نوشته شده توسط : ساحل

میز و صندلی تحریر باکس دار تاشو
این فرآورده با صندلی به اتفاق است صندلی که ارگونومی مناسبی داشته و در طول بهره‌گیری شما کمتر پرماسیدن خستگی خواهید کرد. باید در عقیده داشته باشید کاربرد کودکان شما از میز صندلی بسیار برای سلامتی آن ها هنگام درس خواستن کمک می‌کند چون وقتی دانش آموز بر روی زمین در حال آموزه خواستن است بدن در وضعیت مناسبی قرار ندارد و در طولانی مدت باعث درد های کمر و گردن برای کودکان می‌شود.میز تحریر آریا طرح دار باکس دار طرح فوت شد عنکبوتی

روکش موجود بر روی آن نیز به چهره وایت برد بوده و قابلیت نگارش و پاک کردن را برای اولاد شما فراهم می‌کند.

میز تحریر تاشو باکس دار یا میز تحریر کتابخانه دار
یکی از معضلاتی که کودکان هنگام مطالعه و انجام دادن تکالیف خویش با آن به اتفاق هستند این است که بی نظمی زیادی به دلیل استفاده از کتاب و دفتر های بسیار به هستی می‌آید. کودکان معمولا عادت دارند از چندین رنگ مداد و یا خودکار کاربرد کنند پس مرتب بودن می‌تواند کارایی آن ها را بالا اسیر و راحتتر به تکالیف خویش بپردازند از این جهت استفاده از میز تحریر باکس دار می‌تواند این سخت را به طور کامل حل کند.عکس بعد زمینه

میز های تحریر باکس دار آریا دارای باکس هایی هستند که جای کاملی برای پیمان دادن کتاب ها و وانگهی ابزارها تحریر فرزندان شما فراهم می‌کند.

میز تحریر کودک باکس دار
میز تحریر باکس دار آریا به علت اینک همیز و صندلی تحریر باکس دار تاشو قابلیت تنظیم بلندی دارد مناسب برای کودکان می‌باشد. بدین هدف طرح های گوناگون کارتونی نیز بر روی آن پیمان گرفته است که اغلب باره پروا کودکان پیمان می‌گیرد که تنوع فوقانی هم دارد. سطح این میزضدخش است و می توانید بر روی آن با ماژیک بنویسید یا حتی کلید بکشید و هیچ آسیبی نمی بیند.این میز را از سن 5 سنه به بالا می توانند بهره‌گیری نمایند، تنظیم شو بودن این میز به این چهره است که در زیر میز یک درجه تنظیم دارد که لغایت 5 درجه قابل تنظیم است و می توانید آن را با هر انداره دلخواه تنظیم نمایید.

طرح های کارتونی مانند: زرح بتمن، طرح پونی، طرح فرند، طرح ماشین ها، طرح گیتی، و طرح بن بدن .میز تحریر آریا طرح دار باکس دار طرح ماشین ها
یکی از موارد مثبت این نوع میز تحریر باکس دار آریا این است که به راحتی می‌توان آن ها را تمیز کرده و مایعات باعث تغییر حالت آن‌ها نمی‌شود. دلیل آن هم به کارگیری روکش ملامینه و پیمان دادن نوار PVC در لبه های میز است.



:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

جان هافمن‌، مدیرعامل سازمان GSMA در مصاحبه‌ای گفته است که نمایشگاه MWC تا پایان سال ۲۰۲۴ در شهر بارسلونا برگزار خواهد شد.

رویداد MWC یا کنگره جهانی موبایل، از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های حوزه فناوری است که هرساله در بارسلونای اسپانیا برگزار می‌شود. با این حال به دلیل شیوع بیماری کرونا، سازمان GSMA که وظیفه برگزاری رویداد MWC را به عهده دارد، تصمیم گرفت که امسال نمایشگاه MWC 2020 برگزار نشود.

درحالی‌که اخبار لغو نمایشگاه MWC 2020 بسیاری از علاقه‌مندان به گجت‌های قابل حمل، ازجمله گوشی‌های هوشمند را شوکه کرده بود، شایعاتی به گوش می‌رسید که احتمالا بارسلونا دیگر میزبان برگزاری رویداد کنگره جهانی موبایل نباشد.

