نوشته شده توسط : ساحل

نرم‌افزار مديريت محتوا يا Content Management System برنامه‌اي است كه بطور كامل از ايجاد، مديريت و بروزرساني يك وب‌سايت پشتيباني مي‌كند و تمام ابزارهاي باره نياز براي مديريت يك سايت را دارا مي‌باشد. CMS چرخه زندگي يك صفحه وب را از ايجاد و بروزرساني الی انقراض آن در بر مي‌گيرد. CMS همچنين داراي قابليت مديريت ساختار سايت، شيوه نمايش صفحات و بستگی آنها با منوها مي‌باشد. به عبارت ساده‌تر CMS نرم‌افزاري است براي توليد وب‌سايتي حرفه‌اي.

استفاده از CMS بجاي طریق قديمي صفحات تغییر ناپذیر از لحاظ تجاري و اقتصادي مزاياي بسيار زيادي دارد از جمله:
صرفه‌جويي در موعد براي ايجاد و بروزرساني صفحات وب
سازگاري و استحكام بيشتر
راهبري (navigation) پيشرفته
انعطاف‌پذيري بيشتر
كنترل نامتمركز سايت
امنيت بالاتر وب‌سايت
كاهش ورود اطلاعات تكراري
كاهش چشمگير هزينه‌هاي نگهداري

در زير برخي قابليتهايي كه براي يك CMS لازم است و حتما قبل از اتخاذ تصميم نهايي براي استفاده از آن بايد در عقیده گرفته شود آمده است:
چه سرويس ها و خدماتي ارائه مي‌كند. مثلا براي تهيه backup مرتب از مطالب.
محدوديتهاي سخت‌افزاري و شبكه.
سيستمهاي عاملي كه CMS با آنها سازگار است.
از چه web-server هايي پشتيباني مي‌كند؟
آيا بازديدكنندگان سايت شما، نرم‌افزار يا plug-in ديگري نياز دارند؟
CMS از چه مرورگرهايي پشتيباني مي‌كند؟
امكان ورود و برونرفت اطلاعات از سيستم به برنامه ديگر چگونه است؟
راهنما و document هاي ارائه شده چقدر نياز شما را براي تماس با تقسیم پشتيباني كاهش مي‌دهد؟
آبا شركت پشتيباني 24 ساعته و کاربرد cms چیست کارساز براي مشكلات احتمالي دارد؟
آيا قابليت جستجوي مطالب براي بازديدكننده وجود دارد؟
چه مهارتهايي براي operator الزامي است لغایت بتواند سايت را مديريت كند؟
آيا امكان اشاعه قابليتهاي نرم‌افزار وجود دارد؟
چه تضميني براي امنيت مطالب شما روي سايت ارائه مي‌شود؟
آيا نرم‌افزار كاملا تحت وب است و قابليت كنترل غير متمركز را دارد؟
امكان تغيير واسط كاربري با طرح گرافيكي به راحتي هستی دارد؟
آيا امكان ثبت سوابق وب‌سايت و logging وجود دارد؟



:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

واقعا شما می توانید دانشمند را در ۱۰۰ سال آینده انگاشت کنید؟ همین الان خواهشمندم این پیشه را سپریدن دهید. اگر از من بپرسید که می گویم آنقدر خیابان ها مملو از ماشین است که آدم ها به آسمان پناه اسیر اند و سوار بر خودروهای پرنده هستند. پوشاک ها کمی عجیب و غریب تر از حتماً معمول شده اند، در این بی گمان که پوشاک های عجیبی که امروزه در فشن شوها می بینیم در آن موعد به عنوان ابتدایی ترین جامه ها به حساب می آیند. درخت و گیاهان هم حتی الکترونیکی و هوشمند شده اند و در بعضی از مناطق حتی کران بین واقعی و غیر راستین مشخص نیست؛ اما متمایز از تصورات ما و با توجه به سرعت علم، حیات انسان در ۱۰۰ سال آینده چگونه می شود و چه تغییری نسبت به امروز پیدا می کند؟ رهنمود می کنم که در پیوستگی ی این مطلب با ما درالی گشت به اتفاق باشید لغایت به رخداد یکدیگر، دگرگونی ها حیات انسان در ۱۰۰ سال آینده را مورد رسیدگی پیمان دهیم.

زندگی انسان در 100 سنه آینده
مطالب مرتبط:
گورستان ۴ هزار ساله خوفناکی که اجسادش کاملا تندرست باقیمانده اند! + تصاویر

با دید این مجسمه های عجیب شوکه می شوید!

کشف قدیمی ترین نشانه هنری جهان که توسط انسان های اولیه برپایی شده! + تصویر
درباره ی شکل زندگی انسان ها در ۱۰۰ سنه آینده و یا حتی بیشتر از آن، نظرات مختلفی وجود دارد. پر واضح است که در حال آماده در سال ۲۰۱۸ میلادی زندگی می کنیم.

در اغلب کشورهای دانشمند برای مشخص شدن مرض در ارگان های داخلی فردی که مریض است، دوربینی را به وسیله ی قرص به درون اندام آن فرد هدایت می کنند، گوشی های هوشمند حتی سخیف و نوع خرید جامه های ما را تحت تاثیر قرار دیتا اند، خیلی از جنبه های زندگی ما از بسیاری از لحاظ در گروی خدمات الکتریکی و تکنولوژیکی است.

بیایید از سنه ۲۰۱۸ بگذریم و به سال ۲۱۱۸ میلادی سفر کنیم. اگر بخواهیم انگار کنیم شدنی است به سنه هایی دورتر از ۱۰۰ سال آینده برویم و به همین خاطر ما به ذکر ۱۰ تغییر اساسی که انسان ها در ۱۰۰ سنه آینده با آن روبرو خواهند شد، از زبان دانشمندان می پردازیم.

اقیانوس ها به عنوان منبع غذایی
دانشمندان می گویند؛ ملت دانشمند در نخست از واحدهای گوناگون پولی و مالی گریزان شده و تمامی به استفاده از یک واحد پولی مشترک روی می آورند. به راستی تحولات اقتصادی و تبدیل جهان به یک دهکده ی جهانی، سبب یکسان سازی واحدهای پولی در سراسر عالم خواهد شد و به این صورت پیشرفت و شکوفایی اقتصادی در سراسر عالم و برای همه خواهد بود.

اقیانوس ها به عنوان منبع غذایی برای انسان ها باره کاربرد و سهم برداری قرار خواهند گرفت. با پروا به نرخ افزایش جمعیت کره ی زمین و همچنین کم شدن روز به روز منابع غذایی و طبیعی بر روی زمین این رخداد ناگذیر خواهد افتاد.

احتمالا لغایت ۱۰۰ سال آینده جمعیت کره ی زمین به ۱۱ میلیارد تن برسد و این در حالی است که زمین با جمعیت کنونی که کم و بیش به ۸ میلیارد تن است، نمی تواند پاسخگوی نیازهای بشری باشد و در خیلی از نقاط زمین، خشکسالی و قحطی وجود دارد. زندگی انسان در ۱۰۰ سنه آینده اینگونه خواهد بود که در ساحل صید ماهی ها، از جلبک ها به عنوان منبعی از فیبر و یا حتی منبع آبی بهره‌گیری شود.

صحراها تبدیل به جنگل های سر سبز می شوند
دانشمندان پیش بینی می کنند که کشت جلبک های دریایی در ۱۰۰ سال آینده احد از بزرگ ترین منابع تجارت و درآمد در سراسر عالم خواهد بود. دانشمندان می گویند که به شکیبیدن زیاد، صحراها تبدیل به جنگل های سر سبز می شوند زیرا نتایجی که امروزه در علم گیاه شناسی و ژنتیک حاصل شده است، بی شک این اختیار را به آدمی می دهد که حتی صحراهای خشک و سوزان را تبدیل به جنگل های متعدد نمایند.

همچنین انسان ها این علم و برآیند اینکه ی آن کمر بستن را خواهند داشت تا با اتکا بر آن ها، دگرگونی ها آب و هوایی را کنترل نمایند. به بردباری زیاد در آینده ای که بی شک اولاد ما در آن سهمی خواهند داشت، اثناء دگرگونی ها آب و هوایی مخرب، انسان برگزیدن مهار آن را خواهد داشت الی خرابی برای منابع زمینی قبل نیاید.

جدای از این ها، با توجه به این که روز به روز بیشتر منابع آب شیرین جهان تحت کارایی گرم شدن کره ی زمین و آب شدن کوه های یخی است، قطب جنوب در ۱۰۰ سال آینده بی شک قابل سکونت خواهد بود. دانشمندان قبل بینی می کنند که در قطب جنوب صنعت و تجارت مسیر می افتد و انسان ها با پروا به اکوسیستم موجود، کمترین لطمه و صدمه را به این اکوسیستم وارد سازند.

تغییرات آب و هوایی
در پیشگفتار به این اشاره کردیم که حتی در حال آماده هم علم پزشکی به وسیله ی یک قرص این توانایی را دارد که به درون تن انسان ها سفر کنید اما بی شک مطمئن باشید که در ۱۰۰ سنه آینده با استفاد از علوم نانوتکنولوژی می تواند در درون ورید های هر انسانی سفر جذابی داشته باشد. دانشمندان این پیش بینی را کرده اند که انسان ها در آینده، زیاد بسیار باهوش تر خواهند شد و این هوش نه فقط عاملی ژنتیکی دارد بلکه داروها هم به آن کمک خواهند کرد.

یکی دیگر از پیشرفت های جالب و عجیب انسان ها این است که چه بسا بعدها انسان ها کمتر از توانایی به اسم تکلم کاربرد نمایند زیرا پیمان است از طریق فکر کردن با یکدیگر بستگی برپا نمایند.

از طریق فکر کردن با یکدیگر بستگی پایدار نمایند
بی شک داروهایی اختراع خواهند شد که انسان ها را از راه اندیشه کردن و تله پاتی کردن به یکدیگر پیوسته سازد. البته در حال آماده کیت های هوشمندی نیز ساخته شده است که البته در مرحله ی امتحان است. فکرش را بکنید که برای تعطیلات، مقصدی خارج از جو زمین را برای خود در نظر بگیرید!

این را باید بدانید که در آینده ای نه چندان دور، گزینه ی سفر به فضا، زیاد مقصدی عادی و معمولی حتی قلمداد می شود. از آن جایی که در حال آماده بسیاری از مردم جهان توانا به تکلم به زبان انگیسی و پس متعلق به اسپانیایی هستند، ممکن است در آینده همه ی انسان ها به این زبان ها صحبت نمایند!

البته ممکن است زبان ماندارین چینی هم به این علت که این مملکت دارای بیشترین جمعیت در عالم است، در زمره ی زبان های واحد جهان و در فهرست دگرگونی ها زندگی انسان در ۱۰۰ سنه آینده پیمان بگیرد.

منبع :  https://www.eligasht.com/Blog/travelguide/زندگی-انسان-در-100-سال-آینده/



:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

از «بازگشت به آینده» رابرت زمکیس گرفته لغایت «۲۰۰۱: اودیسه فضایی» استنلی کوبریک، وعده های بسیاری در باره آینده به ما داده شده بود. آینده ای که «سینما» نقشی بسیار پر رنگ در خلق تصور آن در ذهن ما داشته است. فیلم هایی که در دهه های انتهایی سده قبل بر روی پرده نقره ای نقش می بستند، پیام هایی در باره هزاره سوم در دل خویش جای داده بودند که پنداری با ورود به این بخش از تاریخ، گواه تحول و تحول بنیادین دنیای تکنولوژی خواهیم بود.

مسیر قبل روی دنیای تکنولوژی ولی فارغ از آنچه سینما ایمان دارد، چند سالی است که حالتی جدی تر به خود گرفته. ربات ها پیشرفته تر شده اند و کمپانی های مختلفی با جدیت تمام می کوشند الی اتومبیل های خودران را در سال های نه چندان بعید به دست جوامع انسانی برسانند.

اکنون و با پروا به دستاوردهای اخیر، می نا با نگاهی واقع بینانه تر به این موضوعات و تکنولوژی ها پرداخت. می تاب انگاشت کرد که لغایت پانزده سنه آینده، چه محصولات و فناوری هایی در مساوی انسان ها پیمان خواهد گرفت. بر همین اساس مجمع جهانی اقتصاد نیز در این میان نظر بیش از ۸۰۰ مدیر و کارآزموده دنیای تکنولوژی را پرسیده و به این یقین دست مکشوف که در چه زمانی، کدام نوع از تکنولوژی ها می تواند به شکلی فراگیر و تجاری، در اختیار کاربران قرار بگیرد.

بر پای بست، همین نظرسنجی، تصمیم داریم در ادامه مطلب به فناوری هایی بپردازیم که تا سنه ۲۰۳۰، به شکل فراگیر در برگزیدن انسان ها قرار خواهند گرفت. با دیجیاتو همراه باشید.

فضای اندوخته سازی نامحدود تا سال ۲۰۱۸
01

همه ما تجربه آن را داریم که از روی حافظه دستگاه های خود، فایل هایی را منزه کرده ایم لغایت بتوانیم فایل های اخیر و جدید را جایگزین آنها کنیم.

کمتر از سه سال دیگر، نزدیک ۹۰ درصد از کاربران دسترسی نامحدودی خواهند داشت به فضای ذخیره سازی اطلاعات. در سال های بازپسین نیز گواه رشد اثر هایی برای همین واقعه بوده ایم. همین چند ماه قبل گوگل اعلام کرد که کاربران به وسیله به کارگیری سرویس فوتوز، توانا خواهند بود لغایت کل عکس ها خویش را به شکل نامحدود ذخیره سازی کنند.

در این میان، همین حال که «آمازون» به شما دستور می دهد لغایت داده های خودتان را بدون هیچ محدودیتی، در ازای پرداخت سالیانه ۶۰ دلار در سرورهایش ذخیره کنید.

اما کمپانی های کبیر دنیای تکنولوژی چگونه قادر به اتمام چنین کاری شده اند؟ یکتا از علل این موضوع، تفریق عجیب بها هارد درایوها و بها پرداختی به ازای هر گیگابایت بوده است. همین مسئله مایه گشته لغایت کاربران بیش از هر سررسید دیگری به فرآوری دیتا مشغول شوند. گزارشات نیز حاکی از آن هستند که بیش از ۹۰ درصد داده های موجود در داده سنترها در دو سال ماضی تولید شده اند.

البته در این میانی بعضی کمپانی ها نیز به این سوژه باور ندارد. برای مثال صرفا چند روز قبل بود که خبر رسید مایکروسافت ارائه سرویس وان درایو به شکل نامحدود را متوقف کرده است.

ربات داروساز در سال ۲۰۲۱ از راه می رسد
02

ربات ها اکنون حضوری پر نیرو در کارخانه ها مکشوف اند ولی برای کسب یک شغل، باید مهارت هایشان افزایش قابل توجهی داشته باشد.

