کارگیری اسلاید شو و غیره در عقیده گرفته می شود و تعیین قیمت طراحی سایت بر این پای بست، اتمام می شود. توجه داشته باشید که طراحی سایت در این سبک باید بر اساس واکنش گرا بودن باشد. ریسپانسیو بودن بها سایت را افزایش نمی دهد.
عملکرد این طور سایت ها امثال یک بروشور یا کاتالوگ است اما ورودی های بیشتری خواهند داشت و در نهایت ترقی در موعد تعیین خرج طراحی سایت بر بنیاد تعرفه طراحی سایت به جهت کسب و کارهای کوچک و میانه در عقیده گرفته می شود.
ویژگی های کارایی گذار در تعیین بها طراحی سایت بر اساس تعرفه طراحی سایت کسب و کارهای کوچک و میانه دربرگیرنده طراحی سایت ریسپانسیو، یکپارچگی با شبکه های اجتماعی، سیستم مدیریت محتوا، قابلیت استفاده از نقشه گوگل و غیره می باشد.
هر اندازه که امکانات و قابلیتها در این نوع طراحی سایت اغلب باشد، قیمت طراحی سایت بر اساس تعرفه طراحی سایت اغلب خواهد بود و خرج طراحی سایت نیز اغلب خواهد بود.

طراحی سایت فروشگاهی امکانات زیادی را دربرگیرنده میشود. امکاناتی مثل انواع روش های پرداخت در محل و پرداخت آنلاین، قابلیت نامحدود اضافه کردن محصول، بخش بندی، سبد خرید، ورود مشتریان، گونه ها روشهای ارسال، میزان هاست با حجم بالاتر، ایمیل مارکتینگ، ….را شامل میشود.

روش های ثبت سفارش طراحی سایت
تماس با شماره تلفن های 44289422 – 44289462 (021) و اخذ مشاوره رایگان
تکمیل فرم مشاوره رایگان برآورد هزینه طراحی سایت
ارسال جزئیات rfp یا پروپوزال پروژه به ایمیل info@rayanitco.com
دانلود فرم تقاضا خدمات طراحی سایت به چهره pdf و تکمیل و ارسال آن به شرکت رایان
مراجعه حضوری
مشاوره رایگان و تخمین خرج طراحی سایت
به جهت تعیین بها طراحی سایت یا خرج طراحی سایت بر پای بست، تعرفه طراحی سایت، هر اندازه که خودتان بدانید باز هم نمی توانید قیمت طراحی سایت پایانی را تعیین کنید. به جهت تخمین هزینه طراحی سایت بر اساس تعرفه طراحی سایت شما باید با کمپانی رایان تماس بگیرید و ویژگی های مورد عقیده خود و سبک طراحی سایت را اعلام کنید تا قیمت پایانی طراحی سایت به شما اعلام شود.
کارشناسان ما علاوه بر تعیین بها طراحی سایت بر پای بست، تعرفه طراحی سایت می توانند به شما کمک بسزایی به جهت تصمیم گیری در رابطه با روند طراحی، امکانات مورد دربایستن و غیره داشته باشند. در واقع بها طراحی سایت فقط بخشی از این فرایند است که شما باید در نظر داشته باشید. باقی مراحل طراحی سایت کاملا مجزا از قیمت طراحی سایت بوده و نیازمند پروا اکثریت هستند.
مشاوره مجانی به شما کمک می کند تا متوجه شوید چگونه تعرفه طراحی سایت طهران تعیین می شود و معیارهای شرکت به جهت برآورد هزینه طراحی سایت به چه گونه ای است. علاوه بر این شما به واسطه مشاوره رایگان متوجه خواهید شد که امکانات مورد احتیاج شما چه تاثیری بر روی قیمت طراحی سایت خواهد داشت. در نتیجه مبلغ اعلام شده به جهت خرج طراحی سایت بر پای بست، تعرفه طراحی سایت برای شما مبهم نبوده و کاملا قابل درک خواهد بود.
شما در مشاوره مجانی به جهت تعیین بها طراحی سایت بر پای بست، تعرفه طراحی سایت می توانید امکانات باره بیچارگی و انتظارات خود را ذکر کنید تا به شما ارشاد های لازم به جهت کامیابی ارائه شود. برآیند اینکه در مشاوره مجانی تنها به فکر تعیین قیمت طراحی سایت نباشید.

نکات مهم جهت براورد هزینه طراحی سایت
نکات مهم جهت براورد هزینه طراحی سایتزمانی که تصمیم به طراحی سایت می گیرید باید علاوه بر پروا به بها طراحی سایت یا هزینه طراحی سایت بر بنیاد تعرفه طراحی سایت، موارد لازم به جهت طراحی سایت را در نظر بگیرید؛ زیرا این موارد از اهمیت بیشتری از قیمت طراحی سایت در پرداخت خرج طراحی سایت برخوردار هستند.
در پیوسته به رسیدگی مواردی که شما به جهت طراحی سایت احتیاج دارید الی در گزین کردن طراح قرار دهید خواهیم پرداخت. اگر شما بتوانید نیاز خویش را از سایت به صورت کامل ذکر کنید، طراح سایت به شما کمک می کند لغایت بها طراحی سایت را بر بنیاد تعرفه طراحی سایت به حداقل میزان خویش رسانده و با پرداخت خرج طراحی سایت به معقول ترین شکل شدنی امکانات باره نیاز خویش را داشته باشید.
اطلاعاتی که در پیوسته فهرست شده اند بخشی از اطلاعاتی است که باید در گزین کردن کمپانی طراحی سایت پیمان دهید الی بهترین قیمت طراحی سایت بر اساس تعرفه طراحی سایت به شما اعلام شود.

اهداف خود را به جهت طراحی سایت مشخص کنید.
مبلغ مورد نظر به جهت خرج طراحی سایت را به چهره واضح عنوان کنید.
سبک باره نظر خود را فارغ از در عقیده گرفتن هزینه طراحی سایت بیان کنید.
وب سایت هایی که در دامنه کاری شما فعال هستند و شما آنها را قبول دارید به شرکت رایان معرفی کنید لغایت علاوه بر تخمین هزینه طراحی سایت بر بنیاد تعرفه طراحی سایت، مراحل طراحی سایت مثل به شما روشنگری دیتا شود.
ویژگی های باره عقیده خویش را فهرست کنید.
در صورت بیچارگی صفحات باره نظر خود را به جهت طراحی مشخص کنید.
زمان خویش را در چهره فورس ماژور بودن مطرح کنید.
هر اندازه که روشن تر انتظارات خویش را از طراحی سایت بیان کنید، بها طراحی سایت بر پای بست، تعرفه ها مشخص می شود و شما به واسطه پرداخت هزینه بخردانه تری می توانید سایت دلخواه خویش را داشته باشید.
سعی کنید لغایت جای شدنی به نکاتی که مشاورین رایان به جهت کامیابی طراحی سایت شما ذکر می کنند توجه داشته باشید. بها طراحی سایت بر اساس تعرفه طراحی سایت را در نخستینگی خود پیمان ندهید. پیمان دادن قیمت طراحی سایت در اولویت سبب می شود لغایت شما از بسیاری از امکاناتی که می تواند در مدت زمان کوتاهی سبب موفقیت شما شود، محروم شوید.

هزینه طراحی سایت چند زبانه
هزینه طراحی سایت چند زبانه بر اساس تعرفه طراحی سایت نوعی سرمایه گذاری است که به واسطه این سرمایه گذاری بازار هدفی گسترده تر را به خویش اختصاص خواهید دادید. مزایای پایین گواهی دهنده سرمایه گذاری به واسطه هزینه طراحی سایت براساس تعرفه طراحی سایت چند زبانه هستند.

دسترسی گسترده به کاربران سایر کشورها با زبان های متفاوت
استفاده از چند زبانه کردن به عنوان ابزاری کارساز در دیجیتال مارکتینگ
مشتریان جدید به واسطه خرج طراحی سایت شرکت به چند زبان
افزایش فروش
افزایش اعتبار
صادرات و واردات
استفاده از امتیاز موتورهای جستجو در چند زبان
اگر که شما هدف طراحی سایت به چند زبان را دارید باید بگوییم که چند زبانه کردن سایت سبب می شود تا بها طراحی سایت نهایی بر پای بست، تعرفه طراحی سایت طهران ، 30 درصد برای هر زبان افزایش داشته باشد.
به هزینه طراحی سایت به چند زبان به عنوان یک سرمایه گذاری آینده نگر در تعرفه طراحی سایت نگاه کنید. به راستی پرداخت هزینه طراحی سایت به منزله پرداخت هزینه به جهت اشاعه کسب و کار در دیگر کشورها است.

مدت سررسید لازم جهت راه اندازی طراحی سایت
مدت زمان لازم به جهت تاسیس سایت از آنگونه مواردی است که کسان به آن اهمیت می دهند. به چهره کلی در طراحی سایت 20 روز کاری سررسید دربایستن خواهد بود تا سایت شما به صورت کامل طراحی و برنامه نویسی و بارگذاری شده و تحویل دیتا شود. هر اندازه که طراحی سایت تخصصی تر و امکانات و افزونه های آن اغلب باشد علاوه بر افزایش بها طراحی سایت بر بنیاد تعرفه طراحی سایت، شاهد افزایش سررسید طراحی نیز خواهید بود.
کاملا بخردانه است که تخصصی تر شدن سایت نیازمند پرداخت هزینه طراحی سایت از نظر مالی و زمانی بر اساس تعرفه طراحی سایت است.

فرایند اجرای پروژه طراحی سایت
نیاز سنجی و شناخت مشتری
نیاز سنجی و شناخت مشتری

تم گرافیکی اختصاصی
تم گرافیکی اختصاصی

برنامه نویسی و توسعه فنی
برنامه نویسی و گسترش فنی

ورود اطلاعات و صفحه آرایی
ورود اطلاعات و صفحه آرایی

تست های فنی و مهار کیفی
تست های فنی و مهار کیفی

آموزش و تحویل نهایی
آموزش و تحویل نهایی

سیستم مدیریت محتوای طراحی سایت
سیستم مدیریت محتوای طراحی سایتقیمت طراحی سایت بر اساس گونه سیستم مدیریت محتوای باره نظر متفاوت خواهد بود. عملکرد سیستم های مدیریت درونمایه در روند کسب و کار الکترونیکی شما تاثیر گذار هستند و به همین جهت در خرج طراحی سایت تفاوت هایی است.
هر کدام از سیستم های مدیریت درونمایه بر پای بست، ویژگی هایی که به شما ارائه می کنند، سبب قیمت طراحی سایت خبری ایجاد تفاوت در بها طراحی سایت براساس تعرفه طراحی سایت می شوند. به کارگیری سیستم مدیریت محتوایی به بعید از در عقیده اخذ بها سیستم محتوایی سبب می شود تا شما بتوانید به ویژگی های دلخواه خویش برسید.
به صورت کلی دو گونه سیستم محتوایی بدست کمپانی طراحی سایت رایان بر اساس احتیاج شما قابل ارائه خواهد بود که خرج طراحی سایت بر اساس تعرفه طراحی سایت در هر کدام از آنها متفاوت است. به جهت اطلاع بها طراحی سایت بر پای بست، تعرفه طراحی سایت توسط هر یک از این سیستم ها باید با مشاورین ما تماس بگیرید لغایت قیمت طراحی سایت پایانی و خرج طراحی سایت به شما اعلام شود.

سیستم مدیریت محتوای جوملا و یا وردپرس (قیمت ها تفاوتی ندارد)
سیستم مدیریت محتوای اختصاصی به واسطه برنامه نویسی
قیمت طراحی سایت در هر یک از سیستم های فوق بر پای بست، تعرفه طراحی سایت متفاوت خواهد بود. البته علاوه بر قیمت طراحی سایت متفاوت، عملکرد هر یک از این سیستم های مدیریتی متفاوت است.
اگر که اهداف شما در طراحی سایت به واسطه وردپرس یا جوملا که دو سیستم مدیریت محتوایی حاضر هستند، قابل اتمام گیری نباشد، از برنامه نویسی اختصاصی به جهت طراحی کاربرد می شود که بر اساس تعرفه طراحی سایت، قیمت طراحی سایت تعیین می شود.
استفاده از برنامه نویسی در طراحی سایت سبب می شود لغایت قیمت طراحی سایت با توجه به تعرفه طراحی سایت نسبت به دو سیستم محتوایی ذکر شده، کمی بالاتر باشد. البته برنامه نویسی به جهت ایجاد سیستم مدیریت محتوای اختصاصی، مزیت های بسیاری را به به اتفاق خواهد داشت که بالا بودن بها طراحی سایت و هزینه طراحی سایت در این مورد اصلا به چشم نخواهد آمد.

شرایط پرداخت طراحی سایت
زمانی که خرج طراحی سایت یا قیمت طراحی سایت به صورت کامل مشخص شد، نوبت به شرایط پرداخت هزینه طراحی سایت می رسد.
شرایط پرداخت خرج طراحی سایت بر اساس تعرفه طراحی سایت به این چهره است که شما باید 50 درصد از قیمت طراحی سایت را در پیش درآمد و مابقی خرج طراحی سایت پس از آنکه سایت تحویل شما دیتا شده و به چهره کامل آپلود شد و شما تایید کردید پرداخت کنید.
در نتیجه سایر بیچارگی نیست که نگران هزینه طراحی سایت باشید زیرا زمانیکه شما هزینه طراحی سایت را به صورت کامل پرداخت می کنید که پروژه کاملا تحویل شما داده شود.

پشتیبانی یکساله رایگان طراحی سایت
پس از پرداخت خرج طراحی سایت بر اساس مبلغ تعیین شده، شما از پشتیبانی فنی و امنیت یکساله رایگان شرکت رایان برخوردار خواهید شد.



:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

براساس داده‌هایی که توسط تحلیل‌گران ارائه شده است، کروم بوک‌ها شرایط بسیار خوبی را در سال ۲۰۲۰ پشت سر گذاشته‌اند، به طوری که سه‌‌ماهه آخر سال میلادی یاد شده، قوی‌ترین بازه برای فروش لپ‌تاپ‌های گوگل در تمام تاریخ این شرکت محسوب می‌شود.

 

براساس آخرین گزارشی که توسط موسسه‌های Gartner و Ganalys منتشر شده است، حدود ۳۰ میلیون از این دستگاه‌ها در سال گذشته میلادی منتشر شده‌اند که حدود ۱۱ الی ۱۱.۷ میلیون آن‌ها تنها به سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۲۰ میلادی مربوط هستند. موسسه Ganalys در ادامه ذکر می‌کند که این رقم حدود ۲۸۷ برابر بیشتر از محموله‌هایی به شمار می‌آید که در سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه شده است.

گزارش این موسسه‌ها چندان وارد جزئیات رشد آمار نمی‌شوند اما با توجه به شرایط به نظر می‌رسد که رشد بسیار زیادی رخ داده است. برای مثال Gartner به رقم رشد ۸۰ درصد اشاره می‌کند در حالی که در سمت Canalys این مقدار به ۱۰۹ درصد نیز می‌رسد. برای درک این مقدار باید یادآور شد که فروش رایانه‌های شخصی در سال گذشته میلادی حدود ۱۱ درصد افزایش داشت که بیشترین مقدار در دهه گذشته به شمار می‌آید.

با این حال طبق آمار Gartner رایانه‌های شخصی رومیزی هنوز هم با فروش ۲۷۵ میلیونی، جلوتر از کروم بوک‌ها و یا لپ‌تاپ‌های دیگری هستند. بنابراین اشاره به فروش رایانه‌های شخصی چه فایده‌ای دارد؟ در واقع این فروش خوب نشان می‌دهد که افزون بر کاهش فروش به بعضی افراد، دسته به خصوصی از کاربران در حال رشد شگفت‌انگیزی هستند و در این بین به محصولاتی مانند کروم بوک نیاز دارند.

نسخه جدید کرومOS 78 با پشتیبانی از تصاویر YouTube منتشر شد

نسخه جدید کرومOS 78 با پشتیبانی از تصاویر YouTube منتشر شد

طبق ادعای Canalys، تحصیل تاثیر زیادی در این ماجرا دارد. کروم بوک‌ها فروش بسیار خوبی در زمینه‌های تحصیلی دارند و مدرسه‌ها و دانشگاه‌ها هم باید به نحوی کلاس‌های درس خود را به صورت مجازی برگزار کنند.