حال، سازمان GSMA نسبت به شایعات واکنش نشان داده است و با انتشار بیانیه‌ای گفته که رویداد MWC تا سال ۲۰۲۴ در شهر بارسلونا برگزار خواهد شد. این موضوع را جان هافمن، مدیرعامل سازمان GSMA تأیید کرد و گفته است که قرارداد قبلی این سازمان با مقامات محلی شهر بارسلونا به مدت یک سال دیگر یعنی تا سال ۲۰۲۴ تمدید شده است و بارسلونا تا پایان سال ۲۰۲۴ میزبان رویداد MWC خواهد بود. در قرارداد قبلی سازمان GSMA اجازه برگزاری رویداد MWC در شهر بارسلونا تا سال ۲۰۲۳ از مقامات منطقه خودمختار کاتالونیا گرفته شده بود.

پس از شیوع بیماری کرونا شاهد لغو شدن بسیاری از رویدادها و نمایشگاه‌های مختلف بودیم و رویداد MWC 2020 نیز از اولین‌ها بود که پس از گسترش بیماری کرونا لغو شد؛ رویدادی که هرساله بیش از صد هزار نفر را به شهر بارسلونای اسپانیا می‌کشاند. اهمیت نمایشگاه MWC بیشتر به خاطر رونمایی از پرچم‌داران شرکت‌های مختلف ازجمله گوشی هوشمند و گجت‌های قابل حمل بود.

نمایشگاه MWC 2020 / سازمان GSMA

پس از لغو نمایشگاه MWC 2020 نیز بسیاری از شرکت‌ها به‌صورت استریم آنلاین از پرچم‌داران جدید خود رونمایی کردند. در هر صورت، هنوز در مورد اینکه آیا پس از سال ۲۰۲۴ قرارداد GSMA با مقامات محلی بارسلونا برای برگزاری رویدادهای بعدی کنگره جهانی موبایل بار دیگر تمدید خواهد شد یا خیر، صحبتی نشده است.

این موضوع در شرایطی است که پیر آراگونز، یکی از مقامات منطقه خودمختار کاتالونیا، در مصاحبه با رویترز گفته است که مقامات کاتالونیا در حال گفت‌وگو با سازمان GSMA هستند تا قرارداد آن‌ها بار دیگر پس از سال ۲۰۲۴ تمدید شود.

 
منبع:


:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

از دانشجویان گرفته تا سیاست‌مداران، بسیاری از افراد باهوش در دام دروغ‌های خطرناک مربوط به ویروس جدید کرونا افتاده‌اند؛ اما دلیل این مسئله چیست و چگونه می‌توان دربرابر اخبار نادرست ایمن شد؟

متأسفانه هر بحران سلامتی و بهداشتی با خود اطلاعات و شایعات غلط را هم به‌دنبال دارد. در دهه‌‌های ۱۹۸۰ و ۱۹۹۰ و ۲۰۰۰، طیف گسترده‌ای از دروغ‌ها درباره‌ی بیماری‌های ایدز منتشر شدند. برای مثال، عده‌ای می‌گفتند ویروس HIV را آزمایشگاهی دولتی ساخته است و برخی دیگر معتقد بودند آزمایش‌های HIV نامطمئن هستند و برخی دیگر شایعه‌ی درمان ایدز با شیر بز را منتشر کردند. تمام این ادعاها به افزایش رفتارهای پرخطر و درنتیجه، تشدید بحران ایدز منجر شدند.

حالا با دنیاگیری کووید ۱۹، طیف جدیدی از اخبار جعلی به‌راه افتاده‌اند. از فیسبوک تا واتساپ، اخبار نادرستی مثل عوامل شیوع ویروس تا روش پیشگیری از آن منتشر می‌شوند.

شایعات ایدز

در دهه‌های گذشته، دروغ‌های خطرناک درباره‌ی ایدز به تشدید بحران ایدز منجر شد.

اخبار نادرست مواردی مثل تأثیر نورخورشید و هوای گرم و نوشیدن آب بر ویروس جدید کرونا را شامل می‌شود. تیمی از پژوهشگران تمام این ادعاها را بررسی کرده‌اند و سازمان جهانی بهداشت هم صفحه‌ای به این شایعات اختصاص داده است که مرتب به‌روزرسانی می‌شود.

