نوشته شده توسط : ساحل

قالب اینستاگرام چیست ؟ احتمالاً از خود بپرسید مگر برای اینستاگرام از قالب کاربرد می کنند؟ تعداد کثیری از افراد در ایران و دانشمند از اینستاگرام بهره‌گیری می کنند تا در مورد خویش و سفری که رفتند عکس های جذابی را به اشتراک بگذارند لغایت سایر دوستان را در شادی خویش شریک نمایند، این شبکه ی اجتماعی در همه دنیا زیاد محبوب شده و اکثر کاربران اوقات فراغت خویش را در شبکه مجازی می گذرانند به عنوان مثال صفحه ی اینستاگرام کریستیانو رونالدو 220 میلیون دنبال کننده دارد، یعنی کم و بیش به سه برابر جمعیت همه ایران! هزینه طراحی قالب اینستاگرام گرچه این شخص تنها کسی نیست که در این شبکه ی اجتماعی بسیار محبوب می باشد بنابراین با این نمونه ساده متوجه شدیم که Instagram محیط مجازی است که کسان حقیقی علاقه ی بسیار زیادی به حضور در آن دارند فلذا فراوانی افراد در یک محل که محدوده ی سنی در آن معنایی ندارد می تواند مقوله ی فروش محصولات و تبلیغات را به به اتفاق داشته باشد و اگر شخص حقیقی یا حقوقی شناخته شده نباشید نیازمند جذب فالوور از طریق های گوناگون خواهید بود که البته همگی آن ها راستین و هدفمند باشند، به منظور گرفتن پذیرش درباره قالب اینستاگرام چیست با ما همراه باشید الی شما را در این گویه ارشاد کنیم.

منظور از قالب اینستاگرام چیست؟

منظور از قالب اینستاگرام چیست
در متون بالا بیشتر در مورد اهمیت و محبوبیت اینستاگرام روشنگری دادیم و قصد ما این است که کاربران و اشخاصی که برای کسب درآمد یا بازدید اغلب کوشش می کنند راهبری برای جذب بیننده هدفمند اتمام دهیم به همین هدف به استجابت قالب اینستاگرام چیست خواهیم پرداخت، در وهله ی اول نیازمند این هستید که برای پیج خویش یک تم تعریف کنید، اگر یک برند خاص مثل پوشاک یا کفش را در پیج اینستاگرام تماشا نمایید متوجه می شوید که تمام محصولات در پیج آن ها درون یک قالب و یک تم ویژه پیمان دیتا شده است لغایت کسان اگر در مکانی سایر این عکس را ببینند فوری اسم آن برند به ذهن آن ها خطور کند.
بنابراین تا به اینجای شغل توضیح عمومی برای قالب اینستاگرام چیست دادیم، ولی بهتر است به صورت جزیی تر به آن نگاه کنیم، خلاصه با پروا به موارد گفته شده متوجه شدیم که اگر علاقه به کسب درآمد از راه اینستاگرام داشته باشیم باید مشابه افرادی که در این شبکه ی مجازی اقدام به فروش محصول می کنند رفتار کنیم یا حتی بهتر از آن ها عمل کرده و به نوعی تبدیل به رقیب اصلی آن ها برای فروش بیشتر شویم که مطمئنا شغل سخت و شیرینی خواهید داشت که با پشتکار می توانید در کناره امکاناتی که سایت ما در برگزیدن شما قرار می دهد به این امر مهم دست پیدا کنید.منظور از امکانات قالب های PSD آماده ای است که سایت جی اف ایکس دانلود برای گرفتن به شما شناسایی می کند، فقط بس است که به قالب های حاضر سر زده و از طرح های گوناگون آن دید کنید که این سایت برای تمام سلیقه ها طرح حاضر قرار دیتا است. 



:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

شرکت خودرو ۴۵ به‌عنوان یک نهاد دارای مجوز و معتبر در امر فروش خودرو کارکرده وارد میدان شده تا فروش فوری پژو پارس یا هر ماشین دست دوم دیگری را برای مالکان به شیوه‌ای امن و با قیمتی کاملا مناسب میسر سازد.

 

فروش فوری پژو پارس یکی از خواسته‎های مالکان این سدان داخلی بوده و بسیاری از آن‌ها تمایل دارند تا بتوانند اتومبیل خود را به‌راحتی و به شیوه‌ای امن به فروش برسانند؛ اما گاهی پس از مراجعه به بازار، به‌ویژه نمایشگاه‌های اتومبیل یا درج آگهی در سایت‌های نیازمندی متوجه می‌شوند که فروش پژو پارس کارکرده کار چندان ساده‌ای نبوده و مشتریان مختلف با قیمت‌های متفاوت و نظرات گوناگون نسبت به خودروی ایشان، به آن‌ها مراجعه کرده و موجب سردرگمی مالک ازلحاظ قیمت و شیوه فروش ماشین پژو پارس کارکرده یا هر خودرو دست دوم دیگری می‌شوند.

