نوشته شده توسط : ساحل

وردپرس چیست؟

اگر بخواهیم به صورت ساده وردپرس را تعریف کنیم، یک سیستم سایت ساز نیم آماده (از هر گونه و هر موضوعی می ‌باشد) که به صورت مجانی می تاب آن‌ را از طریق وب سایت رسمی وردپرس دانلود نموده و بر روی فضای اینترنتی سایت خویش نصب نمایید (فضای اینترنتی همان فضایی می باشد که سایت شما و درونمایه آن بر روی آن فضا قرار می گیرد) و سپس وب سایت شما را به صورت کامل با جزئیات و امکانات مختلف و طرح دلخواه شما بر روی آن راه‌اندازی کرده و مطالب و بخش‌ های مختلف سایت را خودتان مدیریت نمایید. پیش از طراحی سایت با وردپرس باید نکاتی را بدانید که در این نوشتار به آنها اشاره خواهد شد.

 

اگر بخواهیم کمی به چهره چیره دست تر وردپرس را تعریف کنیم به این چهره باید ذکر کرد که وردپرس یک نرم‌افزار تحت وب متن باز (open source) می باشد که در تقسیم سیستم های مدیریت درونمایه (Content Management System)  می باشند، پیمان می گیرد. نظر به اینکه سیستم وردپرس مجانی است، هر کاربری می تواند فایل های مربوطه ی آن را دانلود کرده و باره کاربرد قرار دهد. البته بدیهی است که وردپرس بخشی از نیازهای کاربران را برآورده می کند ولی برای شخصی سازی و برآورده تشکیل سایر نیازها، به متخصصانی نیاز است که تغییرات لازم را برپایی نموده و یا سایر امکانات و ابزار باره احتیاج مشتری را فراهم نمایند.

 

در واقع،هزینه طراحی وب سایت با وردپرس  یکی از بهترین و پرطرفدارترین سایت ساز های دانشمند است که به شکل اوپن سورس و با زبان PHP تألیف شده است. باتوجه متن مفتوح بودن آن، به سرعت درحال توسعه و ترقی است و باعنایت به استقبال خوب ملت دنیا، برنامه نویسان بسیاری روی سورس ها و افزونه های آن پیشه کرده اند و کلی ماژول و کد حاضر برای آن فراهم است. کل اینها سبب آن شده اند که با وجود اشکالات و موارد امنیتی ای که این سایت ساز پرطرفدار دارد، باره برگزیدن بسیاری از کسان باشد و این سایت ساز نیرومند را برای رونق سوداگری خود بکار گیرد.

 

طراحی سایت با وردپرس یکی از شیوه های وب دیزاین است که فضایی زیاد ساده و جذاب را برای فرآوری درونمایه و بازاریابی اینترنتی برپایی نموده است. به کارگیری این نوع طراحی مزایای بسیاری دارد که در پیوسته به آن می پردازیم.

 

 

 

طراحی سایت با وردپرس

 

 

 

علت انتخاب طراحی سایت با وردپرس چیست

- وردپرس به خوبی از زبان فارسی حمایت کرده و آپدیت می باشد

- برای تازه کاران زیاد پسندیده است

- برای هرنوع سایت می نا متعلق به بهره‌گیری کرد

- تمام قالب های آن پیامد گرا هستند

- دارای حمایت زیاد عالی

- عرضه آن به صورت مجانی اتمام می شود

 

اینک هر کدام از این موارد را روشنگری خواهیم داد:

 

عرضه رایگان: طراحی سایت با وردپرس به چهره رایگان وقتی زیباتر خواهد بود که بدانیم شمار نامحدودی از قالب های رایگان برای این CMS ایجادشده‌اند. منبع پوسته وردپرس پارسی از دسته منابع رایگان آن بوده و وب سایت themeforest از دسته منابع پولی آن محسوب می شود.

 

مناسب پسین کاران: در صورتی که شما توانایی نگارش مطلب در مایکروسافت را دارید، پس می‌توانید در وردپرس نیز به راحتی نوشته اضافه کنید. شما این امکان را دارید جهت ارتقاء تارنما خود از افزونه های مختلفی که به چهره پولی و مجانی در سایت های مرجع هستند، بهره‌گیری نموده و این افزونه ها یا پلاگین ها این امکان را دارند که برای داشتن یک وب سایت کامل و زیبا به نکوداشتن به شما کمک کنند. این پلاگین ها می توانند به شما امکاناتی که دربایستن دارید را ارائه دیتا و دسترسی به آن زیاد ساده خواهد بود. از راه پلاگین ها شما می توانید فرم های تماس با فرم اشتراک، فروشگاه، گالری  عکس و غیره را به راحتی به تارنما خویش اضافه کنید.

 

مناسب برای انواع سایت ها: وردپرس می‌تواند در مورد تارنگار های عمومی و سایت های شرکتی زیبا و فروشگاهی آنلاین در هر نوع از طراحی وب سایت برای شما بهترین پلتفرم انتخابی باشد.