شایعات در بدترین حالت به افراد آسیب می‌زنند. طبق گزارشی از یکی از استان‌های ایران، تعداد مرگ‌و‌میر براثر مصرف الکل صنعتی بیشتر از مرگ‌ومیر براثر کووید ۱۹ بوده است. این افراد به‌اشتباه باور کرده بودند الکل می‌تواند از آن‌ها دربرابر کووید ۱۹ محافظت کند؛ اما حتی فرضیه‌های به‌ظاهر بی‌خطر هم می‌توانند افراد را به تصورات غلط متمایل کنند و به بی‌اعتمادی آن‌ها به راهبردهای دولتی و حتی سازمان‌ها و مراکز بهداشت و درمانی منجر شوند.

طبق نظرسنجی‌ سایت‌های YouGov و Economist در مارس ۲۰۲۰، تقریبا ۱۳ درصد از آمریکایی‌ها بحران کووید ۱۹ را نوعی فریب می‌دانند. این در حالی است که ۴۹ درصد از آن‌ها معتقدند دنیاگیری کووید ۱۹ ساخته‌ی دست بشر است و امیدوار هستند قدرتی علمی به آن‌ها در یافتن حقیقت کمک کند. چنین تصوراتی حتی در میان افراد تحصیل‌کرده رواج دارد که به دام اخبار نادرست افتاده‌اند.

برای مثال، کلی براگن، نویسنده‌ی برجسته و نظریه‌‌پرداز توطئه‌ی کووید ۱۹ است. او مدرک دانشگاهی‌اش را از مؤسسه‌ی فناوری ماساچوست و مدرک روان‌پزشکی‌اش را از دانشگاه کرنل گرفته است. با‌این‌حال، شواهد واضح خطر ویروس در کشورهایی مثل چین و ایتالیا را انکار می‌کند. او حتی پا را فراتر گذاشته و نظریه‌ی میکروبی بیماری‌ها را نقد کرده است.

برخی رهبران جهان هم به‌دلیل گسترش اخبار نادرست درباره‌ی خطر شیوع ویروس و افزایش درمان‌های اثبات‌نشده و حتی مضر مقصر هستند؛ به‌طوری‌که توییتر و فیسبوک پست‌های نادرست آن‌ها را حذف می‌کنند. خوشبختانه روان‌شناسان در حال بررسی رفتارهای یادشده هستند و به‌دنبال روش‌هایی جدید برای ایمن‌شدن دربرابر دروغ‌ها و ریشه‌کن‌کردن اخبار و رفتارهای نادرست هستند.

 

منبع:

https://www.zoomit.ir/2020/4/15/347507/smart-people-believe-coronavirus-myths/



:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

، واقعا ساده نیست. معمولا وقتی چند گزینه خوب قبل رویمان داشته باشیم، برگزیدن راحت‌تر و درست‌تری خواهیم داشت، به همین دلیل قصد داریم در این نوشته، تعدادی از گوشی‌های 2019 در رنج بها 3 الی 4 میلیون تومان موجود در بازار ایران را بررسی کنیم. البته اگر علاقه دارید با کمی خرج اغلب گوشی بهتری بخرید، رهنمود می‌کنیم به نوشته‌ی بهترین گوشی الی 4 میلیون تومان نیز راز بزنید!

از آنجایی که گوشی‌های زیر 3 میلیون تومان طیف وسیعی از گوشی‌های موجود در بازار را در بر می‌گیرد، راهنمای خرید بهترین گوشی تا ۳ میلیون بهتر است بدانید که کدام یک از ویژگی‌ها و قابلیت‌های گوشی برای شما اهمیت بیشتری دارد الی گزینه‌ای همجهت با نیازها و علایق خود پیدا کنید. معمولا در نگاه نخست نیرو پردازنده اصلی و گرافیکی، اندازه صفحه نمایش، مقدار RAM، تاب باتری و حافظه داخلی گوشی از مواردی است که باره توجه قرار می‌گیرد.