معرفی پژو پارس

پژو پارس درواقع نسخه‌ مجلل‌تر و فیس‌لیفت پژو ۴۰۵ به شمار آمده که ازلحاظ فنی تفاوت چندانی با پژو ۴۰۵ ندارد اما به لحاظ ظاهری و پرستیژ کاری توانسته در سطح بالاتری قرار گیرد و نظر مثبت بسیاری از مشتریان را نسبت به خود فراهم آورد. این محصول که با نیم‌نگاهی به یک محصول دیگر کمپانی پژو طراحی شده، از سال ۱۳۷۹ و اوایل دهه ۸۰ وارد سبد محصولات شرکت ایران‌خودرو شد و از آن زمان تاکنون به‌عنوان یک خودرو پرفروش به دست مشتریان داخلی رسیده است. طی این مدت، تغییر چندانی در ظاهر پژو پارس روی نداده؛ اما در چند سال اخیر این محصول با طراحی داخلی متفاوت و همچنین پیشرانه ۱۶ سوپاپ تیوفایو نیز به دست مشتریان رسیده است.

طراحی ظاهری پژو پارس

همان‌طور که اشاره شد پژو پارس درواقع نسخه فیس‌لیفت پژو ۴۰۵ بوده و ازلحاظ ظاهری شباهت‌های بسیاری با مدل مذکور دارد. بااین‌حال، عمده تغییرات صورت گرفته در پژو پارس نسبت به پژو ۴۰۵ به قسمت چهره و بخش عقب خودرو باز می‌گردد. در نمای رو‌به‌رو از چراغ‌های بزرگتر، جلو پنجره متفاوت و سپر متمایز بهره گرفته شده تا چهره این خودرو نسبت به پژو ۴۰۵ نسبتا مجلل و شیک‌تر به‌نظر برسد. روی درپوش موتور حجم‌پردازی صورت گرفته تا نمای عضلانی‌تری برای قسمت چهره پارس پدید آورده شود.

در نمای بغل از زه در‌های پهن استفاده شده تا ظاهر نمای جانبی تا حدودی زیباتر به‌نظر برسد. قسمت پشت پژو پارس نیز به‌طور کلی تغییر کرده و در آن از چراغ‌های برجسته‌تر با طراحی متفاوت، در صندوق زیباتر و سپر متمایز بهره گرفته شده تا بدین ترتیب مشتریان ایرانی نسبت به ظاهر پژو ‌پارس احساس بهتری پیدا کنند.

طراحی داخلی پژو پارس

نمای داخلی پژو پارس‌های تولید شده تا همین چند سال اخیر نسبت به پژو ۴۰۵ تفاوتی نداشته و تماما از همان داشبورد، رودری‌ها، صندلی‌ها و غیره درون کابین پژو پارس سود برده شده بود تا آنکه در سال‌های اخیر شرکت ایران‌خودرو تصمیم گرفت تا داشبورد و رودری‌های جدید را به محصولات گروه پژو پارس و البته پژو ۴۰۵ خود اضافه کند که ازلحاظ طراحی ظاهری نمایی مدرن‌تر و زیباتر نسبت به گذشته را به نمایش می‌گذاشت؛ اما بااین‌حال در قیاس با محصولات جدید همچنان ساده و نسبتا قدیمی جلوه می‌کرد. طرح غربیلک فرمان جدید محصولات پژو پارس نیز در نوع خود زیباتر از گذشته بوده و پنل کیلومترشمار پشت محصولات جدید پژو پارس نیز دستخوش تحولات شده است.

سطح کیفی متریال به خدمت گرفته شده در ساخت کابین پژو پارس های قدیمی نسبت به مدل‌های جدید بهتر بوده و به‌ویژه در قسمت داشبورد از متریال نرم بهره گرفته شده بود؛ اما مدل‌های جدید تماما با پلاستیک خشک و کم کیفیت ساخته شده‌اند. همچنین پژو پارس به دلیل فاصله محوری مناسب، فضای کافی را دراختیار سرنشینان خود قرار داده و محدودیت زیادی را بر کاربران ازلحاظ فضای سر، پا یا زانوها تحمیل نمی‌کند. صندوق عقب این خودروها نیز در صورت عدم وجود مخزن گاز، کاملا جادار بوده و نیازهای مسافرتی خانواده‌های ایرانی را به خوبی پاسخ می‌دهد.

آپشن‌ها و امکانات پژو پارس

پژو پارس در قالب پکیج‌های مختلف و تیپ‌های متفاوت به بازار ایران عرضه شده که در این بین می‌توان به مدل‌های ساده، دوگانه سوز، ال ایکس، xum، خودکار و غیره اشاره کرد. در ادامه به مهم‌ترین آپشن های رفاهی ایمنی پژو پارس خودکار به‌عنوان نسخه فول آپشن این محصول اشاره خواهیم کرد: حسگر پارک عقب، دزدگیر فابریک، توزیع نیروی ترمز EBD، ترمز ضد قفلABS، چراغ‌های مه شکن جلو و عقب، فرمان هیدرولیک با روکش چرم و دکمه‌های کنترل، نمایشگر لمسی ۱۳ اینچی و مانیتورهای ردیف عقب به‌صورت سفارشی، دو عدد کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، اتولاک، مسترلاک، دوربین عقب، دوربین شب، گیرنده تلویزیون، دی‌وی‌دی پلیر، اخطار سرقت با بوق، تهویه خودکار یا دستی، تنظیمات پشتی صندلی‌های جلو به‌صورت برقی، آینه جانبی تاشونده برقی، شیشه های سولار.