 

واکنش گرا بودن تمام قالب ها: بیشتر سایت های وردپرس به چهره پیامد گرا هستند، شما بدون استخدام کردن یک طراح وب سایت خیلی آسان می توانید به طور همهنگام حائز نسخه موبایل و تبلت سایت خویش باشید

 

پشتیبانی عالی: تیم وردپرس پشتیبانی نیرومند و زیاد وسیعی برای کاربرد بسیاری از ملت از این پلتفرم ها ایجاد کرده است.

 

 

 

ساخت سایت با وردپرس

 

 

 

طراحی سایت با وردپرس

برای طراحی سایت با وردپرس باید چند باره اولیه را از پیش تهیه کنید:

 

جهت ساخت و طراحی سایت با وردپرس لازم است که در مورد نکات اولیه اطلاعاتی داشته باشیم.

 

هاست: در رابطه با هاست باید گفت که فضایی است که میزبانی از محتوای تارنما شما را انجام می دهد. در سررسید خرید هاست باید در باره مواردی که حمایت می کند رسیدگی های لازم را اتمام دهید.

 

دامنه: به نام و آیت تارنما حوزه یا دامین گفته می شود‌. این اسم معمولا نام شخص یا با کسب و کار باره نظر مربوط خواهد بود.

 

پس از اینکه این دو باره را برای طراحی سایت با وردپرس خریداری کردید، باید به سراغ نصب و راه اندازی وردپرس رفت.

 

 

 

مزایای طراحی سایت با وردپرس

 

 

 

مزایای طراحی سایت با وردپرس

1- وردپرس پلتفرم متن باز

وردپرس متن مفتوح می باشد، به این معنا که توسعه دهندگان وب می توانند کدهایی را به آن اضافه کرده و یا آن ها را در پسندیدن کسان سایر بگذارند. از این جهت افراد برای طراحی سایت وردپرسی بیچارگی نیست که کد نویسی از پایه را انجام دهند. این امکان از آنگونه مزایای وردپرس به آمار می‌آید. اما باید به این نکته نیز توجه کرد که این جستار می‌تواند روی امنیت سایت و عملکرد آن تاثیر گذاشته و به کارگیری کدهای معیوب که بدست سایرین تألیف شده اند، ممکن است روی عملکرد وب سایت تاثیر بگذارد.

 

 

 

2- تنوع در افزونه‌ها

از جمله مهمترین برتری هایی که طراحی سایت با وردپرس دارد، می طاقت به داشتن شمار زیاد افزونه ها اشاره کرد. هر فردی با توجه به نیازهای خویش می‌تواند از این افزونه ها کاربرد نماید. اکثر این افزونه ها به چهره مجانی ارائه می شوند و افزونه های غیر رایگان نیز می‌توانند با بها مناسب و بخردانه در اختیار طراحان قرار گیرند.

 

 

 

3- مدیریت تارنما وردپرسی

از شیوه وردپرس فردی که حائز کمینه اطلاعات فنی در رابطه با برنامه نویسی باشد، امکان نصب وردپرس را خواهد داشت و می‌تواند در قالب آن را به طور مد نظر پیاده سازی نماید. به علاوه وردپرس به دلیل داشتن یک رابط بصری توانسته است موجب آسان تر شدن پروسه اضافه کردن صفحه جدید، آپلود عکس ها و مدیریت پست ها نسبت به گذشته می شود. جهت ایجاد یک سایت وردپرسی فقط نیاز است که به یک مرورگر متصل به اینترنت دسترسی داشته باشید و طراح می تواند به راحتی پیشه طراحی سایت با وردپرس را اتمام دهد.

 

 

 

4- قابلیت توسعه پذیری سریع و ساده وردپرس

از روش طراحی سایت با وردپرس طراح می تواند خیلی آسان و با صرف حداقل زمان شدنی سایت مورد عقیده را گسترش دهد و با نصب افزونه های گوناگون موجب بالا رفتن عملکرد سایت خود شود. به علاوه با پروا به اینکه وردپرس در نخست جهت تارنگار نویسی به وجود آمده بود و از قابلیت های تارنگار نویسی بالایی برخوردار است، در این میان می‌توان به راه اندازی اشتراک ایمیل RSs در تارنگار و در ضمن قابلیت ثبت کامل بدست بازدیدکنندگان و موارد سایر اشاره نمود.