البته این موضوع غیرقابل هضم نیست. حتی معاون ارشد بخش تحصیلات مایکروسافت هم با این موضوع موافق است. مدتی پیش صدای ضبط شده او در حالی افشا شد که از مزایا و برتری‌های کروم بوک نسبت به لپ‌تا‌پ‌های ویندوزی سخن می‌گفت:

در بسیار از مواقع که مدرسه‌ها به خرید کروم بوک‌ها و رایانه‌های ویندوزی می‌پردازند، در حقیقت کروم بوک‌ها هنوز هم سریع‌تر و ارزان‌تر هستند و خیلی آسان‌تر می‌توانند پیام‌ها را به مقصد رسانده و مدیریت کنند.

با وجود ذکر تمام موارد بالا، بسیاری از دانش‌آموزان یا دانشجویانی که از خانه به تحصیل می‌پردازند، از رایانه‌های شخصی متفاوتی استفاده نخواهند کرد و سهم برخی از محصولات این زمینه افزایش نخواهد داشت. از سوی دیگر بسیاری از آن‌ها اصلاً تجربه کار با یک رایانه رومیزی معمولی را ندارند و معمولاً سرگرم استفاده از کروم بوک یا تبلت‌های خود هستند.

شرکت گوگل مدتی پیش نگاهی هم به نسخه گوشی‌های هوشمند مرورگر کروم خود داشت. برای مثال شرکت مذکور به تازگی نسخه بتای جدیدی از مرورگر یاد شده منتشر کرده است که برخی از قابلیت‌های آینده آن را مشخص می‌کند. با توجه به حضور این ویژگی‌ها در نسخه بتا، احتمالاً در نسخه‌های پایدار آینده هم شاهد استفاده از آن‌ها باشیم.

اولین ویژگی با نام Privacy Sandbox شناخته می‌شود و گوگل در معرفی آن، این‌گونه توضیح می‌دهد: «یک محیط ایمن برای شخصی‌سازی که از حریم خصوص کاربران نیز محافظت می‌کند.» گزارش مذکور اشاره می‌کند که کاربران می‌توانند با مراجعه به مسیر Settings، Privacy and Security و در نهایت Privacy Sandbox، آن را فعال کنند.

افزون بر این، گزارش منبع یاد شده اشاره می‌کند که نسخه ۸۹ کروم با تغییر برخی از عناصر پایه فید در پنجره‌های مرورگر عرضه خواهد شد. در حقیقت به نظر می‌رسد که گوگل قصد دارد موقعیت کارت‌های پیش‌فرضی را که مقالات مختلفی را پیشنهاد می‌کنند، تغییر دهد. گفته می‌شود فونت این قسمت‌ها نیز احتمالاً ابعاد بزرگ‌تری خواهند داشت و توضیح هر کارت به کلی حذف خواهد شد.



:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

ظاهراً یک هدست واقعیت مجازی آکیولس جدید که احتمالاً دارای نام آکیولس کوئست ۳ خواهد بود، در دست ساخت قرار دارد و این موضوع توسط مدیرعامل فیس‌بوک یعنی مارک زاکربرگ در گزارش درآمد ژانویه این شرکت تائید شده است.

اگرچه در حال حاضر جزئیات محصول جدید آکیولس به‌طور رسمی تائید نشده است، اما زاکربرگ به سرمایه‌گذاران گفت:

ما در حال کار بر روی یک محصول سخت‌افزاری جدید که متناسب با ویژگی‌های پلتفرم آکیولس است، هستیم. بنابراین، محتوایی مخصوص آکیولس کوئست ۲ باید با نسخه بعدی سازگار باشد. پس ما قصد داریم تا پایه‌های واقعیت مجازی آکیولس را محکم‌تر کنیم.

این گفته باعث می‌شود که تصور کنیم این شرکت در حال کار بر روی نسخه جدیدتر آکیولس کوئست ۲ است. این هدست واقعیت مجازی است که توسط بسیاری از وب‌سایت‌ها به‌عنوان بهترین هدست واقعیت مجازی تاکنون عنوان شده است.

البته اطلاعات در مورد این پروژه جدید بسیار کم است ولی در ادامه به بررسی موارد احتمالی و انتظارات از آکیولس کوئست ۳ می‌پردازیم.

تاریخ عرضه آکیولس کوئست ۳

نباید انتظار داشت که آکیولس کوئست ۳ در زمانی زودتر از سال ۲۰۲۲ وارد بازار شود چراکه آکیولس کوئست ۲ در اکتبر ۲۰۲۰ و تنها یک سال و نیم پس از نسخه اصلی یعنی آکیولس کوئست معرفی و به بازار عرضه شد. بنابراین، انتظار می‌رود که آکیولس کوئست ۳ نیز از جدول زمانی مشابه پیروی کند.

البته ظاهراً فیس‌بوک اشتیاق خاصی درباره گسترش استفاده از سرگرمی‌های واقعیت مجازی دارد پس نباید از معرفی و عرضه نسخه جدید آکیولس کوئست در سال ۲۰۲۳ تعجب کرد.

مشخصات احتمالی و انتظارات از آکیولس کوئست ۳

با توجه به پیشرفت‌ها و بهبودهای انجام‌شده در آکیولس کوئست ۲ نسبت به نسل پیشین، انتظار می‌رود که آکیولس کوئست ۳ به‌عنوان یک هدست واقعیت مجازی با بهبودها و پیشرفت‌های معمول نظیر دوام باتری بیشتر، قدرت پردازش بالاتر و رزولوشن بیشتر معرفی شود. آکیولس کوئست ۲ نسبت به نسل قبلی دارای ۵۰ درصد رزولوشن بیشتر است که پیشرفت قابل توجهی است و باید دید آیا آکیولس کوئست ۳ به همان اندازه پیشرفت خواهد داشت یا خیر.

آکیولس کوئست ۲ همچنین دارای نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز است که نسبت به نرخ تازه‌سازی ۷۲ هرتز نسل قبلی افزایش داشته است. البته اکثر بازی‌ها و اپلیکیشن‌های موجود از این نرخ تازه‌سازی پشتیبانی نمی‌کنند پس انتظار نداریم در این زمینه پیشرفت قابل ملاحظه‌ای را شاهد باشیم.

آکیولس کوئست

همچنین ممکن است شاهد تغییرات ظاهری آکیولس کوئست ۳ نسبت به نسل پیشین باشیم. احتمالاً وزن این دستگاه کاهش خواهد یافت و برای استفاده راحت‌تر خواهد بود. همچنین انتظار داریم به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری ارائه شوند تا ردیابی دستان را بهبود بخشند. ممکن است فیس‌بوک آکیولس کوئست ۳ را به ویژگی‌های جدید کنترلر پلی‌استیشن ۵ یعنی دوال شاک ۵ مانند دکمه‌های با فشار متغیر مجهز کند. البته باید دید این ویژگی چه کاربردهایی را در واقعیت مجازی خواهد داشت.

ویژگی مسلم و غیرقابل اجتناب آکیولس کوئست ۳ ادغام آن با حساب کاربری فیس‌بوک و اکوسیستم آن خواهد بود. این موضوع به آن معنی است که برای ورود به سیستم‌عامل آکیولس و استفاده از احتمالاً به یک حساب فیس‌بوک نیاز خواهید داشت. این امر باعث می‌شود که تحت اقدامات نظارتی داده‌های خود در فیس‌بوک قرار بگیرید. پس اگر از نظر اخلاقی با روش‌های جمع‌آوری داده فیس‌بوک مشکل دارید، احتمالاً نمی‌توانید از آکیولس کوئست ۳ استفاده کنید. این موضوع هم‌اکنون درباره آکیولس کوئست ۲ نیز صدق می‌کند.

قیمت آکیولس کوئست ۳

قیمت آکیولس کوئست ۳ چقدر خواهد بود؟ برای این موضوع، قیمت آکیولس کوئست ۲ را بررسی می‌کنیم: مدلی با ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی با قیمت ۲۹۹ پوند / ۲۹۹ دلار / ۴۷۹ دلار استرالیا و نسخه ۲۵۶ گیگابایتی آن با قیمت ۳۹۹ پوند / ۳۹۹ دلار / ۶۳۹ دلار استرالیا فروخته می‌شود.

ما شاهد کاهش قابل توجه قیمت آکیولس کوئست ۲ نسبت به آکیولس کوئست هستیم. البته انتظار نداریم که قیمت آکیولس کوئست ۳ با کاهش بسیار بیشتری روبه‌رو باشد. فیس‌بوک قبلاً و هنگام ارتقاء آکیولس ریفت به ریفت اس با شعار «همان قیمت اما با مشخصات بهتر» محصول جدید خود را معرفی کرد.

با توجه به اینکه فیس‌بوک قصد دارد دستگاه‌های واقعیت مجازی خود را همگانی کند، این موضوع بسیار مهم خواهد بود که قیمت آکیولس کوئست ۳ نسبت به نسل قبلی افزایش چشمگیر نداشته باشد.

آکیولس کوئست

آنچه که در آکیولس کوئست ۳ انتظار داریم

یافتن نواقص واقعیت مجازی در آکیولس کوئست ۲ بسیار سخت بود. با وجود اینکه آکیولس کوئست ۲ در حال حاضر برترین هدست واقعیت مجازی است، اما هنوز هم مشکلات در عملکرد آن وجود دارد. این‌ها مشکلاتی هستند که تمامی هدست های واقعیت مجازی از آن‌ها رنج می‌برند. در ادامه به بررسی بهبودهای احتمالی آکیولس کوئست ۳ می‌پردازیم:

بهبود در زمینه سرگیجه بعد از استفاده

یکی از مشکلات موجود و غیرقابل اجتناب در استفاده از هدست های واقعیت مجازی، احساس سرگیجه پس از استفاده از آن‌هاست. آکیولس کوئست ۲ نیز می‌تواند بسته به میزان تحمل شما باعث سرگیجه پس از استفاده شود. در حال حاضر هنوز راه حل مشخصی برای حل چنین مشکلی در استفاده از هدست های واقعیت مجازی وجود ندارد اما شاید این مشکل در آکیولس کوئست ۳ حل شود.

ارگونومی بهتر

انتظار داریم ارگونومی آکیولس کوئست ۳ نسبت به نسل پیشین بهبود یابد. البته آکیولس کوئست ۲ دارای وزنی کاملاً مناسب هنگام قرارگیری بر روی سر است اما هنوز هم می‌توان بهبودهایی را در این زمینه اعمال کرد. البته این مشکلی است که تمامی هدست های واقعیت مجازی با آن روبه‌رو هستند اما فیس‌بوک می‌تواند راه حلی را برای چنین مشکلی ارائه دهد.

بهبود در فروشگاه آکیولس

انتظار داریم بهبودهایی در فروشگاه آکیولس اعمال شود. البته اپلیکیشن این فروشگاه و نسخه مرورگر آن به کشف اپلیکیشن و بازی‌های جدید کمک می‌کند اما اپلیکیشن موجود در هدست واقعیت مجازی بعضی از اپلیکیشن‌ها را به‌درستی معرفی نمی‌کند و هیچ راهی برای دسترسی سریع به محتوای جدید وجود ندارد. این موضوع باعث می‌شود تا مشاهده و خرید اپلیکیشن‌ها و بازی‌های جدید به‌سختی انجام شود و بهبود این بخش باعث اطمینان از استفاده مکرر از این هدست می‌شود.

آکیولس کوئست

شبکه اجتماعی مجازی بهتر

البته آکیولس کوئست ۲ دارای یک سیستم شبکه اجتماعی مناسب است تا بتوانید با دوستان خود بازی کنید اما فضای مجازی خاصی برای تعامل با دیگران وجود ندارد. جالب خواهد بود که ببینیم آکیولس کوئست ۳ یک فضای اجتماعی مجازی را ارائه دهد تا بتوانید با دیگران به‌صورت مجازی وقت بگذرانید. تعامل با دیگران بدون به اشتراک‌گذاری محتوا و تجربیات، ارزش چندانی نخواهد داشت.

بهبود در به اشتراک‌گذاری محتوا

از زمان معرفی و عرضه اولین نسخه آکیولس، به اشتراک‌گذاری عکس‌ها و فیلم به‌سختی امکان‌پذیر بوده است و این مسئله‌ای است که آکیولس کوئست ۲ سعی کرد آن را بهبود بخشد. البته هنوز هم مراحل متعددی وجود دارد که برای به اشتراک‌گذاری محتوا در آکیولس کوئست ۲ باید آن‌ها را طی کنید که می‌تواند باعث سردرگمی برخی افراد شود. امیدواریم آکیولس کوئست ۳ بهبودهایی را در زمینه مواردی مثل به اشتراک‌گذاری ویدیو ۱۰۸۰p، یکپارچه‌سازی اپلیکیشن‌ها، همگام‌سازی صوتی مناسب و غیره اعمال کند.

آینده پیش روی آکیولس کوئست ۳

در حالی که بازی‌های واقعیت مجازی در سال‌های اخیر موفقیت مناسبی را کسب کرده است -در گزارش‌ها آمده است که آکیولس کوئست ۲ پنج برابر نسخه قبلی پیش‌فروش داشته است- هنوز هم برای محبوبیت بالا راه زیادی در پیش دارد.

مارک زاکربرگ در سال ۲۰۱۸ گفت که حداقل وجود ۱۰ میلیون کاربر واقعیت مجازی برای اطمینان از پایداری و سودآوری برای انواع توسعه‌دهندگان واقعیت مجازی مورد نیاز است. طبق گزارش رودتو وی آر، او درباره این موضوع گفت:

هنگامی که از این مقدار عبور کنیم، اعتقاد داریم که محتوا و اکوسیستم واقعیت مجازی با پیشرفت بسیار زیاد مواجه خواهد شد.

یک فضای خالی در بازار واقعیت مجازی وجود دارد که آکیولس کوئست ۳ می‌تواند آن را پر کند. والو ایندکس یکی از بهترین هدست های واقعیت مجازی بازار است ولی به علت کمبود ترانزیستور، تولید این دستگاه از سال گذشته متوقف شده است و دستیابی به آن بسیار دشوار است. بنابراین، یک دستگاه جدید آکیولس کوئست می‌تواند جایگاه والو ایندکس را تصاحب کند و وضعیت صنعت واقعیت مجازی را بهبود بخشد.

البته شایعاتی نیز وجود دارند که بیان می‌کنند اپل در حال کار بر روی یک هدست واقعیت مجازی است (به همراه یک ماشین اپل، عینک هوشمند اپل، تلویزیون و…) که می‌تواند به معنای وجود یک رقابت سنگین در آینده باشد. رقابت شرکت‌های بزرگ در مورد واقعیت مجازی بسیار به نفع این صنعت خواهد بود و باید منتظر باشیم تا ببینیم آکیولس کوئست ۳ در آینده چه ویژگی‌های منحصر به فردی خواهد داشت.

 منبع:


:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

آموزش سئو اینستاگرام و راه های بهینه سازی اینستاگرام برای گوگل ، دیجیتال مارکتینگ ، افزایش بازدید سایت ، فروش محصولات و همچنین راهکارهای افزایش بازدید و فالوور اینستاگرام موضوع امروز سایت سئو طرح می باشد. بر کسی پوشیده نیست که امروزه شبکه های اجتماعی و مخصوصا اینستاگرام با کاربرهای زیادی که در آن مشغول به فعالیت هستند تا چه اندازه می توانند در رونق کسب و کار شما اثر گذار باشند.اگر به درستی از امکانات این شبکه های اجتماعی استفاده کنید خواهید دید که چه میزان موفق
خواهید بود.

اینستاگرام چییست؟

شبکه اجتماعی اینستاگرام در سال 2010 توسط کوین سیستروم و مایک کرایگر راه اندازی شد ابتدا
این شبکه برای این ایجاد شد تا عکاسان بتوانند عکس های خود را به اشتراک بگذارند اما به مرور زمان
امکان درج ویدئو کوتاه و امکانات جذاب دیگری مثل استوری اضافه شد تا جایی که امروزه یکی
از پربازدیدترین شبکه های اجتماعی را اینستاگرام به خود اختصاص داده است.