منبع:

https://www.zoomit.ir/2020/9/2/362093/khodro45-peugeot-pars/



:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

وزیر ارتباطات به انتشار خبری مبنی بر فعال‌شدن اجباری رومینگ کاربران تلفن همراه که در فضای مجازی دست به دست می‌چرخد، واکنش نشان داد.

 

از چند روز پیش، برخی افراد در فضای مجازی از فعال‌شدن اجباری رومینگ بین‌الملل حرف به میان آوردند که باعث افزایش هزینه‌های آن‌ها شده است. باتوجه‌به گستردگی خبر، وزیر ارتباطات به آن واکنش نشان داد.

محمدجواد آذری‌جهرمی در استوری اینستاگرام خود اعلام کرد که فعال‌کردن سرویس رومینگ توسط اپراتورها با کسر مبالغی از حساب‌ مشترکان شایعه است.

جهرمی درابتدا تعریفی از رومینگ بین‌الملل ارائه داد؛ براساس این تعریف، زمانی‌که فرد به مسافرت خارج از کشور می‌رود، سیم‌کارت او قابلیت فعال‌شدن در شبکه‌ی تلفن همراه کشور مقصد را دارد و در این حالت، رومینگ برای سیم‌کارت وی فعال می‌شود. جهرمی اضافه کرده که تماس گرفتن یا استفاده از اینترنت در حالت رومینگ بسیار گران‌قیمت است و کاربرد تجاری دارد.

بااین‌حال آن‌گونه که وزیر ارتباطات توضیح می‌دهد، فعال‌شدن سیم‌کارت در شبکه‌ی کشور مقصد، بدون برقرارکردن تماس، هیچ هزینه‌ای برای کاربر در بر نخواهد داشت. جهرمی همچنین گفته که سرویس رومینگ بین‌الملل پیش‌تر تنها در صورت نیاز و با درخواست مشترک و با مراجعه به دفاتر خدمات ارتباطی فعال می‌شد؛ اما با فراگیرشدن سفر اربعین و برای راحتی مردم، این سرویس مدتی است که به‌صورت پیش‌فرض برای تمام مشترکان اپراتورها فعال است.

جهرمی: فعال بودن سرویس رومینگ تازمانی‌که به مسافرت خارج از کشور نرفته‌اید و استفاده‌ای از سیم‌کارت نداشته‌اید، هیچ هزینه‌ای برای شما ندارد

بااین‌حال باید دقت داشت که فعال‌بودن خدمات رومینگ بین‌الملل درصورت خارج‌نشدن از کشور، هیچ هزینه‌ای برای مشترک در بر نخواهد داشت. جهرمی می‌گوید این شایعه تنها یک دروغ شاخ‌دار است. جهرمی درادامه‌ی توضیحات خود گفته است که مشترکان تلفن همراه می‌توانند در هر زمانی، خدمات رومینگ بین‌الملل را با کدهای دستوری مشخص‌شده غیرفعال کنند. در این صورت، مسافران به خارج از کشور باید قبل از سفرکردن، اقدام به فعال‌سازی سرویس رومینگ خط خود کنند، درغیراین‌صورت سیم‌کارت شخص در خارج از کشور قابل استفاده نخواهد بود.

وزیر ارتباطات اعتقاد دارد که عامل پخش این شایعات از دو حالت خارج نیست؛ یا اینکه موضوع در مناطق مرزی کشور مطرح و سپس خبر آن در سایر نقاط منتشر شده است؛ یا اینکه یک شبکه‌ی پخش شایعه در شبکه‌های اجتماعی، با هر هدف ممکن، در کشور فعال شده که به اطلاعات اپراتورها دسترسی پیدا کرده‌اند و با پخش شایعه، عکس‌العمل مردم، و درنتیجه قدرت پخش شایعه را با تعداد کدهای دستوری غیرفعالسازی رومینگ بین‌الملل شماره‌گیری‌شده ارزیابی می‌کنند.

جهرمی خبر داده که درصورت صحت گزینه دوم، لازم است دستگاه‌های ذیربط در شناسایی این شبکه‌ها یک بررسی دقیق به عمل بیاورند و نسبت به برخورد با عوامل آن اقدام کنند.

جهرمی درپاسخ به سؤال کاربرای در این مورد که آیا غیرفعال‌سازی خدمات رومینگ بین‌الملل دارای منفعتی است یا خیر، گفته است: «به‌صورت کلی خیر، اما به شهروندان نقاط مرزی کشور توصیه می‌شود به‌دلیل آنکه ناخواسته در معرض پوشش شبکه موبایل کشورهای همسایه قرار می‌گیرند، برای جلوگیری از رومینگ اجباری و برقراری تماس به‌صورت رومینگ بین‌الملل ناخواسته این سرویس را روی سیم‌کارت‌های خود غیرفعال کنند.»

وزیر ارتباطات درانتهای صحبت‌های خود اطمینان داده است که این وزارت‌خانه نسبت به حق‌الناس حساس است.

منبع: 

https://www.zoomit.ir/2020/9/2/362175/jahromi-roaming-operators-wrong/



:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

در ماه مارس سال جاری اینستاگرام خبری کبیر را منتشر کرد :اینستاگرام امکان ایجاد پست با توانایی خرید محصول را تاسیس کرد، که به کاربران دستور خرید و فروش محصولات و کسب درآمد می دهد.