متخصصان باورداشت دارند که لغایت سال ۲۰۲۱، نخستین ربات های داروساز در ایالات متحده به شغل مشغول خواهند شد.

یک تریلیون سنسور تا سنه ۲۰۲۲ به اینترنت متصل می شوند

03
به عصر اینترنت اشیا خوش آمدید.

قیمت حسگرهای گوناگون کاهش بسیاری یافته در حالی که قدرت پردازش کامپیوتری رو به افزایش است. با چنین شرایطی، طبیعتا گواه محصولات متصل تری به اینترنت خواهیم بود. احتمالاً باورش دشوار باشد ولی حتی لباس هایی که بر بدن دارید یا سطحی از زمین که بر آن قدم می گذارید، به اینترنت متصل خواهد بود.

متخصصان پیش بینی نموده اند که لغایت سنه ۲۰۲۲، بیش از یک تریلیون سنسور به شبکه جهانی اینترنت متصل خواهد شد. در این گزارش آمده که هر محصول فیزیکی قابلیت پیوستن به اینترنت را دارا خواهد بود. همین سنسورها در گجت های گوناگون به کاربران اجازه خواهند عدل تا بتوانند به سادگی پیرامون اطراف خویش را به شکلی بهتر و پویاتر درک کنند.

لباس ۱۰ درصد از ملت تا سال ۲۰۲۲ به اینترنت متصل می شود

04
همانگونه که گفتیم، بحث اینترنت اشیا جدی تر متعلق به است که فکر می کنید و حتی لباس ها نیز به اینترنت متصل می شوند.

تا سال ۲۰۲۲ ولی کارآزمودگان باور دارند که ۱۰ درصد افراد، لباس هایی بر تن خواهند داشت که مجهز شده اند به چیپ های پردازشی و متصل هستند به شبکه جهانی اینترنت.

اولین خودروی تعبيه شده با چاپ سه بعدی، سنه ۲۰۲۲ به بازار می آید

05
چاپگرهای سه بعدی هر سنه نیرومند تر می شوند و قادر می گردند لغایت اشیای پیچیده تری را چاپ کنند. اشیایی که از متریال مختلفی ساخته می شوند.

باید اشاره کرد که اکنون، بسیاری از سازندگان کبیر خودروها برای ساخت ماکت یا مثال های اولیه از خودروهایشان، به سراغ چاپگرهای سه بعدی می روند. به تازگی شرکت آئودی نیز چنین خودرویی را به نمایش کشیده بود.

اما یک استارتاپ در گویه فرآوری خودرو به اسم Local Motors تصمیم دارد لغایت چند سنه آینده خودروهایی را به بازار عرضه کند که با فناوری چاپ سه بعدی ساخته شده اند. این استارتاپ الی کنون چند نمونه اولیه را نیز به فرآوری رسانده اما سفارش کاربران را احتمالا در انتهای سال ۲۰۱۶ به ثبت خواهد رساند.

در سال ۲۰۲۳ به دنبال موبایلی باشید که در تن شما کاشته شود

06
کاربران این روزها تعلق خاطر بسیاری به موبایل هایشان یافته اند اما یکتا شدن انسان و تلفن هوشمند در سنه ۲۰۲۳ معنای اخیر ای پیدا خواهد کرد.

۸۰ درصد متخصصانی که به نظر سنجی یادشده پذیرش دیتا اند، ایمان دارند که در هفت سنه آینده چنین تکنولوژی به شکل تجاری باره بهره‌گیری پیمان خواهد گرفت. به همین شکل، چنین دستگاهی می تواند سلامت کاربران را به شکل بهتری پیگیری کند و از سوی دیگر کاربر خواهد توانست لغایت با استفاده از امواج مغزی، با آن به تعامل بپردازد.

دستگاه هایی که در بدن کاشته می شوند و سلامت کاربران را ذیل نظر می گیرند، همین اکنون که هم در دسترس هستند و چنین باورداشت می شود که لغایت سال ۲۰۲۵، باید در چشمداشت فراگیر شدن کامل چنین تکنولوژی هایی باشیم.

استفاده از دیتا های کاربران به جای سرشماری سنتی در سنه ۲۰۲۳

07
جمع آوری، مدیریت و درک دیتا هایی که از سوی کاربران تولید می شوند، روز به روز راحت تر می گردد و در این میان متخصصان ایمان دارند که تا سال ۲۰۲۳، مدیریت این دیتا ها به حدی آسان می شود که دولت ها قید استفاده از سرشماری های سنتی را زده و به سوی بهره گیری از سیستم های مدیریت محتوا سوق پیدا می کنند؛ سیستم هایی که احتمالا به شکل خودکار بروز رسانی خواهند شد.

بیش از ۸۰ درصد تحلیلگران دنیای تکنولوژی باور دارند که این اتفاق برای اولین بار در سال ۲۰۲۳ رخ خواهد عدل و نخستین دولت ها، با توجه به سیستم های مدیریت محتوا قادر می گردند تا به جای سر شماری، از شمار افراد حاضر در کشور آگاهی کسب کنند.

لازم به اشاره است که اکنون کشورهایی نظیر کانادا، سیستم سرشماری به شکل سنتی را تا حد ممکن کنار گذاشته اند اما هنوز هیچ کشوری به طور قطع، سرشماری سنتی را به دست فراموشی نسپرده است.

عینک ها به اینترنت متصل می شوند

08
تعامل با دنیای اطراف بعدها ای تقریبا به شکل قابل توجهی تغییر خواهد کرد. ۸۶ درصد از افراد متخصصی که در نظرسنجی گردهمایی جهانی اقتصاد شرکت داشته اند، تازه می دهند که عینک های هوشمندمتصل به اینترنت در سنه ۲۰۲۳ به امری مرسوم و فراگیر بدل خواهند گشت.

این فناوری به کاربران اختیار عمل اکثریت خواهد داد و پروانه می دهد الی به شکل سر راست به اینترنت متصل گشته، اپ های تحت وب را اجرا کرده و درستی افزوده را به شکلی پیشرفته تر تجربه کنند. فناوری هایی که الان چشم انسان را به عنوان دستور دهنده می شناسند هم پیشرفت زیاد اکثریت خواهند داشت و کاربر قادر خواهد بود با استفاده از حرکت چشمان خود، به راحتی رابط کاربری را مهار نماید.

گوگل در این میان، در سال ۲۰۱۲ برای نخستین بار چنین نوعی از فناوری را توسعه داد که البته به دلایل بسیاری، نتوانست به مرحله تجاری شدن مسیر پیدا کند. این شرکت از یک سو در حال کار بر نسخه ای بهینه شده از گوگل گلس است و از طرف دیگر، پروژه لنزهای چشمی خود را تعقیب می کند.

آنلاین شدن ۸۰ درصد جمعیت زمین لغایت سنه ۲۰۲۳
09

اینترنت رشد زیاد سریعی خواهد داشت و در این میان، کاربران بسیار بیشتری دست به فرآوری هویت دیجیتالی خویش خواهند زد.

تحلیلگران نیز باور دارند که لغایت سنه ۲۰۲۳، نزدیک ۸۰ درصد از جمعیت همه کره زمین به شبکه آنلاین دسترسی خواهند داشت. در گزارش ارائه شده آمده: «زندگی دیجیتالی به شکلی غیر قابل باورداشت به زندگی عادی اشخاص گره خواهد خورد.»

کمپانی هایی همانند فیسبوک و گوگل اکنون در حال به جلو اِبعاد همین ایده ها هستند و هر کدام با استفاده از فناوری های متفاوتی، تصمیم بر سهولت پذیری بیشتر دسترسی به شبکه های آنلاین در مناطق دور افتاده دارند.

استفاده دولت ها از تکنولوژی Blockchain برای ثبت مالیات
010
ارزهای دیجیتالی همچون بیت‌کوئین از مکانیزمی به نام Blockchain [زنجیره بلاک] برای اجرای تراکنش ها کاربرد می کنند. Blockchain همچون یک دفترکل [که در حسابداری، تمام گردش های مالی در آن انجام می شوند] عمل می کند که کل تراکنش ها در آن به ثبت می رسند و برای عموم هم قابل تماشا هستند، ولی هیچ شخص خاصی بر آن مهار ندارد.

تکنولوژی Blockchain اکنون قابلیت آن را داراست که در مواردی ما فوق بیت‌کوئین مورد کاربرد پیمان گیرد. بر پای بست، گزارشی که به تازگی از جانب نشریه اکونومیست منتشر شده، بردباری آن وجود دارد که حتی NASDAQ نیز این فناوری را در آینده کم و بیش مورد بهره‌گیری پیمان دهد و اطلاعات مالی و تراکنش ها را در اختیار شرکت ها بگذارد.

حال گفته می شود که تکنولوژی مورد بحث در سنه ۲۰۲۳ به نقطه فراگیر خود خواهد قبض و در آن زمان، نخستین دولت ها متعلق به برای ثبت مالیات مردم استفاده خواهند کرد.

سال ۲۰۲۳، در جیب ۹۰ درصد از ملت یک ابرکامپیوتر پیمان گرفته است

90-of-the-global-population-will-have-a-supercomputer-in-their-pocket-by-2023
در سراسر کره زمین، اکنون می بینیم که استفاده از موبایل های هوشمند به بهره گیری از کامپیوترها برتری مکشوف است. در کشورهای در حال توسعه نیز چنین است که اغلب کسان برای اولین بار توسط یک موبایل به شبکه اینترنت متصل می شوند.

در حال حاضر شاهد آن هستیم که تلفن های هوشمند سال به سال قدرتمند تر می شوند و قیمت آنها نیز تفریق پیدا می کند. بر همین اساس، سرعت پذیرفته شدن آنها از جانب کاربران نیز افزایش قابل ملاحظه ای خواهد داشت.

موسسه های آماری باور دارند که در سنه ۲۰۱۷، به نقطه ای می رسیم که بیش از ۵۰ درصد ساکنان کره زمین صاحب تلفن هوشمند خواهند بود. الان تازه می رسد که در سنه ۲۰۲۳، بالغ بر ۹۰ درصد کسان ساکن در زمین می توانند از طریق تلفن های هوشمند خود به شبکه اینترنت متصل شوند.

دسترسی به اینترنت در سال ۲۰۲۴ به یک حقوق اولیه انسان ها افروده می شود
012
79 درصد تحلیلگرانی که در نظرسنجی یاد شده کمپانی کرده بودند باورداشت دارند که در سنه ۲۰۲۴، بیشتر ملت عالم به اینترنت دسترسی خواهند داشت.

همین حال که هم غول های دنیای فناوری نظیر فیسبوک و گوگل هر کدام با گذرگاه های متفاوتی تلاش می کنند الی اینترنت را به ۴ میلیارد انسانی که در کره زمین از آن محروم هستند برسانند. فیسبوک پروژه Internet.org را مدیریت می کند که در برگیرنده پهپادهایی است که می توانند اینترنت را از قمر مصنوعی های فضایی اخذ کرده و آن را به نقاط دور افتاده برسانند، از سوی سایر گوگل بر به کارگیری بالون های غول تندیس خویش تحت عنوان پروژه Loon تاکید می کند.

۲۰۲۴، سنه فرآوری نخستین جگر با به کارگیری چاپگر سه بعدی است
013
چاپگرهای سه بعدی این روزها جای بسیار با ارزشی در دانش پزشکی را به خود وابستگی دیتا اند و اکنون می طاقت دیدن که به چاپ استخوان ها یا دیگر اندام بدن انسان مشغول هستند.

پزشکان الی کنون در موارد زیادی از ساخته هایی که به دست چاپگرهای سه بعدی فرآوری شده اند در تن بیماران بهره‌گیری کرده اند ولی موضوعی به اسم «زیست-پرینت» [BioPrinting] که ترکیبی از مهندسی زیستی و پرینت سه بعدی است، به پژوهشگران دستور خواهد عدل الی بتوانند نوعی از اعضای مصنوعی همانند جگر را تا سال ۲۰۲۴ چاپ کنند.

۵۰ درصد شدامد اینترنت در سنه ۲۰۲۴ از سوی ابزارهای هوشمند تولید می شود
014
همانگونه که پیش از این نیز گفتیم، سنه های آینده رنگ و بوی اینترنت اشیا می دهند. ابزارها خانگی و سنسورهای زیاد کوچکی که همه پیمان است به اینترنت متصل باشند می توانند دگرگونی ها بزرگی را در شدامد اینترنت به وجود آوردند.

در حال آماده اغلب شدامد از جانب ابزارهایی است که کاربران از آنها به شکل سر راست بهره می گیرند، چه در بحث ارتباطلات و چه از عقیده کاربردهای تفریحی. در سال ۲۰۲۴ اما ۵۰ درصد از ترافیک اینترنت مربوط خواهد شد به اتوماسیونی که ابزارهای مختلف با هم خواهند داشت.

پنج درصد همه محصولات مصرفی بدست پرینت سه بعدی فرآوری می شوند

015
پرینت سه بعدی الان در صنایع به شکل جدی باره استفاده قرار می گیرد. طراحان، می توانند با به کارگیری آن مثال های اولیه طرح خود را به شکل واقعی ببینند در حالی که در ماضی ای نه چندان بعید همین فرمایش مستلزم پرداخت خرج های زیادی می شد.

این روزها اما پرینترهای سه بعدی ارزان تر و نیرومند تر شده اند؛ از طرفی راحتی به کارگیری آنها نیز بالاتر رفته و به همین دلایل، کاربران و کسب و کارها نیز علاقه بیشتری به به کارگیری پرینترهای سه بعدی اثر می دهند.

تقاضا برای این فناوری بیش از پیش بینی ها افزایش پیدا کرده است. گزارش می شود که در سال ۲۰۱۴، تعداد ۱۳۳ هزار پرینتر سه بعدی در سراسر دانشمند به فروش رفته اند که این آمارگرفتن نسبت به سال ۲۰۱۳، شامل ۶۸ درصد افزایش می شود.

تا سال ۲۰۲۵، سی درصد از کارهای اداری به هوش مصنوعی ودیعه می شوند
016
هوش مصنوعی به زودی خواهد توانست کارهای اداری که از سوی کارمندان انجام می شوند را بر دوش گیرد.

این پلتفرم هوشمند آنالیزهای زیاد خوب و دقیقی اتمام می دهد و به همین علت، می نا در شرکت ها متعلق به سهم گرفت و یا آن را سرپرست تقسیم گسترده ای در یک سازمان کبیر کرد.

بر بنیاد گزارش پسین بنیاد-نهاد-سازمان McKinsey Global، حدود ۴۵ درصد از تکاپو هایی که از جانب کارمندان انجام می شوند، با همین فناوری های فعلی قابل جایگزینی هستند. همین موضوع به انفرادی یک چرخه مالی ۲ تریلیون دلاری بابت حقوق های پرداختی به کارمندان را صرفا در ایالات متحده مختل خواهد کرد. در نتیجه این فقط کارمندان تنبل و کم بازده نیستند که پیشه آنها در خطر حذف شدن است.