بهترین گوشی لغایت 3 میلیون تومان 2019

در پیوستگی می‌توانید بهترین گوشی تا 3 میلیون تومان را از میان گوشی‌های پیشنهادی زیر، که در این مقاله به کوتاه باره رسیدگی قرار گرفته‌اند، برگزیدن کنید:


بهترین گوشی‌های سامسونگ
بهترین گوشی‌های هوآوی
بهترین گوشی‌های شیائومی
بهترین گوشی‌های آنر
بهترین گوشی‌های نوکیا

 

بهترین گوشی‌های سامسونگ الی ۳ میلیون تومان
کمپانی سامسونگ احد از پرکارترین کمپانی‌های دنیا در فرآوری گوشی‌های موبایل است. سامسونگ در فهرست بهترین گوشی تا 3 میلیون، بیشترین نماینده را دارد. میان‌رده‌های این کمپانی از کیفیت ساخت قابل قبولی برخوردارند و عمدتا از دو خانواده سری A و M این شرکت هستند.

گوشی Samsung A50
گوشی Samsung M30
گوشی Samsung A40
گوشی Samsung A30s
گوشی Samsung A30

گوشی سامسونگ گلکسی A50
Samsung Galaxy A50، یگانه از گوشی‌های جدید سامسونگ است که بها آن نزدیک 3 میلیون تومان است. پردازنده این گوشی Exynos 9610 با چهار هسته 2.3 گیگاهرتزی Cortex A73 به همراه چهار هسته 1.6 گیگاهرتزی Cortex A53 است. حائز 64 گیگابایت حافظه درونی و 4 گیگابایت حافظه RAM بوده، و با توان باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی و اندروید 9.0 وارد بازار موبایل شده است. مشخصات کلی گوشی Galaxy A50 را می‌توانید در جدول پایین نگریستن کنید:

 

نکات مثبت و قابل پروا این گوشی:

– گنجایش بالای باتری

– صفحه نمایش 6.4 اینچی Super AMOLED

– دوربین سه‌گانه با کیفیت

حدود قیمت: 3,200,000 تا 3,500,000 میلیون‌تومان

پردازنده اصلی – CPU (Exynos 9610 Octa (10 nm – هشت هسته ای – چهار هسته‌ی 2.3 گیگاهرتز Cortex-A73 به همراه چهار هسته 1.6 گیگاهرتز Cortex-A53
پردازنده گرافیکی – GPU Mali-G72 MP3
تعداد سیم کارت / نوع سیم کارت دو / نانو سیم کارت / همهنگام فعال
کیفیت دوربین اصلی دوربین سه گانه 25 مگاپیکسل + 8 مگاپیکسل + 5 مگاپیکسل
کیفیت دوربین سلفی 25 مگاپیکسل
سیستم عامل Android 9.0
ابعاد / وزن 158.5 × 74.7 × 7.7 میلی متر / 166 گرم
تاریخ معرفی بهمن ماه 97

قیمت و مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی A50
گوشی سامسونگ گلکسی M30
گوشی‌های سری M نیز محصولات جدید سامسونگ هستند که در ریشه-بن-بیخ برای بازار هند عرضه شدند. این گوشی‌ها با پروا به قیمتشان از کیفیت قابل قبولی برخوردار هستند. همانطور که از سامسونگ چشمداشت می‌رود، سری M نیز قیمت‌های متنوعی دارند. یگانه دیگر از نمایندگان سامسونگ در لیست ما گوشی Samsung Galaxy M30 بوده که بها آن تقریبا به 3 میلیون تومان است. مهم‌ترین ویژگی این گوشی گنجایش باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری آن است.



:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

مدل محبوب
گوشی موبایل هوآوی مدل Y9 Prime 2019
گوشی موبایل هوآوی مدل Y9 Prime 2019
مشخصات گوشی:

حافظه داخلی:۱۲۸ گیگابایت
رم: ۴ گیگابایت
تعداد دوربین معمولی: ۳ عدد دوربین
پیکسل دوربین‌های معمولی: دوربین نخست ۱۶ مگاپیکسل، دوربین دوم ۸ مگاپیکسل،دوربین سوم ۲ مگاپیکسل
پیکسل دوربین سلفی: ۱۶ مگاپیکسل
ویژگی‌های باتری: باتری لیتیوم پلیمری، ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت
اندازه صفحه گوشی: 6.0 اینچ
نقاط قوت
طراحی زیاد شیک با رنگ‌بندی زیبا
دوربین با کیفیت
فست شارژ
طول عمر خوب باتری
نقاط ضعف
بدنه پلاستیکی
نداشتن چراغ نوتیفیکیشن
نسخه اندروید پایین
شاید تا چند سال قبل گوشی‌های هوآوی پیروان زیادی در میانی مصرف‌کنندگان نداشتند، اما مدتی است که با تولیدات گوشی‌های جدید این برند جای خویش را در دل مشتریان مفتوح کرده است. اگر رنگ و طراحی گوشی برای شما مهم است این مدل هوآوی قطعا نظر شما را جلب می‌کند.