با پرکار سازی تگ محصول فروش فروشگاه شما دست کم دوبرابر می شود

اگر صاحب کسب و کار حقیر یا کبیر هستید، که کالاهای فیزیکی را به فروش می رسانید و در ضمن دارای فروشگاه اینترنتی هستید وقت آن است که از امکانات فروشگاهی اینستاگرام بهره‌گیری کنید و محصولات خود را برای کاربران اینستاگرام عرضه کنید

روش جدید پرکار سازی تگ فرآورده (شهریور ۹۸) کلیک کیند
امکانات فروشگاهی اینستاگرام تنها در 35 مملکت فعال است ولی تیم فروشگاه اینستاگرام می تواند این امکان برای شما در ایران به به اتفاق بها گذاری با یکتا تومان فعال کند (جزئیات در انتهای صفحه)



چرا باید تگ محصول را پرکار کنیم؟
اطلاعیه: سخت تگ محصول پیچ های ایرانی اینستاگرام
پاسخ رسمی اینستاگرام به غیر پرکار شدن تگ محصول پیچ های ایرانی
سوال نکوداشتن است لغایت چندی قبل وقتی می خواستید کسب و کاری را در اینستاگرام راه اندازی کنید و محصولی را بفروشبد تنها راه برای هدایت کاربران به صفحه فرآورده در سایت استفاده از لینک گذاری در استوری ها بود، که آن هم وقتی پرکار می شود که بالای ده هزار فالوور داشته باشید یا می توانستید از لینک بیو کاربرد کنید که آن هم ایده زیاد مناسبی نیست.

به زبان دیگر کاربران باید مسیر طولانی را برای رسیدن به محصول و پرداخت آن طی می کردند که چالش بزرگواری برای کسب و کار های کوچک و برند های جدید است

با تگ محصول می توانید فروش تنها با یک لمس “one-tap” را برپایی کنید که ملت بتوانند فقط با یک لمس روی تصویر محصول باره نظر آن را خرید کنند

نکته ای که وجود دارد این است که برای پرکار سازی تگ فرآورده نیازی به شمار فالورر بالا نیست و هر اکانت هر چقدر هم کوچک می تواند از امکانات فروشگاهی اینستاگرام استقاده کند

همچنین می تواند دکمه shop ( امثال دکمه call ) را زیر بیوی اکانت برپایی کرد که بازدیدکنندگان پروفایل شما براحتی بتوانند به تمامی محصولات دسترسی داشته باشند


تخفیف های اعجاب انگیز فعال سازی تگ فرآورده در پیج اینستاگرام
https://www.instagram.com/admininsta.shop

 


نمونه شغل های پرکار شده بدست سایت ادمین اینستا
مشاوره خرید و پرکار سازی در تلگرام با ای دی @ig_tag

نمونه پیشه های فعال شده توسط سایت ادمین اینستا
قبل از انجام مراحل دقت فرمایید که این مطلب برگردان راهنمای اینستاگرام می باشد و با این طریق تگ محصول برای پیچ های ایرانی پرکار نمی شود. فروشگاه اینستاگرام نمی تواند هیچ نوع تعهدی در قبال دشواری ها پیش آمده از دسته بسته شدن اکانت بدهد و لذا در این امر بسیار محتاطانه عمل فرمایید
برای پرکار سازی تگ قیمت برای پیچ های ایرانی به انتهای متن مراجعه فرمایید.
چگونه تگ فرآورده در اینستاگرام را پرکار کنیم؟ (برای کاربران بیرون از ایران)
1- اکانت اینستاگرام خودتان را به اکانت سوداگری (Business account) تبدیل کنید
مطمئن شوید که اکانت اینستاگرام شما Business account است و پیچ فیس بوک شما به اینستاگرام وصل می شود (معمولا اثناء تبدیل اکانت اینستاگرام به بیزینس اکانت از شما خواسته می شود که وارد حساب فیس بوک خویش شوید و یک پیچ فیس بوک برپایی کنید)


2-در کشور صحیح باشید
مطمئن شوید در 35 کشور تعیین شده توسط اینستاگرام هستید اگر ساکن ایران هستید می توانید با پر کردن فرم پایان صفحه و یا تماس با تیم پشتیبانی تگ محصول را فعال کنید.

لیست کشورها:بریتانیا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، اسپانیا، سوئد، هلند، سوئیس، ایرلند، آفریقای جنوبی، بلژیک، اتریش، پرتغال، لهستان، یونان، قبرس، دانمارک، جمهوری چک، رومانی، نروژ، مجارستان، بلغارستان، کرواسی، فنلاند لتونی، لیتوانی، اسلوونی، لوکزامبورگ، برزیل، آرژانتین، مکزیک، پرو، اروگوئه، پاراگوئه، مالت، اکوادور، پاناما، بلیز، جمهوری دومینیکن، استرالیا، نیوزیلند، کره، ژاپن.