افزایش فالوور اینستاگرام با هشتگ
سئو اینستاگرام به شکلی که سایت را می شود بهینه کرد امکان پذیر نیست در اینستاگرام سئو بیشتر حول هشتگ ها و نحوه استفاده آن ، عکس ها و مطالب جذاب و همچنین تولید محتوای خوب و با کیفیت خلاصه می شود.

هشتگ:

سئو اینستاگرام افزایش فالوور و بازدید

مهمترین بخش برای افزایش فالوورهای اینستاگرام هشتگ ها می باشد که در این بخش نحوه استفاده صحیح
برای افزایش کاربران رو آموزش میدیم.

پیدا کردن بهترین هشتگ ها:

باید ابتدا رقبای خود در زمینه کاریتان را پیدا کنید سپس ببینید که رقبای شما از چه هشتگ هایی استفاده می کنند در میان این هشتگ ها یک سری بسیار پر کاربرد هستند که می توانید با پیدا کردن آنها از طریق رقبای قوی خود آنها را به صورت یک لیست برای خود آماده کنید و در پست های خود از آنها استفاده کنید.

با استفاده آن دسته از هشتگهایی که کاربرد کمتری دارند خیلی زودتر می توانید بازدید از پست و صفحه خود را بیشتر کنید در استفاده از هشتگ ها به این صورت عمل کنید که 4 هشتگ پر استفاده و محبوب استفاده کنید و 3 هشتگ با استفاده کمتر سعی کنید بین 6 تا 7 هشتگ بیشتر برای پست های خود قرار ندهید وقتی شما از هشتگ هایی با کاربرد کمتر استفاده می کنید به احتمال فراوان جز 9 پست برتر و تاپ آن هشتگ می روید.

با استفاده از سایت های Hashtagify و displaypurposes می توانید بهترین هشتگ های حوزه کاری خودتون رو پیدا کنید.

افزایش بازدید از طریق خود اینستاگرام
تگ کردن:

تگ کردن هنرمندان و چهره های مشهور و صفحات مربوط به موضوع پیج خودتون در پست ها یکی از راهکارهای مناسب برای افزایش فالوورها می باشد.

فالو و آنفالو:

یکی از قدیمی ترین ترفند های اینستاگرامی فالو چهره های پر مخاطب این شبکه اجتماعی است با این کار
شما به جمع پیشنهادی های فالوورهای آن شخص اضافه می شوید که احتمال دیده شدن شما را بالا می برد
البته این روش اگر به صورت زیاد استفاده شود باعث اسپ شد صفحه شما و در نهایت بسته شدن آن توسط اینستاگرام می شود
از این روش خیلی با مدیریت و طی طول زمان استفاده کنید مثلا به صورت هفتگی 20 نفر را فالو کنید و یکی دو روز بعد آنفالو کنید

لایک کردن:

شما می توانید از طریق لایک کردن نظرات کاربران در پیج های رقیب خودتون اونها رو به سمت پیج خودتون بیارید.

تولید محتوای منحصر به فرد:
برای اینکه بتوانید پیج پربازدیدی داشته باشید باید مطالب و عکس و ویدئو منحصر به فرد و جذاب ارائه دهید همچنین توجه به اتفاقات روزمره هنری، ورزشی و خبری می تواند کمک زیادی به شما برای ایجاد محتوا خاص کند دقت کنید بیشتر افراد به دنبال خبرهای داغ روزمره هستند و اگر شما به این بخش تسلط کافی پیدا کنید و مطالب جذاب هنری و ورزشی و دیگر موضوعات مورد علاقه مردم رو کار کنید مطمئنا خیلی طرفدار خواهید داشت فالو یا دنبال کردن دیگران و هم می تواند یکی از راههای اثر گذار برای افزایش بازدید اینستاگرام باشد.

برندسازی:
برند سازی در اینستاگرام با اعتماد کاربر به وجود می آید شما باید در تولید محتوا اینقدر دقت کنید
و در مطالب خود صحت و درستی را رعایت کنید تا کاربر کاملا به شما اعتماد داشته باشد همچنین
اگر صفحه ای دارید که مطلب آموزشی در آن قرار می دهید می توانید با آموزش های مفید و اختصاصی
خود کاربران را برای همیشه جذب خود کرده و تعدا فالوورها و لایک های خود را افزایش دهید.

سئو اینستاگرام برای رتبه گرفتن در گوگل
جهت سئو پیج اینستاگرام برای افزایش رتبه صفحه در گوگل چندین نکته مهم وجود داره که به صورت لیست می توانید مطالعه کنید

عنوان سئو شده و دارای کلمه کلیدی مورد نظر در بخش نام و بیو (معرفی پیج)
بهینه سازی عکس ها با گذاشتن توضیحات برای عکس (ALT Text)
گرفتن بک لینک قوی و با کیفیت
← اگر علاقمند هستید که در نتایج گوگل بالاتر باشید حتما از بخش آموزش سئو سایت دیدن کنید.

در بخش بیو پیج مهمترین کلمه کلیدی که میخواید باهاش رتبه بگیرید رو در قسمت نام (Name) بنویسید این جمله عنوان پیج شما در مرورگر و گوگل خواهد شد و در بیو هم این کلمه کلیدی رو به کار ببرید.

بهینه سازی عکس های اینستاگرام با ALT Text
مرحله اول : طبق این آموزش این مرحله رو طی کنید ابتدا یک عکس آپلود کنید و افکت مورد نظرتون رو انتخاب کنید و به مرحله بعد بروید.

بهینه سازی عکس های اینستاگرام

مرحله دوم: جایی که کپشن برای عکس می نویسید دکمه advanced settings را بزنید .

ALT Text Instagram

مرحله سوم: اینجا در کادر مشخص شده توضیحات و کلمه کلیدی مربوط به عکس رو بنویسید تا 100 کارکتر می توانید بنویسید

توضیحات عکس در اینستاگرام

مرحله چهارم: روی کلمه Done کلیک کنید.

سئو عکس در پست اینستاگرام

مرحله پنجم: عکس رو منتشر کنید

انتشار پست اینستاگرام

صعود در نتایج گوگل با بک لینک:
این بخش مختص کسانی هست که میخواهند پیج اینستاگرامشون رو با کلمات مد نظر در نتایج گوگل بالا بیارند و از طریق موتور جستجو کاربر و مشتری های خودشون و جذب کنند شما با سفارش و خرید رپورتاژ دانشگاهی که بک لینک های بسیار معتبر ، با کیفیت و قوی هستند به راحتی می توانید پیج خودتون رو در نتایج جستجو بالا بیارید.

و اما تاثیر اینستاگرام در دیجیتال مارکتینگ:
همانطور که گفتیم این شبکه اجتماعی در حال حاضر دارای کاربرهای میلیونی هست و هر کجا که
افراد زیادی حضور داشته باشد محل خوبی برای فروش محصولات و تبلیغ و دیجیتال مارکتینگ است

اینستاگرام مارکتینگ

اینستاگرام مارکتینگ یکی از راههای افزایش فروش محصولات و تبلیغ در فضای مجازی می باشد اگر سایت دارید حتما صفحه خود را در این شبکه اجتماعی ایجاد کنید و لیک سایت خود را از قسمت پروفایل به اشتراک بگذارید تا هم بتوانید یک بک لینک برای سوشیال سیگنال سایت خود جذب کرده باشید و هم تبلیغ و جذب بازدید کننده داشته باشید یکی دیگر از راههای آموزش سئو اینستاگرام که خیلی مهم هست در کپشن حتما از کاربر بخواهید برای ورود به سایت به بیو مراجعه کنه و روی لینک سایت کلیک کنه با جملاتی مثل برای دیدن آموزشهای بیشتر و دانلود کامل مقاله کاربر رو ترقیب به کلیک بر روی آدرس سایت کنید.

نتیجه گیری:
امیدواریم با نکاتی که در مورد راههای افزایش کارایی اینستاگرام در این مطلب گفتیم توانسته باشیم کمکی برای شما در افزایش بازدید پیج و سایت شما داشته باشیم سایت سئو طرح را دنبال کنید تا سئو رو بدون هیچ ابهامی فرا بگیرید.

 منبع:

https://avashtech.com/what-is-instagram-seo/



:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

نوسانات ارز و آشفتگی بازار این روزهای کشور، تهیه و خرید سیستم‌ها مناسب گیم را دشوارتر از گذشته کرده است با این وجود همچنان خرید و اسمبل کامپیوتر می‌تواند در دراز مدت یک انتخاب به صرفه‌تر و آینده‌نگرانه‌ای باشد. خرید کامپیوتر مناسب گیم می‌تواند برای افراد فنی یا کسانی که کارشان به سیتم‌های کامپیوتری وابسته است یک تیر و دو نشان باشد.

راهنمای خرید سیستم گیمینگ میان رده - گریه :(

متاسفانه در سال جاری به دلیل تداوم و تشدید تحریم‌های اقتصادی، کاهش شدید ارزش ارز ملی و همچنین محدودیت‌های بانک مرکزی با واردات کالا های خارجی به منظور کنترل نرخ ارز، قیمت سخت افزار و لوازم جانبی کامپیوتر به شکل بی‌منطقی افزایش یافته است. از سویی دیگر تامین کنندگان سخت افزاری به دلیل عدم اطمینان از آینده اقتصادی، نبود سیستم نظارتی و عدم امکان واردات، به دپو محصولات و عملکرد سلیقه‌ای در فروش‌ آن‌ها روی آورده‌اند؛ در نتیجه در حال حاضر با فقدان شدید قطعات و تنوع آن مواجه هستیم.

از همین جهت میزان انعطاف پذیری در راستای معرفی و راهنمای خرید سیستم‌های گیمینگ از همیشه دشوارتر است. با این حال در این مقاله قصد داریم به بررسی و راهنمایی راجع به خرید یک سیستم مناسب گیم پایین رده بپردازیم. این مقاله به صورت ماهیانه و با استعلام قیمت و موجودی از بازار کامپیوتر تهران بروز رسانی و تکمیل می‌گردد.

عملکرد مورد انتظار

سیستم‌های گیمینگ میان رده‌ی معرفی شده در این مقاله توانایی اجرای بازی‌های جدید نسل هشتم را با تنظیمات معمولی یا بالا خواهند داشت. علاوه بر این چنین سیستمی نیاز روزانه شما به وب گردی، اجرای محتوای‌های صوتی و ویدئویی، نمایش فایل و اسناد و اجرای بدون اختلال نرم افزارهای سنگین را به راحتی برآورده خواهد کرد. سیستم معرفی شده یک کامپیوتر دسکتاپ عالی و یک میان رده در ورک استیشن و یک سیستم خوب گیمینگ محسوب خواهد شد.

راهنمای خرید سیستم گیمینگ میان رده

معرفی قطعات

مادربرد (Motherboard)

مادربرد یا برد اصلی (Motherboard) که نوعی تخته مداری الکتریکی است، در واقع به عنوان مرکز ارتباطات رایانه شناخته می‌شود. بخش‌های گوناگون یک کامپیوتر روی این قسمت سوار شده و مادربر دو وظیفه اصلی، اتصال اجزا به هم و تامین انرژی الکتریکی آن‌ها را به عهده می‌گیرد.

  نام قطعه پلتفرم بازه قیمت (میلیون تومان) وضعیت
۱ MSI Z370-A PRO (دیجی‌کالا) اینتل ۴,۵۷۰,۰۰۰ تا ۵,۰۰۰,۰۰۰ ثابت
۲ ASUS PRIME B360-PLUS (دیجی‌کالا) اینتل ۲,۷۰۰,۰۰۰ تا ۳,۰۰۰,۰۰۰ ثابت
۳ Asus ROG STRIX B450-F GAMING (دیجی‌کالا) ای‌ام‌دی ۴,۳۰۰,۰۰۰ تا ۴,۵۰۰,۰۰۰ ثابت
۴ ASUS PRIME B550-PLUS (دیجی‌کالا) ای‌ام‌دی ناموجود

 مادربرد MSI Z370-A PRO با بهره گیری از چیپست قدرتمند اینتل Z370، سوکت پردازنده‌ی LGA 1151 و چهار عدد اسلات رم یکی از انتخاب‌های خوش قیمت میان رده است. این مدل ام‌اس‌ای (MSI)، برخلاف سایر مادربردها با چیپست Z370 با حذف برخی ویژگی‌های مازاد گیمینگ، قیمت مناسبی دارد.

با وجود این که Z370a-Pro در محصولات رده پایین چیپست Z370 به شمار می‌رود، MSI مدار رگولاتور مناسبی را به خدمت گرفته تا پردازنده قدرتمند i7-8700K حتی در حالت اورکلاک، با مشکل تامین انرژی مواجه نشود. این مادربرد از حافظه‌های پرقدرت DDR4 تا فرکانس ۴۰۰۰ مگاهرتز در حالت XMP نیز پشتیبانی خواهد کرد. 

پردازنده مرکزی (CPU)

پردازنده مرکزی کامپیوتر (CPU) به مثابه مغز کامپیوتر عمل می‌کند. پردازنده مرکزی در واقع آن بخش از رایانه است که اقدامات، محاسبات و اجرای برنامه‌ها را بر عهده دارد. پردازنده جزو مهم‌ترین قطعات یک سیستم گیمینگ است که عملکرد و راندمان کلی سیستم را تعیین می‌کند. شما بایستی با توجه به بودجه و مهم‌تر از همه پلتفرم انتخابی خود یکی از گزینه‌های زیر را انتخاب کنید.

  نام قطعه پلتفرم بازه قیمت (میلیون تومان)
۱ Intel Core i5-9400F (دیجی‌کالا) اینتل ۴,۱۰۰,۰۰۰ تا ۴,۳۰۰,۰۰۰
۲ Intel Core i5-9600K (دیجی‌کالا) اینتل ۸,۳۰۰,۰۰۰ تا ۸,۵۰۰,۰۰۰
۳ AMD Ryzen 5 3600 ای‌ام‌دی ۶,۰۰۰,۰۰۰ تا ۶,۳۰۰,۰۰۰
۴ AMD Ryzen 7 3700 ای‌ام‌دی ۹,۱۰۰,۰۰۰ تا ۹,۵۰۰,۰۰۰

پردازنده‌های نسل نهم اینتل و در راس آن‌ها مدل Core i5-9400F یکی از بهترین گزینه‌ها برای راه‌اندازی یک کامپیوتر گیمینگ میان رده به شمار می‌روند. این پردازنده ذکرشده دارای ۶ هسته و ۶ رشته پردازشی با فرکانس پایه ۲٫۹ گیگاهرتز و فرکانس بوست ۴٫۱ گیگاهرتز است.

راهنمای خرید سیستم گیمینگ میان رده

کارت گرافیک (GPU)

واحد پردازش گرافیک یا همان GPU ‌عنوان ابزاری است که برای رندر گرفتن (پردازش و خروجی گرفتن) تصاویر در سیستم‌های کامپیوتری استفاده می‌شود. این قطعه حیاتی‌ترین سخت افزار برای تجربه با کیفیت بصری از گیم است.

در هنگام خرید کارت گرافیک و مانیتور به سری چیپست‌ها و تکنولوژی‌های منتسب به سازنده آن، یعنی FreeSync و G-Sync، دقت کنید تا بتوانید از جنبه بصری سیستم خود، حداکثر بهره ممکن را ببرید. در همین راستا پیشنهاد می‌کنم مقاله «NVIDIA یا AMD – کدام کارت گرافیک‌ها در سال ۲۰۲۰ انتخاب بهتری هستند؟» را در ویجیاتو مطالعه کنید.

  نام قطعه چیپست بازه قیمت (میلیون تومان) وضعیت
۱ Radeon RX 5500 XT ای‌ام‌دی ۱۴,۰۰۰,۰۰۰ تا ۱۵,۰۰۰,۰۰۰ افزایش قیمت
۲ Radeon RX 5600 XT (دیجی‌کالا) ای‌ام‌دی ۱۴,۷۰۰,۰۰۰ تا ۱۵,۰۰۰,۰۰۰ ثابت
۳ Gigabyte GeForce GTX 1660 Super (دیجی‌کالا) انویدیا ۱۴,۰۰۰,۰۰۰ تا ۱۵,۰۰۰,۰۰۰ افزایش قیمت
۴ RTX 2060 KO (دیجی‌کالا) انویدیا ناموجود

پردازنده‌های گرافیکی Super که ابتدا در رقابت با سری Navi 10 معرفی شدند، نسخه‌هایی با هسته‌های CUDA کمتر، از تراشه‌های مدل بالاتر هستند که فرکانس کاری بهتری داشته و شرکت‌ها را قادر می‌سازند تا روی قابلیت اورکلاکینگ کارت‌های گرافیک مبتنی بر این پردازنده‌ها، مانور بیشتری دهند.

