نوشته شده توسط : ساحل



اپلیکیشن اینستاگرام , ارسال چند ویدیو در یک پست اینستاگرام

ارسال چند ویدیو در یک پست اینستاگرام

 

در ایام نوروز و بواسطه دید و بازدیدهای آن، اینستاگرام حسابی شلوغ می‌شود و کاربران ایرانی از سراسر دنیا تصاویر و ویدئوهای خاطره‌انگیز خود را در کنار اقوام، دوستان، آشنایان و بزرگان فامیل در این شبکه اجتماعی به اشتراک می‌گذارند. یکی از محدودیت‌هایی که در این شرایط کاربران با آن مواجه هستند ارسال یک تصویر یا ویدئو در یک پست اینستاگرامی است و این محدودیت در شرایطی است که بسیاری از کاربران تمایل دارند چند عکس یا ویدئوی مرتبط به یکدیگر را در یک پست و بسرعت روی این شبکه اجتماعی ارسال کنند.

 

آیا می‌دانید انجام این کار نیز امکان‌پذیر است و با یک ترفند ساده می‌توانید از این محدودیت عبور کنید؟ برای اشتراک‌گذاری سریع و آسان حداکثر ده عکس یا ویدئو در یک پست کافی است از روش زیر کمک بگیرید:

 

پیش از هر چیز مطمئن شوید اپلیکیشن نصب شده روی دستگاه خود را به آخرین نسخه به‌روزرسانی کرده‌اید سپس آن را اجرا کرده و به حساب کاربری خود وارد شوید.

 

 

در میانه صفحه روی آیکون + برای افزودن محتوای جدید فشار دهید.

 

روی اولین عکس یا ویدئویی که قصد دارید در اینستاگرام منتشر شود فشار داده و در ادامه از پایین سمت راست صفحه روی آیکون Select multiple فشار دهید.

 

حالا می‌توانید روی دیگر عکس‌ها یا ویدئوهای موردنظرتان نیز فشار دهید تا به حالت انتخاب درآیند. (با فشار مجدد روی هر محتوا، می‌توانید آنها را از حالت انتخاب خارج کنید)

 

روی گزینه Next از بالای صفحه فشار داده و در صورت نیاز هر عکس یا ویدئو را به‌صورت مجزا ویرایش کرده یا یک فیلتر را روی تمام آنها اعمال کنید.

 

نکته: چنانچه می‌خواهید در ترتیب نمایش عکس‌ها تغییری ایجاد کنید کافی است با عملیات کشیدن و رها کردن آنها را جابه‌جا کنید.

 

پس از اعمال تغییرات روی محتوا گزینه Next را از بالای صفحه فشار دهید و در پایان متنی را به‌عنوان توضیح برای عکس‌ها یا ویدئوها وارد کنید. (این متن برای کل محتوای ارسالی به‌طور یکسان ثبت می‌شود)

 

با فشار گزینه Share عملیات اشتراک‌گذاری در اینستاگرام پایان می‌یابد.

منبع:jamejamonline.ir 

 

 


:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

 

Google Maps یا نقشه های گوگل با بیش از یک میلیارد کاربر، یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های جهان است.

 

نقشه های گوگل مپ, نقشه آفلاین گوگل مپ

نقشه گوگل مپ 

 

در خیابان‌های شلوغ وقتی تصمیم دارید به مقصدی خاص برسید و زمان‌بندی برای شما بیشترین اهمیت را دارد اپلیکیشن Google Maps به کمک شما می‌آید. با استفاده از این نرم‌افزار شما می‌توانید به راحتی مسیری بدون ترافیک را برای رسیدن به مقصدتان انتخاب کرده و حرکت کنید.

 

این سرویس این روزها در قالب اپلیکشین موبایلی Google Maps در اختیار شما قرار گرفته است. شرکت گوگل اعلام کرده است برای ارائه این سرویس به کاربران Google Maps داده‌های خود را از چندین روش مختلف به دست می‌آورد.

سازمان های حمل و نقل دولتی

اپلیکیشن Waze

سنسور های جاده ای و تامین کنندگان خصوصی

 

اپلیکیشن Waze را Google Maps در سال 2013 میلادی حدود 1میلیارد دلار خریداری کرد. این اپلیکیشن اطلاعاتی مانند تصادفات و موقعیت راه‌بندان‌ها را در اختیار کاربران Google Maps قرار می‌دهد.

 

سنسورهای جاده‌ای و تامین کنندگان خصوصی نیز کاربران تلفن‌های همراهی هستند که موقعیت یاب دستگاه هوشمندشان فعال است و Google Maps بنا به میزان سرعتشان داده‌ها را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند.

منبع:yjc.ir 

 

 


:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

مزایای اصلی این دستگاه ها، بها ارزان و پسندیده بودجه افراد می باشد به طوری که می طاقت گفت شما میتوانید یک وسیله برقی که نیاز های شما را تامین می کند همراه با بوجه خویش خریداری نمائید .این تفاوت در مینیمم ترین حالت از چند برابر آغاز می شود و گاه به ده ها برابر می رسد یک دستگاه استوک به قیمت واقعی 2 میلیون تومان احتمالا بها آکبند آن 6میلیون تومان به بالاست و گاه به 20 میلیون هم می رسد.

خدمات حفاظت و تعمیرات این دستگاه ها توسط شرکت سازنده اتمام میگیرد . به طوری که می طاقت گفت زمانی که شما جنس را می خرید (دستگاه کپی )خدمات و هزینه نگهداری آن را پرداخت نموده اید ( به استثنای تونر ومواد مصرفی ) هر تکه ای عمر تعریف شده خویش را دارد مطابق جدول تعریفی تکنسینهای فنی کمپانی منتظر ویرانی دستگاهها نمی مثل هر تکه ای را بهنگام یا قبل از به آخر رسیدن عمر آن عوض میکننداین دستگاهها پس از جمع آوری دوباره باره مرور قرار میگیرد اکثر قطعات معیوب آن عوض می شود با یک سری مواد مصرفی نو (درام – تونر) آماده فروش به سایر کشورها بعنوان یک دستگاه استوک می گردد .

چرا بها یک دستگاه استوک راستین ارزان است ؟
1- امروزه بازار کالاها دست دوم یا همان استوک بسیاردارغ است به طوری که بسیاری از دلالان بزرگ مخصوصا در مملکت های امارت و ترکیه بدون مراحلی که در بالا گفته شده کالاها را خریداری می کنند .یعنی این دلالان با مراجعه سر راست خود به بانکها و ادارات… و فروشندگان رده 3 در کشورهای پیشرفته اقدام به خرید دستگاه دست دوم میکنند به قیمت بسیار ارزان کرده و آنها را بعنوان دستگاه استوک می فروشند … چنین دستگاهی بطور طبیعی موجبات نارضایتی مصرف کنندگان خواهد شد

2- گاهی در یکسری از مغازه هاو کمپانی ها که در زمینه خرید و فروش استوک فعالیت دارند جنس ایرانی را به اسم اروپایی به افراد غالب می کنند به طور نمونه با نام استوک اروپا به خریداران عرضه می شود طبیعی است که در چنین حالتی خریدار آن متضرر و کاملاٌ توان راضی خواهند بودپس عیب اصلی یک دستگاه استوک تشخیص یک دستگاه استوک با یک دستگاه کار کرده و حتی اوراق است.

چرا استوک
کالای استوک با کالای دست دوم که زیاد از آن پیشه کشیده است و از نفس افتاده و به اسم کالای استوک روانه بازار شده است زیاد متفاوت است . همانطور که در ابتدای مقاله اشاره شد با پروا به نوسانات بازار ارز در ایران فروش ابزارها دست دوم یا استوک بسیار داغ شده است مخصوصا بازار لپ تاپ ها و قطعات کامپیوتری که از حساسیت ویژه ای برخوردار است . لپ تاپ ها و قطعات کامپیوتری جزء گران قیمت ترین کالاهای بازار شناخته می شوند و به علت اینکه بسیاری از امور روزمره ی افراد به این کالا ها ارتباط دارد جزء کالاهای بنیادین می توانند دسته بندی شوند .

از طرفی استوک کالاهای مشارالیه شده با آکبند آن در کارآیی و کیفیت هیچ تفاوتی ندارند و تنها قیمت زیاد مناسب تری را دارند . به همین علت بسیاری از کسان ترجیح می دهند که هنگام خرید این طور اجناس نوع استوک آن را خریداری نمایند و با پرداحت خرج ی بسیار کمتری یک دستگاه مقبول و کاملا مانند آکبند تهیه کنند . اما نکته ی بنیادین اینجاست که کالاهای استوک را از کجا باید خریداری کرد و چگونه اطمینان پیدا کرد که دستگاهی که برگزیدن کرده ایم استوک است و با دستگاه کارکرده و اوراقی تفاوت دارد .

قیمت قطعات دست دوم کامپیوتر

لپ تاپ استوک بخریم یا نه
واژه استوک برای لپ تاپ احتمالاً بسیار باشد به این معنی که شدنی است این لپ تاپ برای مدت 10 روز پیشه کرده باشد و بدون هیچ دلیلی مرجوع شده باشد به همین عنوان شرکت آنها را در لیست محصولات استوک جای گذاری می کند .اصلی ترین علت خرید لپ تاپ ها قابلیت حمل آن هاست چرا که با وجود بدنه ی سبک و نازک شما می‌توانید به راحتی تقریبا کل جا آن ها را به اتفاق خویش ببرید . از طرفی سایر یک کامپیوتر رومیزی به به اتفاق کیس، مانیتور، صفحه کلید و ماوس فضای زیادی را اشغال می کند درصورتی که لپ تاپ ها علاوه بر اینکه فضای کمی را اشغال می کنند شما می توانید پس از استفاده ، آن ها را در هرجایی نگهداری کنید .نظرات در باره لپتاپ استوک نزدیک در یک مقیاس می باشد اما الویت خرید، از شرکت های معتبر در این گویه می باشد.

شما می توانید تجربه خرید لپ تاپ استوک را با شرکت نخست اسوتک داشته باشید . لیست محصولات کمپانی نخست اسوتک دربرگیرنده : لپ تاپ استوک لنوو ، لپ تاپ استوک دل ، لپ تاپ استوک اپل ، لپ تاپ استوک اروپایی و در ضمن لپ تاپ استوک ایسوس را از فروشگاه استوک اول، به اتفاق با ارزان ترین قیمت ها خریداری نمائید.

سخن پایانی
دستگاه های استوک را از کمپانی های معتبر و مورد اطمینان جاسازی نمائید و دستگاهی را خریداری نمائیدکه بازپسین وارد بازار استوک شده است و دست دلالان هنوز به آنها نرسیده است. یک شرکت معتبر حتما به اندیشه آتیه و آینده خویش می باشد و نمی خواهد که با فروختن دستگاه معیوب مشتری خویش را از دست بدهد به همین انگیزه نهایت سعی خود را می کند الی جنسی که به دست مشتری می دهد تندرست باشد و مشتری خوشنود باشد فقط به قیمت آنها دقت نمائید لغایت بیش از قیمت راستین آن پرداخت ننمائید.



:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

آدرس آی پی, پیدا کردن آدرس آی پی

 IP در واقع یک شماره شناسایی یکتا برای برقراری یک ارتباط تحت شبکه است

 

IP (آی پی) که آن را IP address هم می گویند مخفف عبارت Internet Protocol address یا آدرس های پروتکل اینترنت است که به صورت یک سری اعداد باقاعده به هر وسیله ای (به طور مثال سرورها، کامپیوترهای شخصی، دستگاه های تلفن همراه و...) که به شبکه (Network) متصل شود اختصاص داده می شود، IP در واقع یک شماره شناسایی یکتا برای برقراری یک ارتباط تحت شبکه است که با آن دستگاه های مختلف از هم بازشناخته می شوند، به عبارتی هر دستگاه در هر شبکه باید یک IP یکتا داشته باشد که این شبکه می تواند خصوصی (مانند کامپیوترهای حاضر در شبکه محلی یک شرکت) یا عمومی (مانند دستگاه های متصل به شبکه جهانی وب) باشد.

 

آدرس آی پی, پیدا کردن آدرس آی پی

پیدا کردن آدرس آی پی

 

شیوه پیدا کردن ای پی گوشی اندرویدی

فرقی ندارد که شما از چه نوع گوشی اندرویدی یا از چه برندی استفاده می کنید. مهم این است که سیستم عامل گوشی شما اندرویدی باشد.

برای پیدا کردن ای پی گوشی اندرویدی لازم است که ابتدا به بخش تنظیمات بروید. تا به این جا که اندروید ۸ ارائه شده همچنان، تنظیمات با Settings شناخته می شود.

 

وقتی که وارد تنظیمات وای فای می شوید، می توانید لیست شبکه ها را مشاهده کنید که با کلیک بر هر کدام، می توانید اطلاعات لازم را در مورد هر شبکه دریافت کنید.

 

نکته: در اندرویدهای جدیدتر بعد از ورود به بخش تنظیمات، باید به Network & Internet“ بروید. در این بخش، می توانید تنظیمات وای فای را مشاهده کنید که با کلیک بر آن می توانید شبکه های موجود را مشاهده کرده و بعد تنظیمات را مشاهده کنید.

 

برای پیدا کردن آدرس ای پی گوشی با اندروید ۸، که جدیدترین اندروید تا به اکنون است، لازم است که به اپلیکیشن تنظیمات بروید. برای این هدف، می توانید یا از کشوی اپلیکیشن ها استفاده کنید یا در صفحه اصلی از بالا به پایین سوایپ کنید و آیکون چرخ دنده را پیدا کرده و روی آن کلیک کنید.

 

در ادامه، ابتدای بخش تنظیمات می توانید گزینه شبکه & اینترنت را مشاهده کنید. این آپشن را کلیک کنید تا به ادامه تنظیمات دسترسی داشته باشیم.

در ادامه، در بخش شبکه و اینترنت، اولین گزینه، گزینه wifi است. مطمئن باشید که اسلاید جلوی این گزینه کشیده شده و روشن است. بعد روی آن کلیک کنید تا بتوانید اداپتورهای مختلف را مشاهده کنید.

بعد از این که وارد بخش وای فای شدید، با اطمینان از متصل بودن به وای فای می توانید لیست اداپتورهای مختلف را مشاهده کنید. روی اداپتور خاص و موردنظر خود کلیک کنید تا بتوانید تنظیمات بیشتری را مشاهده کنید.

به منظور پیدا کردن، ادرس ای پی، می توانید بخش اطلاعاتی اداپتوری را که روی آن کلیک کرده اید را کلیک کنید. دقت کنید که در این اسکرین شات دو نمونه ای پی ارائه شده است. ای پی اول، که کادر دور آن نیست اپی محلی گوشی است و آی پی دوم نیز مربوط به روتر شما است.

به منظور پیدا کردن، ادرس ای پی، می توانید بخش اطلاعاتی اداپتوری را که روی آن کلیک کرده اید را کلیک کنید. دقت کنید که در این اسکرین شات دو نمونه ای پی ارائه شده است. ای پی اول، که کادر دور ان نیست اپی محلی گوشی است و آی پی دوم نیز مربوط به روتر شما است.

 

آدرس آی پی, پیدا کردن آدرس آی پی

آدرس آی پی کامپیوتر

 

یافتن آی پی در آیفون: 

به منظور مشاهده مشخصات آدرس IP در آیفون خود، ابتدا به تنظیمات و سپس به بخش وای-فای بروید. اگر در حال حاضر به هیچ شبکه‌ای متصل نیستید، شبکه وای-فای مورد نظر خود را انتخاب و به آن وارد شوید. سپس بعد از اتصال به شبکه مورد نظرتان، بر روی اسم آن لمس کنید تا وارد پنجره جدید تنظیمات مربوط به شبکه شوید.

 

در این قسمت در زیر تیتر آدرس IPv4 قادر به مشاهده آدرس IPv4 و مشخصات آن و همچنین به همین صورت در پایین آن در زیر تیتر IPv6 قادر به مشاهده آدرس IPv6 آیفون خود هستید.

 

یافتن آی پی در ویندوز ۱۰ :

یافتن آدرس آی پی در ویندوز ۱۰ به سادگی صورت می پذیرد. دسترسی به مشخصات شبکه ساده‌تر و سریع‌تر از نسخه‌های قبلی ویندوز شده است. کافی است در قسمت نوتیفیکیشن‌های ویندوز (پایین و سمت راست صفحه)، روی آیکون وای‌فای کلیک کنید و بعد روی گزینه‌ی Network Settings کلیک نمایید.

 

سپس در پنجره‌ای که باز می‌شود، روی گزینه‌ی Advanced Options کلیک کنید. (می‌توانید از این مسیر هم به این قسمت دسترسی داشته باشید: در قسمت تنظیمات یا Settings به بخش Network & Internet و از آن به Wi-Fi بروید.) در این قسمت به پایین اسکرول کنید و در قسمت Properties مشخّصات شبکه را ببینید.

 

یافتن آی پی در سیستم مک :

کاربران سیستم مک هم برای پیدا کردن آی پی خود به روش زیر عمل کنند:

Utilities را در Applications پیدا کرده و Terminalرا باز کنید.

 

ifconfig | grep “inet ” | grep -v 127.0.0.1 را تایپ کنید. آدرس آی پی داخلی شما با inet مشخص شده است.

 

Terminal را با کلید های Ctrl+Alt+T باز کنید. hostname –I را تایپ کنید. آی پی شما با زدن اینتر مشخص خواهد شد.

 

آدرس آی پی, پیدا کردن آدرس آی پی

 بدست آوردن آدرس آی پی خودم

 

نحوه پیدا کردن آدرس آی پی در ویندوز :

برای پیدا کردن آدرس آی پی ابزار های آنلاین بسیاری وجود دارد. از جمله:

WhatIsMyIPAddress

IP Chicken

Trace My IP

My IP Address

البته برای پیدا کردن آدرس آی پی نیازی به این سایت ها هم ندارید. تنها کافی است عبارت My IP Address را در گوگل تایپ کنید تا به سادگی آدرس آی پی خود را مشاهده نمایید. البته از طریق سیستم عامل ویندوز هم می توانید آدرس آی پی را مشاهده کنید. کافی است روی گزینه ویندوز راست کلیک و سپس گزینه Command Prompt را انتخاب نمایید. باکس مشکی رنگی نمایان می شود. داخل آن ipconfig/all را تایپ کرده و اینتر را بزنید. اطلاعات ساختاری و پایه آی پی را حالا می توانید ببینید.

 

شیوه پیدا کردن آی‌پی در لینوکس :

در یک سیستم عامل لینوکس مدرن، می‌توان به راحتی به این اطلاعات از طریق قسمت نوتیفیکیشن‌ها دسترسی داشت. آیکون شبکه را پیدا کنید، روی آن کلیک کنید و گزینه‌ی Connection Information را انتخاب کنید. پنجره‌ای باز می‌شود که می‌توانید آدرس آی‌پی و آدرس مک را در آن ببینید. در لینوکس hardware address همان آدرس مک است.

 

می‌توانید از طریق ترمینال هم به این اطلاعات دسترسی داشته باشید. کافی است فرمان ipconfig را در ترمینال اجرا کنید. در تصویر زیر، اطلاعاتی که در قسمت eth0  به نمایش درآمده، همان اطّلاعاتی است که به دنبالش هستیم.

 

فرایند کلی برای دیدن آدرس آی‌پی در دستگاه‌های دیگر مانند کنسول‌های بازی و ست‌تاپ باکس‌ها هم به همین منوال است. یعنی باید به منوی تنظیمات یا Settings بروید، بخش Status را پیدا کنید و وارد قسمت Network یا About شوید و در آنجا دنبال مشخصات شبکه بگردید.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/sundries-web/find-ipaddress2-mobile.html



:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل



انواع کابل ها, انواع کابل کامپیوتر

انواع کابل های اتصال

 

خیلی از تکنولوژی‌های همراه و غیر همراه برای اتصال به سایر دستگاه‌ها احتیاج به یک کابل رابط دارند و تا زمانی که این ارتباط برقرار نشود، استفاده از آن وسیله هم بی معنی خواهد بود. کابل‌ها یک یا چند رشته سیم یا طناب در کنار هم به صورت بسته، به‌هم‌پیچیده یا به‌هم‌بافته شده‌ هستند که در دنیای دیجیتال، وظیفه دارند تا اطلاعات و یا انرژی را از مبدأ به مقصد منتقل کنند. 

 

حتما تا به حال اسم یک از کابل های VGA ، DVI ، HDMI ، USB ، IDE ، SATA ، eSATA و … به گوشتون خورده و شاید نمی دانید هر کدام از این کابل ها چه کاربردی دارند.

در ادامه شما را با انواع کابل ها آشنا می کنیم:

 

انواع کابل ها, انواع کابل کامپیوتر

کابل «VGA» مخفف عبارت «Video Graphics Array

 

کابل VGA : 

کابل «VGA» مخفف عبارت «Video Graphics Array» و به معنای «آرایه‌های گرافیکی و ویدئویی» است. این کابل در واقع قدیمی‌ترین استانداردی است که هنوز هم در بسیاری از تجهیزات کامپیوتری یافت می‌شود. VGA در سال 1987 میلادی معرفی شد. در بسیاری از کارت‌های گرافیک، تلویزیون‌ها، مانیتورهای کامپیوتری و لپ‌تاپ‌ها از این کابل استفاده می‌شد.

کابل VGA می‌تواند تا رزولوشن 640 در 480 پیکسل را در 16 رنگ پشتیبانی کند، همچنین با کاهش رزولوشن به 320 در 200 پیکسل می‌توانید تعداد رنگ را تا 256 افزایش دهید. 

 

انواع کابل ها, انواع کابل کامپیوتر

کابل اتصالی دی وی آی Digital Visual Interface

 

کابل DVI :

کابل اتصالی دی وی آی (Digital Visual Interface) به عنوان جانشینی برای اتصالات آنالوگ به دنیای فناوری اتصالات و کابل های کامپیوتر وارد شد و جانشین کابل‌های VGA گردید. در واقع نمایشگرهای دیجیتال مانند پنل‌های LCD به سمت برخورداری از کیفیت بالاتر گام برداشتند و در زمان اندکی نیز به نمایشگرهای خانگی تبدیل شدند. برای اتصال کامپیوتر به این نمایشگرها نیز از کابل DVI استفاده می‌شود. این کابل سه مدل مختلف دارد.

DVI-A: سیگنال‌های آنالوگ را انتقال می‌دهد و اجازه خواهد داد تا این سیگنال‌ها با DVI سازگار باشند. درواقع این نوع تبدیل می‌تواند برای مانیتورهای CRT یا LCD های قدیمی با کیفیت پایین استفاده شوند.