3-اپلیکیشن اینستاگرام را به واپسین نسخه آپدیت کنید
مطمئن شوید که از پسینیان نسخه نرم افزار اینستاگرام بهره‌گیری می کنید لینک های رسمی اپ در انتهای صفحه (فوتر) هستی دارد وانگهی می توانید از صفحه دانلود اینستاگرام به صورت مستقیم پسینیان نسخه را دانلود کنید

روش جدید پرکار سازی تگ فرآورده (شهریور ۹۸) کلیک کیند
4-محصول فیزیکی برای فروش داشته باشید
مطمئن شوید کالای که منظور فروش آن را دارید محصول فیزیکی می باشد هم چنین کالای شما باید بر اساس قوانین اینستاگرام باشد

صفحه توافق بازرگانی و سیاست های کسب و کار اینستاگرام را به دقت بخوانید

5-یک کاتولوگ محصول در فیس بوک برپایی کنید
با همان حساب فیس بوکی که پیچ اینستاگرام به آن لینک است در فیس بوک لاگین کنید و به پیچی که هنکام تبدیل اکانت اینستاگرام به بیزنس اکانت باز کردید وارد شوید

و سپس شما باید پروفایل کسب و کار خویش در اینستاگرام را به یک کاتولوگ فیس بوک وصل کنید.

یک کاتالوگ فیس بوک اساسا فهرستی از تمام محصولات شما است که می خواهید آن ها را به فروش برسانید.

چند راه برای سپریدن این کار هستی دارد: از طریق مدیریت فیس بوک، یا پیچ فیس بوک، یا Shopify یا BigCommerce.

قضیه چندان پچیده نیست تنها باید یک فروشگاه فیس بوک از طریق پیچ فیس بوک برپایی کنید که زیاد ساده است.

این فروشگاه فیس بوک شماست اما خالی است پس باید شروع به اضافه کردن محصول کنید پس از این پیشه می توانید محصولات را ویرایش یا پاک کنید

نکته: پیش از وارد کردن محصولات شما باید روش پرداخت پول کالا و ارز کشور خودتان را مشخص کنید

برای افزودن فرآورده روی دکمه add product کلیک کنید سپس پنجره ای باز می شود و از شما مشخصات محصول را می خواهد این مرحله بسیار اسان بوده و بیچارگی به روشنگری ندارد

بعد از اضافه کردن فرآورده چند لحظه طول می کشد که فیس بوک فرآورده شما را تایید کند (اگر تایید نکرد محصول را خویش را کمی ویرایش کنید مثلا توضیحات آن را عوض کنید )

6-صبر کنید لغایت فیس بوک پیچ شما را تایید کند
اگر مراحل 1 الی 5 را بدرستی انجام دیتا شوید حساب کاربری شما توسط اینستاگرام بررسی می شود و پس از چند روز ( بین 1 لغایت 2 روز) در صورت تایید این پیام را در اپلیکیشن اینستاگرام می بینید

خوب می نا گقت قسمت دشوار ماجرا تمام شد و با لمس کردن get started و سپریدن چند مرحله ساده تگ محصول فعال می شود



تغییر کاتولوگ محصولات
اطلاع از آخرین پیج های پرکار شده در پیج اینستاگرام ما
Admininsta.shop@

شما می توانید از چندین کاتولوگ فرآورده استقاده کنید برای تغییر کاتولوگ به گذرگاه زیر بروید

Instagram Settings → Business Settings → Shopping

اینستاگرام اختصاصی برای مشتریان عزیز
به تمامی مشتریان نسخه ویرایش شده اینستاگرام (فعلا فقط نسخه اندروید) برای استفاده از قابلیت های فروشگاهی اینستاگرام در ایران اهدا خواهد شد

چگونه از تگ محصول در اینستاگرام بهره‌گیری کنم؟
اگر مراحل بالا را به واقعیت انجام دیتا باشید می توانید از تگ محصول بهره‌گیری کنید پیش از آغاز توضیح دو تا تازه براتون داریم یکی خبر خوب و دیگری بد

با تازه خوب شروع می نماییم برای اضافه کردن تگ خرید برای محصولات در اینستاگرام تگ فرآورده به پست ها بیچارگی نیست که پست جدیدی اضافه کنید و صرفا می توانید با ادیت کردن پست های پیشین محصولات خویش را تگ کنید

و خبر بد اینکه نمی توانید همهنگام از تگ اکانت و تگ فرآورده کاربرد کنید و باید بین این دو یگانه را انتخاب کنید

وخبر بد دیگه (اینکه شد سه تا) اینکه نمی توانید در پست های ویدیوی از تگ فرآورده استفاده کنید

به زبان ساده تگ محصول مانند تگ اکانت که برای تگ کردن دوستانتان در عکس کاربرد می کنید هست

خوب بریم سر ریشه-بن-بیخ قضیه:

مثل دائم شروع کنید عکسی را پست کنید این بار می بینید که در سرنوشت نوشتن کپشن فیلد جدیدی به نام tag product اضافه شده است

مردم چگونه می توانند محصولات ما را در اینستاگرام خرید کنند؟
در یک کلام بسیار ساده

فقط بس است بروی پست یکبار لمس کنند تا محصولات به انها نمایش داده شود

سپس بروی محصول مورد عقیده خویش لمس می کنند تا صفحه مشخصات محصول مفتوح شود

در اخر هم بروی shop now لمس می کنند و به صفحه فرآورده در سایت شما هدایت می شوند



:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

در این مطلب ما به شما نحوه بروزرسانی درایورهای ویندوز 10 را نشان خواهیم داد. درایور یک قطعه نرم افزاری است که اجزای کامپیوتر شما را قادر می سازد با هم کار کنند و توسط ویندوز به رسمیت شناخته شوند. به همین دلیل است که توجه به آنها بسیار مهم است. 