 

 

 

5- انعطاف پذیری بالا در طراحی سایت وردپرس

یکی از خاصیت های زیاد خوب به طراحی سایت با وردپرس این است که وردپرس پلتفرمی کاملا انعطاف پذیر است و از قابلیت شخصی سازی زیاد بالا بر اساس سلیقه مشتری برخوردار است. از طریق گذاشتن افزونه ها و تغییر در ظاهر سایت و طراحی سایت ریسپانسیو این امکان وجود دارد که یک سایت کاملا متفاوت با دیگر سایت های وردپرسی به هستی آورد. وانگهی از دیگر ویژگی های سایت های وردپرسی این است که از پیمانه پذیری بسیار فوقانی برخوردار هستند. به این نوع که طراح این امکان را دارد هزاران صفحه جدید در سایت به وجود آورده و از بابت عملکرد سایت نگرانی نداشته باشد. همچنین مدیر سایت این امکان را دارد که کاربران مختلفی را با عنوان مدیر در سایت تعریف کرده و هر کدام از آنها سطوح دسترسی مختلفی در سایت داشته باشند. در کناره این موارد که با آن آشنایی شدیم، برای بروز رسانی سایت و افزونه ها به طراح سایت و برنامه نویس نیازی نیست و آپدیت و بروزرسانی آن به راحتی اتمام می شود.

وردپرس چیست؟

اگر بخواهیم به صورت ساده وردپرس را تعریف کنیم، یک سیستم سایت ساز نیمه آماده (از هر نوع و هر موضوعی می ‌باشد) که به صورت رایگان می توان آن‌ را از طریق وب سایت رسمی وردپرس دانلود نموده و بر روی فضای اینترنتی سایت خود نصب نمایید (فضای اینترنتی همان فضایی می باشد که سایت شما و محتویات آن بر روی آن فضا قرار می گیرد) و سپس وب سایت شما را به صورت کامل با جزئیات و امکانات مختلف و طرح دلخواه شما بر روی آن راه‌اندازی کرده و مطالب و بخش‌ های مختلف سایت را خودتان مدیریت نمایید. قبل از طراحی سایت با وردپرس باید نکاتی را بدانید که در این مقاله به آنها اشاره خواهد شد.

اگر بخواهیم کمی به صورت حرفه ای تر وردپرس را تعریف نماییم به این صورت باید بیان کرد که وردپرس یک نرم‌افزار تحت وب متن باز (open source) می باشد که در دسته سیستم های مدیریت محتوا (Content Management System)  می باشند، قرار می گیرد. از آنجا که سیستم وردپرس رایگان است، هر کاربری می تواند فایل های مربوطه ی آن را دانلود کرده و مورد استفاده قرار دهد. البته بدیهی است که وردپرس بخشی از نیازهای کاربران را برآورده می کند اما برای شخصی سازی و برآورده ساختن سایر نیازها، به متخصصانی نیاز است که تغییرات لازم را ایجاد نموده و یا سایر امکانات و ابزار مورد نیاز مشتری را فراهم نمایند.

در واقع، ورد پرس یکی از بهترین و پرطرفدارترین سایت ساز های جهان است که به شکل اوپن سورس و با زبان PHP نوشته شده است. باتوجه متن باز بودن آن، به سرعت درحال توسعه و پیشرفت است و باعنایت به استقبال خوب مردم دنیا، برنامه نویسان بسیاری روی سورس ها و افزونه های آن کار کرده اند و کلی ماژول و کد آماده برای آن فراهم است. همه اینها سبب آن شده اند که با وجود اشکالات و موارد امنیتی ای که این سایت ساز پرطرفدار دارد، مورد انتخاب بسیاری از افراد باشد و این سایت ساز قدرتمند را برای رونق کسب و کار خود بکار گیرد.

طراحی سایت با وردپرس یکی از روش های وب دیزاین است که فضایی بسیار ساده و جذاب را برای تولید محتوا و بازاریابی اینترنتی ایجاد نموده است. استفاده از این نوع طراحی مزایای بسیاری دارد که در ادامه به آن می پردازیم.

 

طراحی سایت با وردپرس

 

علت انتخاب طراحی سایت با وردپرس چیست

- وردپرس به خوبی از زبان فارسی پشتیبانی کرده و آپدیت می باشد
- برای تازه کاران بسیار مناسب است
- برای هرنوع سایت می توان از آن استفاده کرد
- تمام قالب های آن واکنش گرا هستند
- دارای پشتیبانی بسیار عالی
- عرضه آن به صورت رایگان انجام می شود

اینک هر کدام از این موارد را توضیح خواهیم داد:

عرضه رایگان: طراحی سایت با وردپرس به صورت رایگان وقتی زیباتر خواهد بود که بدانیم تعداد نامحدودی از قالب های رایگان برای این CMS ایجادشده‌اند. منبع پوسته وردپرس فارسی از جمله منابع رایگان آن بوده و وب سایت themeforest از جمله منابع پولی آن محسوب می شود.

مناسب تازه کاران: در صورتی که شما توانایی نوشتن مطلب در مایکروسافت را دارید، پس می‌توانید در وردپرس نیز به راحتی نوشته اضافه کنید. شما این امکان را دارید جهت ارتقاء وب سایت خود از افزونه های مختلفی که به صورت پولی و رایگان در سایت های مرجع هستند، استفاده نموده و این افزونه ها یا پلاگین ها این امکان را دارند که برای داشتن یک وب سایت کامل و زیبا به خوبی به شما کمک کنند. این پلاگین ها می توانند به شما امکاناتی که نیاز دارید را ارائه داده و دسترسی به آن بسیار ساده خواهد بود. از طریق پلاگین ها شما می توانید فرم های تماس با فرم اشتراک، فروشگاه، گالری عکس و غیره را به راحتی به وب سایت خود اضافه کنید.