موسسه McKinsey ایمان دارد که حتی کارمندان عالی رتبه ای همانند مدیران مالی، فیزیکدان ها و مدیران ارشد سازمان ها نظیر یک مدیر عامل، می توانند توسط هوش مصنوعی به دست فراموشی ودیعه شوند.

نقطه اوج این سوژه در سنه ۲۰۲۵ خواهد بود؛ زمانی که پیش بینی می شود بیش از ۳۰ درصد از کارهای اداری از راه ربات ها و هوش مصنوعی انجام شوند.

افزایش استفاده از سرویس های حمل و نقل و تفریق مالکین خودروهای شخصی

017
در سال های بازپسین و پس از تحولاتی نظیر استفاده از بازارهای آنلاین و اپلیکیشن ها، دسته های مفصل ای از اقتصاد دست خوش تغییرات ابهت شده. گرد از سرنوشت هایی که اقتصاد در آن دربرگیرنده تحول گشته، مربوط می شود به حمل و نقل.

سرویس هایی نظیر Uber، Lyft و Zipcar همه از طریق واصله اند الی شیوه تفکر افراد از حمل و نقل و ازآنش یک خودرو را تغییر دهند. همین موضوع حتی باعث آن گشته لغایت فعالان صنعت اتومبیل سازی، در طرح ریزی های تجاری خویش تجدید نظر نمایند.

اکنون قبل بینی می شود که لغایت سنه ۲۰۲۵، بیشتر سفرهای درون شهری با سرویس های یاد شده و اینچنینی انجام شوند الی خودروهای شخصی.

۱۰ درصد از خودرو های ایالات متحده خودران خواهند بود

018
امنیت بالاتر، شدامد کمتر، تفریق هزینه ها و تغییر کلی روش رفت و آمد، کل از مشخصه هایی هستند که پس از فراگیر شدن خودروهای بدون راننده، به ارمغان خواهند آمد.

در حال آماده شرکت های تکنولوژیکی همانند گوگل و اوبر در کنار فرآوری کنندگان قدیمی تر اتومبیل همانند تویوتا، جنرال موتورز و فولکس واگن در حال حال گسترش خودروهای بدون دربایستن به راننده و مستقل هستند. با اینحال تحلیلگران و کارآزمودگان دنیای تکنولوژی اندیشه می کنند که فراگیر شدن این محصولات به سال ۲۰۲۶ خواهد رسید.

اولین ماشین بر پایه هوش مصنوعی در سنه ۲۰۲۶ به هيئت مدیره کمپانی ها خواهد پیوست

019
هوش مصنوعی نقش زیاد پر رنگی در دنیای تجاری آینده ای نه چندان دور خواهد داشت. نقشی که می تواند به عنوان یک تصمیم گیرنده عالی عمل کند.

چنین سیستمی می تواند از موقعیت های اسبق درس بگیرد. می تواند به تحلیل موارد گوناگون نشسته و تصمیماتی پیچیده را اتخاذ کند. همین سوژه به معنای آن است که صرفا کارمندان مختصر درآمد نیستند که کار آنها از جانب ربات ها در خطر است، بلکه ربات های مجهز به هوش مصنوعی می توانند در قالب یک تصمیم گیرنده عالی در هيئت مدیره یک سازمان نیز به بهترین شکل ایفای نقش کنند.

اولین شهر هوشمند بدون چراغ راهبری و رانندگی در سنه ۲۰۲۶

020
زیرساخت های شهری نیز بعدها تقریبا به شبکه اینترنت متصل خواهند بود و شهر های هوشمند را تشکیل خواهند داد. از پیاده روها گرفته الی خیابان ها و حتی ساختمان ها، همه به اینترنت متصل خواهند بود.

شهرهای هوشمند نیز همانند خانه های هوشمند، می توانند بعضی قابلیت های خویش را مدیریت کنند؛ قابلیت هایی که در یک شهر هوشمند دربرگیرنده مصرف انرژی، روند ترافیک و ... خواهد بود.

زیرساخت های هوشمند باعث آن خواهند شد که در سنه ۲۰۲۶، شاهد اولین شهر هوشمند با جمعیت بیش از ۵۰ هزار نفر باشیم که از چراغ ارشاد و رانندگی محروم خواهد بود.

منبع:  https://digiato.com/article/2015/11/16/آینده-ای-که-در-انتظارش-بودیم-مروری-بر-ت/



:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

میز و صندلی های تاشو چوبی یک گذرگاه حل بسیار مناسب برای کاربرد بهینه از فضای بالکن، تراس یا حیاط منزل می باشند. از مهمترین خاصیت های این گونه میز و صندلی ها می تاب به قابلیت تاشو بودن و وزن سخیف آنها اشاره کرد. کمپانی های سازنده میز و صندلی های تاشو برای راحتی اغلب خریداران در ساخت این گونه محصولات از سازوکار های بسیار ساده ای استفاده می کنند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید برای نخستین بار از صندلی های تاشو در دوران مصر باستان، ایران باستان، یونان و امپراطوری بزرگ روم بهره‌گیری شده است.

میز و صندلی چوبی تاشو خویش را پس از خریداری مطابق با پیشنهاد های سازنده نگه داری کنید تا طول عمر مفید آنها افزایش پیدا کند.
برای جلوگیری از پوسیدگی چوب، در بازه زمانی 6 لغایت 12 ماهه محصول خویش را از نخست با رنگ مخصوص کامل رنگ آمیزی کنید.
خرید انواع میز و صندلی تاشو چوبی با بها مناسب
میز و صندلی ناهار خوری جزء پرمصرف ترین مصنوعات چوبی است که در اکثر منازل یک نمونه از آن وجود دارد .

در برخی خانه ها که بزرگتر هستند این سرویس ناهار خوری در انواع 8 یا 12 نفره هستی دارد که برای پذیرایی از مهمانان نیز مناسب است .

اما اگر بخواهید برای داخل آشپزخانه یا ایوان از یک میز ناهار خوری استفاده کنید احتمالاً بهترین رهنمود به کارگیری میز و صندلی ناهار خوری چوبی باشد .

چوب جزء عناصری است که با دکوراسیون های گوناگون تلفیق زیبایی را پیدا می کند و از آنجا که عنصری طبیعی است حس زیبایی را در خانه به جریان در می آورد .

گاهی سوال می شود چرا بها صندلی ناهار خوری چوبی گران تر است ؟

لطفا در هنگام خریدخرید میز و صندلی تاشو چوبی به این نکات توجه داشته باشید که شما پیمان است محصولی را خریداری کنید که هر روز حداقل 3 بار از آن بهره‌گیری می کنید پس فرآورده شما می بایست پایداری و کیفیت لازم را دارا باشد لغایت در بهره‌گیری طولانی مدت خیلی زود خراب نشود . پایه های آن لق نشود ، مبتلا شکستگی نشود . شما فقط بهای کیفیت را می پردازید .

می توانید متناسب با فضا و سلیقه خود از میانی صندلی و نیمکت های موجود در فروشگاه انتخاب نمایید .
میز و صندلی‌های چوبی تاشو محصولی جدید در بازار هستند که اخیراً گذرگاه خود را به خانه‌های کل ما پیدا کرده‌اند. میز و صندلی‌های چوبی تاشو تنوع بسیاری در شمار نفرات، رنگ و طرح و در ضمن مدل خویش دارند که همین فرمایش باعث شده است الی این کالاها قشنگ و اخ داشتنی در کل جا از آنگونه کافه‌ها، رستوران‌های کوچک، خانه‌ها و در ضمن در مسافرت و در صندوق عقب ماشین‌ها نیز دیده شوند. ایرانادکور، مجری تخصصی طراحی و اجرای دکوراسیون درونی در جنوب کشور با کاربرد از نزاکت و تخصص معماران و طراحان حرفه‌ای و وانگهی داشتن سابقه‌ای درخشان در بازسازی و تعمیرات منازل مسکونی همواره حاضر اراه بهترین خدمات به شما عزیزان است. طراحی میز و بار چوبی نیز دارای اصول مشخصی است.
میز و صندلی تاشو
میز و صندلی‌های تاشو دارای طول، پهنا و ارتفاع متفاوتی هستند و به راحتی قابل جمع شدن می‌باشند. در یک میز چهار نفره معمولاً درازا میز در حالت باز شده بین 130 الی 150 سانتی متر متغیر است و پهنا و بلندی میز نیز به ترتیب معمولاً 85 سانتی متر و 65 سانتی‌ متر است. البته این اندازه‌ها با توجه به مدل و جنس میز چوبی می‌تواند متغیر باشد. میز و صندلی‌های تاشو چوبی یا توجه به رح منحصر به فرد خویش در شکل‌های چهارگوش و مستطیل طراحی و ساخته می‌شوند. جنس صندلی‌های تاشو هم می‌تواند فلزی و هم چوبی باشد. هر کدام از این صندلی‌ها با توجه به جنس و طرح خویش می‌توانند در مکان‌های مختلفی و به منظورهای متفاوتی کاربرد شوند. میز ناهارخوری دو نفره نیز بسیار کاربردی است.
مزایای میز و صندلی چوبی تاشو
* میز و صندلی‌های تاشو ناچیز حجم، سبک و به راحتی قابل حمل هستند و به همین دلیل از آن‌ها می‌توان هم در منزل و هم در مسافرت بهره‌گیری نمود.

* بسته‌بندی این میز و صندلی‌ها زیاد حقیر و جمع و جور است و می‌توان آن را به راحتی در ماشین جا داد.

* معمولاً همه میز و صندلی‌ها حائز قابلیت شستشو هستند و در مساوی باران و نم تغییر ناپذیر هستند.

* تحمل میز و صندلی‌ها زیاد بالا است و محدودیت بهره‌گیری برای افراد با وزن‌های مختلف ندارد.

* طراحی و مدل‌های بسیار شیک و زیبا و متنوعی دارند و متناسب با هر سلیقه‌ای ساخته می‌شوند.

* استفاده از میز و صندلی تاشو بسیار راحت است و هر شخص می‌تواند در مدت سررسید کم آن‌ها را مفتوح و بسته کند.



:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

معمولا رسم بر این است که از فن‌آوری‌ها‌یی کلام بگوییم که هم‌‌اکنون در دسترس عموم پیمان دارد و با برشمردن ویژگی‌های منحصربفرد آن‌ها، نقاط قوت و ناتوانی هر کدام در مقایسه با دیگر رقبا دلخواه قرار گیرد؛ ولی این دلیلی بر آن نیست که از فن‌آوری‌های فوق‌العاده‌ای که بازپسین آغاز شده‌اند و در آینده به بازار خواهند آمد، هیچ سخنی گفته نشود. بگذارید سه نمونه از این فن‌آوری‌ها را به شما معرفی کنیم.
به گزارش «تابناک»، گوشی‌های هوشمند بی گمان به عنوان پیشرو‌ترین نمونه‌ها از فن‌آوری روز دنیای امروز آدمی مطرح هستند، به گونه‌ای که این دستگاه‌ها به تدریج تبدیل به نقطه مرکزی شده‌اند که دیگر فن‌آوری‌ها در مدار آن‌ها گردش ‌و در ارتباط با آن‌ها خویش را معنا می‌کنند.

این سوژه بیش از همه در خصوص‌ فن‌آوری‌هایی که در گذرگاه هستند و هنوز به بازار نرسیده‌اند، اغلب صدق می‌کند؛ فن‌آوری‌هایی که بخشی از مهار و عملکرد آن‌ها از راه گوشی هوشمند شما شدنی می‌شود.

هم‌ا‌کنون بگذارید با هم نگاهی به سه مثال از این فن‌آوری‌ها داشته باشیم؛


اخبار,اخبارتکنولوژی,تکنولوژی,فن‌آوری جدید

 

Digitsole – کفی‌های تعاملی برای کفش‌های شما!
پاییز و زمستان در مسیر است و این موضوع اندیشه لباس‌ها و کفش‌های گرم‌تر را به ذهن هر کسی مسیر می‌دهد؛ اما نظر شما در این مورد که بتوانید حرارت پاهای خویش را در کفش‌های خویش بدون پروا به اینکه به کجا می‌روید، تنظیم کنید، چیست؟ Digitsole فن‌آوری است که دقیقا این امکان را برای شما فراهم می‌کند الی با به کارگیری App‌هایی که برای اندروید و iOS طراحی شده، بتوانید گرما و دمای کفش خود را تنظیم کنید.

 

اخبار,اخبارتکنولوژی,تکنولوژی,فن‌آوری جدید

 

این فن‌آوری به راستی یک کفی برای کفش‌های شماست که نه تنها شغل یک کفی راحت را برای پاهای شما می‌کند، بلکه با استفاده از ترموستات‌ها درونی دمای پای شما را در یک دامنه تعریف شده تنظیم می‌کند. وانگهی قابلیت Track یا رصد کردن گذرگاه شما و میزان کالری استفاده شده از راه پیاده روی را برای شما فراهم می‌کند!

PlayBulb – شمع‌های رنگی LED بدون شعله!
در واقع یک شمع LED یک کشف خارق العاده و بی‌نظیر نیست؛ اما PlayBulb با ایجاد یک خلاقیت منحصربفرد این مثال را تبدیل به یک فن‌آوری جالب و دوست داشتنی کرده ‌که شمع‌های گذشته را به فن‌آوری موبایل روز پیوند زده است.


اخبار,اخبارتکنولوژی,تکنولوژی,فن‌آوری جدید


این شمع ها با دو باتری قلمی کار میکنند و بعد از آغاز به شغل از طریق یک App برای اندروید یا iOS با گوشی هوشمند شما متصل میشوند. از طریق این App قادر هستید الی رنگ و میزان روشنایی این شمع ها را کنترل کنید و یا حتی گوشی خود را تکان دهید تا شمع LED و بدون شعله شما به شکل اتفاقی به یک رنگ خاص تغییر کند.


Mota SmartRing – دست بند متصل به گوشی هوشمند
قطعا در خصوص ساعت های هوشمند لغایت کنون مطالب زیادی شنیده یا خوانده اید و در نمایشگاه IFC 2014 نیز بخش اعظمی از اخبار به این دست از گجت ها اختصاص داشته است. ولی Mota SmartRing یک ساعت هوشمند نیست بلکه یک دست بند هوشمند است که با استفاده از بلوتوث به گوشی هوشمند شما – از هر مدلی که باشد – متصل و پیوسته میشود و به شما دستور میدهد که آگهی های مربوط به تماس یا پیام را خوانده و از آنها مطلع شوید:

اخبار,اخبارتکنولوژی,تکنولوژی,فن‌آوری جدید


این دستبند که ضد آب و لمسی است، امکان تعامل با انگشتان شما را نیز دارا است و از همه بهتر قابلیت شارژ به شکل Wireless را نیز دارا است. گفته میشود این دستبند بعدها توانا خواهد بود با حساب های کاربری شما در شبکه های اجتماعی نیز ارتباط استوار کند.