DVI-D: می‌تواند سیگنال‌های دیجیتال جدیدتر را انتقال دهد.

DVI-I: قادر است هم سیگنال‌های آنالوگ و هم دیجیتال را منتقل کند.

با این حساب توجه داشته باشید که برای استفاده از کابل‌های DVI شما دستگاهی در اختیار دارید که باید یا VGA را به DVI تبدیل کنید و یا اینکه DVI را به VGA. در این صورت است که این کابل به درد شما می‌خورد.

 

انواع کابل ها, انواع کابل کامپیوتر

کابل USB 

 

کابل USB: 

این ساده‌ترین و پرکاربرد‌ترین کابلی است که در اکثر وسایل دیجیتال، حداقل یک درگاه برای آن وجود دارد و به آن USB نوع A گفته می‌شود. USB یک راه استاندارد شده و راحت برای اتصال تا ۱۲۷ سخت‌افزار مختلف به یک کامپیوتر را در اختیار شما قرار می‌دهد. تا به حال سه نسخه از استاندارد USB ارائه شده است. نسخه 1 آن ژانویه 1996 برای نخستین بار وارد بازار شد و در بهترین حالت تنها می‌توانست 12 مگابیت معادل 1.5 مگابایت اطلاعات را در ثانیه جا‌به‌جا کند.

 

آوریل سال 2000، نسخه دوم با امکان انتقال 480 مگابیت برابر با 60 مگابایت اطلاعات در ثانیه معرفی شد. آخرین نسخه آن یعنی USB 3.0 توانایی جا‌به‌جایی اطلاعات با سرعت 5 گیگابیت معادل 600 مگابایت در ثانیه را دارا می‌باشد. مهم‌ترین دلیلی که باعث محبوبیت خانواده USB در بین رابط کاربری‌های مختلف شده است، امکان انتقال هم‌زمان داده‌ها در کنار انرژی برای تأمین برق مورد نیاز است.

 

حداکثر طول کابل‌های USB البته به‌ غیر از نسخه 3 آن، 5 متر است. چرا که در اندازه‌های بیشتر از این مقدار، انتقال انرژی ناممکن خواهد بود. با این حال اگر کابلی بیشتر از 5 متر داشتید، می‌توانید از انواع هاب برای این منظور استفاده کنید. همان‌طور که گفتیم خانواده USB دارای 2 دسته بندی نوع A و B است که هر یک برای یکی از دو سر کابل مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

انواع کابل ها, انواع کابل کامپیوتر

کابل HDMI

 

کابل HDMI :

در یک دهه اخیر این نوع کابل ها به استاندارد تبدیل شده اند و از کیفیت بالایی برخوردار هستند. بر خلاف کابل های قبلی که معرفی شدند این کابل هم تصویر و هم صدا را منتقل می کند. این کابل فقط سیگنال های دیجیتال را ارسال می کند. چهار نمونه از این نوع کابل ها داریم.

– نوع A بیشتر معروف می باشد. این نوع کابل ها را با 19 پین در سر نری آن می شناسند.

– نوع B  بزرگتر از نوع A هستند و داری 29 پین در قسمت سر نری آن می باشند.

– نوع C دارای 19 پین می باشد و بیشتر برای دستگاه های قابل حمل مانند دوربین ها مورد استفاده قرار می گیرد.

– نوع D که بیشتر شبیه میکرو ها هستند و آن ها هم 19 پین دارند.

 

انواع کابل ها, انواع کابل کامپیوتر

کابل  RCA 

 

کابل RCA :

کابل‌های معروف قرمز، سفید و زرد که نوعی رابط «RCA» هستند در زمانی پر طرفدارترین نوع رابط‌های صوتی و تصویری محسوب می‌شدند.

با این که معمولا به این کابل‌ها به عنوان کابل RCA  اشاره می‌شود، ولی در واقع RCA به رابط فلزی سر کابل‌ها اشاره می‌کند و مخفف نام شرکت «Radio Corporation of America» است که استفاده از این کابل‌ها را به امری عمومی در بین مردم تبدیل کرد.

 

کابل‌های قرمز و سفید برای سیگنال‌های صوتی، و کابل‌ زرد برای ارسال سیگنال تصویر استفاده می‌شود. این سه کابل به کمک یکدیگر توانایی انتقال تصویر با رزولوشن 480i یا 576i را به همراه صدای استریو دارند.

درست همانند کابل VGA، رابط RCA نیز توسط کابل‌های DVI و HDMI جایگزین شده است.

 

 

منبع:https://www.beytoote.com/computer/sundries-web/familiarity-variety1-cables.html



:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

در دنیایی که در آن زندگی می‌کنیم، رایانه و تکنولوژی‌های جدید جزء اصلی و لاینفک از زندگی روزمره ما شده است. به‌طوری‌که حیات بدون آن‌ها شدنی نیست. در این نوشتار به شما می‌گویم که چگونه در گستره کامپیوتر و سخت‌افزار متخصص شوید تا علاوه بر بالا بردن اطلاعات خود در گستره کامپیوتر، بتوانید متعلق به به کسب درآمد نیز بپردازید.
پس از مطالعه این نوشتار شما توانا خواهید بود که یک دیدن کلی نسبت به دنیای کامپیوتر و سخت‌افزار پیدا کنید و با صفر تا صد مباحث موجود در دامنه رایانه و سخت‌افزار آشنا خواهید شد و پس‌ازآن می‌توانید مسیر خویش را در این حوزه برگزیدن کرده و سریع‌تر در آن راه پیشرفت نمایید.

کامپیوتر چیست؟
به‌طورکلی رایانه وسیله‌ای است که اطلاعات خام را از ما می‌گیرد و به اطلاعات پردازش‌شده و قابل‌فهم برای ما تبدیل می‌کند. مثلاً زمانی که ما در حال تایپ کردن یک متن در کامپیوتر هستیم، اطلاعات بدست کیبورد به کامپیوتر فرستاده‌شده و نتیجه از طریق مانیتور به ما نمایش داده می‌شود.کامپیوترها قابلیت پردازش بالایی دارند و می‌توانند در چند هزارم ثانیه محاسبات ریاضی بسیار بالایی انجام دهند.

اجزای اصلی یک رایانه چیست؟
به زبان ساده رایانه از دو بخش سخت‌افزار و نرم‌افزار تشکیل‌شده است.

سخت‌افزار یا Hardware :
به هر آن چیزی از رایانه گفته می‌شود که قابل‌لمس باشد یعنی بتوان به آن دست زد. مثلاً کیس، کیبورد، موس و مانیتور.

نرم‌افزار یا Software :
به هر آن چیزی از رایانه گفته می‌شود که نمی‌توان به آن دست زد و فیزیکی نیستند. مثلاً ویندوز و یا برنامه‌های نصب‌شده بر روی آن مشابه نرم‌افزار ورد.

تفاوت دشوار اسباب و نرم افزار

۴ چیرگی اصلی که یک متخصص رایانه باید داشته باشد کدام است؟
برای اینکه ما به یک متخصص رایانه تبدیل شویم لازم است که به ۴ چیرگی اصلی دست پیدا کنیم:

۱- نصب و راه‌اندازی یک سیستم کامپیوتری جدید
یعنی باید بتوانید قطعات سخت‌افزاری تشکیل‌دهنده یک رایانه را تهیه‌کرده و آن‌ها را به یکدیگر متصل نموده و سپس بر روی آن ویندوز و نرم‌افزارهای مربوطه را نصب نماییم و پس از آن ساز و برگ جانبی را به آن متصل نموده الی بتوانیم یک سیستم کامپیوتری کامل را راه‌اندازی نماییم.

۲- بروز رسانی یا پیشروی کردن سیستم قبلی
در مواقعی بعد از طی چند سال با دشوار سرعت و کندی در رایانه روبرو می‌شویم و باید بتوانید نرم‌افزارهای نصب‌شده بر روی رایانه و یا سخت‌افزارهایی که در رایانه استفاده‌شده است را بروز رسانی کنیم و یا در اصطلاح، آن‌ها را بالارفتن دهیم.

۳- عیب‌یابی و رفع دشواری ها سخت‌افزاری و نرم‌افزاری
در حین شغل با رایانه شدنی است مشکلاتی به هستی بیاد که این مشکل می‌تواند مربوط به سخت‌افزار باشد و یا مشکلی در نرم‌افزار و ویندوز به هستی آمده باشد. ما باید بتوانیم آغاز منشأ این دشوار را پیداکرده و در درستی عیب‌یابی کنیم و درنهایت آن سخت را رفع نماییم.

۴- نگهداری و پشتیبانی سیستم‌های کامپیوتری
برای اینکه عمر یک رایانه بالاتر برود باید یک سری عملیات مربوط به نگهداری پسندیده آن سپریدن دهیم. این عملیات باید به‌صورت پیوسته و با زمان‌بندی‌های پسندیده انجام گردد لغایت سیستم کامپیوتری مبتلا مشکلات و عواقب جبران‌ناپذیر در آینده نگردد. این مورد از اهمیت فوقانی برای کامپیوترهای موجود در شرکت‌ها و ادارات برخوردار است و با نخستینگی کمتر برای کامپیوترهای خانگی نیز باید در عقیده گرفته شود.

چهار چیرگی کارآزموده کامپیوتر

در پیوستگی به‌صورت مفصل‌تر و کامل و بسیار دقیق و جزئی به تک‌تک این موارد می‌پردازیم.

اولین مهارت:نصب و راه‌اندازی یک سیستم کامپیوتری جدید
اولین مهارتی که لازم است یک کارآزموده رایانه داشته باشد، این است که بتواند یک سیستم کامل را آماده‌سازی، نصب و درنهایت راه‌اندازی نماید. برای این کار باید ۵ مرحله به‌صورت پیوسته سپریدن شود تا منجر به راه‌اندازی یک سیستم کامپیوتری کامل شود.

۵ مرحله لغایت راه‌اندازی سیستم کامپیوتری جدید:
۱- آشنایی با سخت‌افزار:
در مرحله اول شما باید تمام قطعات تشکیل‌دهنده یک سیستم کامپیوتری را به‌خوبی بشناسید و از گونه ها مدل‌ها و برندهای موجود در بازار هشدار داشته باشید.

آشنایی با مشکل افزار

قیمت قطعات دست دوم کامپیوتر

به‌طورکلی یک سیستم کامپیوتری جدید دربرگیرنده موارد ذیل می‌شود:

مادربرد (Mother Board):
برد اصلی یک رایانه است که تمامی قطعات کامپیوتر به شکل مستقیم و غیرمستقیم به آن متصل می‌شوند. در واقعیت حکم اسکلت یک رایانه را دارد که دیگر اجزای کامپیوتر را به هم پیوستگی می‌دهد. کمپانی Gigabyte و Asus از جمله محبوبترین سازندگان مادربرد هستند.

پردازنده (CPU):
پردازنده یگانه از اصلی‌ترین اجزای رایانه است و دستور مغز کامپیوتر را دارد و تمامی پردازش‌های یک رایانه بر عهده پردازنده یا CPU هست. گزینش پردازنده تاثیر بسزایی در سرعت یک رایانه دارد. کمپانی Intel و شرکت AMD دو برند اصلی در تولید پردازنده هستند.