مناسب برای انواع سایت ها: وردپرس می‌تواند در مورد وبلاگ های عمومی و سایت های شرکتی زیبا و فروشگاهی آنلاین در هر نوع از طراحی وب سایت برای شما بهترین پلتفرم انتخابی باشد.

واکنش گرا بودن تمام قالب ها: بیشتر سایت های وردپرس به صورت واکنش گرا هستند، شما بدون استخدام کردن یک طراح وب سایت خیلی راحت می توانید به طور همزمان دارای نسخه موبایل و تبلت سایت خود باشید

پشتیبانی عالی: تیم وردپرس پشتیبانی قدرتمند و بسیار وسیعی برای استفاده بسیاری از مردم از این پلتفرم ها ایجاد کرده است.

 

ساخت سایت با وردپرس

 

طراحی سایت با وردپرس

برای طراحی سایت با وردپرس باید چند مورد اولیه را از قبل تهیه کنید:

جهت ساخت و طراحی سایت با وردپرس لازم است که در مورد نکات اولیه اطلاعاتی داشته باشیم.

هاست: در رابطه با هاست باید گفت که فضایی است که میزبانی از محتوای وب سایت شما را انجام می دهد. در زمان خرید هاست باید در مورد مواردی که پشتیبانی می کند بررسی های لازم را انجام دهید.

دامنه: به نام و نشانی وب سایت دامنه یا دامین گفته می شود‌. این نام معمولا نام شخص یا با کسب و کار مورد نظر مربوط خواهد بود.

پس از اینکه این دو مورد را برای طراحی سایت با وردپرس خریداری کردید، باید به سراغ نصب و راه اندازی وردپرس رفت.

 

مزایای طراحی سایت با وردپرس

 

مزایای طراحی سایت با وردپرس

1- وردپرس پلتفرم متن باز

وردپرس متن باز می باشد، به این معنا که توسعه دهندگان وب می توانند کدهایی را به آن اضافه کرده و یا آن ها را در اختیار افراد دیگر بگذارند. از این رو افراد برای طراحی سایت وردپرسی نیاز نیست که کد نویسی از پایه را انجام دهند. این امکان از جمله مزایای وردپرس به شمار می‌آید. اما باید به این نکته نیز توجه کرد که این موضوع می‌تواند روی امنیت سایت و عملکرد آن تاثیر گذاشته و استفاده از کدهای معیوب که توسط دیگران نوشته شده اند، ممکن است روی عملکرد وب سایت تاثیر بگذارد.

 

2- تنوع در افزونه‌ها

از جمله مهمترین مزیت هایی که طراحی سایت با وردپرس دارد، می توان به داشتن تعداد زیاد افزونه ها اشاره کرد. هر فردی با توجه به نیازهای خود می‌تواند از این افزونه ها استفاده نماید. اکثر این افزونه ها به صورت رایگان ارائه می شوند و افزونه های غیر رایگان نیز می‌توانند با قیمت مناسب و منطقی در اختیار طراحان قرار گیرند.

 

3- مدیریت وب سایت وردپرسی

از طریق وردپرس فردی که دارای حداقل اطلاعات فنی در رابطه با برنامه نویسی باشد، امکان نصب وردپرس را خواهد داشت و می‌تواند در قالب آن را به طور دلخواه پیاده سازی نماید. به علاوه وردپرس به علت داشتن یک رابط بصری توانسته است موجب آسان تر شدن فرآیند اضافه کردن صفحه جدید، آپلود تصاویر و مدیریت پست ها نسبت به گذشته می شود. جهت ایجاد یک سایت وردپرسی تنها نیاز است که به یک مرورگر متصل به اینترنت دسترسی داشته باشید و طراح می تواند به راحتی کار طراحی سایت با وردپرس را انجام دهد.

 

4- قابلیت توسعه پذیری سریع و ساده وردپرس

از طریق طراحی سایت با وردپرس طراح می تواند خیلی راحت و با صرف حداقل زمان ممکن سایت مورد نظر را توسعه دهد و با نصب افزونه های مختلف موجب بالا رفتن عملکرد سایت خود شود. به علاوه با توجه به اینکه وردپرس در ابتدا جهت وبلاگ نویسی به وجود آمده بود و از قابلیت های وبلاگ نویسی بالایی برخوردار است، در این میان می‌توان به راه اندازی اشتراک ایمیل RSs در وبلاگ و همچنین قابلیت ثبت کامل توسط بازدیدکنندگان و موارد دیگر اشاره نمود.