 

مراحل:

 

روش بروزرسانی درایور سخت افزار ها, بروزرسانی درایور گرافیک

 

1. یک نقطه بازیابی را ایجاد کنید:

قبل از شروع، باید اطمینان حاصل کنید که نقطه بازیابی را ایجاد کنید. این تضمین می کند که شما می توانید در صورت بروزرسانی درایورها مشکی برای رایانه ایجاد شد فقط یک دقیقه طول می کشد که شما بدون هیچ زحمتی خط را نجات دهید.

 

برای ایجاد نقطه بازیابی، روی Start کلیک کنید و تایپ کنید  ‘Create a restore point’  و روی نتیجه بالا کلیک کنید. اطمینان حاصل کنید که 'Protection' برای درایو مورد نظر برای ایجاد یک نقطه بازگردانی فعال شده است، درایو را انتخاب کنید، سپس روی 'Create' کلیک کنید. به  آن نام بدهید و روی 'Create'  کلیک کنید، سپس منتظر بمانید تا پایان یابد.

 

روش بروزرسانی درایور سخت افزار ها, بروزرسانی درایور گرافیک

 

2. بروز رسانی ویندوز 

اولین راه برای به روز رسانی درایور شما این است که از ابزار داخلی مایکروسافت، Windows Update استفاده کنید. روی Settings > Update & Security > Windows Update کلیک کنید، سپس روی ‘Check for updates’ کلیک کنید. اگر هر گونه به روز رسانی پیدا شود، ویندوز آنها را دانلود و نصب خواهد کرد.

 

این زمانی خوب است که شما نیاز به بررسی کلی درایورهای خود و همچنین به روز رسانی سیستم عامل خود دارید. با این حال، اگر می دانید درایور خاصی که نیاز به بروز رسانی دارد، راه سریعتری برای ارتقاء آن وجود دارد.

 

روش بروزرسانی درایور سخت افزار ها, بروزرسانی درایور گرافیک

 

3. Device Manager

Device Manager راه سریع برای مشاهده تمام اجزایی است که رایانه شما را تشکیل می دهند و در صورت لزوم آنها را به روزرسانی می کند. 

به عنوان مثال، اگر Wi-Fi شما مشکلی دارد، شما می توانید آداپتور Wi-Fi خود را در مدیریت دستگاه پیدا کنید و درایور آن را از آنجا بردارید.

 

در این مثال، منوی Start را باز کنید و «Device Manager» را تایپ کنید، سپس روی اولین نتیجه کلیک کنید. به پایین «Network adapters» بروید و برای باز کردن لیست کامل روی فلش کلیک کنید. بر روی آداپتور بی سیم راست کلیک کنید، روی «Update driver» کلیک کنید، سپس روی «Search automatically for updated driver software» کلیک کنید.

 

روش بروزرسانی درایور سخت افزار ها, بروزرسانی درایور گرافیک

 

4. دریافت درایور از وب سایت سازنده

گاهی اوقات این معقول است که به طور مستقیم به وب سایت تولید کننده بروید تا آخرین نسخه های درایور را دانلود کنید، مخصوصا اگر چندین جزء از همان شرکت دارید که همه نیاز  به روز رسانی دارند.

به بخش پشتیبانی شرکت بروید و درایور مربوطه را دانلود کنید. در حال حاضر مدیر دستگاه را از مرحله قبل بارگذاری کنید و بر روی جزء که نیاز به بروز رسانی دارد راست کلیک کنید و سپس بر روی «Update driver» کلیک کنید.

 

در این زمان، بر روی "Browse my computer for driver software" کلیک کنید و به پوشه حاوی درایور بروید (مطمئن شوید که علامت "Include subfolders" باشد).

 

روش بروزرسانی درایور سخت افزار ها, بروزرسانی درایور گرافیک

 

5. درایورهای گرافیکی Nvidia

در حالی که اکثر درایورها بر بهبود ثبات و عملکرد تمرکز می کنند، درایورهای گرافیکی به طور منظم بروز رسانی می کنند، زیرا درایورها اغلب برای بازی های خاص طراحی شده اند. بسته به کارت گرافیک شما، راه های مختلفی برای به روز رسانی درایورهای آن وجود دارد.

 

ما با کارت گرافیک انویدیا شروع خواهیم کرد. ابتدا، برنامه GeForce Experience NVIDIA را باز کنید و سپس درایورها را در گوشه بالا سمت چپ کلیک کنید. اگر یک درایور جدید وجود داشته باشد، یک گزینه برای دانلود آن خواهید دید.

 

Nvidia به شما یک گزینه را برای انجام یک نصب جدید می دهد - این تنظیمات قبلی شما را پاک می کند، اما می تواند به شما در صورت نیاز به نصب درایور جدید کمک کند .

 

 

روش بروزرسانی درایور سخت افزار ها, بروزرسانی درایور گرافیک

 

6. درایورهای گرافیکی AMD

اگر کارت گرافیک AMD دارید، پردازش کمی متفاوت است. بر روی دسکتاپ روی دسکتاپ راست کلیک کنید، سپس روی تنظیمات AMD Radeon کلیک کنید.