اینها فناوری هایی است که هنوز به بازار نیامده است و احتمالاً مدت زیادی باید چشم براه آنها بود لغایت به شکل گسترده در بازار تماشا شوند. ولی نکته ای که در همه این فناوری ها مشترک است، بستگی آنها با یک نقطه مرکزی به نام گوشی های هوشمند است. بدون شک زندگی بشر الان در حال تبدیل شدن به یک حیات «موبایل» و سیار است و این سوژه را به نکویی میتوان از نگاه به تولیدات و ایده های جدید شکل گرفته در علم و فناوری تشخیص داد. حال اینکه شما چقدر با این موضوع آسان هستید و چقدر از موجودیت آن راضی یا ناخشنود هستید، موضوعی دیگر است!


تازه ها تکنولوژی - تابناک



فناوری و فناوری روز

درامد طبلیغات در اینستاگرام  6 استعمال متفاوت اندروید
ابداع چراغ هوشمندی که کارهای شگفت انگیز سپریدن می دهد!
فعال‌سازی روبات سبز در Gmail
ویرایشگر عکس Aviary حالا در ویندوز فون ۸
پنهان‌کردن فایل‌ها در اندروید
چگونه بدون روت کردن گوشی از برنامه‌ها، پیامک‌ها و... در اندروید بک‌آپ بگیریم؟



:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اخبار فناوری - تفاوت فبلت و تبلت در چیست؟

فبلت ها مثل گوشی های هوشمند بوده و زیاد راحت تر از تبلت ها قابل حمل هستند در حالی که تبلت ها برای مصارفی مثل گوشی های هوشمند زیاد کبیر هستند. مثلا فبلت گلگسی مگا 6.3 سامسونگ جزء گرد از فبلت های کبیر است و وزنی حدودا 199 گرم دارد.
تبلت ها صفحه نمایش های رنگی هستند که قابلیت پیوست به اینترنت و گوش دادن به موسیقی و بازی های گوناگون را دارند. تبلت ها در سنجش با لپ تاپ ها زیاد وزن سبک تری داشته و از این رو قابل حمل هستند و حتی بهتر از لپ تاپ ها میتوان آنها را حمل نمود. تبلتها اغلب مورد استفاده ی دانشجویان و فرهنگ آموزان هستند تا لپ تاپ ها. ولی فبلت ها چگونه اند؟

به گزارش بانکی فبلت ها ترکیبی از گوشی های هوشمند و تبلت ها هستند فبلت ها مثل گوشی های هوشمند شغل میکنند و مشابه تبلت ها قابلیت پخش موسیقی، ویدئو، نقاشی و.. را دارند.

 

اخبار ,اخبار فناوری ,تفاوت فبلت و تبلت


فبلت ها ابزارهای ارتباطی هستند که صفحه ای ارشد از گوشی های هوشمند دارنداما از تبلت ها کوچکتر هستند در واقع صفحه نمایش فبلت از گوشی ها ارشد و از تبلت کوچکتر است.( برای رویت بها تبلت کلیک کنید)

تبلت خویش به تنهایی یک نوع فبلت است که از لحاظ اندازه بزرگتر بوده و حدودا 7 لغایت 15 اینچ است. ولی فبلت ها کم و بیش 5.1 لغایت 6.9 اینچ میباشند و و تبلتی که بین 7 تا 9.5 اینچ اندازه داشته باشد را مینی فبلت میگویند.

تفاوت عمده ای که این دو دارند این است که فبلت ها همانند گوشی های هوشمند بوده و زیاد آسان تر از تبلت ها قابل حمل هستند در حالی که تبلت ها برای مصارفی همانند گوشی های هوشمند بسیار کبیر هستند. مثلا فبلت گلگسی مگا 6.3 سامسونگ جزء یکی از فبلت های کبیر است و وزنی حدودا 199 گرم دارد.

از لحاظ صفحه نمایش تبلت از فبلت بزرگتر است هر دوی این ها میتوانند به عنوان گوشی هوشمند هم به شغل بروند ولی اندازه تبلت به عنوان یک گوشی بسیار بزرگ است پس اغلب از فبلت ها به عنوان گوشی هوشمند کاربرد میشود.


تبلت ها معمولا دارای دوربین هم هستند اما اغلب فرآوری کنندگان این محصولات تبلتها را به هدف ترابری راحت آن فرآوری میکنند فلذا دوربین تبلت ویژگی بارز آن نیست در برابر فبلت ها دوربینهای با کیفیتی دارند کم و بیش مانند به دوربینهای گوشی های هوشمند مثلا 8 تا 13 مگا پیکسل کیفیت دوربین فبلت ها است در حالی که دوربین تبلت نهایتا تا 5 مگا پیکسل میرسد.

از عقیده فنی تفاوتی بین فبلت و تبلت هستی ندارداما فرآوری کنندگان معمولا فبلت را به باتری هایی با عملکرد بهتر مجهز میکنند پس فبلت ها کاربردی تر از فبلت ها هستند. تبلت به دلیل صفحه نمایش بزرگتر معمولا تا 10 ساعت باتری را نگه میدارند ولی فبلت ها با صفحه نمایش کوچکتر 15 لغایت 20 ساعت میتوانند باتری را نگه دارند.
اخبار فناوری - بانکی


فناوری و تکنولوژی روز

آینده صنعت ساعتهای هوشمند با ورود شرکت دل به بازار
آینه جادویی
همه چیز را به نمایشگر تبلت تبدیل كنيد
از کارد و چنگال هوشمند غذاخوری تا فبلت و تلویزیون‌های فوق اچ‌دی
بازكردن قفل تلفن هوشمند با چشمك زدن
سوکت پنجره ای که انرژی شمسی برپایی می کند

منبع : https://www.beytoote.com/computer/technews/snews10519.html



:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

به تازگی مشخصات دو موبایل جدید سونی فاش شده که احد از آنها مجهز به فناوری نسل پنجم اینترنت است.
به گزارش مهر به نقل از انگجت، به عقیده می رسد سونی حاضر تولید موبایل های۵G است. درهمین امتداد یگانه از اعضای مجلس گسترش دهندگان XDA عکس ها و مشخصات موبایل های سونی در ۲۰۲۰ میلادی را فاش کرد. این موبایل های اکسپریا۱ II و اکسپریا ۱۰ IIهستند.

 

تازه ها تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,موبایل ۵G
اکسپریا۱ II نسخه جدید موبایل اکسپریا سونی با نمایشگر ۶.۵ اینچی و مجهز به فناوری ۵Gاست. این دستگاه دارای یک تراشه اسنپ دراگون ۸۶۵، باتری ۴ هزار میلی آمپری، لنز با توانایی زوم ۳ برابری، ۸ گیگابایت RAM و ۲۵۶ مگابایت حافظه درونی است. وانگهی این دستگاه یک جک هدفون ۳.۵ میلیمتری دارد.

آگاهی ها تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,موبایل ۵G

از سوی سایر موبایل اکسپریا ۱۰II یک دستگاه میان ردیف با نمایشگر ۶ اینچیOLED است که تکنولوژی LTE در آن به کار رفته است. در ضمن در آن تراشه اسنپ دراگون ۶۶۵ و ۴ گیگابایت RAMوجود دارد. در ضمن این دستگاه حائز ۳ دوربین پشتی و ۱۲۸ گیگابایت حافظه درونی است.

منبع : https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11047890.html



:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

نگاهی به شیوه های کسب درآمد از اینستاگرام
خب همانطور که پهنا کردم کسب درآمد از اینستاگرام خیلی فراگیر شده است و خیلی از رفقا برآنند از اینستاگرام کسب درآمد کنند ولی به نکویی با شیوه های آن آشنا نیستند. خیلی از دوستان نخستین کاری که به فکرشان می رسد این است که پیجی تاسیس کنند و به سرعت تعداد فالوورهای آن را افزایش دهند. مهم نیست چگونه، فقط تعدادشان برای شان مهم است. و سپس به فکر گرفتن تبلیغات و کسب درآمد از آن می افتند.

البته این هم یک روشی برای کسب درآمد از اینستاگرام محسوب می شود اما در بسیاری از مواقع به نکویی جواب نمی دهد! در پیوسته شما را با روش های کسب درآمد از طریق اینستاگرام بیشتر آشنا می کنم.

 

1.فروش سر راست کالا و خدمات
یکی از شیوه هایی که خیلی از کسان از طریق آن در اینستاگرام کسب درآمد می کنند فروش کالا و خدمات است.

افرادی که از این طریق برای درآمد زایی از اینستاگرام کاربرد می کنند ممکن است کالا یا خدماتی از خودشان یا سایرین ارائه کنند. شدنی است کالایی فیزیکی یا حتی دیجیتالی عرضه کنند. مثلا فروش عدد های رند یا فروش کیک خانگی یا فروش تورهای سرانجام لحظه ای. همه نمونه هایی که زدم جزو فروش مستقیم کالا و خدمات محسوب می شوند.

 

2.فروش غیر مستقیم کالا و خدمات
این هم روشی است که خیلی ها از آن برای کسب درآمد از طریق اینستاگرام کاربرد می کنند. بیشتر افرادی که فالوور های زیادی دارند می توانند از این طریق برای گرفتن تبلیغات سایر کسب و کارها اقدام به کسب درآمد کنند. در ضمن کسان معروف یا به قول سرشناس سلبریتی ها که دارای محبوبیت و دنبال کنندگان فوقانی هستند از این روش برای کسب درآمد از اینستاگرام خیلی استفاده می کنند.

در این روش به طور غیر مستقیم محصول یا خدمت کسب و کار باره عقیده تبلیغ می شود. در واقع در این شیوه تبلیغات با درونمایه عجین شده است و جزیی از روش های بازاریابی درونمایه نیز محسوب می شود.

به عنوان مثال افراد معروفی که در کلیپ های خنده دار خود به برند خاصی اشاره می کنند به راستی قصد دارند در محتوای سرگرم کننده ای که به مخاطبان میلیونی خود ارائه می کنند آن برند باره نظر را هم معرفی کنند. در این شیوه از بازیگران معروف نیز بهره‌گیری می شود. مثلا عکس هایی که آقای مریخ رادان از امروزین چرم منتشر می کند نمونه ای از این گونه شیوه کسب درآمد از اینستاگرام محسوب می شود.

بهرام رادان

به این روش اینفلوئنسر مارکتینگ یا بازاریابی از طریق افراد تاثیر گذار نیز گفته می شود. کسب و کارهای زیادی از این روش برای معرفی و برند سازی خویش استفاده می کنند.

 

3.برند سازی در اینستاگرام
یکی دیگر از شیوه هایی که می توان گفت به صورت غیر مستقیم از راه آن می طاقت کسب درآمد از اینستاگرام داشت، برند سازی است. بسیاری از سوداگری ها از طریق برند سازی در اینستاگرام کوشش می کنند مخاطبان زیادی را با کسب و کار خویش آشنا کنند و بعد روی آن ها بازاریابی انجام دهند.

مثلا کسب و کارهایی که با برند سازی هدف داردند مخاطبان زیادی را به حضور در سمینارها و ورکشاپ های عملی شان دعوت کنند مثال ای از برند سازی در اینستاگرام هستند.

در این طریق معمولا سوداگری ها مخاطبان خود را از اینستاگرام وارد بستر اصلی کسب و کارشان که شدنی است وب سایتشان باشد می کنند و کوشش می کنند روی آن ها عملیات بازاریابی اتمام دهند تا مخاطبان خود را عاشق خدمات یا محصولاتشان کنند.

این روش احد از بهترین روش های کسب درآمد از اینستاگرام محسوب می شود. چون از این طریق می توان مانور اکثریت روی مخاطبان و علاقه مندان به سوداگری خود دهید. از طرفی ماندگاری شبکه های اجتماعی در مملکت ما ابدیت نیست بعد بهتر است از اینستاگرام برای کسب درآمد غیر سر راست و اغلب برای بازاریابی اینترنتی بهره‌گیری کنید.

 

چگونگی کسب درآمد از اینستاگرام در ایران
هر کسب و کاری در اینترنت برای کسب درآمد نیاز به کاربران علاقه مند دارد. کاربرانی که واقعا به کسب و کار مورد نظر علاقه داشته اند و الان دارند دنبالش می کنند. چه سایت داشته باشید، چه تلگرام و یا اینستاگرام باید کاربرانی داشته باشید که بتوانید از طریق آن ها کسب درآمد کنید.

برای کسب درآمد از راه اینستاگرام هم نیازمند فالوور های بسیار هستید. البته زیاد بودنش در برخی از مواقع خیلی مهم نیست! مهم هدفمند بودن آن هاست.

پیشنهاد می کنم نوشتار 27 روش خلاقانه برای افزایش فالوور اینستاگرام را هم بخوانید.

در پیوسته طریق هایی را عنوان می کنم که علاوه بر افزایش فالوور اینستاگرام باعث کسب درآمد بیشتر شما از اینستاگرام می شود. همچنین مطالبی را که عنوان می کنم برای برند سازی در اینستاگرام هم کمکتان می کند.مسلما هرچه تعقیب کنندگان اینستاگرام شما اغلب باشد کسب درآمد شما نیز بیشتر خواهد شد. البته همانطور که گفتم فالوور های هدفمند نه فیک!

درست مثل این می ماند که هر چه شدامد سایت شما بیشتر باشد می توانید کاربران بیشتری را به سوداگری خود جذب کنید و در پایان کسب درآمد اکثریت داشته باشید.

 

1.از امکانات جدید اینستاگرام غافل نشوید
امروزه اینستاگرام با امکاناتی که ارائه کرده است به احسان از رقبای خود به ویژه اسنپ چت سبقت گرفته است. با استفاده از امکانات جدید اینستاگرام، هم می توانید فالوور های خویش را افزایش دهید و هم کسب و کار خود را رونق دهید.

 

استوری اینستاگرام :
خیلی ها از استوری اینستاگرام برای پیشنهاد های لحظه ای استفاده می کنند. وانگهی یک ویژگی خیلی احسان که این روزها به استوری اینستاگرام اضافه شده است قرار دادن تگ پروفایل است. خیلی از کسان از این ویژگی برای هدایت مستقیم کاربران به پیج یا پروفایل مورد عقیده بهره‌گیری می کنند.

همچنین می توانید در تبلیغاتی که در استوری خویش می گذارید از نوشته استفاده کنید. مثلا می توانید آدرس سایت یا تلفن شخص باره عقیده را نیز روی آن بنویسید.

استوری

البته برای زیبا تر کردن استوری های خویش می توانید از اپلیکیشن هایی نظیر Drool و InShot هم بهره‌گیری کنید.

 

لایو اینستاگرام :
از لایو اینستاگرام هم خیلی ها برای معروفیت و معرفی کسب و کارشان بهره‌گیری می کنند. یکتا از بهترین خاصیت های اینستاگرام به کارگیری لایو است. زمانی که رو در رو و به چهره زنده با مخاطبان خود گفتگو می کنید خیلی کارایی گذاری بیشتری می توانید روی آن ها بگذارید.