هارد دیسک (Hard):
همان حافظه جانبی یک کامپیوتر است که تمامی اطلاعات و فایل‌های ما اعم از فایل‌های تصویری، موزیک و عکس و فایل‌های سیستمی در آن اندوخته می‌گردد. شرکت WesternDigital و کمپانی Seagate دو برند دوست داشتنی تولید کننده هارد دیسک هستند.

حافظه اصلی (RAM):
رم یا حافظه اصلی نقش زیاد مهمی در سرعت یک رایانه را دارد و به همین خاطر اهمیت آن بسیار زیاد است. هر چقدر ظرفیت آن بالاتر باشد سرعت کامپیوتر اغلب می شود. کمپانی Kingston و کمپانی Corsair از آنگونه دوست داشتنی ترین برندهای تولید کننده RAM هستند



:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل



اخبار,اخبارتکنولوژی, سخت‌ترین بازی‌های دنیا

در قسمت دوم این گزارش شما را با ۱۰ مورد دیگر از سخت‌ترین بازی‌های دنیا که تاکنون تولید شده اند آشنا می‌کنیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، بازی کردن یکی از کارهایی است که ما برای پرکردن زمان فراغت‌مان انجام می‌دهیم. اما بعضی افراد صرفا برای سرگرمی بازی نمی‌کنند. برای آن‌ها این کار فراتر صرفا سرگرمی است. گیمرهای حرفه ای از بازی کردن درآمدزایی می‌کنند. تعدادی بازی هستند که گیمرها از آن‌ها به عنوان سخت‌ترین ها یاد می‌کنند. این بازی‌ها گاهی حتی گرافیک چندان بالایی ندارند اما گیم‌پلی عجیب و غریبشان آن‌ها را سخت کرده است. بعضی وقت‌ها چنان بازی‌های سختی هستند که گذراندن مراحلشان کار بسیار دشواری است و بعضی از گیمرها از آن ناامید می‌شوند.

در لیست زیر، 10 مورد دیگر از سخت‌ترین بازی‌هایی که تا به الان ساخته شده اند را مشاهده می‌کنید:


1-Super Meat Boy

اخبار,اخبارتکنولوژی, سخت‌ترین بازی‌های دنیا


این مورد یکی از جذاب‌ترین بازی‌های کم حجم و در سبک ماجراجویی است. تیمی که این بازی را تولید کرده اند، Team Meat نام دارند. در داستان این بازی نام کاراکتر شما Meat Boy است. میت بوی سعی دارد دوست خود را از چنگال دکتر شیطانی نجات دهد. در این راه او ماجراجویی‌های جذاب و مهیجی انجام می‌دهد. روایت داستانی این بازی 300 قسمت مختلف دارد که هر کدام از این مرحله‌ها چالش‌های خاصی را در خود جای داده اند. میت بوی کوچک داستان بازی وظیفه دارد تا دوست خود را در این بازی نجات دهد و این خود بازی را سخت می‌کند. در عین حالی که شما از بازی کردن در این محیط سخت عصبانی خواهید، از آن لذت نیز خواهید برد. از جمله چالش‌هایی هستند که در طول مراحل این بازی با آن‌ها سر و کار دارید. از این روی، شما باید نهایت تلاش خود را به کار گرفته و ضمن پرش از روی موانع و حل کردن معماهای بازی، هرچه سریع‌تر خود را به دوست خود برسانید و او را نجات دهید.


2- Dwarf Fortress

اخبار,اخبارتکنولوژی, سخت‌ترین بازی‌های دنیا


بازی dwarf fortress یکی از مواردی است که شبیه ساز دنیا است و حالت آن استراتژیک است. حدس بزنید شهرت این بازی به چه چیزی است. البته با یک نگاه به موضوع این گزارش متوجه خواهید شد، این بازی به سخت بودن بیش از حد مشهور است. این بازی اخیرا یک به روز رسانی جدید نیز دریافت کرده است. این بازی در سال 2006، توسط استودیو Tarn Adams ساخته شد و Bay 12 Games آن را برای سیستم عامل‌های Microsoft Windows,Mac OS X و Linux منتشر کرد. در این بازی یک صفحه ساده وجود دارد که زیر هر قسمت آن‌ آیتم‌هایی است که اگر اشتباه انتخاب شوند شما آن مرحله را می‌بازید. این بازی توانسته است باختن را سرگرم کننده کند.


3- F-Zero GX

اخبار,اخبارتکنولوژی, سخت‌ترین بازی‌های دنیا


این بازی بهترین مورد در سری بازی‌های مسابقه ای بسیار سخت کنسول نینتندو است. از ویژگی‌های عجیب و جذاب این بازی سرعت مسابقاتش است. سرعت مسابقات این بازی 900 کیلومتر بر ساعت است. در این بازی مسابقه ای هیچ چیز معمول نیست. برای پیروز شدن در این بازی حتی یک اشتباه هم نمی‌توانید بکنید زیرا از بقیه حریفان خود عقب می‌افتید. مسابقات درون این بازی بسیار پرهیجان و نفس‌گیر هستند. F-Zero GX تجربه‌ای خاص برای طرفداران سبک ریسینگ است.


4- The Castlevania III: Dracula’s Curse

اخبار,اخبارتکنولوژی, سخت‌ترین بازی‌های دنیا


این عنوان جذاب رابطی میان بازی‌های اولیه و سری‌های جدید این بازی بود. سختی این بازی بسیار دلنشین است و همین امر این عنوان را جذاب می‌کند. اکشن این نسخه نیز مانند دیگر سری‌های بازی کستلونیا سریع است. می‌شود گفت سختی این بازی و اکشن سریع آن در واقع از مشخصه‌های کستلونیا است. بودن انتخاب های تاثیر گذار و طراحی پلتفرمر بی‌نظیر بازی را نیز باید به لیست جذابیت های آن اضافه کرد. در انتهای این بخش باید یادی کنیم از نبرد جذاب با دراکولای دوست‌ داشتنی بازی در برج ساعت که هنوز هم یکی از بهترین نبرد‌های کلاسیک این سبک است.


5. Maximo vs. Army of Zin

اخبار,اخبارتکنولوژی, سخت‌ترین بازی‌های دنیا


کشتن هیولاها یکی از سرگرمی‌های بسیاری از گیمرها است. البته پس از این همه مدت انجام دادن آن بعضی‌ها خسته شده اند اما بعضی دیگر هنوز میل درونیشان برای کشتن این موجودات ارضا نشده است. اگر دسته اول هستید که هیچ ولی اگر عضو دسته دوم هستید این اثر کلاسیک دوست داشتنی را از دست ندهید. طنز این بازی بی نقص است، داستان سرایی بی اشکالی دارد و شخصیت پردازی آن عالی است. البته یادمان نرود که این عنوان در چه گزارشی گنجانده شده است. Maximo vs. Army of Zin یک عنوان بسیار سخت است. برای پیش رفتن در این عنوان نیاز به شکست دادن دشمن‌های سرسختی دارید. این دشمنان باهوش از هیچ چیز و هیچ روش برای کشتن شما دریغ نمی‌کنند. از بازی کردن لذت ببرید.


6. Ninja Gaiden

اخبار,اخبارتکنولوژی, سخت‌ترین بازی‌های دنیا


بازی‌های 8 بیتی را به خاطر دارید؟ از میان همه آن‌ها تنها عنوان ninja Gaiden است که بیش از همه رقیبان آن دوران خود، خودنمایی می‌کند. برای انجام این بازی ابتدا مدتی یوگا تمرین کنید که آرامش درونتان را به دست آورید زیرا قرار است در این بازی تا سر حد مرگ عصبی شوید. برای بردن در این بازی باید اعصابی از جنس فولاد و قدرت‌های فرازمینی در رشته نینجوتسو داشته باشد. اگر می‌خواهید قدرت خود را محک بزنید کافیست یک کار انجام دهید. آن کار این است که مرحله 2-6 این عنوان را بازی کنید. مراقب دسته بازی باشید. ممکن از شدت عصبانیت آن را خورد کنید یا حتی گریه کنید. اگر این مرحله را رد کردید و این اتفاقات برای شما نیوفتاد پیشنهاد می‌کنیم به کلاس یوگا بروید و استاد آن شوید؛ زیرا شما آرامش درونی خود را پیدا کرده اید.


7- Magician Lord

اخبار,اخبارتکنولوژی, سخت‌ترین بازی‌های دنیا


کنسول Neo Geo آخرین بستر برای تجربه عناوینی بود که بیش از هر چیز به طراحی هنری آن ها اهمیت داده می‌شد. از میان تمامی عناوین این کنسول و آن نسل، بازی Magician Lord خودش را هنوز در در دل کاربران جای می‌دهد و خودنمایی می‌کند. داستان این بازی به این شکل است که قهرمان داستان توسط هیولاهای خون خوار به چالش کشیده می‌شود. طراحی صحنه‌های این عنوان بی‌نظیر است. همچنین گیم‌پلی آن بسیار بی رحمانه ولی جذاب است. در این بازی می‌توانید از باختن هم لذت ببرید.


8- Shin Megami Tensei: Nocturne

اخبار,اخبارتکنولوژی, سخت‌ترین بازی‌های دنیا


آماده خواندن یکی از ترسناک‌ترین جمله‌های کل تاریخ بازی‌های ویدیویی هستید؟ «شیطان واقعی مسابقات گاوبازی برگزار می کند.» تقریبا 15 سال از انتشار این بازی می‌گذرد. این عنوان هنوز هم می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای آن دسته از گیمرهایی باشد که از سخت بودن بازی هراسی ندارند. این عنوان به درد کسانی می‌خورد که از شکست دادن غول آخرهای سرسخت لذت می‌برند. آیا شما هم از آن دسته افراد هستید؟

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/enews4011189.html



:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل



 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی, آیفون
به نظر می رسد گاز هلیوم سبب می شود آیفون ها و ساعت های هوشمند اپل از کار بیافتند.

به گزارش مهر به نقل از دیلی میل، یکی از کارمندان شرکت های فناوری اطلاعات متوجه پدیده ای عجیب در بیمارستانها شده است که سبب از کار افتادن موقت آیفون و اپل واچ می شود.

 

اریک وولرریج یکی از متخصصان سیستم های رایانشی در بیمارستان موریس متوجه این مشکل شد. او ابتدا تصور می کرد این اختلال ناشی از پالس های الکترومغناطیسی است اما بعد متوجه شد این اختلال به دلیل انتشار گاز هلیوم است.

 

وولرریج متوجه شد هنگام حضور در بیمارستان نمی تواند به تماس های صوتی پاسخ دهد. این در حالی است که دستگاه های اندروید بدون هیچ مشکلی کار می کنند. 

 

در کل حدود ۴۰ کاربر در رسانه ردیت نیز به این مشکل اشاره کرده اند. این دستگاه ها در مجاورت گاز هلیوم به طور کامل از کار می افتند و حتی پس از اتصال به پریز برق نیز شارژ نمی شوند.

 

برخی دیگر از دستگاه ها در دریافت امواج رادیویی دچار مشکل بودند اما اتصال وای فای همچنان برقرار بود.