 

5- انعطاف پذیری بالا در طراحی سایت وردپرس

یکی از ویژگی های بسیار خوب به طراحی سایت با وردپرس این است که وردپرس پلتفرمی کاملا انعطاف پذیر است و از قابلیت شخصی سازی بسیار بالا طبق سلیقه مشتری برخوردار است. از طریق نصب کردن افزونه ها و تغییر در ظاهر سایت و طراحی سایت ریسپانسیو این امکان وجود دارد که یک سایت کاملا متفاوت با دیگر سایت های وردپرسی به وجود آورد. همچنین از دیگر ویژگی های سایت های وردپرسی این است که از مقیاس پذیری بسیار بالایی برخوردار هستند. به این گونه که طراح این امکان را دارد هزاران صفحه جدید در سایت به وجود آورده و از بابت عملکرد سایت نگرانی نداشته باشد. همچنین مدیر سایت این امکان را دارد که کاربران مختلفی را با عنوان مدیر در سایت تعریف کرده و هر کدام از آنها سطوح دسترسی مختلفی در سایت داشته باشند. در کنار این موارد که با آن آشنایی شدیم، برای بروز رسانی سایت و افزونه ها به طراح سایت و برنامه نویس نیازی نیست و آپدیت و بروزرسانی آن به راحتی انجام می شود.



:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

به نظر شما چه تعداد از وب سایتهای موجود، اصول طراحی حرفه ای را رعایت كرده اند؟ به جرات می توان گفت در بیش از ۷۰ درصد وب سایتها چنین اصولی مورد توجه قرار نگرفته است.

در این مقاله به نكاتی اشاره می شود كه توجه به آنها در بالا بردن كیفیت سایتهای اینترنتی نقش بسزایی دارند.

 

▪ سرعت بارگذاری (load) صفحات :

از مهمترین نكات در طراحی وب توجه به سرعت بارگذاری (load) صفحات سایت است كه علی رغم این اهمیت، كمتر به آن توجه می شود. با استفاده از تكنیكهای برنامه نویسی و طراحی وب، سرعت بارگذاری صفحات را تا حد امكان افزایش دهید. دقت داشته باشید كه اكثر كاربران، تحمل زیادی ندارند.

 

▪ پر رنگ كردن كلمات كلیدی :

در مقالات و متون طولانی قرار گرفته در سایت، كلمات و عبارات كلیدی را پر رنگ كنید. با این كار به كاربران اجازه می دهید بدون مطالعه ی كل مطلب، یك طرح كلی در مورد آن در ذهن خود ترسیم كند.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/tarfand-i/mot-web.html



:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

امروزه تمام شرکت ها به اهمیت راه اندازی ویپ و تعرفه تاسیس ویپ VOIP پی برده اند. تعرفه راه اندازی ویپ VOIP در برگزیدن وتصمیم گیری آن بسیار مهم می باشد.

 

با پدیدار شدن مزایا و امکانات سیستم های تلفنی ویپ، امروزه تمام افراد در هر کاری که هستند، یک سیستم ویپ دارند. احد از سوالاتی که هر شرکت و یا سازمانی پیش از انتخاب و راه اندازی ویپ می پرسد، درباره تعرفه تاسیس ویپ VOIP است. به انگیزه این که همیشه هزینه ها در تصمیم گیری نهایی در هر فعالیتی نقش زیاد مهمی دارند. به همین خاطر در این نوشتار می خواهیم درباره تعرفه تاسیس ویپ VOIP گفتگو کنیم.

 

ویپ VOIP چیست و چه مزایایی دارد؟
ویپ (VOIP) یا Voice Over IP نوعی تلفن اینترنتی است. که با به کارگیری فناوری دیجیتال از اینترنت، برای برقراری تماس بهره‌گیری می کند. این تکنولوژی بر روی هر نوع شبکه ای قابل اجرا می باشد. از مزایای سیستم تلفنی ویپ نسبت به سیستم تلفنی سنتی می توان به موارد پایین اشاره کرد:

امکان برقراری ارتباط در بین نقاط گوناگون شهری و کشوری با کمترین هزینه
کاهش سیم کشی
جا به جایی کاربران در کمترین زمان ممکن
امنیت بالا
مدیریت ساده
گسترش تند و آسان
کیفیت مکالمه
امکان پیوست دفاتر گوناگون با هر فاصله ای و مشترک کردن سیستم تلفنی با ویپ
برقراری پیوستگی سریع
برقراری پیوستگی بدون هزینه بین دفاتر شما

 

راه اندازی ویپ VOIP تعرفه راه اندازی ویپ VOIP
اکثر کسان در هر مقوله ای پیش شروع بههزینه راه اندازی مرکز تلفن ویپفعالیت، در ارتباط با هزینه آن می پرسند، به انگیزه این که هزینه نقش زیاد مهم در تصمیم گیری آنها برای شروع آن کار و جنبش دارد. پس افراد زیادی برای راه اندازی تلفن ویپ، در ارتباط با تعرفه تاسیس ویپ VOIP سوال می پرسند. در پذیرش به این سوال می نا گفت که برای نصب و تاسیس سیستم ویپ، تعرفه استانداردی لغایت به حال تعیین نشده است.