همچنین اگر لایوتون جذاب باشد خیلی از افراد سایر به لایو شما می پیوندند و همان کسان می توانند جزئی از دنبال کنندگان شما شوند.

از لایو اینستاگرام باید با پروا به پهنه کاری خودتان بهره‌گیری کنید. مثلا می توانید از لایو اینستاگرام به عنوان کلاسی برای سوال و پاسخ مخاطبانتان استفاده کنید.

از طریق لایو اینستاگرام می تونید ایده های نکویی را اجرا کنید. مثلا شیوه سپریدن دادن کاری را بگویید. کتاب معرفی کنید. در مورد موضوع خاصی بحث کنید و از پیگیری کنندگانتان بخواهید در بحث به شما ملحق شوند. اگر بتوانید لایو خود را جذاب اجرا کنید مطمئن باشید مخاطبان شما ترغیب می شوند دوستانشان را هم به لایو شما دعوت کنند.

یکی دیگر از قابلیت زیاد عالی اینستاگرام این است که می توانید لایو خویش را ذخیره کنید و در استوری خویش به چهره ضبط شده پیمان دهید لغایت افرادی که به هر دلیلی به لایو شما نرسیده اند بتوانند نسخه ضبط شده آن را ببینند.

 

2.برای پست های اینستاگرامی خویش اغلب وقت بگذارید
باید سعی کنید با پست هایی که در اینستاگرام خود منتشر می کنید اعتماد مخاطبانتان را جلب کنید. این خیلی مهم است. حتی در بسیاری از مواقع از این روش می توانید فالوور های خود را به مشتریان همیشگی تان تبدیل کنید.

سعی کنید پست یا عکسی را از جای دیگر کپی نکنید و فقط تگ سایت یا برند خود را روی آن قرار دهید و در اینستاگرام خود پست کنید. این بدترین کاری است که هر کسی می تواند به راحتی آن را سپریدن دهد.

یکی از بهترین شیوه هایی که می توانید از طریق آن اعتماد مخاطبان و فالوورهای خویش را جلب کنید کپشن هایی است که برای پست های خویش قرار می دهید. خیلی از رفقا می گویند پست هایی که کپشن های طولانی دارند خوانده نمی شوند. چه بسا صحیح باشد ولی این شغل باعث می شود فالوورهایتان حس احسان نسبت به شما داشته باشند و اندیشه کنند چقدر برایشان مهم بودید که اینقدر وقت گذاشتید.

پیشنهاد می کنم مقاله چگونه از اینستاگرام برای بازاریابی کاربرد کنیم؟ را هم بخوانید.

 

3.در ارسال پست ها تنوع داشته باشید
اینستاگرام یک شبکه اجتماعی تصویر محور است و از همان نخست امکان اشتراک تصاویر را داشت. اما الان با امکانات زیادی که دارد امکان قرار دادن ویدیو هم برای کاربران خود فراهم کرده است.

سعی کنید همیشه از یک فرمت برای پست های خود کاربرد نکنید. برخی مواقع وقت ها استوری بگذارید و هر چند وقت یک بار از ویدیو کاربرد کنید.

بیلیونر کلاب

از اپلیکیشن هایی مانند photo voice برای افزودن صوت به تصویر و از viva video تصاویر خود را به صورت اسلاید شو منتشر کنید.

در پست های اینستاگرامی خود خلاقیت به هزینه دهید. مثلا بعضی وقت ها از کامنت هایی که مخاطبانتان در پست های پیشین شما گذاشته اند اسکرین شاتی بگیرید و در باره آن صحبت کنید. یا از مشتریان خوشنود که آشکارکردن محبت به شما می کنند اسکرین شات بگیرید و در اینستاگرام خویش پیمان دهید. در ضمن از محصولاتی که مشتریانتان از شما خریده اند عکسی بگیرید و از آن ها تشکر کنید.

از پیمان دادن پست های مناسبتی هم غافل نشوید!

روز جهانی ایموجی ها

 

4.با فالوورهای تان در تعامل باشید
یکی از مهمترین کارهایی که برای تبدیل فالوور به علاقه مندان راستین به کسب و کارتان باید انجام دهید این است که با آن ها وابستگی بیشتری برپا کنید. مثلا هیچ کامنتی را بی پذیرش نگذارید. سعی کنید اگر سوالی هر چند ساده در کامنت ها از جانب مخاطبان خود دیدید به آن استجابت دهید. اینطوری صمیمیت بین شما و مخاطبانتان چند برابر می شود.

یکی دیگر از کارهایی که می توانید در این رابطه اتمام دهید این است که متعلق به ها سوال بپرسید. مثلا در مورد سوژه خاصی عکسی بگذارید و عقیده مخاطبانتان را بخواهید. متعلق به ها بخواهید در بحث کمپانی کنند. این نوع پست ها باعث می شود فالوورهایتان مجبور به کامنت قراردادن یا پایین پست های شما شوند و همین باعث می شود افراد خیلی اکثریت ترغیب به مشارکت در بحث ها شوند.

پیشنهاد می کنم مقاله ترفندهای بازاریابی در اینستاگرام را حتما بخوانید.

به دایرکت های خویش حتما پاسخ دهید. تا آنجایی که شدنی است کوشش کنید از راه دایرکت با کاربران و همچنین مشتریان خویش در ارتباط باشید. برخی مواقع وقت ها شما اقدام به برقراری وابستگی کنید. مثلا بپرسید نظرتون راجع به فلان فرآورده چی هست؟ آیا سخت یا سوالی در مورد فلان فرآورده دارید یا خیر؟ برخی وقت ها هم آن ها را با ارائه هدیه ای حیرت زده کنید.

 

5.از هشتگ های پسندیده استفاده کنید
هشتگ در اینستاگرام مشابه واژه ها کلیدی در بهینه سازی سایت است. کوشش کنید هشتگ های اصلی و پر طرفدار مربوط به دامنه کاری خود را پیدا کنید. برای این کار بهتر است به پیج رقبای خود سری بزنید و هشتگ های پر پیرو آن ها را شناسایی کنید.

با استفاده از هشتگ های پر طرفدار در پست های خویش می توانید پست هایتان را اغلب در معرض رویت علاقه مندان به کسب و کار خویش پیمان دهید. و از این طریق پروموت پست های تان در اینستاگرام افزایش پیدا می کند. استفاده از هشتگ ها به چهره اصولی باعث می شود افراد خیلی بیشتری با سوداگری شما آشنا شوند.

همچنین برای برندسازی در اینستاگرام حتما کوشش کنید هشتگ مربوط به سوداگری خود را برگزیدن کنید و در تمام پست های ارسالی خود متعلق به هشتگ کاربرد کنید.

 

6.با کسان کارایی گذار در وابستگی باشید
سعی کنید از کسان کارایی گذار برای افزایش اعتبار برندتان استفاده کنید. اگر برای شما شدنی بود حتما با کسان کارایی گذار در ارتباط باشید و متعلق به ها بخواهید اشاره ای به کسب و کار یا برند شما کنند. اگر لازم شد برای برندسازی حتما از این طریق باید کاربرد کنید.

افراد کارایی گذار، کارایی فوقانی روی برند شما می گذارند و افراد زیادی را می توانند با برند شما آشنا کنند. چون این کسان از محبوبیت فوقانی برخوردار هستند هر چه در مورد برند شما بگویند تاثیر گذاری بالایی روی مخاطبان خود می توانند بگذارند. این طریق بهترین راه برای برند سازی و بیشتر دیده شدن در اینستاگرام است.

 

7.از دیگر فضا های کاری خویش فالوور جذب کنید
سعی کنید در هر جایی که تکاپو می کنید کاربران خود را به اینستاگرام خویش دعوت کنید. اگر سایتی دارید حتما از کاربران خود بخواهید اینستاگرام تان را پیگیری کنند. اگر در تلگرام کانالی دارید یا در گروه های هم دامنه خویش فعالیت می کنید حتما در پست های خود به اینستاگرام خویش نیز اشاره ای کنید.

اگر در آپارات و یوتیوب ویدیو می گذارید حتما در ویدیو های خود از مخاطبان خود بخواهید شما را در اینستاگرام دنبال کنند. اگر در لینکدین تکاپو می کنید سعی کنید در پست ها و مقالاتی که در آن به اشتراک می گذارید اشاره ای به اینستاگرام تان هم کنید.

اگر نوشتار ای را در سایتی می خوانید که براتون مفید بود حتما در کامنتی که می گذارید به جای آدرس سایت، آدرس اینستاگرام تان را درج کنید.

و از خیلی از فضاهای کاری دیگری که با کسب و کار شما دخیل است برای افزایش فالوور اینستاگرام خویش بهره‌گیری کنید.

پیشنهاد می کنم این ویدیو را حتما ببینید : افزایش ترافیک سایت با اینستاگرام

 

ایده های کسب درآمد از اینستاگرام
ایده برای کسب درآمد از اینستاگرام زیاد است. تقریبا از هر موضوعی که به آن علاقه مند باشید می توانید توی اینستاگرام ازش پول درآورید. در این تقدیر قصد دارم چند ایده برای کسب درآمد از طریق اینستاگرام به شما شناسایی کنم الی شما هم بتوانید مشابه خیلی ها از اینستاگرام درآمدزایی بالا داشته باشید.

 

1.ادمین پیج های اینستاگرامی
یکی از بهترین راه ها برای کسب درآمد از اینستاگرام این است که ادمین پیج های اینستاگرامی شوید. این ایام ادمین اینستاگرامی یگانه از پیشه های پردرآمد در اینستاگرام محسوب می شود. در حال آماده خیلی از کسب و کارهای اینستاگرامی به انگیزه مشغله زیاد مدیریت پیج شان را به دیگران میسپارند و این بهترین موقعیت است که از طریق مدیریت پیج های اینستاگرامی کسب و کارهای مختلف کسب درآمد داشته باشید.

برای اینکه به یک ادمین چیره دست در اینستاگرام تبدیل شوید آغاز باید اصول و قواعد کار با اینستاگرام را یاد بگیرید. مثلا چطور از هشتگ ها استفاده کنید. کی پست منتشر کنید. پست ها را چطور ادیت کنید که جذاب باشند. قوانین اینستاگرام را به احسان بشناسید تا اکشن بلاک نشوید! طریق های تعامل و درگیر کردن کاربران با پیج را باید یاد بگیرید و …

نکته مهی که در کسب درآمد از ادمین اینستاگرام باید بهش پروا داشته باشید این است که مدیریت پیج هایی را قبول کنید که به موضوعات آن علاقه مند یا چیرگی داشته باشید. در غیر اینصورت نمی توانید در این پیشه موفق باشید.

 

2.طراح گرافیک و تولید محتوا در اینستاگرام
یک طراح گرافیک میتواند درآمد فوق العاده ای از اینستاگرام داشته باشد. طراحان گرافیک با انتشار نمونه کارهای خود در اینستاگرام می توانند برای کار خود بازاریابی کنند. چون طراحی کارهای گرافیکی تقسیم عمده ای از فرآوری محتوا در اینستاگرام محسوب می شود و خیلی از پیج های اینستاگرامی با کمبود درونمایه روبرو هستند یا به خوبی از پس این پیشه بر نمی آیند یک طراح گرافیک به احسان می تواند از اینستاگرام درآمد داشته باشد.

اگر طراح گرافیک هستید هم می توانید به عنوان فرآوری کننده محتوا با پیج های سایر مشارکت داشته باشید و هم می توانید آموزش های خود را درباره طراحی و تولید درونمایه در اینستاگرام بفروشید.

اگر کمی خلاق باشید می توانید مشابه بانو محمدی با طراحی های الهام تقسیم فانتزی از اینستاگرام درآمد زیاد نکویی داشته باشید. بانو محمدی که اسکرین شات پیج شون رو در زیر می بینید با طراحی نقاشی های دیجیتال برای نخستین بار در اینستاگرام توانسته اند به محبوبیت خوبی برسد و از این طریق کسب درآمد کنند.

پیج اینستاگرام منا محمدی

 

3.بلاگری در اینستاگرام
یکی از بهترین ایده ها برای پول درآوردن از اینستاگرام بلاگر شدن است. بلاگری یعنی فرآوری محتوا در یک دامنه خاص همانند مد و فشن یا گردشگری! این روزها بلاگرهای اینستاگرامی از شهرت زیاد فوقانی برخوردار هستند و با روابط عمومی نکویی که دارند محبوبیت خود را روز به روز اغلب می کنند. بلاگر های کسان تاثیر گذاری روی قشر خاص جامعه هستند و به همین علت تبلیغاتی که به آن ها سپرده می شود بازدهی زیاد فوقانی را برای کسب و کارهای گوناگون خواهد داشت.

بلاگری توی موضوعات مختلف مانند غذا، فشن، گردشگری، فیتنس، بازاریابی و برندسازی و … شدنی است و این کاملا به تمایل و علاقه شما پیوستگی دارد. برای بلاگر شدن بس است در موضوعی که به آن علاقه مند هستند فرآوری محتوای عالی کنید. محتوای شماست که باعث محبوبیت و معروف شدن شما در اینستاگرام می شود. اگر منظور دارید در اینستاگرام بلاگر شوید پیش درآمد باید آموزش تولید محتوا در اینستاگرام را ببینید و سپس کم کم شروع به کار و جنبش کنید. کوشش کنید موضوعی را برای آغاز کار و جنبش تان انتخاب کنید که یکم اینکه به آن علاقه داشته باشید و دوما طرفدار زیادی داشته باشد.

این هم نمونه هایی از بلاگری های سرشناس اینستاگرامی در پهنه های مختلف:

بلاگرهای اینستاگرامی

4.همکاری در فروش
اگر هیچ فرآورده یا خدماتی ندارید که ارائه دهید بهترین راه برای شما کسب درآمد از راه همکاری در فروش است. مشارکت در فروش نیاز به سرمایه اولیه ندارد و به راحتی می توانید از این روش کسب درآمد داشته باشید. برای همکاری در فروش در اینستاگرام کافی است محصولاتی را انتخاب کنید که به راستی خواهان زیادی داشته باشد. مثلا جاشمعی های دست ساز یا ماکت های فانتزی ریزنگارگی فروش نکویی در اینستاگرام دارند.

برای آغاز شغل اصلا نیاز به خرید محصولات نیست! کافیه عکس آن ها را از فرآوری کننده محصولات بگیرید و در پیج خودتان منتشر کنید. سپس بعد از اینکه مشتری سفارش کالا داد می توانید آن را از فرآوری کننده بخرید و برای مشتری تان ارسال کنید. این میان شما واسطه هستید و پورسانت خود را خواهید گرفت.

حتی با دیجی کالا هم می توانید مشارکت در فروش داشته باشید. در هر موضوعی که فعالیت می کنید توی دیجی کالا محصولات مرتبط به آن موجود است. مثلا اگر فشن بلاگر هستید میتوانید محصولات آرایشی و بهداشتی موجود در دیجی کالا را تبلیغ کنید.