راهنمای خرید سیستم گیمینگ میان رده

این پردازنده رده اقتصادی از نظر تعداد هسته‌های CUDA متفاوت از سری RTX Super بوده و کاملاً مشابه پردازنده مورد استفاده در کارت GTX 1660 است با این تفاوت که در کارت GTX 1660 Super به جای حافظه‌های GDDR5 از حافظه‌های GDDR6 با فرکانس کاری 1750Mhz استفاده شده است. فرکانس این تراشه‌های حافظه، حتی از تراشه‌های حافظه به‌کار رفته در کارت‌های GTX 1660 Ti نیز تا 250Mhz سریعتر هستند. با این حال از نظر کارایی، به دلیل ۱۲۸ هسته CUDA کمتر، در رده پایین‌تری از کارت GTX 1660 Ti قرار می‌گیرد.

سیستم خنک کننده (Cooling)

تاثیر گذارترین عامل در فرسودگی قطعات گرما است؛ از این جهت برای سیستمی که قرار است پردازش‌های سنگین مثل اجرای بازی انجام دهد، داشتن یک سیستم خنک کننده مناسب امری ضروری است. با توجه به تنوع سیستم‌های کولینگ (مایع، هوایی) گستره انتخاب در این مورد زیاد است. اما به صرفه‌ترین و حداقلی‌ترین سیستم، قرار دادن دو فن ورودی هوایی و یک فن خروجی هوایی برای ایجاد فشار هوای مثبت درون کیس است. البته باید در نظر داشت که امروزه غالب پردازنده‌های موجود در بازار با یک فن هوایی عرضه می‌شوند. در همین راستا می‌توانید به مقاله‌ی «چه نوع سیستم خنک کننده‌‌ای برای کامپیوترهای گیمینگ مناسب است؟» مراجعه کنید.

  نام قطعه بازه قیمت (میلیون تومان) وضعیت
۱ ThermalRight True Spirit 120M (دیجی‌کالا) ۲,۲۵۰,۰۰۰ تا ۲,۹۰۰,۰۰۰ ثابت

هارد دیسک (HDD)

Hard Disk Drive یا به اختصار HDD یک حافظه دائمی است که برای ذخیره کردن داده‌های مورد پردازش کامپیوتر مورد استفاده قرار میگیرد. این حافظه به طور دیجیتالی رمزنگاری شده و اطلاعات را روی سطح مغناطیسی دیسک های خود ذخیره می کند.

با داشتن یک حافظه SSD با ۲۵۰ گیگ حافظه، یک هارد دیسک پرسرعت یک ترا برای شما کفایت خواهد کرد. با توجه به موجودی بازار هارد دیسک اینترنال آبی وسترن دیجیتال با ظرفیت ۱ ترابایت بهترین گزینه برای یک سیستم میان رده است.

  مدل برند سرعت چرخش (دور/دقیقه) قیمت (میلیون تومان) وضعیت
۱ Western Digital Blue WD10EZEX (دیجی‌کالا) وسترن‌دیجیتال ۷۲۰۰ ۹۶۰,۰۰۰ تا ۱,۱۰۰,۰۰۰ کاهش قیمت
۲ Seagate BarraCuda ST1000DM010 (دیجی‌کالا) سیگیت  ۷۲۰۰ ۱,۰۰۰,۰۰۰ تا ۱,۲۰۰,۰۰۰ کاهش قیمت

حافظه موقت (RAM)

رم یا حافظه موقت یک حافظه بسیار پر سرعت است که امکان انتقال و آدرس دهی بسیار سریع برای پردازنده ها را فراهم می آورد. حافظه بالاتر به پردازنده اجازه می‌دهند فرآیند محاسبات را سریع‌تر انجام دهد در نتیجه بالا بردن رم، سرعت کامپیوتر شما را نیز افزایش خواهد داد. با توجه به سنگین‌تر شدن بازی‌ها و نیازمندی بیشتر آن‌ها به منابع سخت افزاری و حافظه، ۱۶ گیگابایت حافظه رم با چینش دو کاناله (دو ماژول ۸ گیگابایتی) می‌تواند نیاز کاربران میان رده را به طور کامل برطرف سازد.

  مدل برند نور پردازی قیمت (میلیون تومان) وضعیت
۱ AEGIS 2*8GB DDR4 3000 MHz (دیجی‌کالا) جی اسکیل ندارد ۲,۲۰۰,۰۰۰ تا ۲,۸۰۰,۰۰۰ افزایش قیمت
۲ Evo Potenza 2*8GB 3200Mhz (دیجی‌کالا) گیل  ندارد ۲,۰۰۰,۰۰۰ تا ۲,۲۰۰,۰۰۰ کاهش قیمت
۳ T-Force Night Hawk 2*8GB 3200MHz (دیجی‌کالا) تیم گروپ دارد ناموجود

حافظه SSD

درایوهای SSD با برخورداری از سرعت خواندن و نوشتن به مراتب بالا‌تر از هارد دیسک‌ها، گزینه بسیار مناسبی برای افزایش سرعت و کارایی کامپیوترهای رومیزی و حتی لپ تاپ‌ها هستند. نصب سیستم عامل یا بازی مورد نظر روی حافظه SSD، سرعت لودینگ و اجرای آن‌ها بالا می‌برد. با اینکه انتخاب و خرید حافظه SSD تا حد زیادی به خودتان بستگی دارد، حداقل حافظه SSD مورد نیاز برای یک سیستم گیمینگ که به شما اجازه نصب سیستم عامل و چند بازی را بدهد ۲۵۰ گیگابایت است.

درست همانند هارد دیسک های وسترن دیجیتال، SSDهای سری Green و Blue نیز محصولات رده معمولی هستند که برای کاربران خانگی عرضه می شوند. سری Blue در فرم فاکتور ۲.۵ اینچی و M.2 2280 SATA عرضه می‌شود، در این سری از کنترلر کارآمدتر Marvell 88SS1074 و تراشه های حافظه ۱۵ نانومتری TLC NAND ساخت SanDisk استفاده شده است؛ که با توجه به به کارگیری کنترلر بهتر و تعبیه حافظه کش DRAM، سری Blue در مقایسه با سری Green کارایی و دوام بالاتری را ارائه می‌کند، از این رو ما در راهنمای خرید این سری را پیشنهاد می‌کنیم.

  مدل برند سرعت(خواندن – نوشتن) قیمت (میلیون تومان) وضعیت
۱ Western Digital Blue WDS250G2B0A (دیجی‌کالا) وسترن دیجیتال ۵۵۰ – ۵۲۵ ۱,۱۰۰,۰۰۰ تا ۱,۲۰۰,۰۰۰ کاهش قیمت
۲ 860 Evo (دیجی‌کالا) سامسونگ  ۵۵۰ – ۵۲۰ ۱,۱۰۰,۰۰۰ تا ۱,۱۴۵,۰۰۰ کاهش قیمت
۳ ADATA SU750 (دیجی‌کالا) ای دیتا ۵۵۰ – ۵۲۰ ۱,۱۰۰,۰۰۰ تا ۱,۳۰۰,۰۰۰ کاهش قیمت

منبع تغذیه (Power)

 پاور قطعه‌ای است که وظیفه‌ی تامین انرژی موردنیاز قطعات را برعهده دارد. تهیه‌ی یک پاور با توان پایین‌تر از انرژی مورد نیاز قطعات می‌تواند بر عملکرد قطعات تاثیر منفی داشته باشد و باعث کاهش عمر مفید قطعات شود؛ فلذا بایستی هنگام خرید به میزان توان خروجی پاور که بر اساس وات معرفی می‌شود، توجه کنید. البته لازم است بدانید عددی که به عنوان توان خروجی اعلام می‌شود، در واقع حداکثر توان آن و تنها در زمان پیک مصرف منبع تغذیه است.

راهنمای خرید سیستم گیمینگ میان رده

چه میزان توان خروجی برای من مناسب است؟

پاسخ این سوال تا حد زیادی بستگی به سیستمی دارد که قصد دارید تهیه کنید. برای مثال برای یک کامپیوتر معمولی پایین رده با کاربرد خانگی ۳۰۰ وات کافی خواهد بود اما برای سیستم‌های گیمینگ داستان متفاوت است. در خرید سیسیتم‌ها گیمینگ توجه کنید که همواره توان خروجی به یک استاندارد حدقلی از توان کامپیوترتان بالاتر باشد، خصوصا اگر قصد دارید سخت افزار خود را در طی چندسال آینده آپگرید کنید.

چطور توان خروجی کامپیوترم را محاسبه کنم؟

برای یک کامپیوتر مناسب گیم میان رده و با توجه به پیشنهادات در این مقاله، حداقل توان ۵۵۰ برای شما مناسب خواهد بود؛ البته اگر در آینده قصد آپگرید کامپیوتر خود را دارید بهتر است به فکر منبع تغذایه‌ای با توان ۶۰۰ وات به بالا باشید. با این حال برای محاسبه دقیق حداقل توان مورد نیاز خود می‌توانید از ماشین حساب رایگان کولر مستر یا نسخه فارسی آن یعنی گرین استفاده کرده، تا با استفاده از آن منبغ تغذیه مناسب خود را انتخاب کنید.  در همین راستا نیز می‌توانید مطلب «هنگام خرید پاور برای کامپیوتر به چه نکاتی توجه کنیم؟» را مطالعه کنید.

  مدل برند توان خروجی (وات) نور پردازی بازه قیمت (میلیون تومان) وضعیت
۱ GP580A-EUD (دیجی‌کالا) گرین ۵۸۰ ندارد ۱,۸۰۰,۰۰۰ تا ۱,۹۰۰,۰۰۰ ثابت
۲ GP550A-UK Plus (دیجی‌کالا) گرین ۵۵۰ ندارد ۲,۱۰۰,۰۰۰ تا ۲,۵۰۰,۰۰۰ کاهش قیمت
۳ GP600B-HP EVO (دیجی‌کالا) گرین ۶۰۰ دارد ۲,۵۰۰,۰۰۰ تا ۲,۶۰۰,۰۰۰ افزایش قیمت

منابع تغذیه سری EUD گرین که از نوع نیمه ماژولار هستند، اغلب ویژگی‌های پاورهای رده بالا و گران قیمت را با حداقل بهای ممکن برایتان مهیا می‌سازند. راندمان یا میزان بهره‌وری (Efficiency) این منبع تغذیه با توجه به استاندارد 80PLUS امتیاز رنگ برنزی را دریافت می‌کند که به معنای بازده ۸۵ درصدی محصول تحت شرایط معمول است. این مدل جزو مناسب‌ترین گزینه‌ها در رده‌ی پاورهای حرفه‌ای توان پایین قرار دارد.

کیس

در نهایت اسمبل همه‌ی این قطعات نیازمند یک کیس مناسب است. کیس‌ها با توجه به تعداد پورت، وجود یا عدم وجود قاب شیشه‌ای، ورودی میکروفن، خروجی هدفون، سیستم خنک کننده و نورپردازی در رنج قیمت‌های متفاوتی قرار می‌گیرند؛ با این حال انتخاب و خرید کیس تا حد زیادی به خود شما بستگی دارد. در سیستم‌های گیمینگ به دلیل دمای بالای حاصل از قطعات انتخاب یک کیس بزرگ که شرایط چرخش هوا و خنک سازی قطعات را ممکن سازد، بهترین گزینه است.

کیس شارکن معرفی شده در این لیست

  مدل برند نور پردازی بازه قیمت (میلیون تومان) وضعیت
۱ GREEN Z1 ARIO (دیجی‌کالا) گرین دارد ۱,۵۰۰,۰۰۰ تا ۱,۷۵۰,۰۰۰ ثابت
۲ Mantra (دیجی‌کالا) مستر تک دارد ۱,۵۰۰,۰۰۰ تا ۲,۰۰۰,۰۰۰ ثابت
۳ PURE STEEL RGB CASE شارکن دارد ناموجود
۴  NIGHT HUNTER (دیجی‌کالا) دیویژن  دارد ۲,۳۵۰,۰۰۰ تا ۲,۳۷۰,۰۰۰ ثابت

جمع کردن سیستم

حال که تک به تک قطعات مورد نیاز و گزینه‌های در دسترس آن را بررسی کردیم، وقت آن رسیده که برآورد قیمتی از خروجی نهایی داشته باشیم. توجه کنید که این دو لیست تنها پیشنهاد ما با توجه به موجودی و قیمت‌های بازار ایران است. شما می‌توانید با توجه به توضیحات ارائه شده و بسته به بودجه و نیاز خود درباره‌ی جزییات کامپیوتر تصمیم بگیرید.

لیست اول – پلتفرم اینتل:

نام قطعه مدل حداقل قیمت (میلیون تومان)
مادربرد MSI Z370-A PRO ۴,۶۰۰,۰۰۰
پردازنده مرکزی (CPU) Intel Core i5-9400F ۴,۱۰۰,۰۰۰ 
کارت گرافیک (GPU) Radeon RX 5600 XT  ۱۵,۰۰۰,۰۰۰
هارد دیسک (HDD) WD Blue WD10EZEX ۹۶۰,۰۰۰ 
حافظه SSD WD Blue WDS250G2B0A ۱,۱۰۰,۰۰۰ 
حافظه موقت (RAM) AEGIS 2*8GB DDR4 3000 MHz ۲,۰۰۰,۰۰۰
منبع تغذیه (Power) GP580A-EUD ۱,۸۰۰,۰۰۰
کیس انتخابی ۱,۵۰۰,۰۰۰
جمع کل ۳۱,۰۶۰,۰۰۰ (افزایش قیمت)

لیست دوم – پلتفرم ای‌ام‌دی:

نام قطعه مدل حداقل قیمت (میلیون تومان)
مادربرد Asus ROG STRIX B450-F GAMING ۴,۳۰۰,۰۰۰
پردازنده مرکزی (CPU) AMD Ryzen 5 3600 ۶,۰۰۰,۰۰۰ 
کارت گرافیک (GPU) Radeon RX 5600 XT ۱۵,۰۰۰,۰۰۰
هارد دیسک (HDD) WD Blue WD10EZEX ۹۶۰,۰۰۰ 
حافظه SSD WD Blue WDS250G2B0A ۱,۱۰۰,۰۰۰ 
حافظه موقت (RAM) AEGIS 2*8GB DDR4 3000 MHz ۲,۰۰۰,۰۰۰
منبع تغذیه (Power) GP580A-EUD ۱,۸۰۰,۰۰۰
کیس انتخابی ۱,۵۰۰,۰۰۰
جمع کل ۳۲,۶۰۰,۰۰۰ (افزایش قیمت)

مانیتور مناسب گیمینگ

در انتها، یک سیستم مناسب بدون استفاده از نمایشگری قدرتمند و با قابلیت‌های مناسب نمی‌تواند تجربه‌ی بصری عالی از ویرایش، مشاهده فیلم و عکس و مهم‌تر از همه گیم، را در اختیار ما قرار دهد. از این رو و با توجه به قیمت بالای مانیتورهای مناسب گیمینگ و همچنین اهمیت ویژگی‌هایی چون رزولوشن، پنل، نرخ تازه سازی تصویر (Refresh rate)، زمان واکنش (Response Time) و غیره پیشنهاد می‌شود مطالب زیر را بررسی نمایید:

کلام آخر

این مقاله حاصل برآورد تیم ویجیاتو از بازار نه چندان پررونق حال حاضر ایران و با در نظر گرفتن وضعیت معیشتی مخاطب عام بود. ما سعی کردیم باکیفیت‌ترین گزینه‌ها در رنج قیمت متوسط را از آیتم‌های حاضر در بازار را برای خرید یک کامپیوتر گیمینگ میان رده انتخاب کنیم. با این حال در نهایت این شما هستید که باید بنا به نیاز، توقعات و بودجه خود، انتخاب کنید؛ اگر در مسیر انتخاب، خرید و اسمبل کامپیوتر خود سوالی دارید، تیم ویجیاتو در بخش نظرات پاسخگوی شما خواهد بود.