هنگامی که برنامه بارگذاری می شود، به دکمه در پایین سمت چپ نگاه کنید. اگر درایورهای گرافیکی جدید در دسترس باشند، می گوید:  ‘New Update’ . اگر می گوید ' Update' در کنار آن تیک بزنید، شما به سرعت می روید.

 

روی دکمه کلیک کنید و ببینید که درایور گرافیکی شما در حال حاضر نصب شده است. برای دیدن آنچه که در دسترس است روی ‘Check for Updates’ کلیک کنید ؛ اگر یک درایور جدید آماده است، روی نام آن کلیک کنید، سپس برای نصب سریع ‘ Express Upgrade ’  را کلیک کنید، یا اگر میخواهید آن را پیکربندی کنید روی ‘Custom Upgrade’ کلیک کنید.

 

روش بروزرسانی درایور سخت افزار ها, بروزرسانی درایور گرافیک

 

7. نصب درایورهای گرافیکی به صورت دستی

همانطور که در مرحله 3 می توانید به صورت دستی از وب سایت سازنده دانلود و نصب کنید. با این حال،  در مورد درایورهای گرافیکی روند نصب کمی متفاوت است.

شما باید به وبسایت خاصی از کارت گرافیک بروید - مثلا اگر شما یک کارت انویدیا ساخته شده توسط گیگابایت داشته باشید، ابتدا به وب سایت گیگابایت مراجعه کنید، نه به سایت Nvidia. به بخش دانلود یا پشتیبانی بروید، درایور خود را دانلود کنید، سپس برای نصب، روی فایل نصب کلیک کنید.

 

روش بروزرسانی درایور سخت افزار ها, بروزرسانی درایور گرافیک

 

8. بروزسانی درایورها با استفاده از برنامه شخص ثالث 

با استفاده از برنامه های شخص ثالث می‌توانید به راحتی درایور‌های مورد نیاز قطعات سخت افزاری مختلف کامپیوتر را پیدا کند.

می‌تواند به طور خودکار برای دانلود آپدیت درایور‌ها برنامه ریزی شود. وقتی یک به روزرسانی جدید عرضه شود، به راحتی می‌توانید با استفاده از این نرم افزارها آن را دریافت نمایید و دیگر نیازی نیست برای دانلود نسخه‌ی جدید درایور عرضه شده از مرورگر استفاده کنید.

 

روش بروزرسانی درایور سخت افزار ها, بروزرسانی درایور گرافیک

 

9. چگونگی بررسی اینکه آیا درایورها به درستی نصب شده اند:

اکنون که درایورها را نصب کرده اید، یک گام نهایی برای انجام این کار وجود دارد: مطمئن شوید درایور به درستی نصب شده است.

Device Manager را باز کنید و همانطور که قبلا اشاره کردیم، به درایوری که به روز شده است، حرکت کنید. بر روی آن کلیک راست کرده و Properties را کلیک کنید.

در پنجره جدید، روی زبانه درایور کلیک کنید، سپس قسمت های 'Driver Date' و 'Driver Version' را بررسی کنید. اگر تاریخ و نسخه با جزئیات برای درایور شما نصب شده باشد، می دانید همه چیز درست است.

منبع : https://www.beytoote.com/computer/tarfand-c/update-windows10-drives.html



:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

در این مطلب به شما می آموزیم که چگونه AirPlay را بر روی iPhone، Mac یا Apple TV فعال کنید. Airplay اصطلاح اپل است برای به جریان گذاری صوت و تصویر. Airplay باعث می شود تا شما بتوانید فایل های موجود در آیدیوایس های دارای iOS 5 ، آیتونز، مک یا ویندوز خود را به وسیله Apple TV از طریق شبکه Wi-Fi به تلویزیون بزرگ خود منتقل کنید و به تماشای ویدیو ها یا انجام بازی ها روی صفحه تلویزیون سرگرم شوید، یا به وسیله روتر AirPort Express، موسیقی های خود را، بدون سیم از اسپیکر های باکیفیت تری گوش کنید.

 

روش 1

در آی فون:

 

فعال کردن airplay در آیفون, ایرپلی در آیفون کجاست

 

بلوتوث را روشن کنید اگر بلوتوث آیفون شما غیرفعال شده باشد، موارد زیر را انجام دهید:

روی Bluetooth ضربه بزنید

سوئیچ سفید "Off" را لمس کنید

 

فعال کردن airplay در آیفون, ایرپلی در آیفون کجاست

 

در صورت لزوم به یک شبکه Wi-Fi متصل شوید. نحوه فعال کردن AIRPLAY در مک و آیفون  آیفون شما باید به شبکه Wi-Fi متصل شود که آیتم AirPlay شما (به عنوان مثال، Apple TV) متصل است.

اگر شما در حال تلاش برای استفاده از AirPlay 2 از طریق مجموعه ای از اسپیکرها هستید، می توانید این مرحله را امتحان کنید.

 

فعال کردن airplay در آیفون, ایرپلی در آیفون کجاست

 

اطمینان حاصل کنید که آیتم AirPlay که می خواهید استفاده کنید روشن است. اگر آیتم AirPlay روشن نیست، قبل از ادامه آن را روشن کنید.

 

فعال کردن airplay در آیفون, ایرپلی در آیفون کجاست

 

مرکز کنترل (Control Center) را باز کنید برای انجام این کار از پایین صفحه نمایش آی فون خود ضربه بزنید.