اگر منظور دارید در همکاری در فروش چیره دست شوید رهنمود می کنم در دوره آموزشی کسب درآمد از همکاری در فروش حتما شرکت کنید.

 

5.راه اندازی پیج سرگرمی
همانطور که می دانید بیشتر افراد در اینستاگرام به تعقیب سرگرم شدن هستند. به همین علت پیج های سرگرمی در اینستاگرام رشد زیاد سریعی دارند و در اغلب مواقع در کمتر از چند ماه چندین هزار فالوور جذب می کنند. تنها دلیلش هم این است که اکثر افراد با دید پست های سرگرم کننده در اینستاگرام مشتاق می شوند آن را برای دوستان دیگر خویش نیز ارسال کنند و همین باعث می شود نرخ تعامل در پیج های سرگرمی بسیار بالا باشد.

یکی از بهترین روش ها برای کسب درآمد از اینستاگرام راه اندازی پیج سرگرمی و کسب درآمد از تبلیغات است. معمولا پیج های سرگرمی به دلیل شمار فالوورهای فوقانی که دارند تبلیغاتی که به آن ها سپرده می شود زیاد است و درآمدشان در ماه چیزی نزدیک 10 الی 30 میلیون تومان است.

مهمترین نکته در پیج های سرگرمی تولید محتواشون است. توصیه می کنم به هیچ وجه از محتوای پیج های سایر کپی نکنید و برای فرآوری محتوا خلاق باشید. سعی کنید محتوای وایرال فرآوری کنید که کسان زیادی میل به پخش کردن آن داشته باشند.



:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

۶۰ نقطه نظر کاربران
۴ پرسش و پاسخ
برند : متفرقهدسته‌بندی : میز تحریر
انتخاب رنگ:
قرمز
سفید
آبی
نمایش ۲ رنگ دیگر
جنس:
MDF
امکان تحویل
اکسپرس
۷ روز هفته
۲۴ ساعته
امکان
پرداخت در محل
هفت روز ضمانت بازگشت کالا
ضمانت
اصل بودن کالا
فروشنده:
حسناشاپ
عملکرد: ۰ از ۵ ۱۰۰٪ رضایت از کالا
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
تامین کالا از ۳ روز کاری آینده
۲۴۰,۰۰۰ تومان
افزودن به سبد خرید
Digi Point
۲۴ امتیاز بعد از فعال‌سازی دیجی‌کلاب و خرید این کالا
آیا قیمت مناسب‌تری سراغ دارید؟ بلیخیر

 


میز و صندلی تحریر سپهر یاس سفید مدل 002
میز و صندلی تحریر سپهر یاس سفید مدل 002 thumb 1 1
میز و صندلی تحریر سپهر یاس سفید مدل 002 thumb 1 2
میز و صندلی تحریر سپهر یاس سفید مدل 002 thumb 1 3
میز و صندلی تحریر سپهر یاس سفید مدل 002 thumb 1 4
میز و صندلی تحریر سپهر یاس سفید مدل 002 thumb 1 5
میز و صندلی تحریر سپهر یاس سفید مدل 002 thumb 1 6
محصولات مرتبط
میز تحریر تاشو و تنظیم شو سپهر یاس قهو ه ای
میز تحریر تاشو و تنظیم شو سپهر یاس قهو ه ای
۱۸۰,۰۰۰
۱۴٪
۱۵۵,۰۰۰ تومان
میز و صندلی تحریر سپهر یاس آبی طرح باکس دار
میز و صندلی تحریر سپهر یاس آبی طرح باکس دار
۳۶۵,۰۰۰
۱۰٪
۳۲۸,۰۰۰ تومان
میز تحریر باکسدار و صندلی مدل رنگی (ضدخش،تاشو،تنظیم شونده ارتفاع)
میز تحریر باکسدار و صندلی مدل رنگی (ضدخش،تاشو،تنظی...
۲۹۱,۵۰۰ تومان
میز و صندلی تحریر تاشو و تنظیم شو باس قرمز
میز و صندلی تحریر تاشو و تنظیم شو باس قرمز
۲۳۲,۰۰۰ تومان
میز تحریر تاشو و تنظیم شو سپهر یاس مدل 60
میز تحریر تاشو و تنظیم شو سپهر یاس مدل 60
۹۹,۰۰۰ تومان
میز و صندلی تحریر سپهر یاس کد YBC70
میز و صندلی تحریر سپهر یاس کد YBC70
۲۸۵,۰۰۰
۱۴٪
۲۴۵,۰۰۰ تومان
میز و صندلی تاشو تنظبم شو یاس باکس دار قهوه ای
میز و صندلی تاشو تنظبم شو یاس باکس دار قهوه ای
۳۸۰,۰۰۰
۱۴٪
۳۲۸,۰۰۰ تومان
میز تحریر تاشو و تنظیم شو یاس سفید تک باکس دار
میز تحریر تاشو و تنظیم شو یاس سفید تک باکس دار
۲۵۸,۰۰۰
۱۱٪
۲۲۹,۰۰۰ تومان
میز تحریر تاشو سپهر یاس کد 70-1
میز تحریر تاشو سپهر یاس کد 70-1
۱۳۰,۰۰۰
۱۹٪
۱۰۵,۰۰۰ تومان
میز و صندلی تحریر سپهر یاس کد YW70
میز و صندلی تحریر سپهر یاس کد YW70
۲۸۵,۰۰۰
۱۴٪
۲۴۵,۰۰۰ تومان
میز تحریر اورجینال تیبل کد 1001135
میز تحریر اورجینال تیبل کد 1001135
۸۱,۰۰۰ تومان
میز تحریر تاشوو تنظیم شو زادروز سفید 70
میز تحریر تاشوو تنظیم شو میلاد سفید 70
۱۲۴,۰۰۰
۱۵٪
۱۰۵,۰۰۰ تومان
میز تحریر مدل الیت
میز تحریر مدل الیت
۲۱۵,۰۰۰ تومان
میز تحریر مدل 50004
میز تحریر مدل 50004
۶۵۵,۰۰۰ تومان
میز و صندلی تحریر تاشو و تنظیم شو یاس آبی
میز و صندلی تحریر تاشو و تنظیم شو یاس آبی
۲۸۸,۰۰۰
۱۵٪
۲۴۵,۰۰۰ تومان
نقد و بررسی
مشخصات
نظرات کاربران
پرسش و پاسخ
نقد و رسیدگی اجمالی
میز تحریر تاشو ارزان با قابلیت تاشدن و تنظیم شدن که به شما این پسندیدن را می دهد که در مواقع عدم بیچارگی میز را جمع کرده و در زاویه ای پیمان دهید یا حتی با خویش به محیط کار یا تحصیل ببرید. علاوه بر این باره می نا تنظیم شدن این میز را وجه تمایز اصلی از میزهای هم رده اش دانست چرا که با پیمان دادن 5 درجه تنظیم بلندی این امکان به بیننده دادده شده است الی برای تمام سنین بتواند کاربرد نماید.صفحه این میز وایت بردی است و با ماژیک می تاب روی آن نوشت ، که علاوه بر این می توانید این میز را به دیوار آویزان کرده و به عنوان وایت برد بهره‌گیری نمایید ، لبه های پی وی سی این میز باعث عدم نفوذ آب به درون میز می شود و پایه های پروفیلی و سخیف ولی ثابت این میز وجه تمایز دیگراین میز است. علاوه بر تمام این موارد صندلی های میز تحریر یاس نیز همه قابل جمع شدن هستند.

کیفیت ساخت
سهولت استفاده
ارگونومی و تناسب با بدن
ارزش خرید به نسبت قیمت
نقاط قوت
تاشوندگی
تنظیم شوندگی
وایت بردی بودن
وزن سبک
استحام بالا
صندلی سبک
تاشوندگی صندلی

میز و صندلی تحریر سپهر یاس سفید مدل 002



:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

نکته‌ای که می‌خواهم بگویم این است که همهٔ این خبرها و چیزهای جذابی که از آزمایشگاه‌های مدرن در سراسر عالم خارج می‌آید برای کامل شدن و ورود به جامعه نیاز به موعد دارند. این مرحله، مرحلهٔ حباب است. حباب بعضی از آن‌ها می‌ترکد و کامیاب نمی‌شوند. اختراعات و پژوهش‌های دیگر هم ممکن است در چندین دههٔ آینده دوباره مورد پروا قرار گیرند. بعد با همهٔ این تفاسیر، ۱۰ سال آینده چه شکلی خواهد بود؟ بزرگ‌ترین نوکاری بعدی چیست؟ به عقیده ما، با توجه به سرعت کنونی ترقی تکنولوژی، حدس زدن آن اگر غیرممکن نباشد، بدون شک دشوار است. با این‌حال، در این مطلب شما را با تعدادی از حدس‌ها و گمان‌هایمان در ارتباط با تکنولوژی‌هایی که بعدها به تقسیم مهمی ‌از جامعه تبدیل خواهند شد، آشنا می‌کنیم. برخی از آن‌ها جدید و برخی دیگر مثال پیشرفته‌تری از تکنولوژی‌های پرطرف‌دار امروزی هستند ، در این نوشتار سعی شده مهمترین تکنولوژی های آینده معرفی گردد :

۱۳- گجت‌های پوشیدنی

لنز هوشمند گوگل که در چشم تزریق می‌شود!

درحال‌حاضر گرد از داغ‌ترین موضوعات برای آینده تکنولوژی، یکی کردن آن با وسایل پوشیدنی است. عینک‌های دوربین‌دار (عینک گوگل) یا ساعت‌هایی که به تماس‌های تلفنی شما پاسخ می‌دهند (ساعت اپل) از محصولاتی هستند که امروزه پیروان زیادی دارند.

متخصصان صنعت معتقدند ما فعلاً تنها الی سطح این فناوری نفوذ کرده‌ایم. به کمک ابزارها الکترونیکی انعطاف‌پذیر، تو لباس‌ها هم کامپیوتر تعبیه خواهد شد. ولی اغلب این گجت‌های پوشیدنی منوط به تلفن‌های هوشمندند. نقطه اوج تکنولوژی پوشیدنی‌ها زمانی خواهد بود که بتوانند آزادنه و مستقل شغل کنند.

مایک بل (Mike Bell)، رییس بخش بازرگانی همراه اینتل (Intel) می‌گوید:

تازمانی‌که وسایل هوشمند نتوانند به تنهایی و با اتکا به خودشان شغل جذابی انجام دهند، بیش از کران پیچیده خواهند بود و نمی‌توانند انتظارات را برآورده کنند. این ابزارها باید بتوانند مستقل باشند و یک پیشه مهم را به تنهایی انجام دهند لغایت توجه مردم را جلب کنند. اگر علاوه بر این، بتوانند در سررسید اتصال به تلفن‌های هوشمند پیشه دیگری هم اتمام دهند، عالی می‌شود.

۱۲- اینترنت اشیا

اینترنت اشیا، همه دستگاه‌ها را از یخچال گرفته الی توستر، به هم وصل می‌کند و ما می‌توانیم آن‌ها را کنترل کنیم.

اینترنت اشیا هم پا‌به‌پای گجت‌های پوشیدنی پیش می‌رود. در این فناوری ماشین‌ها با هم حرف می‌زنند و انسان‌های متصل به اینترنت بر آن‌ها بازرسی دارند، کارهای‌شان را تحلیل می‌کنند و با پروا به نتیجهٔ پردازش این ابرداده‌ها عکس‌العمل نشانه می‌دهند. یخچال، سطل‌آشغال و حتی توستر کامپیوتری شده و از همه مهم‌تر با هم شبکه می‌شوند. یکی از نمونه‌های شناخته‌شده این تکنولوژی، ترموستات Nest است. این ترموستات متصل به وای‌فای به شما دستور می‌دهد که از راه دور و به کمک تلفن به اتفاق خود، دما را تنظیم کنید. هم‌چنین می‌تواند الگوهای رفتاری شما را یاد گرفته و بر پای بست، آن برنامه‌های تنظیم دما بسازد. گوگل در سنه ۲۰۱۴، Nest را به مبلغ ۳٫۲ میلیارد دلار خریداری کرد. شرکتی سایر به نام SmartThings (اشیای باهوش)، که سامسونگ آن را آگوست سال جاری خرید، سنسورها و کیت‌های منزل هوشمند مختلفی را ارائه می‌دهد که می‌توانند چیزهایی مثل ورود و خروج کسان به خانه را مهار کرده و در صورت نشت آب به شما آگاهانیدن دهد لغایت از این راه تسکین خاطر صاحب‌خانه را تأمین کند. اینترنت اشیا با میلیاردها سنسور، سیستم‌های هوشمند و اپلیکیشن در آینده تکنولوژی بازاری به گذرگاه خواهد انداخت که تاکنون نمونه‌اش را ندیده‌ایم. اگر کنجکاوید می‌توانید با روتر وای‌فای اینترنت اشیا را تجربه کنید.

۱۱- اَبَرداده و یادگیری ماشینی

با ابرداده و یادگیری ماشینی می‌توان بر حجم عظیم و روزافزون داده‌های ذخیره‌شده کنترل داشت و از آن‌ها استفاده کرد. آیندهٔ تکنولوژی به این موارد بیچارگی دارد.

«ابرداده» کلمه‌ای است که این روزها بسیار به گوش می‌رسد و برای توصیف مجموعه‌های عظیم داده‌های ساخت‌یافته و ساخت‌نایافته که با تکنیک‌های پایگاه داده‌ای باستانی نمی‌توان آن‌ها را پردازش کرد، بهره‌گیری می‌شود. موشکافی ابرداده‌ها چیزهایی را آشکار می‌کند که قبلاً به علت هزینهٔ بالای پردازش داده‌ها بر ما پوشیده بودند؛ همانند نفوذ هم‌سالان بین خریداران، که تحلیل تراکنش‌ها و داده‌های اجتماعی و جغرافیایی خریداران آن را پدیدار کرد. با افزایش روزافزون داده‌های ذخیره‌شده به‌صورت آنلاین، به‌خصوص وقتی که اینترنت اشیا و گجت‌های پوشیدنی نیز به نقطه اوج خود برسند، دنیا به‌زودی به آستانه اضافه بودن داده‌ها می‌رسد. حرکت در میانی این حجم عظیم از داده‌ها امری ضروری بوده و اینجاست که یادگیری ماشینی وارد می‌شود. یادگیری ماشینی ربطی به ربات‌های خانگی ندارد. در واقع، مفهومی نزدیک‌تر از منزل است. برای مثال، جعبه دریافت ایمیل‌های شما یک پوشه هرزنامه (Spam Folder) دارد و ایمیل‌هایی که بر اساس یک الگوریتم بر الگوی خاصی منطبق می‌شود را به این پوشه می‌فرستد. این الگوریتم یاد گرفته است ایمیل‌ها را به دسته‌های «هرزنامه» و «غیرهرزنامه» تقسیم کند. به‌طور مشابه، صفحهٔ فیسبوک شما پر است از ارسال‌های دوستان صمیمی‌شما، چون الگوریتمی وجود دارد که گرایش ها و علاقه‌مندی‌های شما را با توجه به تعاملات‌تان (مثل لایک کردن، کامنت گذاشتن، به اشتراک گذاشتن و کلیک کردن) یاد گرفته است.