تعرفه راه اندازی ویپ VOIP به عواملی مختلفی پیوستگی دارد، و نمی طاقت یک قیمت مشخص برای آن تعیین کرد، افراد گوناگون براساس فاکتورهایی مشابه میزان فرهنگ خود، اندازه پروژه، شیوه انجام کار، طریق مورد کاربرد برای تاسیس voip، بار فنی و …. تعرفه تاسیس ویپ VOIP را تعیین می کنند.

به اثناء تعیین تعرفه تاسیس VOIP باید خرج تاسیس آن نه خیلی بالا باشد و نه خیلی پایین، چرا که خرج مختصر تاسیس voip، از ارزش کار می کاهد و خرج بالا راه اندازی voip، مایه از دست دادن مشتری می شود. بعد همیشه برای جذب و راضی نگه داشتن مشتری باید کار با کیفیت و مسیر حل های مبتنی با تعرفه پسندیده را پیشنهاد داد.



:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

شرکت سامسونگ در روز گذشته از اسمارت‌فون‌های پرچمدار سری گلکسی نوت 20 رونمایی کرد. این تلفن‌ها به‌زودی روانه بازار خواهند شد. با این حال، به نظر می‌رسد که کره‌ای‌ها انتظار ندارند تقاضاها برای خرید این پرچمداران زیاد باشد.

طبق گزارش منتشر شده توسط خبرگزاری The Elec، سامسونگ سفارش قطعات مورد نیاز برای تولید هندست‌های سری گلکسی نوت 20 را حدود 20 درصد کاهش داده است. اگر این گزارش صحت داشته باشد، ما احتمال می‌دهیم که مسئله کاهش سفارش قطعات به منظور تولید اولیه محصولات بوده و اگر تقاضا برای خرید تلفن‌های جدید سامسونگ افزایش یابد، سفارش سامسونگ برای تولید قطعات نیز بیشتر خواهد شد.

در این گزارش ادعا شده است که سامسونگ در ابتدای مسیر فروش تلفن‌های جدید سری نوت انتظار دارد که حدود 3 میلیون واحد از آن‌ها را به فروش برساند. علاوه‌بر این، پیش‌بینی می‌شود که فروش کلی هندست‌های سری نوت تا پایان سال جاری میلادی نیز به حدود 10 میلیون واحد برسد.

حرکت کره‌ای‌ها برای کاهش سفارش قطعات نوت 20 می‌تواند به دلیل فروش پایین‌تر از انتظار تلفن‌های سری گلکسی S20 باشد که در اوایل سال 2020 به بازار عرضه شده بودند.

شیوع ویروس کرونا نیز یکی دیگر از دلایل اصلی کاهش تقاضا برای خرید محصولات این شرکت است. از آنجایی که بازارهای بزرگ فروش تلفن‌های هوشمند هم‌چنان درگیر این بیماری هستند، انتظار می‌رود که سهم سامسونگ از فروش اسمارت‌فون‌هایش در ابتدای معرفی آن‌ها کاهش یابد.

هندست سامسونگ گلکسی S20 الترا از پرفروش‌ترین مدل‌های خانواده S20 بود و سامسونگ انتظار دارد که چنین وضع مشابهی برای تلفن‌های جدید سری نوت نیز رخ دهد. بنابر این، با توجه این موضوع احتمال می‌رود که مدل گلکسی نوت 20 الترا نیز 70 تا 80 درصد از فروش سری نوت 20 را پوشش دهد.

قیمت مدل نوت 20 با رم 8 گیگابایت و حافظه داخلی 128 گیگابایت از 1000 دلار آغاز می‌شود. در طرفی دیگر، نسخه 12/256 گیگابایتی مدل الترا 1300 دلار و نسخه 12/512 گیگابایت 1500 دلار قیمت دارد. فروش هردو مدل از پرچمداران جدید سامسونگ در تاریخ 30 مرداد شروع می‌شود.

 

منبع : 

https://itresan.com/307251/%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF-%D8%B3%D9%81%D8%A7%D8%B1%D8%B4-%D9%82%D8%B7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D9%85%D9%88%D8%B1%D8%AF-%D9%86%DB%8C%D8%A7%D8%B2-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D9%88%D9%84



:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

کتابخانه اسپاتیفای حدود 40 میلیون آهنگ دارد. اگر شما نیز به دنبال آپلود کردن موسیقی در این سرویس هستید، آنگاه پیشنهاد می‌کنیم که این مقاله را از دست ندهید.