این گوشی لبه‌های براق و بدنه‌ای با طراحی زیاد شیک و خوش‌رنگ دارد که در خرید بهترین گوشی تا ۳ میلیون همان نگاه نخست چشم شما را به خویش خیره می‌کند. از سایر ویژگی‌های جدید گوشی‌های هواوی مجهز شدن این مدل به حسگر نشان انگشت است. تنها بس است که نشانه انگشت خویش را در دستگاه وارد کنید و از آن پس تنها با قرار دادن انگشت‌تان روی حسگر پشت گوشی، قفل آن به راحتی باز خواهد شد.

ویژگی جالبی که اینگوشی هواوی Y9 دارد دوربین جلو آن است. برخلاف مدل‌های پیشین دوربین جلو به چهره پنهان طراحی شده است الی زمانی که خواستید از دوربین سلفی کاربرد کنید به صورت خشابی باز می‌شود. مزیت آن داشتن یک صفحه کامل بدون فضای اشغال شده بدست دوربین جلو است.

نکته دیگر این گوشی هوشمند بودن دوربین جلو است یعنی زمانی که اگر اتفاقی دوربین از دست شما افتاد به چهره خودکار دوربین جلو بسته می‌شود و از شکستن آن بازدارندگی می‌کند.

این مدل با توجه به قیمتی که دارد می‌توان گفت بهترین گوشی هواوی ذیل ۳ میلیون در سری Y است.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A10s
گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A10
مشخصات گوشی:

حافظه داخلی: ۳۲ گیگابایت
رم: ۲گیگابایت
اندازه صفحه نمایش: ۶.۲ اینچ
تعداد دوربین اصلی: ۲ عدد
پیکسل دوربین اصلی: دوربین نخست ۱۳ پیکسل و دوربین دوم ۲ پیکسل
پیکسل دوربین سلفی: ۸ مگاپیکسل
ویژگی‌های باتری: باتری لیتیوم پلیمری، گنجایش ۴۰۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت
نقاط قوت
رنگ‌بندی زیبا
حسگر اثر انگشت
باتری قوی
نقاط ضعف
سخت افزار ضعیف
سرعت کند دستگاه
اگر به تعقیب یک گوشی با قیمت مناسب و کیفیت بالا می‌گردید و در همان سان می‌خواهید گوشی شما از یک برند مطرح باشد این مدل سامسونگ گزینه‌ی زیاد مناسب برای شما است. گوشی گلکسی A10s تفاوت کمی با مدل گلکسی A10 دارد که این تفاوت‌ها در حسگر نشانه انگشت و باتری قدرتمندتر و در ضمن بروز شدن دوربین‌ها خلاصه شده است.

این مدل از گوشی در ۴ رنگ قرمز، آبی، مشکی، سبز به بازار ارائه شده که برای علاقمندان به گوشی‌های رنگی زیاد قابل توجه است.

خرید گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A20s
خرید گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A20s
مشخصات گوشی:

حافظه داخلی:۳۲ گیگابایت
رم: ۳ گیگابایت
تعداد دوربین اصلی: ۳ عدد
پیکسل دوربین اصلی: دوربین اول ۱۳ مگاپیکسل، دوربین دوم ۸ مگاپیکسل، دوربین سوم ۵ مگاپیکسل
اندازه صفحه نمایش: ۶.۵ اینچ
نوع باتری: باتری لیتیوم پلیمری با گنجایش ۴۰۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت
نقاط قوت
باتری نیرومند با عمر طولانی
رنگ‌بندی متنوع
دوربین باکیفیت
نقاط ضعف
قاب پلاستیکی
صفحه نمایش AMOLED نیست
گوشی سامسونگ گلکسی A20s با کمی تغییر نسبت به مدل قبلی آن یعنی Galaxy A20 ازجمله گوشی‌های مقرون به‌صرفه و پرطرفدار بازار است. با نگاهی کلی به ویژگی‌های آن متوجه ارزشمند بودن این مدل از گوشی‌های گلکسی نسبت به قیمت آن خواهید شد.