در آیفون X، به جای آن از گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید.

 

فعال کردن airplay در آیفون, ایرپلی در آیفون کجاست

 

روی صفحه Mirroring ضربه بزنید این در وسط مرکز کنترل است. یک منوی پاپ آپ ظاهر خواهد شد.

 

فعال کردن airplay در آیفون, ایرپلی در آیفون کجاست

 

یک مورد پخش را انتخاب کنید در منوی بازشویی، موردی را که میخواهید از AirPlay استفاده کنید ضربه بزنید.

 

فعال کردن airplay در آیفون, ایرپلی در آیفون کجاست

 

از AirPlay از برنامه موسیقی استفاده کنید. اگر شما بلندگوهای مجهز به AirPlay 2 دارید، می توانید از طریق AirPlay موسیقی آی فون خود را از طریق آنها پخش کنید:

برنامه موسیقی را باز کنید.

شروع به پخش یک آهنگ کنید.

حرکت به سمت پایین و روی آیکون مثلث مثلثی ضربه بزنید.

موردی که از آن می خواهید پخش کنید ضربه بزنید

 

روش 2

در مک :

 

فعال کردن airplay در آیفون, ایرپلی در آیفون کجاست

 

بلوتوث را روشن کنید اگر بلوتوث روی مک شما غیر فعال باشد، قبل از ادامه آن را روشن کنید.

 

فعال کردن airplay در آیفون, ایرپلی در آیفون کجاست

 

در صورت لزوم به یک شبکه Wi-Fi متصل شوید. مک شما باید همان شبکهی Wi-Fi باشد که موردی است که میخواهید از طریق AirPlay آن را وصل کنید.

 

فعال کردن airplay در آیفون, ایرپلی در آیفون کجاست

 

اطمینان حاصل کنید که آیتم AirPlay که می خواهید استفاده کنید روشن است. اگر آیتم AirPlay روشن نیست، قبل از ادامه آن را روشن کنید.

 

فعال کردن airplay در آیفون, ایرپلی در آیفون کجاست

 

روی آیکون "AirPlay" کلیک کنید. این یک مثلث در جعبه ای است که در سمت راست نوار منو در بالای صفحه Mac قرار دارد. یک منوی کشویی ظاهر می شود.

 

فعال کردن airplay در آیفون, ایرپلی در آیفون کجاست

 

روی Turn AirPlay On کلیک کنید. این در منوی کشویی است. این AirPlay را بر روی Mac شما را قادر می سازد.

اگر در منوی کشویی Turn AirPlay Off را مشاهده کنید ، AirPlay در Mac شما فعال است.

 

فعال کردن airplay در آیفون, ایرپلی در آیفون کجاست

 

یک مورد پخش را انتخاب کنید روی موردی که می خواهید در صفحه Mac شما پخش شود بکشید.

 

 

فعال کردن airplay در آیفون, ایرپلی در آیفون کجاست

 

AirPlay از iTunes. اگر میخواهید از AirPlay برای گوش دادن به موسیقی استفاده کنید تا صفحه مک خود را پخش کنید، موارد زیر را انجام دهید:

iTunes را باز کنید.

شروع به پخش آهنگ که می خواهید از آن استفاده کنید.

روی آیکون AirPlay در سمت راست نوار لغزنده کلیک کنید.

روی موردی که می خواهید از آن استفاده کنید (به عنوان مثال، مجموعه ای از اسپیکرها) برای پخش موسیقی.

 

روش 3

در تلویزیون اپل

 

فعال کردن airplay در آیفون, ایرپلی در آیفون کجاست

 

تنظیمات اپل تی وی خود را باز کنید. نماد برنامه تنظیمات، که از روی صفحه نمایش اپل تلویزیون شما شبیه یک جعبه خاکستری با چرخ دنده روی آن است، را انتخاب کنید.

 

فعال کردن airplay در آیفون, ایرپلی در آیفون کجاست

 

AirPlay را انتخاب کنید. شما این را در صفحه تنظیمات پیدا خواهید کرد.

 

فعال کردن airplay در آیفون, ایرپلی در آیفون کجاست

 

AirPlay را انتخاب کنید. این در بالای منوی AirPlay قرار دارد.

 

فعال کردن airplay در آیفون, ایرپلی در آیفون کجاست

 

On را انتخاب کنید. انجام این کار به AirPlay تبدیل می شود.

اگر این گزینه قبلا انتخاب شده است، AirPlay برای Apple TV شما فعال شده است.

 

فعال کردن airplay در آیفون, ایرپلی در آیفون کجاست

 

به منوی AirPlay بروید برای انجام این کار، دکمه منو روی کنترل از راه دور خود را فشار دهید.

 

فعال کردن airplay در آیفون, ایرپلی در آیفون کجاست

 

انتخاب "Allow Access" این نزدیکترین صفحه نمایش است.

 

فعال کردن airplay در آیفون, ایرپلی در آیفون کجاست

 

Everyone را انتخاب کنید. این در وسط منو است انجام این کار اطمینان حاصل می کند که هر کسی در شبکه Wi-Fi شما قادر به اتصال به Apple TV از طریق AirPlay خواهد بود.



:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 شهريور 1399 | نظرات ()