 

مشکلات ثبت شده در ردیت نشان می داد بیشتر مشکلات مربوط به آیفون ۶ و نسخه های بالاتر و همچنین اپل واچ سری صفر و بالاتر است.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11011754.html



:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

ارتباطات گرد از مهم ترین عوامل یک بازرگانی کامیاب می باشد.با وجود افزایش تلفن همراه، رسانه های اجتماعی و پیام های ایمیل یک سیستم تلفنی خوب و مناسب بیچارگی است. امروزه سیستم تلفنی جدیدی با اسم VoIP که مزایای زیاد ارزشمندی مانند: پست الکترونیکی صوتی (Voice Mail)، مدیریت تماس (Call Managment)، کنفرانس تلفنی(Call Conferencing) و ایمیل را دارا می باشد که برای رشد سوداگری زیاد مناسب است.واضح است که مزایای تلفن VoIP نسبت به سانترال آنالوگ گویای برتری آن می باشد. خوب، نگاهی می اندازیم به 5 علتی که به ما می گوید چرا مزایای تلفن VoIP نسبت به سانترال آنالوگ بیشتر بوده و برای رشد تجارت خویش دربایستن به کوچ از سانترال آنالوگ به تلفن VoIP داریم

عکس مزایای تلفن VoIP نسبت به سانترال
1- هزینه تاسیس تلفن VoIP و صرفه جویی در هزینه ها

اداره کردن یک بازرگانی موفق شما را مجاب می کند لغایت بر خرج های خویش مدیریت بهتری داشته باشید. و این می تواند اثبات کند که پذیرا شدن هزینه های زیادی که باید بابت تلفن سانترال برای حفظ کردن و حفاظت کابل های تلفن و همینطور رعایت استانداردهای صنعتی، چقدر می تواند سخت باشد. از زمانی که با مزایای تلفن VoIP نسبت به سانترال آشنا شده ایم، خرج ها رو به کاهش بوده است.همچنین، بر خلاف تلفن های معمولی که زمانی که مکالمه طولانی داشته باشید شدنی است با قبض های سنگینی مواجه شوید که می تواند جزو هزینه های سنگین کسب و کارتان باشد، از مزایای تلفن VoIP این است که باعث می شود الی کارها با کمترین خرج انجام شود. در مورد تماسهای داخلی و محلی، شرکتهای کوچکی که به تلفن ویپ روی آورده اند، گزارش داده اند که تا 40% در هزینه ها کاهش داشته اند. وهمچنین، 20 باره کمپانی مختلف گزارش داده اند که در یک ماه به طور میانگین 50 دلار از خرج ها کاهش یافته چنانچه تجارت شما باید هزینه های اضافه دیگری نیز بپردازد مثل : پیغام های صوتی و caller ID، call watinng. و این در حالیست که شما می توانید از مزایای تلفن VoIP به صورت رایگان استفاده کنید و هر ماه نزدیک به 25 دلار به ازای هر خط صرفه جویی کنید. بنابراین، تجارت شما با تغییر سیستم آنالوگ به تلفن VoIP می تواند الی 50% صرفه جویی کند. بهترین سرنوشت آن است که، برنامه های تلفن VoIP قابل شخصی سازی می باشند، به ای معنی که شما می توانید بخشهایی که نیاز دارید را گزینش کنید و بسته به نیاز خویش تغییر دهید و بابت آنها هزینه پرداخت کنید.
2- انعطاف پذیری

مزیت های سیستم تلفنی voip

از دیگر مزایای تلفن VoIP نسبت به سانترال این است که می تواند در هر مکانی که اینترنت موجود باشد شغل کند. و شما به راحتی می توانید به آن متصل شوید.این به این معناست که شما می توانید به تماسهای خود، در هر زمان و مکانی که باشید پاسخ دهید. تلفن VoIP این امکان را به شما می دهد تا بتوانید حتی در حال حرکت نیز به تماسهایتان استجابت دهید، همزمان با اینکه شما، شماره تلفن شخصی خویش را دارید و هیچ وجه اختلالی در این بین ایجاد نخواهد شد. انتقال تماس در تلفن VoIP می تواند راههای گوناگونی داشته باشد، برای مثال،شما می توانید تماسهای یک خط را طوری تنظیم کنید که کل ی تلفن ها زنگ بزنند لغایت نزدیکترین شخص به تلفن آن را پذیرش دهد. یا شما می توانید تماسها را طوری تنظیم و مرتب کنید که وقتی از چندین شماره به صورت همزمان تماس می گیرند و که کسی جوابگو نبود، تماس ها به صورت سر راست منتقل شوند به Voicemail و با فرمت Audio صداها ضبط و به چهره File و خودکار برای شما ارسال می شوند، شما وقتی بیرون از محیط کار خود می باشید همش و هر لحظه Voicemail های خویش را میتوانید چک کنید و این باعث می شود که در هر زمان بتوانید به پیغام های ضبط شده دسترسی داشته باشید.
برای خواندن مقالات بیشتر در پهنه ویپ اینجا کلیک کنید
3- امنیت

اگر تنها یک باره هستی داشته باشد که باعث اطمینان شما ازمزایای تلفن VoIP نسبت به سانترال شود، امنیت آن است. اگر شما تاییدیه مشتریان در هر سرویسی مشابه Vonage.com را مطالعه کنید متوجه مقدار اهمیت این سوژه برای مشترییان خواهید شد و با بررسی سایت Vonage متوجه میشوید که اکثر اوقات حتی خدمات پشتیبانی مشتریان و حمایت فنی در این مورد نیز شدنی هست اشتباه کند ولی جای هیچ نگرانی نیست زیرا از دیگر مزایای تلفن VoIP این است که در زمان کاربرد دیتاهای آنالوگ به دیجیتال تبدیل میشود و بعد از کد گذاری این دیتاها وارد فضای شبکه میشود و برآیند اینکه غیر قابل هک توسط هکر ها و غیر قابل استراق سمع می شود.



:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

 

حمله هکرها, غیر فعال کردن جاوا

در روزهای اخیر شاهد حمله هکر ها به سایت ها مهم و بزرگی از قبیل توئیتر و فیس بوک، مایکروسافت و اخیراً هم اورنوت هستیم. سرویس های امینتی تمام این سایت ها اعلام نمودند که وجود حفره امنیتی در نرم افزار جاوا این امکان را به هکرها می دهد تا به سیستم های کاربران حمله کنند. از همین رو نیاز است تا این نرم افزار را که به صورت پیش فرض در تمام سیستم عامل ها نصب هست را غیر فعال نموده تا از دسترسی هکرها به اطلاعات جلوگیری شود.

در این جا سعی بر آن داریم تا راه غیر فعال کردن این نرم افزار را در همه مرورگرها و حتی تک به تک مرورگرها را به شما نشان دهیم.

غیر فعال کردن جاوا در همه مرورگرها
شرکت اورکل در ماه پیش نسخه بروز رسانی جدیدی از جاوا را (ورژن ۱۰) عرضه نمود که در آن قابلیت غیر فعال کردن جاوا در تمام مرورگرها را دارد. این نسخه جدید را نصب کرده، به قسمت کنترل پنل ویندور رفته و برنامه جاوا را باز کنید. از قسمت Security تیک کنار گزینه Enable Java content in the browser را برداشته و کلید تائید را فشار دهید تا تنظیمات ذخیره شود.

غیر فعال کردن جاوا در کروم
در گوگل کروم در نوار آدرس chrome://plugins تایپ نموده تا تمام پلاگین های موجود در کروم را برای شما نشان دهد. در صفحه باز شده پلاگین جاوا را پیدا کرده و روی گزینه Disable آن کلیک کنید .

غیر فعال کردن جاوا در اپرا
همانند کروم عبارت about:config را در نوار آدرس تایپ نموده، جاوا را یدا کنید و تیک کنار آن را بردارید یا گزینه Disable را فعال سازید.

غیر فعال کردن جاوا در مرورگر فایرفاکس
از طریق قسمت Add-ons در قسمت پلاگین ها جاوا را پیدا کرده و آن را غیر فعال سازید.
منبع:noorportal.net

 

 


:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

در گوگل سرویسی هست بنام Web History که بطور خودکار تمام فعالیت های شما را در خود ذخیره می کند.فعالیت هایی مثل جستجو هایی که انجام می دهید،سایت هایی را که میبینید و… یک حالتی مثل History مرورگر خودتان هست،فقط بدی این سرویس این است که بدون اجازه از شما بطور پیش فرض این سرویس روشن است و در قسمتی از سایت گوگل در حال ذخیره سازی هست.مشکل دیگر این است که گوگل از اطلاعات شما استفاده می کند ،در قسمتی از توضیح Web History آمده است که

using it for internal purposes

گوگل در واقع برای مقاصد داخلی استفاده می کند،ولی طبق قوانین ایالات متحده اگر دولت بخواهد می تواند تمام اطلاعات را در اختیار بگیرد.

پس اگر مایل نیستید که توسط گوگل فعالیتاتون مانیتور شود سریع تر این سرویس را غیر فعال کنید.در این مطلب ما آموزش میدهیم که چگونه سرویس Web History گوگل را غیر فعال کنید.

اول از همه به سایت Google بروید و با ایمیل و پسورد خود وارد شوید.سپس رو Account Settings کلیک نمایید

web history, ذخیره سازی اطلاعات کاربران

سپس در پایین صفحه زیر برگه ی Services روی گزینه ی Go to Web History کلیک نمایید

web history, ذخیره سازی اطلاعات کاربران

در این جا تمام اطلاعات ذخیره شده توسط گوگل را مشاهده می کنید،اول تیک را بزنید،سپس دکمه ی Remove All Web History کلیک نمایید،بعد از تایید کردن به این صفحه باز میگردید،بعد از آن روی دکمه ی Pause کلیک کنید که از ذخیره شدن فعالیت هایتان از این به بعد جلوگیری شود.

web history, ذخیره سازی اطلاعات کاربران

* در عکس بالا دو نمونه از ذخیره شدن فعالیت ها را میبینید،این مقدار برای شما باید خیلی بیشتر باشد این به این دلیل است که شخص بنده سریع تر اقدام به این کار کردم.

منبع:zoopirnet.com

 

 


:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

استراتژی های بازاریابی بدست کسب و کارها برای پیشروی کردن محصولات و خدمات کاربرد می شود. بیایید به تعریف استراتژی بازاریابی صحیح نگاه کنیم.

تعریف استراتژی بازاریابی
استراتژی بازاریابی توسط شرکت های گوناگون برای جلب توجه مصرف کنندگان آن‌ها بهره‌گیری می شود. وانگهی برای آگاهانیدن مشتریان درباره ویژگی ها، مشخصات و مزایای محصولات کمپانی باره استفاده قرار می گیرد. این اساسا متمرکز بر تشویق مشتریان قصد برای خرید محصولات و خدمات خاص است. استراتژی های بازاریابی شدنی است کاملا نوآورانه باشند و یا می نا آن‌هایی که قبلا بدست تجارت‌های سایر بهره‌گیری شده را باره آزمون دوباره پیمان داد.

استراتژی های بازاریابی کارساز کمک می کند تا در رقابت سبقت بگیرید.

انواع مختلف راهبرد های بازاریابی هستی دارد. شما باید موضوعات مورد نیاز کسب و کار خویش را انتخاب کنید. پیش از گزینش استراتژی بازاریابی مناسب برای سوداگری خود، نکات پایین را در عقیده بگیرید.

تعیین جمعیت و بازار هدف
تعیین جمعیت هدف یک گام بایسته در انتخاب راهبرد بازاریابی شما است. این اطلاعات جمعیتی پسندیده را ارائه می دهد که در انتخاب مناسبترین طرح بازاریابی برای سوداگری شما کمک می کند.

مخاطبان خود را آزمایش کنید
ایجاد یک پروسه فرضی خرید برای آزمایش مخاطبانتان کارساز خواهد بود. هنگامی که رفتار خرید مخاطبان را در نظر می‌گیرید، می توانید راهبرد بازاریابی پسندیده تری را انتخاب کنید.