این گوشی بسیار شیک و خوش‌دست دارای سنسور نشانه انگشت و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی است که نسبت به گوشی‌های هم‌قیمت خود یک خاصیت بزرگ محسوب می‌شود.



:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

یک اقدام بایسته و مهم برای شرکت‌ها ورود به دنیای سوداگری اینترنتی آنلاین با استفاده از طراحی سایت شرکتی در کنار طراحی سایت فروشگاهی است. با ارائه مثال طراحی سایت از پروژه‌های مختلف خویش شما را برای ایده گرفتن از سایت هم صنفان خویش همراهی می‌کند.در این مقاله شما را با ویژگی های طراحی سایت شرکتی آشنا خواهیم کرد.

با رشد روز افزون در دنیای آنلاین کسب و کارهای متنوع علاوه براینکه در فضای فیزیکی تکاپو خود را انجام می‌دهند دردنیای آنلاین هم فعالیت کاری خویش را پیوستگی می‌دهند. از این طریق به رشد و توسعه کسب و کارشان کمک شایانی خواهند کرد. طراحی سایت برای هر کسب و کاری به عنوان یک نمای متعلق به کسب و کار در فضای وب است. بدین صورت هرکسب و کاری می تواند بصورت عالی خویش را شناسایی کنند.

شرکت آوش تک با ارائه خدمات طراحی سایت شرکتی تصمیم دارد تا یک تصویر عالی را در ذهن مخاطبان هر سوداگری ثبت کند تا از این روش بتواند افرادی که هیچ گونه آشنایی پیشین با شرکت موردنظرشان در فضای فیزیکی ندارند یک تصویرعالی از شیوه پیشه آنها ایجاد کنند.

هر روز به تعداد کسان در دنیای مجازی اضافه می‌گردد. افراد قبل از آنکه به سراغ یک شرکتی در فضای فیزیکی بروند نخست در موتورهای جستجو آن را جستجو می‌کنند. چندین توصیه از طرف موتورهای جستجو روبرو می‌شوند و اگر کسان برای نخستین بار با برند شما آشنا می‌شوند یک تصویر ایده آل از کسب و کارتان نبیند مطمئنا جذب کارتان نخواهند شد و اینچنین بیشتر مشتریان خویش در فضای وب از دست خواهید داد. از این رو باید برای جذب مخاطبان بیشتر در فضای آنلاین طراحی سایت شرکتی خود را جذاب و کاربرپسند اتمام دهید. ساخت سایت شرکتی شما نمایانگر این خواهد بود که سوداگری شما درسطح چیره دست پیمان گرفته است یا نه؟



:: بازدید از این مطلب : 278
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

سونی ازطریق انتشار اطلاعیه‌ای رسمی اعلام کرده است که قصد دارد در نخستین‌ روز از ماه آینده‌ی شمسی، به‌صورت رسمی از جدیدترین محصولات خود در حوزه‌ی عکاسی پرده‌برداری کند.

 

سونی ساعاتی پیش اعلام کرد که در پی معرفی محصولاتی جدید در تاریخ ۲۰ آوریل ۲۰۲۰ (۱ اردیبهشت ۱۳۹۹) است. کنفرانس آنلاین سونی قرار است درست چند روز پیش از نمایشگاه لغو‌شده‌ی NAB Show 2020 برگزار شود. NAB Show همایشی بزرگ برای رونمایی جدیدترین محصولات حوزه‌ی عکاسی به‌شمار می‌آید و به‌نظر می‌رسد به‌دنبال لغو آن به‌دلیل شیوع ویروس کرونا، سونی تصمیم گرفته است محصولاتی که قصد رونمایی آن‌ها را داشته، در کنفرانسی مجزا معرفی کند. با در نظر گرفتن این حقیقت که NAB Show محلی ویژه به‌منظور معرفی محصولاتی جدید برای ویدئوگرافرها به‌شمار می‌آید، می‌توانیم شماری از محصولاتی را که سونی در پی معرفی آن‌ها است، پیش‌بینی کنیم.