در آینده تکنولوژی و جایی که ابرداده و یادگیری ماشینی به هم می‌رسند، یک انقلاب اطلاعاتی منتظر ایستاده است! تقسیم پزشکی اغلب از همهٔ بخش‌های دیگر این پتانسیل را دارد. الگوریتم‌های هوشمندی که با داده کاوی (Data Mining) مجموعه داده‌های بیمار، بیماری‌های قبلی او و اطلاعات ژنتیکی به پزشک‌ها کمک می‌کنند. ماشین می‌تواند در بین داده‌های ثبت شده زیاد بسیار جست‌وجو کند و آن‌ها را به اطلاعات پزشکی ربط دهد. برای نمونه، یک مریض مبتلا به سرطان که برای سپریدن درمانش می‌آید را در عقیده بگیرید. ماشین به دکتر اطلاع می‌دهد که او یک ژن یا مجموعه‌ای از ژن‌های خاص دارد و دکتر می‌فهمد که باید از بهبود خاصی برای او استفاده کند. عالیه، نه؟

۱۰- هم‌جوشی هسته‌ای

هم‌جوشی هسته‌ای دقیقاً روبرو شکافت هسته‌ای قرار می‌گیرد. در پروسه شکافت، یک هستهٔ وزین به دو هستهٔ کوچک‌تر تبدیل می‌شود، ولی در هم‌جوشی هسته‌ای هسته‌های سبک‌تر با هم تلفیق می‌شوند تا یک هسته وزین را به وجود آورند.

فرآیند هم‌جوشی همان واکنشی است که انرژی خورشید را فرآوری می‌کند. در خورشید طی مجموعه‌ای از واکنش‌های هسته‌ای، ۴ ایزوتوپ هیدروژن-۱ به یک هلیوم-۴ تبدیل شده و انرژی بسیار عظیمی را آزاد می‌کنند. منظور دانشمندان در ۵۰ سنه گذشته این بوده که مقدار انرژی آزادشده پیامد هم‌جوشی را کنترل کنند. اگر انرژی حاصل از یک واکنش هم‌جوشی آرام‌آرام آزاد شود، می‌تواند برای فرآوری نامحدود برق باره کاربرد پیمان گیرد. علاوه بر این، در این طریق هیچ زباله‌ای فرآوری نمی‌شود که برای دفعش به سخت بخوریم یا با آن اتمسفر را آلوده کنیم. دانشمندان برای دست‌یابی به رویای هم‌جوشی هسته‌ای باید بر سه مشکل عمده غلبه کنند: دما (برای اتمام هم‌جوشی انرژی زیاد زیادی دربایستن است؛ اتم‌های هلیوم باید لغایت ۴۰ میلیون درجه کلوین داغ شوند؛ یعنی از خورشید هم داغ‌تر!)، موعد (هسته‌های حامله شده باید آن‌قدر ساحل هم نگه داشته شوند الی بازتاب شروع شود) و در سرانجام کنترل (در این دما کل چیز در حالت گاز است و به همین علت مهار کردن آن‌ها یک چالش کبیر است).

با این که پروژه‌های متفاوتی در جاهای گوناگون در حال اجراست، مقر اصلی هم‌جوشی هسته‌ای پروژه«راکتور آزمایشی گرما هسته‌ای بین‌المللی» (International Thermonuclear Experimental Reactor) یا به کوتاه ITER است. این پروژه در سنه ۱۹۸۵ و زمانی‌که جماهیر شوروی به ایالات‌متحده توصیه داد با مشارکت کشورهای مختلف کاربردهای صلح‌آمیز هم‌جوشی هسته‌ای را پیدا کنند، پایه‌گذاری شد. متعلق به موعد تاکنون، شمار کشورهای مشارکت‌کننده در ITER به ۳۵ رسیده و هزینه‌ای معادل ۵۰ میلیارد دلار برای آن تخمین زده شده‌است. سازه‌های کلیدی ITER هنوز در حال ساخت هستند و زمانی‌که پیشه ساخت آن‌ها به فرجام برسد یک راکتور ۳۰ متری به وزن ۲۳ هزار تن خواهیم داشت که هسته‌اش از خورشید هم داغ‌تر است. اگر این راکتور با کامیابی راه‌اندازی شود، ITER می‌تواند سخت انرژی جهان را برای ۳۰ میلیون سنه آینده حل کند و به نجات سیارهٔ زمین از فجایع محیط‌زیستی کمک کند.

۹- خودروهای بدون راننده

خودروهای بدون سرنشین، امنیت سفر را بیشتر کرده و تصادفات را تفریق می‌دهند ولی هم‌زمان لذت رانندگی را هم از ما می‌گیرند.

در سال ۲۰۱۲، کالیفرنیا اولین ایالتی بود که رسماً خودروهای بدون راننده را قانونی اعلام کرد. انگلستان هم پیمان است سال جاری همین کار را بکند. سالانه نزدیک ۱٫۲ میلیون تن در تصادفات اتومبیل‌ها جان خویش را از دست می‌دهند. آزمایش‌هایی که تاکنون روی این خودروها اتمام شده، اثر می‌دهد که زیاد امن هستند و تصادفات را تفریق می‌دهند. در واقع، از لحاظ نظری اگر کل خودروهای یک بزرگراه بدون راننده و متصل به شبکه بودند، هیچ تصادفی نباید رخداد بیفتد. علاوه بر این، الگوریتم‌ها تضمین می‌کنند که شما در حین حرکت روان‌ترین ترافیک را تجربه کنید، چون با عملیات ریاضی سرعت نسبی پسندیده اتومبیل‌ها برای حرکت با بیشترین سرعت را محاسبه می‌کنند. البته این یعنی اغلب مردم باید رانندگی را ساحل بگذارند که خیلی برای علاقه‌مندان به آن خوشایند نیست. حتی می‌توانید بدون این که تصدیق (رانندگی) داشته باشید، انفرادی با ماشین به سر کار بروید. اسون بیکر (Sven Beiker)، مدیر اجرایی پژوهشگاه خودروی دانشگاه استنفورد می‌گوید: تقریباً کل شرکت‌های اتومبیل‌سازی در حال کار روی خودروهای بدون راننده هستند. حتی در تابستان امسال شاهد اولین آزمایش شهری ماشین بدون راننده گوگل بودیم. پس در آینده تکنولوژی از این خودروها زیاد خواهیم شنید.

۸- پرینت سه‌بعدی

روزی خواهد قبض که ما هر چه احتیاج داشته باشیم را با پرینت سه‌بعدی به دست می‌آوریم.

یک پرینتر سه‌بعدی هر برش (تصویر ۲ بعدی) از شی مجازی شما را می‌خواند و با ترکیب هر لایه با یکدیگر، بدون این که فاصله‌ای بین لایه‌ها مشخص باشد، یک شی سه‌بعدی را می‌سازد. این فناوری خیلی هم جدید نیست. در واقع، بیش از دو دهه است که شرکت‌ها و به خصوص شرکت‌های اتومبیل‌سازی برای ساخت قالب‌ها و نمونه‌های اولیه از این وسیله بهره‌گیری می‌کنند. اما به تازگی این تکنولوژی در دسترس عموم پیمان گرفته است. درحال‌حاضر، می‌توانید یک پرینتر سه‌بعدی خوب را با خرج کمتر از ۶۰۰ دلار خریداری کرده و با آن قطعات یدکی برای دستگاه‌های خراب، نشان هنری یا هر چه که دوست‌دارید، بسازید. حتی نیازی نیست که طراحی بلد باشید.

کتابخانه‌های دیجیتالی قطعات ۳ بعدی به سرعت رو به پیشرفت است و به زودی می‌توانید هر آن چه را نیاز دارید پرینت کنید. این فناوری هم در حال ترقی است. ما خانه‌ها، اتومبیل‌ها و گوش‌هایی را دیده‌ایم که از این گذرگاه ساخته‌شده‌اند و این اخیر اول راه است. دانشمندان معتقدند بعدها می‌توانند اعضای تن را مختص هر بیمار با پرینت سه بعدی بسازند، و هر ساله جان میلیون‌ها انسان را رهایی دهند. اخیرا هم خبر ساخت پل فلزی با به کارگیری پرینت سه‌بعدی در آمستردام را شنیدیم.

۷- حقیقت مجازی

واقعیت مجازی امروزه اغلب در بازی‌ها استفاده می‌شوند اما بعدها فناوری آن‌ها به سوی تغییر دادن نحوه ارتباطات ملت خواهند رفت.

ریشه‌های واقعیت مجازی در دهه‌های ۱۹۵۰ یافت می‌شود؛ زمانی که کامپیوترها به اندازه یک خانه بودند. یک مهندس برق جوان و تکنیسین پیشین رادارهای دریایی به اسم داگلاس انگلبرت (Douglas Engelbart) به توانایی کامپیوترها برای تبدیل شدن به صفحه نمایش دیجیتالی پی برد و پای بست، واقعیت مجازی را پایه‌گذاری کرد. تابه‌امروز ترقی چندانی در این زمینه ندیده‌ایم، دست کم نه آن‌طور که در فیلم‌ها دیده بودیم. ولی اگر از تو عینک‌های واقعیت مجازی به آینده فناوری در این گویه نگاه نماییم چه خواهیم دید؟ خب، احتمالاً ببینیم که واقعیت مجازی از بازی‌های ویدئویی فراتر رفته است. حقیقت مجازی چند نفره به دانش‌آموزان فرمان می‌دهد به سفرهای علمی‌ در اهرام مصر بروند، یا گروهی از دوستان جدیدترین قسمت سریال «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) را با هم ببینند، و یا سالمندان نوه‌هایشان که در آن سوی گیتی حیات می‌کنند را از راه دور ملاقات کنند. آینده واقعیت مجازی در گوشی هوشمند شما رقم می‌خورد و در اصل، وظیفه درستی مجازی باید غنی‌تر کردن حقیقت به وسیله ایجاد بستگی بین‌انسان‌ها به شیوه‌های جدید باشد نه برپایی توهم و خیال. اگر به این سو حرکت کند واقعاً جذاب خواهد شد.

۶- ژنومیک

ژنومیک یک شاخه علمی نسبتا جدید است و آثار آن را در آیندهٔ فناوری خواهیم دید.

ژنومیک شامل تجزیه و تحلیل داده‌ها و اطلاعات ژنتیکی به‌خصوص ژنوم موجودات است. ۱۰ سنه از نخستین باری که ژنوم انسانی توالی‌یابی شده‌است، می‌گذرد. در آن موعد هزینهٔ این پیشه برای هر تن حدود ۲٫۷ میلیارد دلار بود که حالا به ۵ هزار دلار دریافتی است! ریموند مک اولی (Raymond McAuley)، یکی از محققان پیشروی ژنومیک، در سخنرانی خویش برای کنفرانس اقتصادی سنه ۲۰۱۴ دانشگاه سینگولاریتی (Singularity University) پیش‌بینی کرد در سال ۲۰۲۰ توالی‌یابی DNA با قیمت بسیار ناچیزی انجام خواهد شد. وقتی توالی‌یابی روی جمعیت انبوه انجام شود ما به داده‌های زیاد زیادی دست پیدا خواهیم کرد؛ داده‌هایی که تنها خدا می‌داند چه چیزهایی را پدیدار خواهد کرد.

۵- نانوتکنولوژی

مورچه‌ای در حال حمل میکروچیپ ۱ میلی‌متر مربعی با آرواره‌هایش. این تصویر نشان‌دهندهٔ کاری است که در زمینه نانوتکنولوژی اتمام می‌گیرد.

امید زیادی به استفاده از نانوتکنولوژی در پزشکی و دندان‌پزشکی و بهبود چشم‌گیر تشخیص، بهبود و پیش‌گیری از بیماری‌ها وجود دارد. بسیاری از دانشمندان معتقدند وسایلی که به اندازهٔ یک کنه گردوغبار کوچک می‌شوند، یک روز خواهند توانست معجزات پزشکی بسیار ابهت رقم بزنند.

دونالد ایگلر (Donald Eigler) برای دستاوردهای مهمش در دستکاری ریزبین ماده در سطح اتم، نامدار است. در سنه ۱۹۸۹، او حروف IBM را با به کارگیری ۳۵ اتم زنون (xenon) که به دقت دستکاری شده بودند، نوشت. او روزی را تصور می‌کند که با الهام از مکانیزم های زیستی فوق‌العاده، نانوسیستم های کاربردی غیرزیستی بسازیم. او می‌گوید: رویای یک ویروس سازگار با محیط‌زیست را می‌بینم که می‌تواند یک جمع‌کننده ۶۴-بیتی بسازد و آن را خارج دهد. سپس ما این ویروس را از روی قطعاتی که ساخته‌ایم، عبور می‌دهیم الی جمع‌کننده‌هایی که فرآوری کرده در سر جایشان و روی قطعات قرار بگیرند. خب این خیلی چیز بعید از دسترسی است، ولی نه به اندازهٔ دیگر دستاوردهای بشر تابه‌امروز.

آنجلا بلکر (Angela Belcher) برای توسعهٔ مواد جدید در زمینه انرژی، الکترونیک و محیط‌زیست سرشناس است. این آموزگار دانشگاه MIT معتقد است مهم‌ترین پرتو نانوتکنولوژی بر آیندهٔ فناوری در پروسه فرآوری دیده خواهد شد؛ به خصوص ساخت مواد با روش‌های جدید سنتز آن‌ها و ساخت مواد با زبالهٔ کمتر و موادی که خودشان راز هم می‌شوند. او می‌گوید: این قضیه همین حال که هم در جریان است. مثلاً در فرآوری مواد خاصی مانند باتری وسایل‌نقلیه که بر پای بست، ساختار نانوی مواد و ترکیب میزان مناسبی از مواد در مقیاس نانو، ساخته می‌شوند. آثار این شیوه بر محیط زیست و کاهش به کارگیری سوخت‌های فسیلی باورنکردنی خواهد بود. به نظر من در زمینهٔ تولید منزه شاهد پیشرفت‌های زیاد زیادی در ۱۰ سنه آینده خواهیم بود.

دیوید آوشالوم (David Awschalom) یک مدرس فیزیک و مهندسی برق و کامپیوتر در دانشگاه کالیفرنیا و پیشگام در گویه اسپین ترونیک نیمه‌رساناهاست (semiconductor spintronics). او دوست‌دارد در یک یا دو دههٔ آینده گواه ظهور تکنولوژی کوانتومی باشد. او می‌گوید: من به ساخت سیستم‌های چند منظوره‌ای فکر می‌کنم که منطق، ذخیره‌سازی و ارتباطات را با هم ترکیب می‌کنند تا اشیای کوانتومی قدرتمندی بر پای بست، ذرات طبیعی بسازند. این که این سیستم ریشه در یک سیستم بیولوژیکی یا کیمیایی یا سیستم حالت جامد دارد مهم نیست و در هر صورت به انقلابی در تکنولوژی، پزشکی، انرژی و سایر زمینه‌ها منجر خواهد شد.