آرشیو عظیم اسپاتیفای بدین معنا است که هر کسی می‌تواند به‌راحتی آهنگ و یا خواننده مورد علاقه خود را در آن پیدا کند. اما اگر شما به دنبال آهنگ‌های نادری بگردید و این سرویس نیز آن‌ها را در خود جای نداده باشد چه؟ نگران نباشید، زیرا قابلیت “Spotify Local Files” به شما این امکان را می‌دهد که از طریق اپلیکیشن این سرویس استریم، به کلکسیون شخصی خود دسترسی پیدا کرده و حتی لیست پخشی را نیز ایجاد کرده تا بتوانید آهنگ‌های موجود در اسپاتیفای را با آهنگ‌های خودتان ترکیب کنید.

همگام‌سازی، نه آپلود کردن

پیش از شروع، بهتر است که دو چیز را در مورد ویژگی Local Files سرویس اسپاتیفای برای شما روشن کنیم. اول اینکه شما به یک حساب پریمیوم اسپاتیفای نیاز دارید. در نسخه تبلیغاتی نمی‌توانید موسیقی‌های شخصی خود را پخش کنید. دوم هم اینکه، قابلیت Spotify Local Files در حقیقت آهنگ‌های شما را به فضای ابری آپلود نمی‌کند، بلکه به شما این امکان را می‌دهد که مشخص کنید کدام پوشه از دستگاه شما، حاوی موسیقی‌های شخصی است. همچنین در ادامه به شما این امکان نیز داده می‌شود که بتوانید این آهنگ‌ها را از طریق یک شبکه وای‌فای، با یک دستگاه دیگر مجهز به اسپاتیفای نیز همگام‌سازی کنید. شاید این ویژگی به اندازه آپلود به سرورهای ابری، راحت و قدرتمند نباشد، اما همان کار را برای شما انجام خواهد داد؛ یعنی هر جا که می‌روید، از طریق اسپاتیفای می‌توانید به موسیقی‌های خود دسترسی پیدا کنید.

اپلیکیشن دسکتاپی اسپاتیفای یک ضرورت به حساب می‌آید

آپلود موسیقی در اسپاتیفای

ویژگی Local Files به شما امکان می‌دهد تا هم بر روی نسخه دسکتاپ و هم بر روی نسخه موبایلی اسپاتیفای، به کلکسیون شخصی موسیقی خود دسترسی پیدا کنید. اما همگام‌سازی آهنگ‌ها یک فرایند یک-طرفه است؛ از رایانه دسکتاپی شما به سایر دستگاه‌ها. به‌عبارت دیگر، شاید شما موسیقی‌های خود را در یکی از پوشه‌های گوشی اندروید خود و یا در iTunes ذخیره کرده باشید، اما چنین فایل‌هایی با قابلیت Local Files سازگار نخواهند بود. جهت پیکربندی ویژگی Local Files، باید به دانلود و نصب نسخه دسکتاپی (ویندوز، MacOS، لینوکس و سایر پلتفرم‌های دیگر نیز پشتیبانی می‌شوند) اپلیکیشن اسپاتیفای بپردازید.

موسیقی‌های خود را پیدا کنید

در ادامه فرایند آپلود موسیقی در اسپاتیفای باید به بخش تنظیمات اپلیکیشن دسکتاپی این سرویس محبوب مراجعه کنید. در نسخه ویندوزی، می‌توانید این بخش را در منوی اصلی (همان سه-نقطه موجود در گوشه بالا سمت چپ اپلیکیشن) و با کلیک بر روی “Edit” و سپس انتخاب “Preferences” پیدا کنید.

به پایین رفته تا بتوانید گزینه “Local Files” را پیدا کنید. در ادامه باید مطمئن شوید که کلید تغییر وضعیت “Show Local Files” بر روی حالت فعال قرار دارد. در سرتیتر “Show songs from” می‌بینید که “Downloads”و “Music Libary” از پیش انتخاب شده‌اند. همچنین می‌توانید با کلیک بر روی کلید “Add a Source” و رفتن به محل نگهداری آهنگ‌های خود، پوشه‌های دیگر موسیقی را نیز اضافه کنید. فرایند بالا را برای تمامی پوشه‌های موسیقی موجود بر روی رایانه خود، تکرار کنید. اگر همه فایل‌های موسیقی شما نیز در یک پوشه قرار دارند، آنگاه کافی است که فقط پوشه اصلی (دربرگیرنده چندین پوشه زیرمجموعه) را برگزینید. جهت اطمینان از افزوده شدن فایل‌های خود، می‌توانید در منوی اصلی و در زیر بخش “Your Library”، بر روی “Local Files” کلیک کنید. در اینجا می‌توانید تعداد کل آهنگ‌ها و همچنین مدت زمان تجمیعی آن‌ها را مشاهده کنید.

نه تمامی موسیقی‌ها

اگر شما پوشه‌ای را اضافه کرده و نمی‌توانید آن را به‌سرعت در بخش “Show songs from” مشاهده کنید و یا اینکه پوشه موردنظر نمایش داده شده، اما در هنگام مرور بخش Local Files، نمی‌توانید تمامی آهنگ‌های خود را مشاهده کنید، آنگاه احتمال دارد که اسپاتیفای از فرمت برخی از موسیقی‌های شما، پشتیبانی نکند. اسپاتیفای در این زمینه تاحدودی مشکل‌پسند است. با این اوصاف، اگر شخصی کلکسیون عظیمی از فایل‌های FLAC و یا ALAC را داشته باشد، بدون شک ناامید خواهد شد.