شیوع یک‌باره‌ی ویروس کرونا و همه‌گیری آن در سراسر دنیا، باعث شد رویدادهای بزرگ مهمی به‌تعطیلی کشیده شوند. این ویروس، خطوط تولید بسیاری از کارخانه‌ها را نیز تعطیل کرد تا برنامه‌های شرکت‌های تولیدی به‌هم بخورد و بسیاری از شرکت‌ها عرضه‌ی محصولات‌شان را نیز به‌تعویق بیاندازند. با درنظرگرفتن همین موضوع، احتمال می‌دهیم سونی در رویداد پیش‌ رو به‌جای معرفی کامل محصولات و مشخص‌کردن تاریخ عرضه‌ی آن‌ها، بیشتر درمورد روند روبه‌رشد فرایند تولید محصولاتشان اطلاع‌رسانی کند. ژاپنی‌ها همچنین احتمالا از تولید محصولاتی جدید بدون مشخص‌کردن تاریخ عرضه‌ی دقیق آن‌ها خبر خواهند داد. 

طرفداران سونی در رویداد پیش‌ رو بیش از هر چیز دیگری منتظر انتشار اطلاعات جدید درمورد دوربین Sony A7 IV و Sony A7S III هستند؛ اما تاکنون این اتفاق رنگ حقیقت به‌خود نگرفته است.

با نگاهی به اخبار جدید Sony Alpha Rumors، متوجه می‌شویم که احتمال دارد سونی از دوربین Sony A7 IV در اواخر ۲۰۲۰ پرده‌برداری کند. تا پیش از فرارسیدن موعد رونمایی A7 IV، سونی مدل ارتقایافته‌ی شماری از لنزهای فعلی را معرفی خواهد کرد که در بین آن‌ها لنزهای تله‌فوتو هم به‌چشم می‌خورد. همچنین گفته می‌شود سونی در پی معرفی یک لنز عریض (واید) جدید GM است. ازآنجاکه کانن مدتی پیش از تولید دوربین جدید EOS R5 با توانایی فیلمبرداری 8K خبر داد، احتمال می‌دهیم سونی بخواهد هرچه‌زودتر تولید A7S III را رسما تأیید کند. 

سونی در اطلاعیه‌ی جدید خود می‌گوید:

سونی به نظارت روزانه‌ی خود روی شرایطِ بی‌ثبات فعلی به‌دلیل شیوع ویروس کرونا (کووید ۱۹) ادامه می‌دهد. این شرکت به‌دلیل اتفاقات اخیر، اقدامات حیاتی مختلفی در دستورکارش قرار داده است. ازآنجاکه اهمیت بسیار زیادی برای ایمنی و سلامتی کارمندان و شرکای تجاری و همکارانمان در این صنعت قائل هستیم، از تصمیم سخت اما مهم سازمان NAB برای برگزارنشدن همایش NAB Show در آوریل حمایت می‌کنیم. 

مشتاق هستیم نوآوری‌های خودمان را با جامعه‌ی NAB به‌صورت دیجیتالی ازطریق کنفرانسی مطبوعاتی در میان بگذاریم که برگزاری آن برای ساعت ۹ صبح به‌وقت منطقه زمانی اقیانوس آرام (PST) روز ۲۰ آوریل ۲۰۲۰ تعیین شده است. سونی مایل است از جامعه‌ی نوآوران برای درک‌ دلایل اتخاذ این تصمیم و همچنان حمایتِ مداومشان طی این روزهای دشوار تشکر کند. اذهان ما با کسانی است که در حال رنج دیدن از این مصیبت هستند.

براین‌اساس، کنفرانس پیش‌ روی سونی که در ابتدا قرار بود در همایش بزرگ ‌NAB Show برگزار شود، طبق اعلام رسمی این شرکت ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۰ به‌وقت تهران برگزار خواهد شد. زومیت به‌رسم همیشه، پوششی جامع و کامل از کنفرانس سونی ارائه خواهد داد.