۴- گرافن

ما هیچ‌وقت دست از تعریف و تمجید از گرافن (Graphene) نمی‌کشیم (گرافن و ساخت جلیقهٔ ضدگلوله و سلول سوختی هیدروژنی کارآمدتر). گرافن، یکتا از آلوتروپ‌های کربن به قطر یک اتم و با آرایش شش‌ضلعی است. از ویژگی‌های جالب پروا گرافن می‌توان به این‌ها اشاره کرد: می‌تواند خودش را ترمیم کند، نازک‌ترین ترکیب شناخته‌شده‌است، سبک‌ترین مونث است (هر مترمربع از آن تنها ۰٫۷۷ میلی‌گرم وزن دارد)، قوی‌ترین ترکیب کشف شده‌است (۱۰۰ الی ۳۰۰ مساوی از فولاد قوی‌تر بوده و حائز سختی کششی ۱۵۰ میلیون psi است)، بهترین هدایت‌کنندهٔ گرما و الکتریسیته در دمای اتاق است. از این ترکیب شیمیایی می‌توان در ساخت هر چیزی از هواپیما گرفته لغایت جلیقه‌های ضدگلوله‌ای که ۱۰ مساوی از فولاد مقاوم‌ترند و سلول‌های سوختی کاربرد کرد. حتی می‌توان آن را به یک عامل ضدسرطان تبدیل کرد. نیرو برپایی دگرگونی آن در الکترونیک بیشتر از دیگر زمینه‌هاست، و می‌تواند جایگزین سیلیکونی شود که بر اساس قانون مور (Moore’s law) حسابی فشرده شده‌است.

با هستی تمام این ویژگی‌های بی‌نظیر، گرافن دستور مادهٔ شگفت‌انگیز و تاثیرگذار بر آیندهٔ فناوری را دارد. مرحلهٔ بعدی فرآوری است. بزرگ‌ترین مشکلی که دانشمندان درحال‌حاضر مشغول حل کردن آن هستند فرآوری متعدد گرافنی است که به اندازهٔ کافی برای به‌کاربردن در صنعت خالص بوده و از بها پایینی هم برخوردار باشد. وقتی این اهداف پژوهشگر شود، عصر گرافن هم آغاز خواهد شد.

۳- زندگی در مریخ
طرحی هنری از ستاد آیندهٔ انسان‌ها در مریخ. آیا آیندهٔ فناوری ما را به این سیاره سرخ می‌رساند؟

بعد از پیاده‌روی تاریخی نیل آرمسترانگ (Neil Armstrong) روی کرهٔ ماه، کمتر کسی بود که رویای پیروزی مکان را در سر نداشته باشد. بی گمان پیش‌بینی‌های آن زمان درباره این که دانشمند در سال ۲۰۰۰ چه شکلی خواهد بود را شنیده‌اید. خب خیلی از آن‌ها صحیح از آب در نیامدند. ما روی کرهٔ ماه پایگاه نداریم، ماشین‌ها پرواز نمی‌کنند و هنوز هم درمانی برای سرطان پیدا نشده‌است. با گذشت زمان از میزان علاقهٔ ملت به سفر با فضاپیماهای سرنشین‌دار کاسته شد و بدبختانه شوربختانه می‌توان اثر آن را بر بودجهٔ فعلی ناسا (NASA) دید. با این‌حال پیشرفت‌هایی در این زمینه صورت گرفته اما نه با سرعتی که مورد چشمداشت بود. ایستگاه فضایی بین‌المللی نزدیک ۲ دهه است که بر روی عملیات سرنشین‌دار شغل می‌کند. ۲ سنه قبل بود که ناسا مریخ‌نورد«کنجکاوی» را در بهرام فرود آورد. این مریخ‌نورد درحال‌حاضر مشغول گشت‌وگذار در سیارهٔ سرخ و ارسال اطلاعات شگفت‌انگیز درباره این سیارهٔ همسایه است. این‌طور که به عقیده می‌رسد، انسان سرانجام روزی بر بهرام قدم می‌گذارد و زمانی‌که این رخداد بیافتد (مثل قضیه آرمسترانگ) دوباره موج تازه‌ای از اشتیاق برای سفر به مکان در جامعه به راه می‌افتد. پیش‌بینی می‌شود در پایان و در آینده تکنولوژی، یک پایگاه انسانی در مریخ ساخته خواهد شد. چه بسا باور نکنید ولی به گفتهٔ مسئولان ناسا این منظور خیلی دور از دسترس نیست. با در نظر اخذ همهٔ احتمالات می‌توان گفت که عمر شما به محقق شدن این آرزو قد می‌دهد.

از ابتدا سنه ۲۰۱۸ موشک قدرتمند ناسا به نام SLS کارش را آغاز و امکانات جدید برای سفر به محیط‌ را آزمون خواهد کرد؛ مشابه فرودآمدن فضاپیمای سرنشین‌دار بر روی یک سیارک در سنه ۲۰۲۵. ارسال کردن انسان‌ها به فضا با سفینه‌های اوریون (Orion) و نوعی مترقی از SLS، که قدرتمندترین سفینهٔ فضایی ساخته‌شده خواهد بود، سپریدن خواهد گرفت. ناسا پیمان است در دهه ۲۰۳۰ فضانوردان را به بهرام بفرستد. باید صبر کرد و دیدن که آیا برنامهٔ ناسا برای انتقال دائمی انسان به مریخ پژوهشگر می‌شود یا نه.

۲- برق بی‌سیم

تکنولوژی برق بی‌سیم اولین‌بار کم و بیش به یک قرن پیش توسط تسلا به نمایش درآمد.

تسلای کبیر (Tesla) بیش از یک قرن پیش این تکنولوژی را در سخنرانی‌های معروفش به نمایش گذاشت. این جهان یک لامپ را در هوا آویزان و آن را بدون هیچ سیمی روشن می‌کرد! تماشاگران هر بار از دیدن شاهکار او به وجد می‌آمدند، اما حقه‌ای در پیشه نبود و تنها القای جریان عامل این پدیده بود. در اصل، تسلا کارش را با مجموعه‌ای از سیم پیچ‌های کبیر که میدان مغناطیسی فرآوری می‌کردند و مایه القای جریان در چراغ می‌شدند، اتمام می‌داد. به همین سادگی! با فرا رسیدن آیندهٔ تکنولوژی، هر کجا که باشید به برق بی‌سیم دسترسی خواهید داشت، درست به همان راحتی که امروز به وای‌فای دسترسی دارید. وقتی در حال حرکتید تلفن هوشمند شما در جیبتان شارژ می‌شود، تلویزیون‌ها بدون نیاز به هیچ سیمی شغل می‌کنند و ماشین‌های برقی در حالی‌که در خیابان پیمان دارند سوخت‌گیری می‌کنند. در واقع، این تکنولوژی همین اکنون هم وجود دارد ولی برای استفاده از آن در مقیاس بالا به زیرساخت‌های زیادی نیاز داریم. دستگاه‌هایی که از این روش شارژ می‌شوند باید با ایستگاه‌های شارژ سازگار باشند و همین مساله به کوشش زیادی هم از طرف سازندگان شارژر و هم سازندگان دستگاه‌های گوناگون بیچارگی دارد. با این‌حال، داریم به بهره‌برداری از این تکنولوژی کم و بیش می‌شویم.

۱- بلاکچین و ارزهای دیجیتال

در سنه ۲۰۰۸، جرقه یک انفجار بزرگ در سیستم مالی جهان زده شد. فرد یا افرادی به نام ساتوشی ناکاموتو مقاله ای را منتشر کردند که در آن از ساخت پروتکلی برای پول دیجیتال به نام بیت کوین خبرداده شد. بیت کوین همانند ارزهای سایر ارزش دارد و می تواند برای خرید و فروش، تبادلات و تمام فرایندهای مالی باره کاربرد قرارگیرد.

تفاوت اصلی بیت کوین با ارزهای سنتی غیرمتمرکز بودن آن است. بیت کوین روی یک پایگاه داده غیرمتمرکز به نام بلاک چین کار و جنبش می کند.

اما بلاک چین چیست ؟ در عالم امروز بیش از ۸۰ درصد امور روزمره ما به کمپانی ها و سازمان های واسطه وابسته است. وقتی شما در بانکی حساب مفتوح می کنید یا وارد ایمیل شخصی خویش می شوید، در واقعیت از سازمان های واسطه کمک گرفته اید.

شرکت ها و سازمان های واسطه بر تمام اطلاعات شما مهار دارند. مثلا وقتی به همنشین خودتان در ایستاگرام پیام می فرستید در واقعیت این پیام را ابتدا برای پایگاه های دیتا اینستاگرام ارسال می کنید و پایگاه دیتا اینستاگرام آن را برای اخ شما می فرستد.

در پایگاه های دیتا بلاک چین، دیتا ها بین میلیون ها رایانه توزیع شده اند و هیچ کس قادر به کنترل داده ها نیست و اگر شخصی بخواهد بلاک چین را هک کند باید تمام رایانه های شبکه را که با رمزنگاری پیشرفته حفاظت شده اند را هک کند که نشدنی-ناشدنی است. مثلا اگر توییتر روی بلاک چین اجرا شود هیچکس به جز شما نمی تواند توییت ها را منزه کند، حتی مدیران توییتر. بلاک چین برای بسیاری از صنایع و مشاغل قابل بهره‌گیری است همانند رای گیری، پرداخت، سیستم های اداری، ذخیره پیمان نامه ها و …

تصور کنید اگر رای گیری در ایران با فناوری بلاک چین اتمام شود. آراء تنها در عرض یک ساعت پس از رای گیری بدون احتیاج به نیروی انسانی شمارش خواهند شد و به علت اینکه این پیشه روی بلاک چین اتمام شده است، هیچ نوع خطا یا تقلبی در آراء شدنی نیست.

به همین دلایل بیت کوین به سرعت محبوب شد و با سرعت به سمت چکاد های ارزش اقتصادی در حال حرکت است. بیت کوین بدون نیاز به ثبت نام و یا شرکت های واسطه می تواند تراکنش ها را خیلی تند و راحت انجام دهد. امروزه فروشگاه های بزرگ اینترنتی جهان همانند آمازون قابلیت خرید با بیت کوین را فراهم کرده اند. بیت کوین در ضمن مایه برپایی کسب و کارهای کثرت شده است.

منبع : https://virgool.io/@arzdigital/۱۳-تکنولوژی-که-آینده-را-متحول-خواهند-کرد-zwptrp7mwycu



:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

میز و صندلی تاشو
میز و صندلی تاشو از ماضی الی به امروز موارد مصرف زیادی داشته و همواره باره پیشباز ملت پیمان گرفته است. میز و صندلی تاشو دو نفره باغچین گزینه ای مناسب برای بهره‌گیری در فضاهای حقیر و اندک می باشد. این محصول پسندیده جهت کاربرد در تراس منزل ، طباخ خانه ، حیاط ، باغ و ویلا می باشد. سایز این میز و صندلی تاشو به شما دستور می دهد که متعلق به در هر کجا استفاده نموده و از پیرامون خود لذت ببرید. متریال به پیشه برده شده در این ست در مقابل نور، شرایط آب و هوایی نمدار و ساحلی مقاوم بوده و پوسیدگی و خوردگی در آن برپایی نمی شود. بدنه این فرآورده از استیل ضد زنگ ساخته شده و سطح میز و صندلی ها با چوب تکنولوژی شده پوشانده شده است. این فرآورده قابل شستوشو بوده و با مواد منزه کننده پسندیده قابل نظافت و لک بری می باشد. احد سایر از مزایای این میز و صندلی وزن سبک و قابل حمل بودن آن است که شما می توانید در اثناء پیک نیک و مسافرت آن را همراه داشته و در هر مکانی از ان بهره‌گیری نمایید. رنگ محصول ذغالی رنگ می باشد و خنثی بودن آن مشکلی در ست کردن آن با هر رنگی برپایی نمی نماید. طراحی ساده این ست نیز به شما کمک می کند که در فضای مدرن ، اسپرت و یا کلاسیک بتوان متعلق به کاربرد نمود. همچنین استفاده از این مدل محصول در کافی شاپ ها و مراکز تفریحی رایج است.
صندلی تاشو پلاستیکی ایوان
پیشنهاد می کنیم با صندلی تاشو پلاستیکی ایوان که از محصولات پرکاربرد در منازل و دیگر پیرامون ها از دسته محل استراحت و نشیمن در باغ ها و فضاهای باز است، آشنا شوید.

صندلی تاشو تراس به خاطر حمل آسان و مختصر جا بودن زیاد باره پیشباز پیمان میگیرد و میتوان در پیرامون های مختلف آن را کاربرد کرد ، اما خرید صندلی تاشو و باکیفیت که مدت طولانی از آن بهره‌گیری شود کار دشواری است که کالاپلاست با معرفی صندلی تاشو پلاستیکی تراس این برگزیدن را به انتخابی ساده و خوشنودی تقسیم تبدیل کرده است، در پیوستگی ویژگی ها و مشخصات صندلی تاشو پلاستیکی ایوان را مشاهده می کنید.

ویژگی های صندلی تاشو پلاستیکی تراس
در هنگام خرید هر نوع محصولی از جمله صندلی تاشو نکات اولیه که برای خرید در نظر گرفته می شود خرج زیر در ساحل زیبایی و کیفیت بالای فرآورده است، احتمالاً این خاصیت ها در کناره هم کمی غیر ممکن باشد اما لازم است شما را با خاصیت های صندلی تاشو پلاستیکی ایوان آشنا نماییم الی از صحت امکان خرید محصول با تمامی این خاصیت ها مطمئن شوید.

استفاده از مواد اولیه مرغوب در ساخت صندلی تاشو پلاستیکی تراس
مقاومت بالا صندلی تاشو پلاستیکی ایوان در مساوی خفگی و وزن بسیار
عدم تغییر رنگ محصول در برابر روشنایی خورشید
طراحی فرآورده بر بنیاد آرگنومیک بدن
دارای نشیمن راحت
عدم لغزندگی و سر خوردن محصول در سطوح هموار و لغزنده
زیبایی و دوام محصول
استفاده از رنگ های متنوع و شاد
کم جا و تاثیر آسان
هموطنان عزیز رهنمود می کنیم برای خرید صندلی تاشو پلاستیکی تراس با کالاپلاست تماس بگیرید تا فرآورده باره عقیده خودتان را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت تعبيه کنید، در پیوسته مشخصات این صندلی را ببینید.



:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 خرداد 1399 | نظرات ()