 منبع:

https://vigiato.net/p/132803



:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

جنرال موتورز قصد دارد تا سال 2035 تمامی مدل‌های سبک خود را با پیشرانه‌های پاک راهی نمایندگی‌های فروش کند. در کنار این، خودروساز بزرگ آمریکایی می‌خواهد آلاینده‌های کربنی ناشی از فعالیت خود را تا سال 2040 به صفر برساند. برای دستیابی به این اهداف، جنرال موتورز محصولات سبک خود را با پیشرانه‌ الکتریکی یا دیگر تکنولوژی‌های سبز عرضه خواهد کرد. این دسته شامل انواع خودروهای سواری، کراس‌اوورها، پیکاپ‌ها و شاسی‌بلندهای فول‌سایز می‌شود.

 

توقف فروش خودروهای بنزینی توسط جنرال موتورز
 

 

خودروهای برقی نقش پررنگی در آینده جنرال موتورز خواهند داشت، طوری که 30 درصد از تولیدات این شرکت برای بازارهای جهانی تا سال 2025، برقی خواهد بود. این رقم برای مدل‌های مخصوص آمریکا 40 درصد پیش‌بینی شده است.

اگر همه چیز بر اساس برنامه‌ریزی‌ها پیش برود، جنرال موتورز تا سال 2035 گازهای آلاینده را از خودروهای تجاری سبک خود حذف خواهد کرد. تحقق این هدف نیازمند بودجه هنگفتی است، به همین خاطر جنرال موتور در 5 سال آینده 27 میلیارد دلار برای توسعه اتومبیل‌های برقی و البته تکنولوژی خودران صرف خواهد کرد.

با آنکه کمپانی با سابقه آمریکایی برای برقی‌سازی محصولات خود سرمایه‌گذاری عظیمی انجام داده، ولی بهبود راندمان مدل‌های درون‌سوز، بخشی از استراتژی آن در میان‌مدت خواهد بود. ارتقای عملکرد ایرودینامیک، کاهش وزن، بهره‌گیری حداکثری از گیربکس‌های بهینه‌تر و موتورهای کم‌حجم‌تر در کنار تکنولوژی‌هایی مثل سیستم استارت/استاپ از جمله راهکارهای اصلی جنرال موتورز در راستای تحقق این استراتژی به شمار می‌روند.

 

 

 

خودروهای برقی تا حد معینی می‌توانند جنرال موتورز را در به صفر رساندن آلاینده‌های کربنی کمک کنند، چرا که دستیابی به چنین هدفی در گرو سبز بودن تمامی فرایندهای تولید است. به همین جهت جنرال موتورز حساب ویژه‌ای روی منابع تجدیدپذیر باز کرده و می‌خواهد انرژی مورد نیاز همه کارخانه‌های موجود در خاک آمریکا را تا سال 2030 و کارخانه‌های واقع در سایر کشورها را تا سال 2035 از منابع تجدیدپذیر تامین کند.

جنرال موتورز کربن‌زدایی از زنجیره تامین و گسترش زیرساخت‌های لازم برای فراگیر شدن مدل‌های برقی را نیز در دستور کار قرار داده است. این شرکت در نظر دارد 2,700 ایستگاه‌ شارژ سریع را تا سال 2025 با همکاری EVgo راه‌اندازی کرده و حجم شبکه موجود را سه برابر کند. این ایستگاه‌ها با انرژی تجدیدپذیر تغذیه خواهند شد.

 

 

 

خانم مری بارا (Mary Barra) مدیرعامل جنرال موتورز در بیانیه مربوطه گفته این شرکت به دولت‌ها و دیگر کمپانی‌هایی که در سرتاسر دنیا برای ایجاد جهانی امن‌تر، سبزتر و بهتر تلاش می‌کنند، ملحق خواهد شد. وی افزوده با توجه به مقیاس و اثرگذاری جنرال موتورز، استراتژی جدید این شرکت می‌تواند تاثیر قابل توجهی بر صنعت و اقتصاد داشته باشد.

 



:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

تا ۳۰ سنه قبل کلمه ای به نام اینترنت وجود نداشت و بستگی محاوره ای فقط از راه شبکه عمومی تلفن (PSTN) امکان پذیر بود. وانگهی ارسال داده به گزیده تر در فواصل بعید هزینه ی بسیاری به دنبال داشت؛ اما در طی چند سنه ماضی شاهد پدیده هایی جذاب بوده‌ایم؛ گسترش رایانه‌ های شخصی، فناوری‌ های جدید ارتباطی همچون تلفن های سلولی و بالاخره شبکه مفصل اینترنت.

نسل جدید ارتباطات از راه چت و پست الکترونیکی برپا شد و بازرگانی در سایه ی وب تولدی مجدد یافت. حال ما شاهد انقلابی واقعی در دانشمند ارتباطات هستیم. کسان با استفاده از کامپیوتر شخصی یا تلفن همراه و اینترنت به امور کاری خود می پردازند و یا بیشتر اوقات فراغت خود را در این دنیای بی کران سپری شرکت آوش نت می‌کنند. تبادل اطلاعات (تصویر، صدا و مستندات) را به راحتی اتمام می‌ دهند و با به کارگیری نرم افزارهای کاربردی از طریق اینترنت به تبادل نظر با یکدیگر می‌پردازند. همگی این مسایل، امروزه در سایه یک فناوری سپریدن می شود که اشاعه روز افزونش همگی ارتباطات را تحت الشعاع پیمان داده و آن تکنولوژی VoIP است.

ویپ VoIP چیست و چگونه پیشه می‌کند؟
صوت یا صدای انسان سیگنالی آنالوگ است. فلذا در خاستگاه از یک مبدل سیگنال آنالوگ به دیجیتال، بهره‌گیری می شود. با توجه به اینکه صوت می‌ بایست جهت انتقال از طریق شبکه IP به بسته‌ هایی از جنس داده تبدیل شوند، دیجیتال شدن سیگنال صوت باید سپریدن پذیرد. همانطور که در شکل زیر نگریستن می کنید در طی مراحل تبدیل آنالوگ به دیجیتال، کدک‌ ها نقش مهمی ایفا می‌کنند که برای اطلاع از نحوه کارکرد کدک‌ ها و گونه ها آنها می توانید به لینک ذیل مراجعه کنید. جزییات را در شکل ذیل می توانید مشاهده نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

ازآنجاکه این روزها تنور بازار خودرو و گرانی قیمت آن بسیار داغ است، افرادی که مالک خودرو هستند به‌نوعی سرمایه‌دار محسوب می‌شوند! در پی هر گران شدن و بالا رفتن ارزش، باید منتظر بالا رفتن آمار سرقت و خطراتی که نگه‌داری از آن در پی دارد هم باشیم. وقتی بحث از امنیت و سیستم‌های نظارتی به میان می‌آید باید به قدرتمندترین سیستم امنیتی یعنی ردیاب خودرو اشاره کنیم. یک دستگاه نسبتا جدید که گوی رقابت را از دیگر رقبا دزدیده است و به تنها یکه‌تاز میدان است. در این میان رادار فراتک هوشمند این افتخار را دارد در بین عرضه‌کنندگان جی‌پی‌اس، با برندهای مختلف و گوناگون، ارائه‌کننده ردیاب رادار به‌عنوان برترین جی پی اس از نگاه مشتریان باشد.

هرچند که می‌دانیم با جی پی اس ماشین بیگانه نیستید و کم‌وبیش آن را می‌شناسید؛ اما بد نیست در اول مقاله یک نگاه کلی به ردیاب خودرو داشته باشیم و ببینیم چرا این روزها به یک نیاز ضروری برای مالکان خودرو تبدیل شده است. چه داستانی در زندگی روزمره ما وجود دارد که به ما یادآوری می‌کند باید به جدیدترین سیستم ضد سرقت خودرو یعنی ردیاب رادار، مجهز باشیم. پس اگر شما هم برای خرید ردیاب خودرو دودل هستید و دلیل کوبنده‌ای برای خرید پیدا نمی‌کنید، این مقاله را تا انتها بخوانید.

ردیاب خودرو چیست

ردیاب خودرو یک سیستم موقعیت‌یابی هوشمند است که به کمک آن در هر لحظه و با هر فاصله‌ای می‌توانید از موقعیت و وضعیت خودرو خود آگاه شوید؛ اما تمام ماجرا این نیست... موقعیت‌یابی یکی از چندین امکاناتی است که ردیاب خودرو در اختیار شما می‌گذارد. ردیاب خودرو تلفیقی از دو بخش سخت‌افزاری و نرم‌افزاری است که پس جاسازی کردن آن در خودرو، کار خود را آغاز خواهد کرد. یک سخت‌افزار کوچک که با ماهواره‌های جی پی اس در ارتباط است و در هر جایی از خودرو ممکن است جاسازی شده باشد. همچنین یک نرم‌افزار که اطلاعات را به کاربر نمایش می‌دهد. اگر بخواهیم کمی واضح‌تر صحبت کنیم باید بگوییم نرم‌افزار ردیاب ماشین در حقیقت یک رابط بین سرور و کاربر است و وظیفه نمایش اطلاعاتی را دارد که در سرور ذخیره شده‌اند. این تمام ساز و کاری است که در GPS  خودرو وجود دارد.

امکانات ردیاب خودرو

همان‌طور که قبلا اشاره کردیم موقعیت‌یابی یکی از امکانات ردیاب است. البته باید به این نکته اشاره کنیم که وجود صدها امکان و قابلیت، نشانه برتری و بهتر بودن ردیاب نیست. بهتر است هنگام خرید ردیاب به این نکته توجه داشته باشید و جی پی اسی خریداری کنید که ترکیب ردیاب و دزدگیر نباشد؛ زیرا بسیاری از ردیاب‌های چینی که در بازار به فروش می‌رسند، ترکیبی از امکانات ردیاب و دزدگیر هستند. برخی از امکانات ردیاب عبارت‌اند از:

 منبع: 

https://www.zoomit.ir/pr/367369-radargps-gps-tracker-radar/



:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

سال آینده می‌توانید گوشی هوشمندی در دست بگیرید که دکمه‎‌هایی خاص و تقریبا نامرئی در بخش کناری بدنه دارد که می‌توان به وسیله آن‌ها زوم دوربین و دکمه ‌شاتر را کنترل کرد؛ درست مثل اینکه یک دوربین عکسبرداری، بدون هیچگونه کنترل‌کننده فیزیکی در دست دارید.

این دکمه‌های مجازی از فناوری اولتراسونیک Sentons استفاده می‌کنند. این شرکت پیش‌تر وظیفه‌ی توسعه‌ی حسگر اولتراسونیک حساس به فشار (Air Trigger) گوشی گیمینگ ROG Phone 3  را بر عهده داشت. DigitalTrends با سام شنگ، مدیر ارشد فناوری Sentons، درباره‌ی شیوه‌ی عملکرد این فناوری مصاحبه کرده است.

حسگرهای اولتراسونیک حساس به فشار در کنار شاسی Asus ROG Phone 3 قرار گرفته است و دکمه‌های مجازی قابل سفارشی‌سازی خاصی برای بازی در جهت افقی فراهم می‌کنند؛ بدین شکل دیگر نیازی به قرار دادن دکمه‌ی فیزیکی در کنار گوشی هوشمند وجود ندارد. این بدان معنا است که دیگری چیزی برای شکستن و خرابی وجود ندارد، هیچ برجستگی زشتی دیده نمی‌شود و مشکلی در زمینه مقاومت در برابر آب نیست؛ همچنین ارگونومی و عملکرد گوشی بهبود یافته است.

 منبع: 

https://www.zoomit.ir/mobile/367367-sentons-ultrasonic-camerabar-virtual-camera-buttons/



:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

ارتقای رایانه شخصی همیشه گزینه‌ی قابل‌توجه برای درمان عملکرد و تاثیر سیستم محسوب می‌شود که هزینه‌های سرسام‌آور خرید سیستم جدید را هم به‌همراه ندارد. برای ارتقای سخت‌افزاری، عموما گزینه‌های متعددی در برابر کاربران قرار می‌گیرد که از ارتقای حافظه‌ی رم تا ارتقای CPU و حافظه‌ ذخیره‌سازی و بسیاری موارد دیگر را دربرگیرنده می‌شود. برای ارتقای سخت‌افزاری آغاز باید محدودیت‌های سیستم کنونی خود را معرفی کرده و سپس کاربری اصلی خویش را از کامپیوتر شخصی مشخص کنید. آیا گیمر هستید؟ تولیدکننده‌ی محتوا هستید؟ یا تنها برای بازبینی وب از کامپیوتر شخصی بهره‌گیری می‌کنید؟

ارتقای سخت‌افزاری در پنج بخش، بیشترین تأثیر را روی بهره‌وری و کارایی رایانه شخصی شما دارد. بعضی از آن‌ها به‌راحتی اتمام می‌شوند و در هر دو گزینه‌ی رایانه رومیزی و لپ ‌تاپ قابل حمایت هستند. بعضی دیگر نیز اندک به کامپیوترهای رومیزی می‌شوند و کاستی اکثریت هم دارند. در ادامه، پنج ارتقای سخت‌افزاری کارآمد را برای رایانه شخصی شرح می‌دهیم.

اضافه کردن درایو ذخیره‌سازی SSD
این ارتقا به‌ آسانی اتمام می‌شود و هر دو پلتفرم رایانه رومیزی و لپ‌تاپ از آن پشتیبانی  ارتقا کامپیوتر های قدیمی می‌کنند. ارتقای حافظه‌ی ذخیره‌سازی به SSD، یکتا از مرسوم‌ترین به‌روزرسانی‌های سخت‌افزاری در کامپیوترهای شخصی است که خصوصا درسیستم‌‌های قدیمی، با تغییر محسوسی در تاثیر و سرعت کامپیوتر همراه می‌شود. اگر سیستم فعلی شما با استفاده از هارد درایو پیشه می‌کند، به کارگیری درایو ۲/۵ اینچی SSD گزینه‌ای زیاد عالی خواهد بود که تفاوت زیادی در تجربه‌ی کاربری برپایی می‌کند. بازدهی کامپیوتر شخصی با درایو SSD زیاد افزایش پیدا می‌کند و سررسید کمتری هم برای بارگذاری سیستم‌عامل منتظر می‌مانید.



:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

روز جمعه، کاربران مایکروسافت با خبری روبه‌رو شدند که چندان خوشایند نبود؛ زیرا این شرکت اعلام کرده بود حق اشتراک سرویس Xbox Live Gold را به ۱۲۰ دلار افزایش داده است؛ سرویسی که به‌منظور استفاده از بازی‌های آنلاین کنسول‌های ایکس باکس موردنیاز است. باوجوداین بعد از بازخورد منفی مشترکان، این شرکت عقب‌نشینی و اعلام کرده است قیمت‌ها به قبل برمی‌گردد.

این تنها تصمیم مایکروسافت نیست؛ زیرا تصمیم گرفته است مانند سونی و نینتندو، نیاز به عضویت در سرویس Xbox Live را برای استفاده از بازی‌های رایگان (free-to-play) لغو کند. بازی‌های رایگان محبوبی مانند فورتنایت را در کنسول‌های پلی استیشن و نینتندو سوییچ می‌توان بدون نیاز به سرویس‌های اشتراکی آنلاین استفاده کرد؛ اما این امر در کنسول‌های ایکس باکس همچنان ضروری است. این مسئله می‌تواند برای گیمرهایی ناخوشایند باشد که از این کنسول استفاده می‌کنند. مایکروسافت اعلام کرده است مشغول آماده‌سازی شرایط برای اعمال این تغییر در ماه‌های پیش رو است.

xbox live gold

در بخشی از بیانیه مایکروسافت آمده است:

امروز تصمیم اشتباهی گرفتیم و باید اعلام کنیم در یادآوری آن به ما، کاملا حق داشتید. ارتباط و بازی با دوستان و آشنایان بخش بسیار مهمی از تجربه‌ی مدرن گیمینگ بوده و در تحقق انتظارات مخاطبانی ناموفق عمل کردیم که توجه زیادی به این موضوع می‌کنند. در نتیجه، تصمیم گرفتیم قیمت حق اشتراک سرویس Xbox Live Gold را به حالت قبل برگردانیم.