استراتژی های بازاریابی را در نظر بگیرید
وقتی اطلاعات جمعیت شناسی را توسط آوردید؛ دانش، دیدگاه و رفتار مشتریان را نیز رسیدگی کنید. اگر اطلاعاتتان کامل شود می توانید راهبرد بازاریابی پسندیده تری را انتخاب کنید.

استراتژی ها را ارزیابی کنید
هنگامی که راهبرد های بازاریابی را در عقیده گرفته اید و آن‌هایی را که قابل استفاده هستند پیدا کردید. آن‌ها را بررسی کنید، اعمال کنید و سپس شیوه عملکرد آن‌ها را مورد ارزیابی قرار دهید. این فرآیند باید برای اهداف آزمایشی باشد و از راهبرد پسندیده و سازنده بهره‌گیری شود.

انواع استراتژی های بازاریابی

انواع گوناگون استراتژی های بازاریابی هستی دارد. جمع آوری یک راهبرد بازاریابی شامل تجزیه و تحلیل نیازهای سوداگری شما، مخاطبان هدف و مشخصات محصولات شما است.

دو نوع اصلی از استراتژی بازاریابی عبارتند از:

بازاریابی سازمانی B2B
بازاریابی از تجارت به مصرف کننده B2C
شایع ترین نوع بازاریابی، بازاریابی از بازرگانی یا سوداگری به مصرف کننده است.

در پیوستگی انواع گوناگون استراتژی های بازاریابی که در دسترس هستند را معرفی کرده ایم.

۱- تبلیغات پولی

این امر دربرگیرنده رویکردهای متعددی برای بازاریابی است. دربرگیرنده روش های سنتی مثل مدیاها و تبلیغات رسانه های چاپی می باشد. وانگهی گرد از شناخته شده ترین روش های بازاریابی، بازاریابی اینترنتی است. این دربرگیرنده روش های گوناگون مانند PPC- پرداخت به ازای هر کلیک- و تبلیغات پولی گوگل ادوردز می شود.

۲- بازاریابی موضوعی
بازاریابی موضوعی، بازاریابی خدمات و محصولات یک شرکت را به یک انگیزه یا مسئله اجتماعی پیوسته می کند. این نیز به عنوان بازاریابی ارتباطی شناخته شده است.

۳- بازاریابی ارتباطی
این نوع بازاریابی اساسا بر روی مشتری مداری متمرکز است. شفا روابط موجود با مشتریان و بهبود وفاداری مشتری از اصلی ترین اهداف این گونه بازاریابی است.

۴- بازاریابی پنهانی
این گونه استراتژی بازاریابی بر بازاریابی محصولات تمرکز دارد در حالی که مشتریان از راهبرد بازاریابی بی اطلاع هستند. در ضمن به عنوان بازاریابی در خفا نیز شناخته می شود.

۵- بازاریابی کلامی یا دهان به دهان

بررسی استراتژی های بازاریابی و فروش


این نوع بازاریابی کاملا بر این مبنا است که شما چه احساسی را به مردم می دهید. به طور سنتی مهم‌ترین نوع راهبرد بازاریابی است. هنگامی که شما خدمات با کیفیت را به مشتریان ارائه می دهید، شکیبیدن دارد آنها شما را خویش بخود تبلیغ کنند.

۶- بازاریابی اینترنتی
همچنین به عنوان بازاریابی ابری شناخته می شود. این گونه بازاریابی معمولا در اینترنت رویداد می افتد. تمام آیتم‌های بازاریابی در اینترنت به اشتراک گذاشته می شود و از طریق روش های مختلف تبلیغ می شود.

۷- بازاریابی معاملاتی
فروش، بحران برانگیزترین تقدیر بازاریابی است. حتی برای بزرگترین اشکال فروشان، فروش همیشه سخت است، به گزیده تر هنگامی که اهدافی با حجم بالا وجود دارد. با این حال با به کارگیری استراتژی های بازاریابی جدید، فروش آنقدر مشکل نیست. در بازاریابی معاملات، خرده فروشان مشتریان را دلگرمی می کنند الی با کوپن‌های خرید، تخفیف و کمپانی در رویدادهای کبیر خریداری کنند. این مایه افزایش بخت فروش و ایجاد علت مخاطبان هدف برای خرید محصولات تبلیغاتی می شود.

۸- بازاریابی گوناگون
بازاریابی را با سفارشی کردن و یکی کردن راهبرد های بازاریابی مختلف، و جذب مخاطبان گوناگون اداره می کند. این طریق جنبه های مختلف مشابه فرهنگ، عقاید، نگرش ها، نگرش ها و دیگر نیازهای خاص مشتریان یا مخاطبان را پوشش می دهد.

در همه به عنوان جمع‌بندی می‌توانیم بگوییم که راهبرد های بازاریابی، محصولات و خدمات را پیشروی کردن می دهند. آنها در ضمن راهبرد را برای منظور پیمان دادن مخاطبان و حصول اطمینان از پیشرفت مناسب سوداگری محدود می کنند.



:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل



روش تغییر تم یاهو, چگونه تم یاهو را عوض کنیم

تغییر پس زمینه حساب کاربری جیمیل و یاهو

 

اگر مدت زمان زیادی است که از پنجره حساب کاربری جیمیل یا یاهو استفاده می کنید ، احتمالا پس زمینه پیش فرض کمی کسل کننده شده باشد . شاید دوست داشته باشید تم اصلی را با تم دلخواه خودتان جابجا کرده و تصویر جدید جایگزین کنید .خوشبختانه این قابلیت در پنل کاربری ایمیل و یاهو وجود دارد که از طریق وب سایت یا رایانه شخصی بتوانید یک عکس را به عنوان پس زمینه انتخاب کنید . 

 

1. به حساب Gmail خود در Chrome یا هر مرورگر دسکتاپ دیگر بروید. روی نماد چرخ دنده در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید تا منوی کشویی باز شود و سپس گزینه «Theme» را کلیک کنید.

 

روش تغییر تم یاهو, چگونه تم یاهو را عوض کنیم

چگونه تم یاهو را عوض کنیم

 

2. یک پنجره همانند تصویر زیر نمایش داده می شود که ادغامی از تصاویر و نمایه های مختلف می باشد . هر کدام را که دوست دارید انتخاب کنید تا اعمال شود . برای مشاهده تصاویر بیشتر و انتخاب عکس دلخواه بر روی گزینه “My Photos” کلیک کنید .

 

روش تغییر تم یاهو, چگونه تم یاهو را عوض کنیم

پس زمینه حساب کاربری جیمیل

 

3. همانطور که در عکس زیر کاملا مشخص است از طریق روش های مختلفی می توانید عکس انتخاب کنید . عکس از طریق گوگل ،گوگل درایو ، عکس هایی که از طریق Hangouts ارسال کرده اید و آپلود عکس دلخواه خودتان . من یک تصویر در فتوشاپ ساخته ام و می خواهم آن را از طریق کلید “Upload a Photo” آپلود کنم .

 

روش تغییر تم یاهو, چگونه تم یاهو را عوض کنیم

 

4. شما می توانید از طریق گزینه “select a photo from your computer” عکس دلخواه خودتان را انتخاب کرده و با ابعاد بزرگتر روی پس زمینه قرار بدهید . دقت داشته باشید از تصاویر بزرگ با کیفیت بالا استفاده کنید .

 

روش تغییر تم یاهو, چگونه تم یاهو را عوض کنیم

 

5. همانطور که مشاهده می کنید بعد از آپلود عکس پس زمینه جیمیل تغییر کرده است .

 

روش تغییر تم یاهو, چگونه تم یاهو را عوض کنیم

 

برای تغییر تم پیش فرض یاهو بر روی علامت چرخ دنده کلیک کنید . یک پنجره باز می شود . شما می توانید رنگ بالای صفحه ، کادر های کناری و وسط صفحه را تغییر بدهید . 

 

روش تغییر تم یاهو, چگونه تم یاهو را عوض کنیم

 

همچنین از طریق گزینه Switch to calassic mail می توانید تم قبلی یاهو را برگردانید .

 

منبع:
https://www.beytoote.com/computer/tarfand-i/learn-gmail2-background.html



:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل



روش تغییر تم یاهو, چگونه تم یاهو را عوض کنیم

تغییر پس زمینه حساب کاربری جیمیل و یاهو

 

اگر مدت زمان زیادی است که از پنجره حساب کاربری جیمیل یا یاهو استفاده می کنید ، احتمالا پس زمینه پیش فرض کمی کسل کننده شده باشد . شاید دوست داشته باشید تم اصلی را با تم دلخواه خودتان جابجا کرده و تصویر جدید جایگزین کنید .خوشبختانه این قابلیت در پنل کاربری ایمیل و یاهو وجود دارد که از طریق وب سایت یا رایانه شخصی بتوانید یک عکس را به عنوان پس زمینه انتخاب کنید . 

 

1. به حساب Gmail خود در Chrome یا هر مرورگر دسکتاپ دیگر بروید. روی نماد چرخ دنده در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید تا منوی کشویی باز شود و سپس گزینه «Theme» را کلیک کنید.

 

روش تغییر تم یاهو, چگونه تم یاهو را عوض کنیم

چگونه تم یاهو را عوض کنیم

 

2. یک پنجره همانند تصویر زیر نمایش داده می شود که ادغامی از تصاویر و نمایه های مختلف می باشد . هر کدام را که دوست دارید انتخاب کنید تا اعمال شود . برای مشاهده تصاویر بیشتر و انتخاب عکس دلخواه بر روی گزینه “My Photos” کلیک کنید .

 

روش تغییر تم یاهو, چگونه تم یاهو را عوض کنیم

پس زمینه حساب کاربری جیمیل

 

3. همانطور که در عکس زیر کاملا مشخص است از طریق روش های مختلفی می توانید عکس انتخاب کنید . عکس از طریق گوگل ،گوگل درایو ، عکس هایی که از طریق Hangouts ارسال کرده اید و آپلود عکس دلخواه خودتان . من یک تصویر در فتوشاپ ساخته ام و می خواهم آن را از طریق کلید “Upload a Photo” آپلود کنم .

 

روش تغییر تم یاهو, چگونه تم یاهو را عوض کنیم

 

4. شما می توانید از طریق گزینه “select a photo from your computer” عکس دلخواه خودتان را انتخاب کرده و با ابعاد بزرگتر روی پس زمینه قرار بدهید . دقت داشته باشید از تصاویر بزرگ با کیفیت بالا استفاده کنید .

 

روش تغییر تم یاهو, چگونه تم یاهو را عوض کنیم

 

5. همانطور که مشاهده می کنید بعد از آپلود عکس پس زمینه جیمیل تغییر کرده است .

 

روش تغییر تم یاهو, چگونه تم یاهو را عوض کنیم

 

برای تغییر تم پیش فرض یاهو بر روی علامت چرخ دنده کلیک کنید . یک پنجره باز می شود . شما می توانید رنگ بالای صفحه ، کادر های کناری و وسط صفحه را تغییر بدهید . 

 

روش تغییر تم یاهو, چگونه تم یاهو را عوض کنیم

 

همچنین از طریق گزینه Switch to calassic mail می توانید تم قبلی یاهو را برگردانید .