دیدگاه شما کاربران زومیت درمورد رویداد پیش‌روی سونی چیست؟

قیمت دوربین و مشخصات فنی و هر اطلاعات موردنیاز دیگر برای خرید ارزان‌ و آگاهانه‌ی انواع دوربین‌های سونی را در بخش محصولات زومیت بیابید. در این بخش، علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق و پاسخ به سؤالات شما، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس خواهد بود.

منبع:

https://www.zoomit.ir/2020/4/6/347186/sony-product-announcement-ordibehesht-1st-1399/



:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

وان‌پلاس اعلام کرده است کسانی که پس از معرفی رسمی وان‌پلاس ۸ ازطریق وب‌سایت رسمی این شرکت آن را سفارش دهند، هدایایی ویژه دریافت می‌کنند.

 

وان‌پلاس هنگام معرفی هریک از گوشی‌های اخیر خود، رویدادهایی موقتی و ویژه در شهرهای بزرگ برگزار می‌کند تا کاربران بتوانند با مراجعه به مناطقی خاص، پیش از عرضه‌ی دستگاه‌های جدید به بازار، فرصت کار با آن‌ها را پیدا کنند. این نوع رویدادها که از آن‌ها به‌عنوان رویدادهای Pop-Up یاد می‌شود، به‌یک‌باره برگزار می‌شوند و پس از چند روز به‌پایان می‌رسند. شیوع ویروس کرونا باعث تعطیلی بسیاری از رویدادها و کنفرانس‌ها شده و شرکت‌ها به برگزاری رویدادهایشان به‌صورت آنلاین روی آورده‌اند. به‌دلیل شرایط فعلی، برگزاری هرگونه رویداد در شهرهای بزرگ ممنوع است. وان‌پلاس نیز اعلام کرده است قصد دارد رویداد نگاه نزدیک به گوشی‌های خانواده‌ی وان‌پلاس ۸ (OnePlus 8) را به‌صورت آنلاین برگزار کند.

وان‌پلاس طبق اعلام پیشین قصد دارد ۱۴ آوریل ۲۰۲۰ (۲۶ فروردین ۱۳۹۹) ساعت ۲۰:۳۰ به‌وقت تهران رسما جدیدترین گوشی‌های هوشمند خود را رونمایی کند. این گوشی‌ها احتمالا شامل وان‌پلاس ۸ و وان‌پلاس ۸ پرو هستند. همچنین شماری دیگر از رسانه‌ها گفته‌اند این شرکت چینی قصد دارد گوشی میان‌رده‌ی وان‌پلاس Z را نیز معرفی کند.

لحظاتی پس از برگزاری نطق اصلی کنفرانس پیش‌ روی وان‌پلاس، می‌توانید وارد وب‌سایت رسمی این شرکت شوید و به‌عنوان یکی از نخستین افراد دنیا، گوشی‌های وان‌پلاس ۸ را سفارش دهید. موبایلی که سفارش داده‌اید، روز بعد در داخل جعبه‌ای ویژه برایتان ارسال می‌شود. در این جعبه به‌همراه گوشی وان‌پلاس ۸، هدایایی ویژه با برند وان‌پلاس نیز وجود خواهند داشت. 

وان‌پلاس می‌گوید سفارش‌های اولیه فقط برای کاربران حاضر در اروپا ثبت می‌شود و درضمن تعدادشان بسیار محدود است. رویداد آنلاین وان‌پلاس از این حیث، شباهتی زیاد به رویدادهای مشابهی دارد که سال‌های گذشته به‌صورت حضوری برگزار کرده بود. 

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی در این زمینه دارید؟

قیمت به‌روز و مشخصات فنی و هر اطلاعات موردنیاز دیگر برای خرید ارزان‌ و آگاهانه‌ی گوشی موبایل را در بخش محصولات زومیت بیابید. در این بخش، علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق و پاسخ به سؤالات شما، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس خواهد بود. همچنین می‌توانید برای اطلاع از آخرین قیمت گوشی سامسونگ، گوشی شیائومی، گوشی هواوی و آیفون‌‌های اپل از بخش محصولات زومیت استفاده کنید.

منبع:

https://www.zoomit.ir/2020/4/6/347188/oneplus-8-online-pop-up-order-event/



:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 فروردين 1399 | نظرات ()