از این اتفاق به‌عنوان فرصتی استفاده خواهیم کرد تا خدمات Xbox Live را بیش‌ازپیش با انتظارات بازیکنانی هماهنگ کنیم که در کانون اهمیت این تجربه گیمینگ قرار دارند. برای این منظور، از‌این‌پس برای تجربه‌ی بازی‌های free-to-play روی کنسول‌های ایکس باکس، دیگر به عضویت در سرویس Xbox Live Gold نیازی نخواهید داشت. به‌شدت مشغول آماده‌سازی زمینه‌های لازم برای عملی‌کردن این تصمیم در ماه‌های پیش رو هستیم.

اگر قبلا در سرویس Xbox Live Gold ثبت‌نام کرده باشید، با همان مبلغ قبلی می‌توانید عضویتتان را تمدید کنید. برای این منظور در ایالات متحده، ۹٫۹۹ دلار برای سرویس یک‌ماهه، ۲۴٫۹۹ دلار برای سه‌ماهه، ۳۹/۹۹ برای سرویس شش‌ماهه و ۵۹/۹۹ برای سرویس دوازده‌ماهه بپردازید.

در چند سال گذشته، مایکروسافت به‌طور ویژه روی سرویس اشتراکی Xbox Game Pass تمرکز کرده است. نسخه‌ای Ultimate نیز از این سرویس پیش‌بینی شده که علاوه‌بر امکانات گیم‌پَس، امکان دسترسی به Xbox Live Gold را نیز فراهم می‌کند. درحالی‌که سرویس Game Pass ارزش مادی بسیار زیادی در‌مقابل خدماتش برای بازیکنان به ارمغان می‌آورد، افزایش هزینه‌ی عضویت در خدمات سرویس گلد به‌عنوان تلاشی برای جبران هزینه‌های هنگفت سرویس گیم‌پَس برای این شرکت در نظر گرفته شده بود که ظاهرا موفقیت آمیز نبوده است.

 منبع: 

https://www.zoomit.ir/zoomg/367267-microsoft-xbox-live-gold-price-increase-reversed/



:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

سایت جیب استور از سال ۱۳۹۸ فعالیت خود را به‌عنوان فروشگاه فایل متفاوت شروع کرده است و در زمینه ساخت قالب پاورپوینت و رزومه و دیگر فایل‌ها فعالیت می‌کند.

 

تفاوت جیب استور با دیگر سایت‌های فروش فایل، کیفیت درخورتوجه فایل‌های این مجموعه است. همچنین، فایل‌ها به‌طورمنظم دسته‌بندی شده‌اند و با ورود به هر دسته‌بندی، می‌توانید به‌راحتی فایل مدنظر خود را پیدا و دانلود کنید. درادامه، با چند نمونه از فایل‌های کاربردی سایت جیب استور آشنا می‌شویم.

ساخت پاورپوینت حرفه‌ای با استفاده از قالب پاورپوینت

جیب استور

روزانه هزاران نفر به‌دنبال مقالاتی هستند که نحوه طراحی پاورپوینت‌‌های حرفه‌ای را به آن‌ها بیاموزد؛ اما ساخت پاورپوینت حرفه‌ای مخصوصا برای کسانی که زیاد با نرم‌افزار پاورپوینت کار نکرده‌اند، کار بسیار دشواری است و باید چندین ساعت یا حتی چندین روز وقت بگذارند تا بتوانند پاورپوینت مناسبی تهیه کنند.

روشی وجود دارد که می‌توان در کمتر از یک ساعت یک پاورپوینت فوق‌حرفه‌ای ساخت. درواقع، می‌توانیم به‌جای ساخت پاورپوینت از قالب پاورپوینت یا همان تمپلیت پاورپوینت استفاده کنیم و با انتخاب تم پاورپوینتی مطابق با سلیقه‌ی خودمان، فقط متن پاورپوینت را در داخل تم مدنظرمان قرار دهیم و از پاورپوینت حرفه‌ای استفاده کنیم.

اگر به لینکی بروید که در بالا برایتان قرار داده‌ایم، با صدها قالب پاورپوینت متنوع و جذاب رو‌به‌رو می‌شوید و می‌توانید در موضوعات مختلف از این قالب‌ ها استفاده کنید.

تایپ خودکار نیم‌فاصله در ورد با نرم‌افزار ویراستار متون فارسی

جیب استور

یکی دیگر از فایل‌های کاربردی سایت جیب استور نرم‌افزار ویراستار متون فارسی است که با استفاده از آن کل نیم‌فاصله‌های متن به‌طورخودکار و در کمتر از ۶۰ ثانیه اصلاح می‌شود. درواقع ،تایپ نیم فاصله در ورد کار زمان‌بری است و خیلی از دانشجویان و نویسندگان کتاب آن را با کلید اشتباهی تایپ می‌کنند؛ ولی با استفاده از این نرم‌افزار بدون رعایت نیم‌فاصله در ورد تمام نیم‌فاصله‌ها با اجرای نرم‌افزار به‌طورخودکار اصلاح می‌شود. همچنین، علائم نگارشی و فعل‌های چسبیده نیز با استفاده از نرم‌افزار ویراستار متون فارسی اصلاح می‌شود.

با استفاده از قالب رزومه، رزومه‌ی حرفه‌ای بسازید

درست است که هرچه توانایی شما در یک کار بیشتر باشد، بخت استخدامتان نیز بیشتر است؛ اما شما باید بتوانید این توانایی را به کارفرما یا مدیر شرکتی نشان دهید که قصد دارید در آن استخدام شوید.

برای نشان‌دادن توانایی خود به کارفرما و مدیر شرکت، بهتر است از رزومه حرفه‌ای و شیک استفاده کنید تا رنگ‌ولعاب خوبی به توانایی‌هایتان بدهد و همان اول شما را از دیگران متمایز کند.

برای طراحی رزومه، می‌توانید خودتان دست به کار شوید و طراحی رزومه را شروع کنید و هم می‌توانید از سایت جیب استور استفاده کنید. اگر به سایت جیب استور بروید و روی دسته رزومه کلیک کنید، با چندین قالب رزومه حرفه‌ای رو‌به‌رو می‌شوید که از قبل طراحی شده است و شما فقط باید مشخصات خود را در قسمت‌های تعیین شده وارد کنید. قالب‌های رزومه سایت جیب استور سبک‌ها و طرح‌های مختلفی دارد و می‌توانید انواع رزومه را مثل رزومه تحصیلی، رزومه کاری و... از این سایت دانلود کنید.

 منبع: 

https://www.zoomit.ir/pr/367266-jeebstore-powerpoint-resume-template/



:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

مدیران بازاریابی شرکت‌ها و موسسان استارتاپ‌ها می‌توانند از برخی افزارها برای سرعت بخشیدن و تسهیل مدیریت شبکه‌های اجتماعی خویش استفاده کنند. البته اغلب کارشناسان بازاریابی دیجیتال معتقدند به کارگیری ابزارهای اتوماسیون برای ارسال پست‌ها روند مناسبی نیست ولی می‌توان با کمی شخصی‌سازی،‌ از این افزارها نیز استفاده‌ی بهینه برد. بعلاوه بسیاری از ابزارها به هدف آنالیز، مشاهده و اعلان وضعیت کمپانی در شبکه‌های اجتماعی طراحی شده‌اند که به کارگیری آنها فواید زیادی برای شرکت‌ها خواهد داشت. ابزارهای مدیریت شبکه‌های اجتماعی در پیوستگی به معرفی شماری از مشهورترین ابزارهای این دامنه در دانشمند می‌پردازیم که بی گمان نمونه‌های درونی آنها نیز با کمی جستجو و بررسی قابل دسترسی هستند.

HootSuite
سرویس هوت‌سوت گرد از قدیمی‌ترین و معتبرترین پلتفرم‌های مدیریت شبکه‌های اجتماعی را عرضه می‌کند. این سرویس خدماتی همچون مدیریت چندین شبکه‌ی اجتماعی، وارسی بر کار و جنبش کاربران و مخاطبان در کانال‌های گوناگون و ارسال محتوا به‌صورت منسجم یا مجزا را به کاربران عرضه می‌کند. علاوه بر آن سرویس آموزشی هوت‌سوت انواع تکنیک‌ها را برای مدیریت و آنالیز هرچه بهتر کانال‌ها در گزین کردن اعضا قرار می‌دهد.

hootsuite

Hubspot
این سرویس گرد از قوی‌ترین ابزارها برای آنالیز کمپین‌ها و رسیدگی دقیق پست‌ها را در گزین کردن شرکت‌ها پیمان می‌دهد. با به کارگیری خدمات هاب‌اسپات می‌توانید علاوه بر تشخیص شبکه‌ی اجتماعی پسندیده با بیشترین نرخ جذب مخاطب، پست‌های پرطرفدار را نیز به راحتی پیدا کرده و روی آنها سرمایه‌گذاری کنید.

MeetEdgar
این افزار برای انتشار دوباره پست‌های دوست داشتنی و پرطرفدار استفاده می‌شود. انتاشر مجدد این نوع از محتوا که با اصطلاح Evergreen شناخته می‌شود، شدامد بیشتری را به سمت کانال‌های شما جذب می‌کند.

TweetDeck
ابزار توییت‌دک یکی از قدیمی‌ترین ابزارهای مدیریت حساب توییتر است. با به کارگیری این وبسایت مطالعه‌ی فید توییتر نیز راحت‌تر خواهد بود. رایگان بودن خدمات توییت‌دک و انسجام آن با دگرگونی ها توییتر این افزار را به انتخاب جذاب برای کاربران تبدیل کرده است.

IFTTT
یکی از قوی‌ترین و معتبرترین ابزارهای اتوماسیون در دنیای وب، وبسایت IFTTT است. خدمات این وبسایت قابلیت پیوست بسیاری از سرویس‌ها و اپلیکیشن‌ها را به یکدیگر دارد و به‌عنوان مثال می‌تواند بعد از انتشار یک پست در وبلاگ کمپانی شما، خلاصه‌ی آن را در تمام شبکه‌های اجتماعی ارسال کند. علاوه بر این می‌توان با استفاده از خدمات این سرویس و پیوستگی آن به هشتگ یا اکانت مناسب، از بحث‌های محیط برند به سرعت آگاه شد.

IFTTT برای اندروید

Buffer
سرویس بافر نیز احد از ابزارهای اتوماسیون بوده که به‌طور اختصاصی برای شبکه‌های اجتماعی طراح شده است. در این سرویس علاوه بر زمان‌بندی و انتشار اتوماتیم پست‌ها، می‌توان محتوای مورد عقیده در هر شبکه را شخصی‌سازی کرده و از بومی شدن آن برای شبکه‌ی باره عقیده اطمینان حاصل کرد. بافر علاوه بر اتوماسیون، ابزارهای آنالیز را نیز در کمر بستن کسب‌وکارها قرار می‌دهد.

Sprout Social
این سرویس برای آنالیز و مشاهده‌ی رفتار مشتریان و وانگهی پروفایل‌های کمپانی در شبکه‌های اجتماعی بهره‌گیری می‌شود. با استفاده از خدمات اسپروت می‌توان ارسال پست‌ها را نیز خودکار کرده و گزارش‌های بازخوردها را نیز برای تدوین بهتر استراتژی‌های آینده گرفتن کرد.

Google Analytics
ابزار آنالیز گوگل علاوه بر رسیدگی ترافیک وبسایت‌ها قابلیت پیوست به پروفایل‌ شبکه‌های اجتماعی را نیز دارد.با استفاده از این ابزار می‌توان روند موفقیت و تاثیرگذاری پست‌های شبکه‌های اجتماعی را تحلیل کرده و استراتژی‌های نیاکان را روی کانال‌های پربازده طراحی کرد.

Google Analytics / گوگل آنالیتکس

SocialFlow
الگوریتم سوشال‌فلو رفتار کاربران را تحلیل کرده و هر پستی را با توجه به داده‌های زنده بهینه می‌کند. این الگوریتم بهترین سررسید برای انتشار پست در شبکه‌های اجتماعی را مشخص می‌کند تا بیشینه پروا مخاطبان قصد به درونمایه جلب شود.

Iconosquare
این سرویس به طور اختصاصی برای مدیریت محتوای اینستاگرام طراحی شده است. آنالیز دقیق این سرویس و ویژگی‌های جدیدی که به‌صورت منظم به آن اضافه می‌شوند، آیکن‌اسکوئر را به گرد از انتخاب‌های اصلی کاربران اینستاگرام تبدیل کرده است. برخی از این ویژگی‌ها آنالیز محتوای اکانت‌های مختلف و در ضمن اتوماسیون ارسال پست در اینستاگرام را شامل می‌شوند.

Sprinklr
اسپرینکلر یکتا از ابزارهای جامع مدیریت شبکه‌های اجتماعی است. این سرویس خدمات مدیریت جامع، اتوماسیون و آنالیز تمامی شبکه‌های اجتماعی شما و در ضمن کمپین‌های تبلیغاتی اجرا شده در هر کدام را انجام می‌دهد.

KnowEm
این آلت امکان مهار بحث‌ها و گفتگوها پیرامون برند شما را در بیش از ۵۰۰ وبسایت و شبکه‌ی اجتماعی سپریدن می‌دهد. با استفاده از گزارش‌های این سرویس می‌توانید اعتبار برند خود در شبکه‌های اجتماعی را بررسی و پاسخ‌های لازم را برای بهبود آن در نظر بگیرید.

social media

در سرانجام مفتوح هم باید به این نکته اشاره کرد که به کارگیری ابزارهای اتوماسیون شبکه‌های اجتماعی فقط با مدیریت ریزبین و شخصی‌سازی محتوا برای هر شبکه توصیه می‌شود. بی گمان شکل محتوایی که شما در فیسبوک و اینستاگرام منتشر می‌کنید با توییتر متفاوت خواهد بود. حتی اگر همه‌‌ی آنها یک محتوا را منتشر کنند، باید طراحی‌های مختلفی برای هر شبکه در نظر گرفت.

نکته‌ی مهم سایر رسیدگی امنیت این ادوات است. بسیاری از ادوات برای دسترسی بهتر به درونمایه و مدیریت آن دربایستن به اسم کاربری و رمز عبور اکانت شما در شبکه‌ی اجتماعی دارند. نکته‌ی مهم این که در به کارگیری این ابزارها زیاده‌روی نکنید و پیش از اهدای دسترسی به هر کدام، قوانین حریم خصوصی، سطح دسترسی و نحوه‌ی تعامل آنها را با دقت مطالعه کنید. بهترین راهکار در این گویه به کارگیری فقط یک دست موزه است که اعتبار و قدمت مناسبی نیز داشته باشد.

استفاده از ابزارهای جمع‌آوری لایک و فالور نیز به هیچگونه برای برندها توصیه نمی‌شود. دلیل نخست این که شبکه‌های اجتماعی در حال هوشمندتر شدن و حذف حساب‌های تقلبی هستند. برآیند اینکه با حذف فالورها و لایک‌های تقلبی اعتبار شما زیر سوال خواهد رفت. از طرفی کاربران نیز باهوش هستند و وقتی حساب کاربری شما با چندین هزار فالور تنها چند کامنت پیوسته داشته باشد، متوجه راهبرد سیاه شبکه‌های اجتماعی شما خواهند شد.



:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

دانلود عکس پروفایل اینستاگرام در اندازه و کیفیت اصلی یکی از دغدغه های میباشد که شاید اغلب کاربران اینستاگرام بعد از رویت عکس پروفایل اینستا فردی مایل به دانلود عکس پروفایل اینستاگرام آن شخص میباشند. اگرچه سپریدن این شغل از راه خود اپلیکیشن اینستاگرام امکانپذیر نیست، اما روش های ساده‌ای برای انجام آن وجود دارد. در این مقاله هدف داریم به آموزش تصویری دانلود عکس پروفایل اینستاگرام به ساده ترین روش شدنی بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای درباره دانلود عکس پروفایل اینستاگرام
برخلاف تلگرام و سایر اپلیکیشن های مشابه، اینستاگرام این امکان را در اختیارمان پیمان نمی‌دهد لغایت عکس پروفایل سایر کاربران را در ابعاد بزرگ و با کیفیت اصلی تماشا یا آن ها را در حافظه گوشی خود اندوخته کنیم. ولی آیا می‌دانید که شیوه های ساده ای برای سپریدن این کار وجود دارند؟ یعنی شما می‌توانید با کاربرد از این روش ها عکس پروفایل اینستاگرام هر کاربر را در ابعاد اصلی اندوخته کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی

در پیوستگی این مقاله هدف داریم به آموزش دو نمونه از بهترین روش های اندوخته عکس پروفایل اینستاگرام در اندازه و کیفیت اصلی بپردازیم. در صورتی که در رابطه با هر یک از مراحل و تقسیم های شرح دیتا شده دربایستن به اطلاعات اکثریت داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها ارشاد ریزبین تری بخواهید. با ما همراه باشید.