 

منبع:
https://www.beytoote.com/computer/tarfand-i/learn-gmail2-background.html



:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

 پاک کردن حساب کاربری پینترست, شبکه اجتماعی پینترست

پاک کردن اکانت پینترست

 

پینترست هم مانند تمام شبکه‌های اجتماعی ممکن است روزی خسته کننده شود و شاید بخواهید حساب کاربری خود را در آن حذف کنید. در این مطلب نحوه پاک کردن حساب کاربری پینترست آموزش داده می‌شود.

 

تعداد شبکه های اجتماعی این روزها زیاد شده است و هر کدام خصوصیات منحصر به فردی دارند. به همین دلیل بسیاری از اوقات پیش می‌آید که تعداد زیاد آنها باعث سردرگمی‌تان شده و مجبور می‌شوید با آن ها برای همیشه خداحافظی کنید.

 

در این مطلب روش حذف حساب کاربری پینترست را به شما آموزش می‌دهیم:

برای حذف حساب کاربری در شبکه اجتماعی پینترست دو گزینه مختلف وجود دارد. شما می‌توانید همه چیز را به یکباره از این شبکه اجتماعی حذف کنید و یا به طور موقت از چشم همه دور بمانید.

 

غیر فعال سازی حساب کاربری پینترست به صورت موقت

اگر هنوز تصمیم به پاک کردن یک باره همه اطلاعات ذخیره شده خودتان در پینترست نگرفته‌اید، گزینه غیر فعال سازی یا همان «دی اکتیو کردن» بهترین گزینه برای شما به حساب می‌آید.

 

پس از انجام این کار، دیگر اطلاعات کاربری شما به صورت عمومی در دسترس نخواهد بود. علاوه بر این، دوستان شما از دیگر شبکه های اجتماعی مثل گوگل پلاس یا فیس بوک امکان مشاهده شما را در پینترست نخواهند داشت.

 

برای غیر فعال سازی حساب کاربری پینترست مراحل زیر را انجام دهید:

وارد پینترست شده و اطلاعات حساب کاربری خود را وارد کنید.

گزینه سه نقطه در بالای اپلیکیشن یا صفحه وب را پیدا کرده و آن را انتخاب کنید.

 

 پاک کردن حساب کاربری پینترست, شبکه اجتماعی پینترست

حذف حساب کاربری در شبکه اجتماعی پینترست

 

در لیست باز شده گزینه Settings را بزنید.

در بخش تنظیمات به زیر شاخه Account Basics بروید.

با کمی اسکرول کردن گزینه Deactivate Account را خواهید دید.

 

 پاک کردن حساب کاربری پینترست, شبکه اجتماعی پینترست

پاک کردن حساب کاربری پینترست

 

در پایان با انتخاب گزینه Deactivate my account اکانت خود را به طور موقت غیر فعال کنید.

 

پاک کردن تمام اطلاعات حساب کاربری پینترست

انجام این کار، تمامی راه های برگشت به پینترست را می‌بندد. پس در انجام تنظیمات آن دقت کنید، چرا که اگر پشیمان شوید، برای بازگشت به پینترست باید یک حساب کاربری جدید باز کنید. نحوه پاک کردن دائمی حساب کاربری پینترست بسیار آسان است.

پاک کردن حساب کاربری در پینترست دقیقا به همان صورت قبل است با این تفاوت که تنها از طریق کامپیوتر دسکتاپ قادر به انجام آن خواهید بود.

 

کافی است تمامی مراحل قبل را انجام دهید.

در مرحله پایانی به جای گزینه Deactivate my accoun، گزینه Close my account permanently را بزنید.

این کار حساب کاربری شما را به طور کامل پاک می‌کند.

 

در عین حال یک ترفند ساده برای پاک کردن همیشگی حساب کاربری از طریق تلفن هوشمند نیز وجود دارد:

وارد اپلیکیشن پینترست شوید.

به تب Saved بروید.

روی آیکون چرخ دنده در قسمت بالا سمت راست کلیک کنید.

 

 پاک کردن حساب کاربری پینترست, شبکه اجتماعی پینترست

 

به گزینه Edit Settings بروید.

گزینه Close account را در قسمت پایینی پیدا کرده و در نهایت حساب کاربری خودتان را ببندید.

 

منبع:
https://www.beytoote.com/computer/tarfand-i/remove-pinterest2-account.html



:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

به هر کلمه ای که در موتورجستجوی گوگل سرچ می‌شود و کاربر یک سری نتایج بر بنیاد آن نگریستن میکند واژه ی کلیدی یا keyword نامیده می‌شود. ما بعنوان افرادی که صاحب یک کسب و کار اینترنتی و یا مدیر یک وب سایت هستیم پیش از آنکه بخواهیم زحمتی بر روی سئو سایت بکشیم باید بدانیم با چه کلمه ی کلیدی پیمان است جزو نتایج برتر گوگل ظاهر شویم .

برای مثال واژه “مقاله دیجیتال مارکتینگ” در تصویر ذیل یک کلمه کلیدی محسوب می‌شود.

کلمه کلیدی در گوگل

 

منظوراز پژوهش واژه کلیدی یا keyword Research چیست؟
تقریبا میتوان گفت اولین و مهم ترین قدم برای سئو ، پژوهش جامع کلمات کلیدی است. بدبختانه شوربختانه مشکلی که در سایت‌های ایرانی داریم این است که به طور ریزبین و مشخص راجع به واژه ها کلیدی تحقیق نمیکنیم و صرفا روی چند کلمه کلیدی که حس میکنیم زیاد جست و جو می شوند و مناسب هستند میخواهیم جزو نتایج برتر موتور های جست و جو (گوگل) باشیم و اصلاً نمیدانیم که در حوزه‌ی کاری ما چه واژه ها کلیدی هستند که سرچ خوب و کاملا مرتبطی به کسب و کار ما دارند.

در کالج تپسل بخوانید! 15 دست موزه گوگل در کسب و کار اینترنتی
تحقیق کلمات کلیدی

با یک مثال از پژوهش واژه ها کلیدی سوژه را شفاف تر کنیم:
فرض کنید شما میخواهید یک فروشگاه آنلاین خوراک برای حیوانات خانگی راه اندازی کنید. شما چند کلمه‌ی کلیدی مدنظر دارید که حس میکنید مناسب هستند و میخواهید بر روی آنها زمان بگذارید الی سایت شما جزو نتایج برتر گوگل نمایش دیتا شوید مثلآ با خود می گویید: ” من غذای سگ ، غذای گربه ، غذای پرنده داخل فروشگاه دارم و قطعا کاربر ها این کلمات را سرچ میکنند و من با این کلمات میخواهم صفحه ی نخست باشم .

به فرض که این موضوعات کاملاً صحیح باشند، اما ما اصلا هیچ حس و درکی درارتباط با اینکه این واژه ها چه مقدار سرچ میشوند، چقدر رقابتی هستند و یا چه مقدار مخاطبان ما آن ها را سرچ میکنند نداریم‌.

مثلا داخل این پهنه یکتا از بهترین و بزرگترین کلمات کلیدی که بخواهید با آن جزو نتایج برتر باشید و در هر ماه زیاد سرچ می شود ، واژه کلیدی ” گربه ” است ولی آیا برای ” پت شاپ ” این واژه کلیدی خوبی است؟

کسی که ” گربه ” را سرچ میکند احتمالا میخواهد اطلاعاتی درباره گربه توسط بیاورد یا احتمالاً میخواهد عکس گربه را ببیند که در هر صورت مخاطب هدف ما نیست اما کلمه ی ” گربه ” زیاد سرچ می شود برآیند اینکه اصلا لزومی ندارد سراغ واژه ها کلیدی برویم که زیاد سرچ می شوند اما برای ما پسندیده نیستم و زیرا شخصی که آنرا سرچ می کند بیننده قصد ما نیست.

تاثیر استفاده از Search Related گوگل در تحقیق
من به شخصه نخستین کاری که راجع به این سایت اتمام می‌دهم، “فروشگاه آنلاین غذا و لوازم حیوانات خانگی” یا اصطلاحا ” پت شاپ ” را سرچ میکنم، بعد نگاه میکنم که در صفحه ی نخست نتایج گوگل چه صفحات وسایت هایی وجود دارد ، همه ی آنهارا همراه با جایگاهشان فهرست میکنم پس پایین نتایج ، گوگل یک search related به ما می دهد که به ما میگوید علاوه برنامه کلیدی که ما سرچ کردیم، در این گستره چه کلمات کلیدی مرتبط دیگری هستی دارد.

یکی از بهترین فضاها برای تحقیق کلمات کلیدی Search Related گوگل می‌باشد. پس این واژه ها را هم فهرست میکنم بعنوان کلمات کلیدی که تو گستره ی کاری من کاربردی هستند و دوباره روی هرکدام از آنها سرم می کنم .

مثلا در تصویر پایین سرچ کردیم “پت شاپ ” ، یک سری واژه ها کلیدی سایر که در این دامنه پیوسته است به ما میدهد که کاربرها دیگر آن‌ها را سرچ می کنند .

سرچ پیوسته گوگل

برای نمونه search related به ما میگوید برای واژه کلیدی “پت شاپ” که شما سرچ کردید ، کاربران دیگر واژه هایی مثل “پت شاپ چیست؟ ” یا “پت شاپ پرندگان” را سرچ کرده اند.

این را نیز درنظر بگیرید که برای هر کلمه ی کلیدی باید چه صفحه ای از سایت شما نمایش دیتا شود . مثلاً ” پت شاپ ” یک کلمه کلیدی زیاد خوب است و در هنگام سرچ شدن باید صفحه ی اصلی سایت شما نمایش دیتا شود.

خیلی از مواقع نمی‌دانیم کدام صفحه از سایت ما با کدام کلمات کلیدی باید جزو نتایج اول گوگل نمایش دیتا شوند و بعد از دردسر های زیاد و صرف خرج و انرژی صفحه ی ما در صفحه ی نخست نتایج گوگل نمایش داده می شود اما با کلمه ی کلیدی اشتباه!

مثلا کاربر ” پت شاپ چیست؟ ” را سرچ کرده و صفحه ی اصلی سایت ما نمایش داده شده است و کاربر پس از وارد شدن به سایت ما تند آن را ترک میکند زیرا محتوایی که پیگیری آن بوده نمایش دیتا نشده است و اصلا قصد او از سرچ آن کلمه با چیزی که ما برایش نمایش داده ایم متفاوت بوده است.

قطعا کسی که کلمه ی ” پت شاپ چیست؟ ” را سرچ میکند باید صفحه ای متفاوت با فردی که کلمه ی ” پت شاپ ” را سرچ کرده تماشا کند .

در واقع میتوان گفت کاربری که ” پت شاپ ” را سرچ میکند میخواهد با پت شاپ ها آشنا شود، خریدی اتمام دهد یا موارد این چنین . ولی کسی که ” پت شاپ چیست؟ “را سرچ می کند می خواهد بفهمد این کلمه ای که پسین شنیده است ، اصلا ً به چه معناست ؛ بعد لازم است یک صفحه ی متفاوت بسازیم با عنوان هایی مثل : ” پت شاپ جیست؟ ” “پت شاپ انلاین چیست؟ ” “چه مزیت هایی دارد؟” و… .

از Google Suggest کمک بگیریم!
همچنین دومین تقسیم از گوگل که میتوان برای پژوهش کلمات کلیدی از آن بهره‌گیری کرد Google suggest می باشد. اندیشه میکنم لازم است که یک تعریف و روشنگری کلی از Google Suggest یا پیشنهاد گوگل داشته باشیم.