یک لیست پخش ایجاد کنید

آپلود موسیقی در اسپاتیفای

آپلود موسیقی در اسپاتیفای نیازمند ایجاد یک لیست پخش است. اسپاتیفای فقط در زمینه فرمت فایل‌ها سخت‌گیر نیست. بلکه اگر می‌خواهید که موسیقی‌های شخصی خود را در دستگاه‌های دیگر نیز همگام‌سازی کنید، آنگاه باید تمامی آن‌ها به یک یا چند لیست پخش تعلق داشته باشند. این لیست‌های پخش‌ نقشی همانند لیست همگام‌سازی دارند. بدین ترتیب دیگر لازم نیست که اسپاتیفای فضای زیادی را صرف ذخیره آهنگ‌ها در دستگاه‌های مختلف کند. در حقیقت، لیست‌های پخش به شما کمک می‌کنند که بتوانید آهنگ‌های موردعلاقه خود جهت دسترسی بر روی دستگاه‌های دیگر را نیز مشخص کنید.

پس از اینکه با استفاده از آهنگ‌های خود (و حتی آهنگ‌های خود اسپاتیفای نیز)، لیست پخش موردنظر را ایجاد کردید، آنگاه باید بتوانید این لیست پخش جدید را بر روی دستگاه‌های موبایلی خود نیز مشاهده کنید (در پخش Playlists و در زیر برگه Your Library).

آهنگ‌های خود را دانلود کنید

ایجاد لیست پخش جدید فقط نیمی از راه است. در ابتدا می‌توانید لیست پخش خود را مشاهده کنید، اما طبیعتا به غیر از آهنگ‌های اسپاتیفای، موسیقی دیگری در آن موجود نخواهد بود. تا زمانی که این آهنگ‌ها را در اپلیکیشن دسکتاپی اسپاتیفای، دانلود (همگام‌سازی) نکنید، قادر نخواهید بود که هیچ‌کدام از آن‌ها را پخش کنید. در اینجاست که مکان‌های ذخیره‌سازی اهمیت خود را نشان می‌دهند: کامپیوتر و گوشی شما هر دو باید اپلیکیشن اسپاتیفای را در خود داشته باشند، باید با استفاده از یک حساب واحد به هر دوی آن‌ها وارد شده و مهم‌تر از همه اینکه باید هر دو از یک شبکه وای‌فای استفاده کنند.

پس از مهیا کردن شرایط بالا، آنگاه باید لیست پخش مدنظر خود را انتخاب و سپس منوی سه‌نقطه را در گوشی خود لمس کرده تا به گزینه‌های لیست پخش دسترسی پیدا کنید. در ادامه باید “Download” را انتخاب کنید. اکنون می‌بینید که کاور لیست پخش شما نشان داده شده و کمی پس از آن نیز ( بسته به سرعت شبکه وای‌فای و همچنین میزان فعالیت کامپیوتر شما) آهنگ‌های داخلی بر روی دستگاه موبایلی شما در دسترس قرار می‌گیرند.

همه‌چیز به لیست پخش باز می‌گردد

اسپاتیفای علاقه‌مند است که فایل‌های محلی را از طریق لیست‌های پخش‌ مدیریت کند. در حقیقت این لیست‌ها همان‌هایی هستند که مشخص می‌کنند آیا آهنگ‌های محلی دانلود شده شما بر روی دستگاهتان در دسترس خواهند بود یا خیر؟ اگر شما لیستی را حذف کنید که شامل تنها نسخه موجود از آهنگ‌هایتان می‌شود، آنگاه آن موسیقی‌ها نیز دیگر در دسترس نخواهند بود. شما باید لیستی جدید از این آهنگ‌ها را ایجاد و سپس همگام‌سازی کنید و یا اینکه آن‌ها را به یکی از لیست‌های پخش فعلی رایانه خود، بیفزایید.

تمام شد! در نهایت اینکه شما نمی‌توانید آهنگ‌های خود را همانند Google Play Music یا Apple Music، در اسپاتیفای نیز آپلود کنید، اما در هر صورت می‌توانید از ویژگی Local Files استفاده کرده و در نتیجه موسیقی‌های موردعلاقه خود را در بین دستگاه‌های مختلف، همگام‌سازی کنید.

 

منبع: 

https://itresan.com/307092/%D8%A2%D9%BE%D9%84%D9%88%D8%AF-%D9%85%D9%88%D8%B3%DB%8C%D9%82%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%D8%B3%D9%BE%D8%A7%D8%AA%DB%8C%D9%81%D8%A7%DB%8C-%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%A7%D9%86%D8%AC%D8%A7%D9%85



:: بازدید از این مطلب : 681
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 مرداد 1399 | نظرات ()