هرگونه سوال درباره این مطلب و مشکلات نرم‌افزاری موبایل خود دارید، با همکاران ما در کمپانی همراه‌رایانه تماس بگیرید

دانلود عکس پروفایل اینستاگرام : روش اول

روشی که در این تقدیر شناسایی می‌کنیم احد از بهترین طریق های موجود به منظور اندوخته عکس پروفایل اینستا در اندازه و کیفیت اصلی است. در این شیوه نیازی به بکارگیری هیچ اپلیکیشن جانبی نخواهید داشت و فقط به مرورگر گوشی هوشمندتان نیازمند خواهید بود. بدین منظور به شرح پایین عمل کنید:

آموزش اندوخته عکس پروفایل اینستاگرام در اندازه و کیفیت اصلی

بیشتر بخوانید: نمایندگی اپل در تهران

اپلیکیشن اینستاگرام را اجرا و وارد پروفایل کاربری شوید که تمایل به دانلود عکس پروفایل اینستاگرام او را دارید.
آیکون سه نقطه موجود در زاویه سمت راست و بالای صفحه را لمس و سپس مانند عکس بالا گزینه Copy Profile URL را گزینش کنید.
آموزش ذخیره عکس پروفایل اینستاگرام در اندازه و کیفیت اصلی

حالا از اینستاگرام خارج شوید و مرورگر گوشی خود را باز کنید. پیشنهاد ما این است که از مرورگر گوگل کروم بهره‌گیری کنید.
آدرس پروفایل کاربر اینستاگرام مورد نظرتان که کپی شده بود را در آدرس بار مرورگر پیست (Paste) کنید و از طریق مرورگر به صفحه پروفایل آن کاربر مراجعه کنید.
آموزش ذخیره عکس پروفایل اینستاگرام در اندازه و کیفیت اصلی

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

انگشت خویش را بر روی عکس پروفایل اینستا او قرار دیتا و کمی نگه دارید لغایت پنجره پاپ آپی مانند عکس فوق نمایان شود. در این پنجره گزینه Open image in new tab را گزینش کنید. اگر از مرورگر رایانه بهره‌گیری می‌کنید باید بر روی عکس پروفایل کاربر راست کلیک کرده و گزینه مشابه را برگزیدن کنید.
آموزش ذخیره عکس پروفایل اینستاگرام در اندازه و کیفیت اصلی

حالا عکس پروفایل اینستا آن کاربر در ابعاد حقیر در تب جدیدی از مرورگرتان باز شده است. به آدرس بار این صفحه در رأس مرورگر مراجعه کنید و بخشی که با عبارت S150*150 وجود دارد را کاملا از آدرس بار پاک کنید و گزینه بارگذاری صفحه را لمس نماید.
آموزش ذخیره عکس پروفایل اینستاگرام در اندازه و کیفیت اصلی

مشاهده خواهید کرد که عکس پروفایل کاربر مورد عقیده با اندازه و کیفیت اصلی نمایش دیتا می‌شود. اکنون که می‌توانید نسبت به اندوخته عکس پروفایل اینستاگرام وی اقدام کنید. بدین قصد کافیست انگشت خویش را بر روی عکس او پیمان دیتا و کمی نگه دارید و سپس از پنجره پاپ آپ نمایان شده، گزینه Download Image را گزینش کنید.
بنابراین به همین سادگی و حتی بدون احتیاج به نصب هیچ اپلیکیشن جانبی توانا به اندوخته عکس پروفایل اینستاگرام کاربران در ابعاد و کیفیت اصلی خواهید بود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی سامسونگ

دانلود عکس پروفایل اینستاگرام : طریق دوم
روش کارآمد دیگری هم به قصد دانلود عکس پروفایل اینستا در اندازه و کیفیت اصلی وجود دارد. در این شیوه از سایت واسطی با نام InstaDP بهره‌گیری می‌کنیم. مراحل اتمام این کار به شرح ذیل هستند:

آموزش ذخیره عکس پروفایل اینستاگرام در اندازه و کیفیت اصلی

بیشتر بخوانید: خرید آِیفون

مرورگر خویش را اجرا کنید و وارد سایت Instadp شوید.
نام کاربری پروفایل اینستاگرام باره نظرتان را در فیلدی که بدست سایر اینستا دی پی ارائه شده است وارد کنید و بر روی گزینه View DP کلیک نمایید.
به همین سادگی عکس پروفایل کاربر باره عقیده در اندازه و کیفیت اصلی نمایش دیتا می‌شود و شما می‌توانید آن را دانلود کنید. اگر تمایلی به به کارگیری سایت InstaDP ندارید، می‌توانید اپلیکیشن اختصاصی آن را نصب و از این برنامه به قصد ذخیره عکس پروفایل اینستاگرام در اندازه و کیفیت اصلی بهره‌گیری نمایید.

دانلود برنامه InstaDP از گوگل پلی استور
جمع‌بندی

همانطور که تماشا کردید در این نوشتار به تعلیم دو روش کارآمد به هدف دانلود عکس پروفایل اینستاگرام در اندازه و کیفیت اصلی پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از مراحل و دسته های شرح داده شده بیچارگی به اطلاعات اکثریت داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی دقیق تری بخواهید.



:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,نوت بوک هواوی
در جریان برگزاری کنگره جهانی موبایل، شرکت هواوی از دو نوت بوک جدید خود رونمایی کرده است که به ترتیب ۱۳ و ۱۴ اینچی هستند.

به گزارش مهر به نقل از آسین ایج، این دو نوت بوک میت بوک ۱۳ و ۱۴ نام دارند، هر دو وزن کمی داشته و برای جلب نظر مخاطبان عام طراحی و تولید شده اند.

 

در این نوت بوک ها از نمایشگرهایی با قابلیت مشاهده تمام صفحه با هر زاویه نگاه به نمایشگر، پردازنده های قدرتمند و بدنه مقاوم استفاده شده است. سازگاری کامل با رایانه های شخصی برای اتصال و تبادل فایل ها با سرعت بالا از جمله دیگر ویژگی های این دو نوت بوک است.

 

میت بوک ۱۴ با تنها ۴.۹ میلیمتر ضخامت یکی از تولیدات خوش ساخت هواوی است که نمایشگر آن ۹۰ درصد از قاب جلویی نوت بوک را پوشانده است. البته نسبت پخش تصاویر در این نوت بوک ۳ به ۲ و نه ۱۶ به ۹ است. دقت نمایشگر نوت بوک یادشده ۲۱۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل و تراکم پیکسلی آن برابر با ۱۸۵ پیکسل در هر اینچ است.

 

نمایشگر هر دو نوت بوک به صورت لمسی طراحی شده و آنها قابلیت دریافت فرامین را در صورت لمس همزمان ده نقطه از نمایشگر دارند. میت بوک ۱۴ با ابعاد ۳۰۷.۵ در ۲۲۳.۸ در ۱۵.۹ میلیمتر تنها ۱.۴۹ کیلوگرم وزن دارد. پردازنده نسل هشتم  Intel Core i۷-۸۵۶۵U، پردازنده گرافیکی  NVIDIA GeForce MX ۲۵۰  و ۲ گیگابایت وی رم  GDDR۵ از جمله ویژگی های این نوت بوک است. در این نوت بوک از فناوری خنک کننده فین فن ۲ هم استفاده شده و مدت زمان شارژ باتری آن ۱۵ ساعت است.

 

در مدل ۱۳ اینچی از کارت گرافیک ضعیف تر NVIDIA GeForce MX۱۵۰  استفاده شده است. عرضه عمومی این نوت بوک ها در ابتدای بهار انجام خواهد شد و قیمت آنها هم هنوز اعلام نشده است.

 

 https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11021392.html



:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 



 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,انرجایزر
شرکت انرجایزر(Energizer) با همکاری شرکت فرانسوی "آونیر"(Avenir) به تازگی در کنگره جهانی موبایل بارسلونا از یک گوشی با باتری غول‌آسای ۱۸ هزار میلی آمپر ساعتی پرده‌برداری کرد که تنها با یک بار شارژ چندین روز کار می‌کند. 

به گزارش ایسنا و به نقل از گیزمگ، اگر مردم می‌خواستند بهبود تنها یکی از جنبه‌های یک گوشی هوشمند را انتخاب کنند، قطعاً افزایش طول عمر باتری انتخاب اول بسیاری از مردم بود.

 

در کنگره جهانی موبایل بارسلونا که اکنون در حال برگزاری است، شرکت "انرجایزر"(Energizer) با همکاری شرکت "آونیر تله‌کام"(Avenir Telecom) یک موبایل جدید را معرفی کرده که تقریباً مشکل باتری را حل کرده است. در این همکاری وظیفه ساخت باتری به عهده انرجایزر و ساخت گوشی هوشمند بر عهده آونیر بوده است.

 

موبایل "P18K Pop" باتری بسیار بزرگی با ظرفیت عجیب ۱۸ هزار میلی آمپر ساعتی دارد که ظاهراً تخلیه شارژش چند هفته طول می‌کشد.

 

البته در کنار این مزیت یک عیب بزرگ نیز دارد و آن شکل آجرگونه این موبایل است. چرا که باتری آن با چنین ظرفیتی اندازه بزرگی هم دارد و این باعث شده تا این گوشی به شکل عجیبی حجیم باشد. "P18K Pop" تقریباً به اندازه سه آیفون ضخامت دارد.

 

برای مقایسه ظرفیت باتری این گوشی با گوشی‌های پرچمدار کنونی باید گفت که ظرفیت باتری همه پرچمدارهای کنونی بین ۲۰۰۰ تا ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعت است حتی نزدیک به گوشی جدید انرجایزر نیز نیست.

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,انرجایزر

طبق گفته سازندگان، این گوشی قدرت کافی برای ۹۰ ساعت مکالمه مداوم، ۱۰۰ ساعت پخش موسیقی و یا دو روز کامل تماشای ویدئو را داراست. این شرکت وعده داده است که این گوشی در صورت استفاده عادی چند هفته نیاز به شارژ پیدا نکند.

 

لاز به ذکر است که ضخامت این گوشی ۱۸ میلی‌متر است. در حالی که پرچمداران مدرن معمولاً ضخامتی بین ۷ تا ۸ میلی‌متر دارند.

 

موبایل "P18K Pop" فارغ از باتری، ویژگی‌های خوب دیگری نیز دارد. برای مثال طبق مد امسال دارای پنج دوربین است که سه تای آنها در پشت گوشی تعبیه شده و دو دوربین نیز به صورت کشویی بالای گوشی قرار داده شده است.

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,انرجایزر

دوربین اصلی عقب ۱۲ مگاپیکسلی است که توسط دو دوربین ۵ مگاپیکسلی و ۲ مگاپیکسلی پشتیبانی می‌شود تا عمق میدان مناسب را ارائه دهد.

 

ترجیح داده شده است تا دوربین سلفی نیز همانطور که در دستگاه‌های اوپو و شیائومی دیده می‌شود به جای تعبیه در بالای صفحه نمایش داخل گوشی قرار گیرد تا در صورت دلخواه از بالای گوشی بیرون بیاید. دو دوربین جلو نیز کیفیت ۱۶ و ۲ مگاپیکسلی دارند.

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,انرجایزر

صفحه نمایش این گوشی ۶.۲ اینچی است که قابلیت ارائه کیفیت فول اچ‌دی را دارد.

 

این گوشی عجیب دارای رم ۶ گیگابایتی و حافظه ۱۲۸ گیگابایتی است.

 

سازندگان هنوز قیمتی برای P18K Pop مشخص نکرده‌اند اما می‌گویند که فروش آن از فصل تابستان(در نیم‌کره شمالی) آغاز خواهد شد.

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11021499.html



:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

امکانات و مزایای طراحی سایت املاک
املاکی ها چنانچه بخواهند متفاوت باشند و در فرمایش تبلیغات به روز و کامیاب تر عمل کنند باید به روش های نوین روی بیاورند. طراحی سایت املاک به آنها این برتری را می دهد که یک بنگاه 24 ساعته باشند و از تبلیغاتی مزایای طراحی سایت برای املاک  کارا و همیشگی برخوردار شوند. جامعه هدف خود را به راحتی لینک شوند و با هزینه مقداری بتوانند بیشترین مشتری را جلب نمایند. با بهینه سازی پسندیده و سئو نکویی که برای طراحی سایت املاک در نظر می گیرند می توانند در گوگل رتبه نکوداشتن داشته و حجم وسیعی از مشتریان را مستقیماً به سایت خود راهبری کنند. با یک خرج نه چندان بسیار اولیه و طراحی سایت املاک سایر خرج خاصی نخواهند داشت و از شر هزینه های مداوم برای تبلیغات نیز آسان خواهند شد.

 

امکانات اولیه در طراحی سایت املاک

مشاهده موقعیت جغرافیایی ملک مورد نظر
محدود کردن جستجو به موارد مد نظر مثل شمار اطاق و زیر بنای ملک و غیره
قسمت آگاهی ها و اطلاعیه ها در باره بازار مسکن
وجود قابلیت ثبت مسکن مد نظر به وسیله اشخاص مختلف
قابلیت بارگزاری تصاویر و ویدئو از ملک در ساحل توضیحات
امکان پنل ارسال پیامک به شمار مد نظر برای بانک عدد ها
امکان پرداخت پاداش و بیعانه برای نگه داشتن مسکن برای متقاضی
مشاهده موقعیت اماکن و دسترسی ها در گوشه ها-کناره ها ملک بر روی نقشه
و موارد بسیاری سایر که بر حسب بیچارگی مدیر در طراحی سایت املاک قابل اجرا می باشد.

طراحی سایت املاک

طراحی سایت املاک تخصص نونگار پردازش
با توضیحاتی که در بالا ارائه کردیم و اطلاعاتی که خود شما دارید قطعاً متوجه خواهید شد که طراحی سایت املاک با پروا به ریزه کاری های خاصی که دارد باید به چهره کاملاً تخصصی اتمام بگیرد و با بهینه سازی خوب در صفحات اول گوگل قرار بگیرد الی مشتریان بیشتری از آن بازدید کنند. شرکت نونگار پردازش با سال ها پیشینه در امر طراحی سایت بزرگترین و باستانی ترین کمپانی طراحی سایت می باشد که می تواند آنچه که برای یک سایت املاک بیچارگی است به بهترین نحو برای شما برپایی نماید و کارشناسان بهینه سازی سایت این شرکت تضمین می کنند که با کمینه خرج در نتایج جستجوی گوگل در رتبه های برتر پیمان بگیرید.

چرا گرافیک در طراحی سایت املاک اهمیت زیادی دارد؟
وب سایتی که برای آژانس املاک خویش طراحی می کنید تنها یک بروشور آنلاین نیست در واقع برتری اصلی سهولت استعلام املاک برای خریداران و فروشندگان است که توسعه بازرگانی برای نماینده آژانس را به تعقیب دارد. اگر در موتور های جستجوگر سرچ کنید طراحی سایت املاک متعددی نگریستن می کنید بعد باید برتری به دیگران داشته باشید که کاربران وب سایت شما را برگزیدن کنند و این فرمایش لغایت حدی به کمپانی طراحی سایت که پروژه شما را در دست دارد پیوستگی دارد.
از دلایلی که کارفرمایان کمپانی طراحی سایت نونگار پردازش را گزینش می کنند این که نونگار با قدمت و پیشینه طولانی، تجربه گسترده ای در به کارگیری انواع سیستم های کد نویسی و مدیریت درونمایه دارد. علاوه بر این نونگار پردازش همواره گوگل را در عقیده دارد و وب سایت های خود را با پروا به الگوریتم های گوگل بهینه سازی می کند.