در کالج تپسل بخوانید! روش ها و مراحل تحقیقات بازار
پیشنهاد گوگل یا Google Suggest چیست؟
در تصویر ذیل کلمه کلیدی “خرید غذای گربه” در گوگل سرچ شده و پیش از کلیک گوگل نتایجی را به ما توصیه می‌دهد. این نتایج درواقع کلیدواژه یا عبارت هایی هستند که کاربران در گوگل سرچ میکنند و شدنی است که برگزیدن ما هم باشد.پس دسته دوم از تحقیق واژه ها کلیدی هم Google Suggest می باشد.

گوگل ساجست

کلمه کلیدی ( keyword) چیست؟

تحقیق واژه ها کلیدی با تحلیل سایت‌های رقیب!
یکی از بهترین و نیرومند ترین کارهایی که تا به حال تجربه کردم تحلیل رقبا بوده و خواهد بود.همیشه بخاطر داشته باشید برای رسیدگی چگونگی بازار در هر حوزه‌ای میتوان از رقبا کمک گرفت و با تحلیل وبسایت‌شان به موارد نکویی رسید. برای پژوهش واژه ها کلیدی هم میتوان از سایت‌های رقیب کمک گرفت و رسیدگی کرد که هر سایتی با چه کلمات کلیدی بالا است.(در صفحه اول گوگل می‌باشد)

ابتدا نیاز است که در هر بار سرچ در پهنه خودتان وبسایت رقبا را پیدا کرده و در یک فایل اکسل یا گوگل شیت لیست کنید.ممکن است تعدادی از سایت ها در نتایج مختلف، مانند باشند، اما مفتوح هم آنها را می نویسیم و چک میکنیم که هرکدام از آنها چند بار تکرار شده اند.

شما لغایت اینجا یک لیست رقیب پیدا کرده اید که تقریباً میتوانید بفهمید که رقبای اصلی شما چه سایت هایی هستند و یک سری پژوهش جامع در ارتباط با ی کلمات کلیدی که می شود گفت، حداقل میتواند بالای ۲۰۰ الی ۳۰۰ کلمه ی کلیدی هم باشد. رهنمود میکنم حتما چندین ساعت روی این پژوهش زمان بگذارید، بسیاری از مواقع اصلا این اتمام نمی‌شود و تنها روی ۱۰۰ کلمه ی کلیدی پیشه می نماییم و سایت خویش را جلو میبریم و بعد از ۲ ماه باز هم واژه ها کلیدی را تغییر می دهیم .

 



:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

 

در این مطلب به شما نشان می دهیم که چگونه انتخاب کنید چه کسی می تواند عکس پروفایل شما را در WhatsApp ببینید، بنابراین شما می توانید محدود کنید که چه کسی پروفایل شما را می بیند.

 

مراحل :

 

 افراد مشاهده کننده پروفایل در واتساپ, مشاهده بازدیدکنندگان پروفایل واتساپ

 

WhatsApp را باز کنید.

 

 افراد مشاهده کننده پروفایل در واتساپ, مشاهده بازدیدکنندگان پروفایل واتساپ

 

به تنظیمات WhatsApp خود بروید.

روی آیفون یا iPad روی نماد چرخ دنده ضربه بزنید.

در Android، سه نقطه عمودی در گوشه سمت راست بالا را ضربه بزنید و Settings را انتخاب کنید . 

 

  بیشتر بخوانید: ترفندهای واتساپ

 

 افراد مشاهده کننده پروفایل در واتساپ, مشاهده بازدیدکنندگان پروفایل واتساپ

 

روی Account کلیک کنید . این آیکون دارای یک کلید سفید در پس زمینه آبی است.

 

 افراد مشاهده کننده پروفایل در واتساپ, مشاهده بازدیدکنندگان پروفایل واتساپ

 

روی Privacy ضربه بزنید.

 

 افراد مشاهده کننده پروفایل در واتساپ, مشاهده بازدیدکنندگان پروفایل واتساپ

 

روی Profile Photo ضربه بزنید( این گزینه دوم از پایین به بالا است)

 

 افراد مشاهده کننده پروفایل در واتساپ, مشاهده بازدیدکنندگان پروفایل واتساپ

 

گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

Everyone : اگر می خواهید هر کسی تصویر پروفایل شما را مشاهده کند.

My Contacts: اگر فقط مخاطبین WhatsApp خود را می خواهید تصویر پروفایل شما را مشاهده کنند.

 

منبع:
https://www.beytoote.com/computer/tarfand-i/determine-profile02-whatsapp.html



:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

 

در این مطلب به شما نشان می دهیم که چگونه انتخاب کنید چه کسی می تواند عکس پروفایل شما را در WhatsApp ببینید، بنابراین شما می توانید محدود کنید که چه کسی پروفایل شما را می بیند.

 

مراحل :

 

 افراد مشاهده کننده پروفایل در واتساپ, مشاهده بازدیدکنندگان پروفایل واتساپ

 

WhatsApp را باز کنید.

 

 افراد مشاهده کننده پروفایل در واتساپ, مشاهده بازدیدکنندگان پروفایل واتساپ

 

به تنظیمات WhatsApp خود بروید.

روی آیفون یا iPad روی نماد چرخ دنده ضربه بزنید.

در Android، سه نقطه عمودی در گوشه سمت راست بالا را ضربه بزنید و Settings را انتخاب کنید . 

 

  بیشتر بخوانید: ترفندهای واتساپ

 

 افراد مشاهده کننده پروفایل در واتساپ, مشاهده بازدیدکنندگان پروفایل واتساپ

 

روی Account کلیک کنید . این آیکون دارای یک کلید سفید در پس زمینه آبی است.

 

 افراد مشاهده کننده پروفایل در واتساپ, مشاهده بازدیدکنندگان پروفایل واتساپ

 

روی Privacy ضربه بزنید.

 

 افراد مشاهده کننده پروفایل در واتساپ, مشاهده بازدیدکنندگان پروفایل واتساپ

 

روی Profile Photo ضربه بزنید( این گزینه دوم از پایین به بالا است)

 

 افراد مشاهده کننده پروفایل در واتساپ, مشاهده بازدیدکنندگان پروفایل واتساپ

 

گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

Everyone : اگر می خواهید هر کسی تصویر پروفایل شما را مشاهده کند.

My Contacts: اگر فقط مخاطبین WhatsApp خود را می خواهید تصویر پروفایل شما را مشاهده کنند.

 

منبع:
https://www.beytoote.com/computer/tarfand-i/determine-profile02-whatsapp.html



:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

 اشتراک گذاری مجدد پست‌های اینستاگرام, ترفند ارسال مجدد پست‌ها در اینستاگرام

 به اشتراک‌ گذاری مجدد استوری‌ ها در اینستاگرام

 

قبل از اینکه به شما در مورد راه های مختلفی که می تواند به شما کمک کند تصاویر و استوریهای خود را در Instagram اشتراک گذاری مجدد کنید، من می خواهم که به شما  مراقبت از حریم خصوصی کاربران و اطمینان از اجازه شما از افراد قبل از ارسال پست های  دیگران پیشنهاد کنم. اگر پست شماست، می توانید مراحل زیر را امتحان کنید.

 

کمک گرفتن از برنامه ها : 

برای بارگذاری عکسها یا ویدیوهای دیگران یا حتی خودتان، میتوانید از برنامه ها کمک بگیرید. سه برنامه اصلی برای بارگذاری مجدد پست ها در اینستاگرام عبارتند از:

 InstaRepost  , Buffer , clear the confusion

تمام این برنامه ها در گوگل پلی و اپ استور موجود می باشد.

 

 اشتراک گذاری مجدد پست‌های اینستاگرام, ترفند ارسال مجدد پست‌ها در اینستاگرام

اشتراک گذاری مجدد استوری

 

این برنامه به شما اجازه می دهد تا مجددا پست ها را با انجام مراحل آسان آپلود کنید: برنامه را دانلود کنید، عکس یا ویدیو را برای بارگذاری مجدد انتخاب کنید، URL پست را با ضربه زدن روی منوی سه نقطه ای و انتخاب گزینه Share URL کپی کنید و سپس برنامه بارگذاری مجدد پست اینستاگرام باز می شود که در آن شما پست مورد نظر را پیدا خواهید کرد.

 

همه چیزهایی که اکنون باید انجام دهید این است که بر روی نماد فلش کلیک کنید تا به اشتراک بگذارید، گزینه Copy to Instagram را انتخاب کنید، پست را ویرایش کنید، و در نهایت، پست را به اشتراک بگذارید، که در نهایت در Instagram دوباره ارسال خواهد شد.

 

 اشتراک گذاری مجدد پست‌های اینستاگرام, ترفند ارسال مجدد پست‌ها در اینستاگرام

 آموزش ارسال مجدد پست‌ها در اینستاگرام

 

این برنامه یکی دیگر از مواردی است که به شما در بازنویسی پست مورد نظر در Instagram کمک می کند. همه چیزهایی که باید انجام دهید این است که برنامه را دریافت کنید، با اعتبار Instagram خود به برنامه دسترسی پیدا کنید، از طریق InstaRepost از پست مورد نظر را انتخاب کنید، گزینه Repost را برای ذخیره و دریافت پست در Instagram انتخاب کنید، فیلترهای لازم را اضافه کنید و پست کنید.

 

اگر نمیخواهید مراحل نصب برنامه و انجام چند مرحله برای بازنویسی در Instagram را انجام دهید، می توانید به سادگی یک عکس از پست مورد نظر بگیرید، آنرا بر اساس خواسته های خود برش دهید، ویرایش های لازم را انجام دهید و پست آن را در Instagram خود، همراه با منبع قرار دهید.

 

 اشتراک گذاری مجدد پست‌های اینستاگرام, ترفند ارسال مجدد پست‌ها در اینستاگرام

ارسال مجدد استوری اینستاگرام

 

اما اگر می خواهید ویدیوها را در Instagram ذخیره کنید (که شما به طور مستقیم از Instagram نمی توانید)، می توانید به سادگی از وب سایت DownloadGram استفاده کنید، URL مربوط به پست خاص را در برنامه کپی کنید، گزینه دانلود را انتخاب کنید و ویدئو یا عکس بر روی دستگاه شما ذخیره می شود پس از این، شما می توانید تمام تغییرات لازم را به ویدیو اضافه کنید و آن را در Instagram پست کنید.

 

اشتراک گذاری استوری:

در حالی که Instagram فاقد برخی ویژگی های ضروری است، اکنون به ما اجازه می دهد یک استوری را از کاربر دیگری ذخیره کنیم.

شما می توانید این کار را با ضربه زدن بر روی نماد Direct Message-esque در گوشه سمت راست پایین Instagram Story انجام دهید و می توانید این استوری را با عنوان خودتان قرار دهید.

 

 اشتراک گذاری مجدد پست‌های اینستاگرام, ترفند ارسال مجدد پست‌ها در اینستاگرام

ارسال مجدد استوری اینستاگرام

 

برای حل مشکل آپلود محدود استوری اینستاگرام ، می توانید از برنامه StorySave برای به اشتراک گذاشتن هر استوری Instagram استفاده کنید. شما فقط باید این برنامه را دانلود کنید، به دنبال استوری هایی که می خواهید برای ارسال مجدد باشید .

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/tarfand-i/retrieve-stories2-instagram.html



:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 بهمن 1398 | نظرات ()