خدمات شرکت طراحی سایت نونگار پردازش برای طراحی سایت املاک عبارتند از:
• رویکرد شخصی
حتما از طراحی سایت خود چشمداشت دارید که کسب و کار شما را گسترش دهد فلذا باید وب سایتی مطابق با اهداف خویش طراحی کنید لغایت با ناوبری مناسب کاربران آسانی استفاده از خدمات و هدایت بازدید کننده به سرنوشت های گوناگون طراحی سایت املاک وجود داشته باشد.

• طراحی سفارشی
طراحی سایت املاک متنوع کاملا طراحی متفاوتی دارند و هیچکدام عملکرد و خدمات یکسانی ندارند ولی با این حال بیشتر وب سایت ها در نگاه اول همانند به نظر میرسند اما در شرکت نونگار پردازش طراحی سایت های سفارشی مطابق با خواسته و نیاز کارفرما به طور منحصر به فرد و اختصاصی طراحی می شود.

• بهینه سازی شده برای گوگل
یکی از راه های حفظ بقا طراحی سایت در فهرست نتایج برتر گوگل این است که گوگل ساخت سایت شما را همنشین داشته باشد و گوگل تارنما هایی را اخ دارد که نزد کاربران محبوبیت داشته باشند. بنابراین با طراحی سایت املاک کاربر پسند و رعایت الگوریتم های گوگل در ساختار سایت می توانید رتبه های برتر گوگل را متعلق به خود کنید.

• حمایت قوی
ما بر این باوریم که طراحی سایت بعد از آخر پروژه به سپریدن نمی رسد و باید با پشتیبانی نیرومند و همیشگی همواره از سایت نگهداری کرد. از آنجا که طراحی سایت املاک همانند شعبه ای از تجرات شماست می بایست باره پروا پیمان گیرد و به طور منظم به روزرسانی شود الی انعکاس احسان از کسب و کارتا ن به مشتریان مجازی نمایش دهد.
طراحی سایت املاک
طراحی سایت بنیادی املاک
اگر برای کرایه ملک و یا مستغلات به آژانس های مسکن مراجعه کنید با فایل ها و پیشنهادات متعددی رو به رو می شوید و همین مایه می شود خریدار و فروشنده بهترین معامله را انجام دهند. پس باید بتوانید به بهترین شکل برای هر خریدار گزینه های فروش را نمایش دهید در این مرحله طراحی سایت املاک کمک زیادی به آژانس های مسکن کرده است. اما اگر بخواهید با استفاده از قالب های حاضر وب سایتی همانند دیگر سایت ها ایجاد کنید می بایست روی توانایی های بازاریابی خود تمرکز کنید.
چرا که نخستین چیزی که کاربر با آن روبرو می شود تارنما شماست و سپس دیگر دسته ها مراجعه می کند و این به مثل فردی است که ظاهر مناسبی ندارد و طبعا رغبت افراد برای برقراری وابستگی با آن شخص کمتر خواهد بود. در راستی طراحی سایت املاک می تواند در چند ثانیه نخست که کاربر از سایت بازدید می کنند باعث رونق کسب و کار و بازرگانی شود و یا این نتیجه عکس داشته باشد.
طراحی سایت املاک به هدف بستری برای خریدو فروش املاک و ملک طرح ریزی می شود. خرید ملک در حیطه جغرافیایی وسیع تر نیازمند فضایی برای درج اطلاعات املاک می باشد. طراحی سایت املاک با درج اطلاعات درباره املاک می تواند خریداران و فروشندگان را در گستره جغرافیایی وسیع تر به هم متصل نمایند.طراحی سایت املاک در جهت کسب سودآوری هر چه بیشتر املاک و بنگاه دارن می باشد.

نمایش نمای ملاک در طراحی سایت املاک
طراحی سایت املاک می تواند نمای سه بعدی و یا نماهای گوناگون از املاک باره فروش را فراهم نماید. نمای درونی وخارجی از املاک می تواند مایه جلب توجه کاربر شود. نمایش نماهای گوناگون از املاک موجب تصمیم گیری صحیح خریداران ملک می شود. درج بخشی در طراحی سایت املاک برای ورود اطلاعات املاک با شرایط ویژه و ویژه مایه رضایت هر دو طرفین معامله یعنی فروشنده و خریدار می شود. نقشه جغرافیایی از ملک و محیط های گوشه ها-کناره ها موجب معرفی و درک بهتر فضای بیرونی ملک توسط خریدار می شود. طراحی سایت املاک در جهت ارائه خدمات بهتر و کاراتر به فروشندگان ملک و خریداران می باشد. درج قیمت ملک، متراژ، تصاویری از ملک تمامی بسهولت در طراحی سایت املاک امکان پذیر می باشد. تاثیر خاصی که طراحی سایت املاک ایجاد می نماید شکستن محدودیت جغرافیایی می باشد که امکان دسترسی به اطلاعات املاک فروشی را برای همگی کاربران با شکست محدودی ها فراهم می آورد.

طراحی سایت رایزن املاک
با پروا به رشد و بهبود روزانه در فناوری بیشتر کسان برای رهن یا فروش املاک خود از اینترنت مدد می گیرند به گونه ای که خرید و فروش املاک به چهره سنتی کم کم در حال از بین رفتن می باشد. مشاور املاک ها با طراحی سایتی قادر خواهند بود از این طریق رابطه خود را با مشتریان خویش اغلب کنند.
از نکات مهمی که در طراحی سایت رایزن املاک باید باره پروا پیمان دهیم داشتن ظاهری گرافیکی قشنگ و متناسب می باشد ، زیرا ظاهری زیبا خیلی راحت نظر کاربران را به خود جذب می کند، همچنین سئو و بهینه سازی سایت شما در بیشتر دیده شدن طراحی سایت شما در موتورهای جستجو کمک اکثریت می کند. بنابراین طراحی سایت رایزن املاک احد از بهترین راه ها برای پیشی گرفتن شما از رقیب هایتان می باشد طراحی سایت باعث می شود شما همیشه یک قدم از رقیب هایتان جلوتر باشید.



:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

"اخبار,اخبار
اینستاگرام در پی تحقیقات دیده بان رقابت انگلیس، متعهد شد تبلیغات پنهان از سوی اینفلوئنسرها در این اپلیکیشن اشتراک گذاری عکس و ویدیو را محدود کند.

به گزارش ایسنا، فیس بوک ایرلند که اینستاگرام را در انگلیس اداره می کند، متعهد شده است تغییراتی را صورت دهد  و سازمان رقابت و بازارهای انگلیس وعده مذکور را تغییر رفتار مهمی از سوی یک پلتفرم شبکه اجتماعی بزرگ توصیف کرده است.

 

دیده بان رقابت انگلیس در بیانیه ای اعلام کرد: با تغییرات اینستاگرام، پست کردن یک تبلیغات در این پلتفرم بدون این که به عنوان تبلیغات مشخص شود، دشوار خواهد شد.

 

فیس بوک که شرکت مادر اینستاگرام است، از همکاری با سازمان رقابت و بازارهای انگلیس در جهت افزایش شفافیت مربوط به ارسال تبلیغات از سوی اینفلوئنسرها استقبال کرد.

 

سازمان رقابت و بازارهای انگلیس درباره این که بسیاری از اینفلوئنسرها محتوای مربوط به شرکتها را در اینستاگرام پست می کنند بدون این که مشخص کنند برای این کار پول یا مشوقهای دیگری دریافت کرده اند، تحقیقاتی را انجام داده بود.

 

اینفلوئنسرها اگر برای ارسال چنین پستها یا خدماتی پول یا مشوقهای دیگر دریافت می کنند، از این پس باید تایید یا فاش کنند.

 

بر اساس گزارش رویترز، اینستاگرام از فناوری استفاده خواهد کرد که مشخص می کند چه زمانی کاربران به وضوح روشن نمی کنند که تبلیغات ارسال می کنند.

 

 https://www.beytoote.com/computer/technews/banews76418.html



:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل
 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,ویندوز 10
کاربران ویندوز 10 می گویند این سیستم عامل بدون کسب اجازه از کاربران برنامه‌های تحت وب آفیس را بر روی رایانه‌های آنها نصب می کند. 

به گزارش فارس به نقل از انگجت، تا پیش از این سیستم عامل ویندوز 10 به علت به روزرسانی های اجباری و بدون اجازه از کاربران شهرت داشت. اما حالا کاربران زیادی می گویند این سیستم عامل به زور رایانه های افراد را از نو راه اندازی می کند تا آنها بتوانند اپلیکیشن های تحت وب آفیس را که از طریق مرورگر اج راه اندازی می شود، نصب کنند.

  

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,ویندوز 10

این مشکل برای همه کاربرانی که از نسخه های استاندارد ویندوز 10 استفاده می کنند، وجود دارد و هنوز راه حلی نیز برای آن وجود ندارد. تا به حال نصب برنامه های یادشده اختیاری بود و ویندوز قبل از این کار از افراد اجازه می گرفت.

 

بسیاری از کاربران از مایکروسافت خواسته اند تا در مورد این تصمیم عجیب اطلاع رسانی کرده و توضیح دهد. اما این شرکت هنوز توضیحی در این زمینه نداده است. آنها می گویند از اینکه کنترلی بر روی رایانه های خود ندارند و مایکروسافت هر زمان که خواست آنها را دستکاری می کند، بسیار خشمگین هستند.

beytoote.com/computer/technews/tnews11063278.html



:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

برآورد خرج هزینه قیمت طراحی سایت
بررسی عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت
قبل از تعیین قیمت طراحی سایت باید نوع وبسایت مشخص شود. این روزها شمار بخش بندی سایت ها بسیار بسیار است. سایت های خبری، سایت شرکتی، سایت فروشگاه آنلاین، سایت بازی آنلاین، سایت استریم و توزیع آنلاین مولتی مدیا، سایت های دانلود، سایت آپلود، سایت های برون سپاری پروژه و... هر کدام ساختار و استراتژی طراحی مخصوص به خویش را دارند.

بهترین شرکت طراحی سایت تهران - وب وان
در گام دوم بهتر است استانداردهای عمومی که فارغ از گونه وبسایت، در طراحی آن مهم است را مد نظر پیمان دهیم. رابط کاربری یا UI، تجربه کاربری یا UX، نمایش صحیح در موبایل و تبلت، هماهنگی با مرورگرهای مختلف، کدنویسی سمت سرور، کدنویسی سمت کاربر و... مواردی هستند که به واسطه موعد و انرژی که روی آنها صرف میشود در بها گذاری طراحی سایت کارایی خواهند داشت.
نکته سوم اینکه تعداد نفرات و تخصص هایی که در طراحی و پیاده سازی سایت بکار گرفته شوند نیز در خرج پایانی تاثیرگذار است. احتمالا نمیتوان از یک تیم حقیر یا یگانه دو نفره چشمداشت طراحی یک سایت حرفه ای با حمایت کامل را داشت. لذا در نظر داشته باشید که شرکت طراحی وبسایت چه تعداد توان با تخصص های متفاوت را برای تاسیس سایت شما درگیر پروژه میکند.

در برگیرنده کسان حرفه ای و با تجربه در گویه طراحی سایت کوشش business دارند با بهترین و پسندیده ترین بها خدمات خود را عرضه کنند.به جرات میتوان گفت یگانه از وسیع ترین بازه های هزینه خدمات را میتوانید در گستره طراحی سایت تماشا کنید. هر شخص یا شرکتی که به این کار مشغول است، ملاک های خود را داشته و قیمت متفاوتی را برای طراحی سایت خوب ارائه میکند.
این بازه وسیع تعرفه طراحی سایت، مایه سردرگمی کارفرمایان نیز شده است. برای مثال ممکن است آگهی طراحی سایت با قیمتی نازل اما امکانات زیاد را مشاهده کند، از طرفی نیز شرکتی را پیدا میکند که سایتی با امکانات نه چندان گسترده را با هزینه ای هنگفت ارائه میکند.
عباراتی چون طراحی باکیفیت، تحویل سریع، پشتیبانی 24 ساعته و... واژه ها کلیدی هستند که در صفحه تعرفه طراحی تارنما اکثر کمپانی ها مشاهده میکنید. ولی به واقع چطور میتوان خرج طراحی سایت را تخمین زد؟ چگونه میشود قیمت ارزان، بها گران و یا بها مناسب طراحی سایت را تشخیص داد؟

برآورد خرج طراحی سایت

عوامل موثر در قیمت طراحی سایت
نوع سایت بر اساس نیازهای مشتری
در پیش درآمد لازم است تا پهنه کاری خود را مشخص نمایید تا با پروا به آن بتوانید designmodo سایت باره نظر خود را انگار نمایید .باید بدانید چه گونه سایتی را می خواهید سایت ها انواع مختلفی دارند از آنگونه سایت های فروشگاهی ، سایت های شرکتی ، خبری و …هر کدام از انواع سایت ها طراحی و قالب مخصوص به خویش را دارند . بعد همانطور که گفتیم در نخست لازم است الی گونه سایت خود را گزینش نمایید . بعد از گزینش گونه سایت و یادداشت آن نوبت به قالب سایت می رسد .

اغلب شرکت ها به مشتری قالب های حاضر را توصیه می کنند و برای هر کدام از آنها قیمتی تعیین می نمایند . اما برخی از شرکت ها نظیر شرکت طراحی سایت دارکوب چند قالب آماده به مشتری پیشنهاد می دهند سپس از پایه آن قالب را طراحی می نمایند . در ضمن مشتری میتواند خویش قالبی اختصاصی سفارش دهد . سایت مختص به خود را داشته باشد با قلبی متفاوت پس در این سرنوشت مشتری می تواند قالب اختصاصی خود را داشته باشد یا اینکه از قالب های آماده قالبی انتخاب نماید الی طراحان همان قالب را کاربرد نمایند یا آن را از پایه طراحی کنند . در این تقدیر تعرفه ها متفاوت می باشد . پس از انتخاب قالب سایت نوبت به ویژگی های عمومی و نرم افزاری هر سایت است .

ریسپانسیو بودن و طراحی پسندیده سایت
مورد بعدی ریسپانسیو بودن سایت می باشد . ریسپانسیو به معنای سازگاری سایت با دستگاه های دیگر همچون تلفن همراه است . در صورتی که شما بخواهید وب سایت تان در تلفن های به اتفاق و تبلت ها بدون تغییر در منوها و محتوا نمایش دیتا شود باید سفارش ریسپانسیو بودن سایت را بدهید . تعرفه سازگاری سایت نیز جداگانه می باشد .

نکته بعدی تعلیم کار با پنل مدیریت است که در برخی از کمپانی ها رایگان است هدف از پنل مدیریت فضایی است که شما با استفاده از آن سایت را مدیریت می کنید و می توانید درج درونمایه در آن اتمام دهید . تعرفه بعدی مربوط به حمایت ها می باشد . بعد از اینکه شما سایت خود را اخذ کردید و ممکن است در چهره نداشتن فرهنگ کافی تکاپو هایی انجام دهید که برای تارنما تان مشکلاتی رخ دهد در این چهره اگر سایت شما حمایت داشته باشد می توانید با کمک پشتیبان ها مشکلات سایت را حل نمایید .

سیستم مدیریت محتوا
در واقع قلب یک وب سایت سیستم مدیریت درونی و هسته مرکزی آن خواهد بود. ممکن است طراح تارنما شما از سیستم های مدیریت محتوای حاضر استفاده کند یا اینکه یک وب سایت و مهار پنل مدیریت محتوای آن را بصورت کامل و خط به خط برنامه نویسی کند.

طراحی سایت با CMS های آماده
بد نیست با سیستم های مدیریت محتوای از پیش ساخته شده کمی آشنا شوید و بدانید که چه معایب و چه محاسنی دارند. بعضی از این سیستم های مدیریت محتوایی عبارتند از:
ورد پرس (wordpress)، جوملا (Joomla)، دروپال (Drupal)، اپن کارت (Open Cart)، مجنتو (Magento) و دیگر سیستم های تحت عنوان سیستم مدیریت درونمایه یا CMS
این سیستم ها که به آن ها Content Management System یا به اختصار CMS می گویند، در واقع توسط اشخاص یا کمپانی ها به نوع ای طراحی شده اند که تاب استجابت گویی به بیچارگی های فراوانی را داشته باشند و اکثر مواردی که یک وب سایت به آن دربایستن داشته باشد را در دل خود دیده اند.



:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1399 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 18 صفحه بعد